Stavanger Oilers

Svar
Strider

Re: Stavanger Oilers

Legg inn av Strider »

Så ikke hele kampen men dette var en typisk Oilers kamp da de gir litt f på bortebane. Lite energi. Dårlig keeperspill. Henger ikke sammen som et lag.

Det positive er at det faktisk kunne blitt OT på en dårlig dag. Ulriksen bommer på åpent mål på slutten og man hadde mange sjanser siste 2 min.

Forferdelig fall i nivået i forhold til 1-0 seieren mot Fribourg i starten av september

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Stavanger Oilers har lagt ut denne meldingen på Facebook ikveld

På denne dagen i 2003: Oilers debuterte i eliteserien med seier 5-1 over Lillehammer. 💪

21. september 2003 var endelig ørkenvandringen over. Stavanger hadde et hockeylag i øverste divisjon igjen. Drøye seks minutter ut i Lillehammer-kampen finner Teemu Kohvakka rekkekameraten CDA med pasning. Da sørget Christian Dahl-Andersen for Oilers’ første elitemål, og noterte med dét sitt første av totalt 464 poeng for klubben. 💛🖤

Er det noen der ute som sitter på bilder fra denne historiske dagen? De hadde vi blitt veldig glade for å få!

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

TylerDurdenNorway skrev: ons sep 21, 2022 4:01 am Så ikke hele kampen men dette var en typisk Oilers kamp da de gir litt f på bortebane. Lite energi. Dårlig keeperspill. Henger ikke sammen som et lag.

Det positive er at det faktisk kunne blitt OT på en dårlig dag. Ulriksen bommer på åpent mål på slutten og man hadde mange sjanser siste 2 min.

Forferdelig fall i nivået i forhold til 1-0 seieren mot Fribourg i starten av september
Jeg syntes troppen var tynn før sesongen startet. Vi satser på egne talenter, noe som er bra. Men det er tynt. Bredden er ikke som den har vært.
Følgende spillere er ute fra forrige sesong:
Bryhnisveen, M.Hoff og Søberg.
Vegard Faret er vel eneste norske som har kommet inn
Vi har ikke fylt opp utenlandskvoten.
Samtidig er det flere spennende spillere på vei opp. Men det er tynt

Igår manglet også Klavestad, Østby, Gervais og L.Hoff

Juniorene Higson 2004, Husebø 2003 og Calik 2004 var med i troppen igår. Calik fikk ikke spilletid, men Higson og Husebø fikk spille.
Samtidig har vi 3 unge som bidrar mye om dagen. Aarthun, Hurrød og ikke minst Strandborg som har tatt store steg.

Er vel første gang vi ikke har erstattet norsk kvalitet med ny norsk kvalitet, men istedet lar ungdommen ta jobben.

Strider

Legg inn av Strider »

TAdams6 skrev: ons sep 21, 2022 8:19 pm Stavanger Oilers har lagt ut denne meldingen på Facebook ikveld

På denne dagen i 2003: Oilers debuterte i eliteserien med seier 5-1 over Lillehammer. 💪

21. september 2003 var endelig ørkenvandringen over. Stavanger hadde et hockeylag i øverste divisjon igjen. Drøye seks minutter ut i Lillehammer-kampen finner Teemu Kohvakka rekkekameraten CDA med pasning. Da sørget Christian Dahl-Andersen for Oilers’ første elitemål, og noterte med dét sitt første av totalt 464 poeng for klubben. 💛🖤

Er det noen der ute som sitter på bilder fra denne historiske dagen? De hadde vi blitt veldig glade for å få!
Husker første kampen. Gjøse spilte for Lillehammer vel.

Noen som husker Viking - Oilers i 1.div? Vikinghordene hadde møtt opp flere hundre og buet på Oilers og klappet for Viking Hockey. Litt spesiell opplevelse

CliffC

Legg inn av CliffC »

Bittner flyttes ned på backplass, og Aarthun opp som løper.

