Lillestrøm SK (Klubbtråd)

Svar
Laban

Re: Lillestrøm SK (Klubbtråd)

Legg inn av Laban »

Det er nesten uvirkelig det som skjer i LSK.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Laban skrev: man aug 23, 2021 8:03 am Det er nesten uvirkelig det som skjer i LSK.
Men det er også uvirkelig lite engasjement både her og på KFL.

Laban

Legg inn av Laban »

Ja. Det er sant. Selv er jeg aldri på KFL sine forum. Det gir meg nada. Kanskje vi burde hentet tråden fra vgd

lsklars

Legg inn av lsklars »

Daltrey skrev: man aug 23, 2021 3:16 pm
Laban skrev: man aug 23, 2021 8:03 am Det er nesten uvirkelig det som skjer i LSK.
Men det er også uvirkelig lite engasjement både her og på KFL.
Er flere fra vgd som ikke har blitt med over, dessverre.

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

lsklars skrev: man aug 23, 2021 8:13 pm
Daltrey skrev: man aug 23, 2021 3:16 pm
Laban skrev: man aug 23, 2021 8:03 am Det er nesten uvirkelig det som skjer i LSK.
Men det er også uvirkelig lite engasjement både her og på KFL.
Er flere fra vgd som ikke har blitt med over, dessverre.
Ja, Puga blandt andre. Men ser ut som at han har gitt opp på VGD nå.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Daltrey skrev: man aug 23, 2021 8:26 pm
lsklars skrev: man aug 23, 2021 8:13 pm
Daltrey skrev: man aug 23, 2021 3:16 pm

Men det er også uvirkelig lite engasjement både her og på KFL.
Er flere fra vgd som ikke har blitt med over, dessverre.
Ja, Puga blandt andre. Men ser ut som at han har gitt opp på VGD nå.
La inn en invitasjon til Pugachev på VGD nå, i et forsøk på at vedkommende vil "konvertere" til dette forumet og vi får se...! :)

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

InsVerderben skrev: man aug 23, 2021 9:13 pm

La inn en invitasjon til Pugachev på VGD nå, i et forsøk på at vedkommende vil "konvertere" til dette forumet og vi får se...! :)
Bra, det er flere som har prøvd å "påvirke" :)

aderyn

Legg inn av aderyn »

Hva tenker folket før deadline day? Noe som må komme inn eller er stallen god/bred nok for å prøve å forsvare enn topp 4 plass ut sesongen? Håper egentlig bare vi slipper å miste noen men noe dekning på topp kunne vært fint, marerittet er jo om Lehne mister kamper, i formen han er i vil bare en eller to kamper være en liten krise.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

aderyn skrev: man aug 30, 2021 12:14 am Hva tenker folket før deadline day? Noe som må komme inn eller er stallen god/bred nok for å prøve å forsvare enn topp 4 plass ut sesongen? Håper egentlig bare vi slipper å miste noen men noe dekning på topp kunne vært fint, marerittet er jo om Lehne mister kamper, i formen han er i vil bare en eller to kamper være en liten krise.
Har det jo det scenarioet i bakhodet...! Ser forøvrig at nevnte spiller står med 14 seriemål iflg. Romerikes Blad mens NFF og altomfotball.no opererer med 13 serimål. Hva er riktig?
Meget fornøyd selvfølgelig, men også smått uroet med tanke på at T.L.O. så langt har stått for 54% av LSK sine scorede mål så langt og savner at flere bidrar i så måte.
Fugla har virkelig levert så langt og ser fram til fortsettelsen!
Noen inn? Har dessverre ingen forslag.

Laban

Legg inn av Laban »

Ståle må se til Mads nå. Han er blitt veldig god. Den redningen mot Mjøndalen var helt enorm. En mot en er han veldig god, men må forbedre igangsettingen sin.

Spillere inn? Ikke lett å se behov når laget er så bra. Men litt bedre dekning på topp. TLO kan bli skadet. Samtidig er jo Braut Brunes en som kan gjøre det godt. Forvarer er bra. Midtbanen bra. Ikke lett å finne noen som går rett inn på laget.

Det kan jo selvsagt komme et salg, men mest sannsynlig blir det en utviklingsspiller. ( hvis det i det hele tatt kommer noen inn)

Jonlei

Legg inn av Jonlei »

Ser på billettsalget til Brannkampen at hele felt er lagt ut for salg, altså ikke annenhvert sete. Er dette blitt gjort hele vegen eller er det blitt endringer i regelverket?

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7744

Legg inn av Big George »

Denne lå i tråden for nachspiel i Brann men bør også deles med Kanariene
Fantastisk: (Ivar Hoff blir spurt om Barmen-saken og mimrer til sin sak i 1979)

Saken har ikke blitt mindre av at det smalt heller saftige sitater den gang. Som da styreformann Ingmar Johansen ga Hoff beskjeden om at han hadde fått sparken:

– Du er en ryddig kar, Ivar, ikke er du alkoholiker og ikke har du voldtatt konen min. Men du har ikke fått resultater, og derfor må vi bli enige om å skille veier, sa Johansen.

