Scener fra et lesbisk ekteskap

Svar
GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Re: Scener fra et lesbisk ekteskap

Legg inn av GiPazzini_85 »

FjodorDVD skrev: man sep 19, 2022 10:21 pm
GiPazzini_85 skrev: fre sep 09, 2022 3:58 pm
Skraevadottir skrev: søn sep 04, 2022 10:59 am Kan man driste seg til å si at det er vanskeligere å leve sammen med en kvinne enn med en mann, da?

I just put it out there.
Tja.. Tenk med deg selv: Sett bort i fra at du ikke (så vidt jeg vet) er homo så er det tross alt mer behagelig å bo sammen med en person som ikke konstant gnåler om at nye nytt må skje hele tiden, at du ikke legger merke til at vedkommende har klipt seg/ vasket gulvet (endelig)/ eller andre nokså rutinemessige ting, eller at du må konstant iverksette ett eller annet "prosjekt" (praktisk eller kvasi-åndelig) på verst tenkelige tidspunkt, som ikke sier noe når det faktisk er noe, som ikke har en vennine som har blitt gravid/ fått seg hytte/ drar til Syden/ fått seg hund/ byttet jobb og nå skal dere, av eller annen skrudd grunn, gjøre akkurat det samme, en person som forstår at det kan være greit å gjøre egne ting uten at "det er noe" etc.

Det kan nok hende at det er litt mer drama mellom homofile menn enn om man hadde tvunget heterofile menn til å bo sammen, men sjansen er vel at førstnevnte nok også har det forholdsvis harmonisk sånn sett.
Her er det noen treffsikre passasjer som jeg kjenner meg igjen i.
Ja, jeg er redd det er skremmende mange slike forhold rundt omkring. Cluet er vel å komme seg ut av slike før det er "for sent".

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Sex og Samliv»