Dette kan ikke tolkes som annet enn mistillitt.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Viktig seier for Oilers. Satt langt inne, Frisk er gode. Oilers har det defensive på plass og det må gjerne være på plass skal man vinne trofeer. Men håper det løsner litt mer framover. Det er ikke mye å rope hurra for sålangt i sesongen.

Men vi tar seieren og smultringen mot kanskje norges beste lag akkurat nå.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

TylerDurdenNorway skrev: ons sep 21, 2022 8:57 pm
TAdams6 skrev: ons sep 21, 2022 8:19 pm Stavanger Oilers har lagt ut denne meldingen på Facebook ikveld

På denne dagen i 2003: Oilers debuterte i eliteserien med seier 5-1 over Lillehammer. 💪

21. september 2003 var endelig ørkenvandringen over. Stavanger hadde et hockeylag i øverste divisjon igjen. Drøye seks minutter ut i Lillehammer-kampen finner Teemu Kohvakka rekkekameraten CDA med pasning. Da sørget Christian Dahl-Andersen for Oilers’ første elitemål, og noterte med dét sitt første av totalt 464 poeng for klubben. 💛🖤

Er det noen der ute som sitter på bilder fra denne historiske dagen? De hadde vi blitt veldig glade for å få!
Husker første kampen. Gjøse spilte for Lillehammer vel.

Noen som husker Viking - Oilers i 1.div? Vikinghordene hadde møtt opp flere hundre og buet på Oilers og klappet for Viking Hockey. Litt spesiell opplevelse
Jeg husker ikke første kamp noe særlig. Var der, men husker ikke mye.
Oilers fikk endel motstand til å begynne med. Men Harri Kristola var riktig mann til å få hockey laget på plass. En som jobbet på gulvet. Sto i kiosken, stekte vaffler og ikke minst, ga finnene jobb slik at de kunne spille for Oilers.

Det viser hva en mann kan gjøre. En drivkraft, en som går foran. Tore Christiansen har tatt over den stafett pinnen eksemplarisk etterpå. Vi har vært heldige som har hatt disse 2 ildsjelene. Uten de 2 hadde vi vært som Bergen, en klubb i 1. eller 2.divisjon uten ambisjoner.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Hva tror vi om Bittner?
Til å være 25 år gammel har han mye erfaring. 190 AHL kamper på 4 sesonger. En sesong bak seg i DEL og en i Allsvenskan i Sverige.
Stor spiller. Virker svak på skøyter. Men har jo spilt mye i bedre ligaer enn den norske.

Oilers har sendt importer ut dørene før når de ikke leverer. Men kanskje litt tidlig ennå. Men Bittner har mye å bevise framover.

Strider

Legg inn av Strider »

TAdams6 skrev: tor sep 22, 2022 9:25 pm Hva tror vi om Bittner?
Til å være 25 år gammel har han mye erfaring. 190 AHL kamper på 4 sesonger. En sesong bak seg i DEL og en i Allsvenskan i Sverige.
Stor spiller. Virker svak på skøyter. Men har jo spilt mye i bedre ligaer enn den norske.

Oilers har sendt importer ut dørene før når de ikke leverer. Men kanskje litt tidlig ennå. Men Bittner har mye å bevise framover.
Han virker å være litt på og av spiller.
Når han gidder er han god. Viste mye bra tendenser innimellom i CHL mot gode spillere.
Vet å utnytte kroppen til hans fordel ved holde spillere unna pucken. Kan også drible, toe drag etc.
Kan sikkert bli bra med rett coaching.

Ellers Kissel litt mye miss og stang ut.
Hadde vel åpent mål i første kamp mot salzburg 2 mot keeper. Skjøt i stangen i OT hjemme mot Salzburg. Og igår alene mot keeper. Virker ikke å helt være der han er på sitt beste.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

3-0 til Stjernen etter 1.periode etter å ha over 90 % uttelling på sjansene sine. Skjerpings Oilers !

CliffC

Legg inn av CliffC »

Åpenbart at man undervurderer motstander når man bestemmer seg for å starte kampen med åpent mål.