Hoff svarte rolig:

– Du har neppe truffet noen som er like forsiktig med alkohol som meg, og jeg har aldri vanket med deg i finere kretser. Når det gjelder konen din: Henne har jeg sett, så det blir ikke aktuelt.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Big George skrev: tir aug 31, 2021 3:50 pm Denne lå i tråden for nachspiel i Brann men bør også deles med Kanariene
Fantastisk: (Ivar Hoff blir spurt om Barmen-saken og mimrer til sin sak i 1979)

Saken har ikke blitt mindre av at det smalt heller saftige sitater den gang. Som da styreformann Ingmar Johansen ga Hoff beskjeden om at han hadde fått sparken:

– Du er en ryddig kar, Ivar, ikke er du alkoholiker og ikke har du voldtatt konen min. Men du har ikke fått resultater, og derfor må vi bli enige om å skille veier, sa Johansen.

Hoff svarte rolig:

– Du har neppe truffet noen som er like forsiktig med alkohol som meg, og jeg har aldri vanket med deg i finere kretser. Når det gjelder konen din: Henne har jeg sett, så det blir ikke aktuelt.
🤣

Laban

Legg inn av Laban »

Mads ble skadet på landslagssamling og mister mange LSK-kamper :twisted: :evil:

Kjipt. Håper at andrekeepern vår er klar for fight.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

Laban skrev: søn sep 05, 2021 2:17 pm Mads ble skadet på landslagssamling og mister mange LSK-kamper :twisted: :evil:

Kjipt. Håper at andrekeepern vår er klar for fight.
Blir det Skjærstein som står, han fra Kfum, eller Sveinhaug?

lsklars

Legg inn av lsklars »

Lumanza skrev: tir sep 07, 2021 9:57 am
Laban skrev: søn sep 05, 2021 2:17 pm Mads ble skadet på landslagssamling og mister mange LSK-kamper :twisted: :evil:

Kjipt. Håper at andrekeepern vår er klar for fight.
Blir det Skjærstein som står, han fra Kfum, eller Sveinhaug?
Skjærstein.

Brukeravatar
Lumanza
Innlegg: 4287

Legg inn av Lumanza »

lsklars skrev: tir sep 07, 2021 9:57 am
Lumanza skrev: tir sep 07, 2021 9:57 am
Laban skrev: søn sep 05, 2021 2:17 pm Mads ble skadet på landslagssamling og mister mange LSK-kamper

Skjærstein.
Takk.

aderyn

Legg inn av aderyn »

Litt synd at Emil Ødegaard ble solgt nylig, kunne fått denne muligheten når Mads ble skada. Lurer på hvilket nivå Skjærstein holder, hører at han har erfaring osv men har jo faktisk ikke det fra høyeste nivå. Nedgradering fra Mads blir det vel uansett. Får satse på at det ikke er et for stort tap de kommende kampene.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Så vidt meg bekjent har han vært meget god for Kåffa, LSK var bevisste i sitt valg med å hente ham og håper det vil fungere!

Laban

Legg inn av Laban »

For en elendig kamp. Upresist hele kampen og forferdelige forsvarsfeil. Garnås er virkelig ikke god nok.

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

Lov å tape, men ikke på denne måten. Å ta enkeltspillere blir for dumt da dette var et lag som ikke møtte opp.

Laban

Legg inn av Laban »

Garnås var dårligst på et dårlig lag. Det må det være lov å mene.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Gjengen virka bakfull.

Brukeravatar
abelao
Innlegg: 193

Legg inn av abelao »

lsklars skrev: lør sep 11, 2021 8:46 pm Gjengen virka bakfull.
Ikke mot Odd.

lsklars

Legg inn av lsklars »

abelao skrev: tor sep 23, 2021 2:03 pm
lsklars skrev: lør sep 11, 2021 8:46 pm Gjengen virka bakfull.
Ikke mot Odd.
Nei, det så jeg også.

InsVerderben

Legg inn av InsVerderben »

Nok et tap....
Grmpf, liker det selvfølgelig ikke men prøver å holde motet oppe!
Fortsatt god helg, Fugla-fans! ;)

Laban

Legg inn av Laban »

Fortsatt på 5 plass. Er egentlig veldig fornøyd med sesongen til nå. I dag hadde vi fortjent mer. Ikke lett å spille mot lag som legger seg så lavt, drøyer og er så til de grader kyniske. Men skjønner god Sarp i den situasjon de er i nå. Vi manglet fire av de som normalt spiller.

Brukeravatar
abelao
Innlegg: 193

Legg inn av abelao »

Noen med oversikt over status til MHC og Kaan?

Brukeravatar
abelao
Innlegg: 193

Legg inn av abelao »

abelao skrev: ons okt 13, 2021 9:28 pm Noen med oversikt over status til MHC og Kaan?
Se der, ja! https://www.rb.no/keeperen-tilbake-pa-t ... 43-1659796

aderyn

Legg inn av aderyn »

https://www.rb.no/lehne-olsen-syk-lsk-t ... 43-1667214

Viking borte uten Lehne, Ogbu, Åsen og Kairinen ja. Nok våre fire beste utespillere. Frykter tap her med formen Viking er i. Blir vel Brunes inn på topp. Krogstad - Knudsen sentralt og Slørdahl inn for Ogbu. Evt sende Dragsnes ned for Ogbu, Edh over på venstre og Ranger inn høyre. Kanskje mer realistisk.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»