Trenger virkelig Oilers å importere en keeper på dette nivået? Kan de ikke like gjerne bruke en av sine egne fra yngre rekker? Ikke det at jeg skal basere ALT på denne kampen, men jeg synes aldri at Partanen har imponert de gangene jeg har sett ham.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3096

Legg inn av MacanT »

Hvorfor i all verden får ikke Henrik Holm starte i denne viktige bortekampen?

Greit nok at Partanen må få sine sjanser men det kommer da for pokker mange kamper med bedre egnet motstand for denslags.

CliffC

Legg inn av CliffC »

Hvis man vurderte at Partanen trengte trening i å redde skudd så var forsøket mislykket.

TrondLFC
Innlegg: 2690

Legg inn av TrondLFC »

Mye bedre i 2.periode og viktig med den tredje scoringen der før pause, bare synd at det må en hel periode til for å forstå alvoret.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

CliffC skrev: lør sep 24, 2022 4:35 pm Åpenbart at man undervurderer motstander når man bestemmer seg for å starte kampen med åpent mål.

Trenger virkelig Oilers å importere en keeper på dette nivået? Kan de ikke like gjerne bruke en av sine egne fra yngre rekker? Ikke det at jeg skal basere ALT på denne kampen, men jeg synes aldri at Partanen har imponert de gangene jeg har sett ham.
Partanen går som norsk. Vært i Norge siden 2015

Ellers enig i at Partanen ikke holder nivået. Aldri vært der han bør være.
Synd med Wikstøl som var på gang

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Nytt tap.
Jeg er ikke imponert over årets lag sålangt.

Når skal det bli endring? Tynt mannskap

CliffC

Legg inn av CliffC »

TAdams6 skrev: lør sep 24, 2022 6:02 pm Partanen går som norsk. Vært i Norge siden 2015
Fullstendig klar over det. Poenget mitt var at han er hentet utenfra, og spørsmålet er om det er lurt når han verken er god nok eller har potensiale til å bli det.

CliffC

Legg inn av CliffC »

TAdams6 skrev: lør sep 24, 2022 6:24 pm Nytt tap.
Jeg er ikke imponert over årets lag sålangt.
Når skal det bli endring? Tynt mannskap
Jeg er heller ikke imponert, og spesielt er jeg skeptisk til det som skal være krydderet i laget, men som framstår veldig grått.

I dag var det skremmende å se hvordan de gang på gang ble kontret ihjel av Stjernen. Beslutningen om å låne ut Bryhnisveen virker lite også lite gjennomtenkt. Jeg har likevel ikke gitt opp at det kan gå seg til, men det er mange som må heve seg betydelig.

AllElite

Legg inn av AllElite »

Problemet i dag er keeperen, han gjør at det er 3-0. Oilers starter klart best og burde ledet.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

CliffC skrev: lør sep 24, 2022 6:32 pm
TAdams6 skrev: lør sep 24, 2022 6:02 pm Partanen går som norsk. Vært i Norge siden 2015
Fullstendig klar over det. Poenget mitt var at han er hentet utenfra, og spørsmålet er om det er lurt når han verken er god nok eller har potensiale til å bli det.
Enig her. Samtidig ser jeg ikke om det er noen lovende keepere på gang.
Jeg synes det er flere hull enn bare han i årets tropp. Det kan bli bra. Men dette blir fort en mellomsesong der unge får masse erfaring uten at man vinner det som er viktig.
Tynt på topp, få gode norske poengplukkere
Importene - er de gode nok?
Jeg synes det er tynt på backen. Bryhnisveen burde vært her ennå. Han har forøvrig 6 kamper og 3 poeng i Danmark sålangt.
Reservekeeperen er svak.

CliffC

Legg inn av CliffC »

TAdams6 skrev: lør sep 24, 2022 6:42 pm Tynt på topp, få gode norske poengplukkere
De har Karlsen og Hoff som SKAL aspirere til en plass i topp 6-konstallasjonene. Hoff har stort sett slitt med skader innledningsvis, mens Karlsen fullstendig har sluttet å produsere etter seriesesongen forrige sesong. Han må virkelig heve seg.

Ellers har absolutt Strandborg potensiale til å bli en poengplukker av rang, jf. hans produksjon på aldersbestemte nivåer. Paulsen er også en joker her. Ellers kan vi ikke håpe på så mye fra de øvrige her.

Jeg er uansett glad Mauldin ble re-signert. Han kan bli viktig framover med sin arbeidskapasitet og også poengproduksjon.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

CliffC skrev: lør sep 24, 2022 6:54 pm
TAdams6 skrev: lør sep 24, 2022 6:42 pm Tynt på topp, få gode norske poengplukkere
De har Karlsen og Hoff som SKAL aspirere til en plass i topp 6-konstallasjonene. Hoff har stort sett slitt med skader innledningsvis, mens Karlsen fullstendig har sluttet å produsere etter seriesesongen forrige sesong. Han må virkelig heve seg.

Ellers har absolutt Strandborg potensiale til å bli en poengplukker av rang, jf. hans produksjon på aldersbestemte nivåer. Paulsen er også en joker her. Ellers kan vi ikke håpe på så mye fra de øvrige her.

Jeg er uansett glad Mauldin ble re-signert. Han kan bli viktig framover med sin arbeidskapasitet og også poengproduksjon.
Enig i dine beskrivelser. Spesielt Strandborg virker å ha det som skal til for å ta steget helt opp. Hoff er bra. De andre er vel ikke topp 6 materiale pr dags dato. Tommy Kristiansen er heller ikke der han har vært før.

Samtidig er jeg veldig overrasket over Anders Tangen Henriksen. Henrik Medhus var ute og sendte et stikk til Stavanger Oilers nå i uka. Tangen Henriksen får spille lite og ikke med de beste. Når Oilers hentet han kom han fra Sparta. 45 kamper og 31 poeng. Forrige sesong fikk han 18 poeng i Oilers. Det har selvfølgelig med hvor de får spille og hvor mye de får spille. Burde han fått mer muligheter opp med de beste?

Bryhnisveen hadde 2 poeng for Oilers forrige sesong. Var kjent som en produktiv back når Oilers hentet han. Har startet bra i Danmark og har flere poeng på 6 kamper der enn hele sesongen ifjor i Oilers. Spørsmålet mitt da er, får man det beste ut av alle spillerne?

Samtidig er ikke Søberg erstattet. Ikke strålende spiller, men plukket poeng jevnt og trutt. 4.beste poengplukker de 2 siste sesongene i Oilers inkludert alt av importer.

Mye talent blant de norske. Men få som pr dags dato er gode nok. De kan bli det iløpet av sesongen. Men akkurat nå har vi for få produktive spillere.

CliffC

Legg inn av CliffC »

TAdams6 skrev: lør sep 24, 2022 7:07 pm Samtidig er jeg veldig overrasket over Anders Tangen Henriksen. Henrik Medhus var ute og sendte et stikk til Stavanger Oilers nå i uka. Tangen Henriksen får spille lite og ikke med de beste. Når Oilers hentet han kom han fra Sparta. 45 kamper og 31 poeng. Forrige sesong fikk han 18 poeng i Oilers. Det har selvfølgelig med hvor de får spille og hvor mye de får spille. Burde han fått mer muligheter opp med de beste?

Bryhnisveen hadde 2 poeng for Oilers forrige sesong. Var kjent som en produktiv back når Oilers hentet han. Har startet bra i Danmark og har flere poeng på 6 kamper der enn hele sesongen ifjor i Oilers. Spørsmålet mitt da er, får man det beste ut av alle spillerne?

Samtidig er ikke Søberg erstattet. Ikke strålende spiller, men plukket poeng jevnt og trutt. 4.beste poengplukker de 2 siste sesongene i Oilers inkludert alt av importer.
For å kommentere "alt" i samme innlegg:

Tangen Henriksen: Jeg skjønner ikke at han ikke skal ha fått mange nok sjanser. Tvert i mot har han vel tatt en stadig større rolle i laget siden han kom, og var i fjorårets sluttspill en av de desidert beste spillerne. Etter min mening bør han rendyrkes som rollespiller i tredje eller fjerderekka, da jeg ikke ser på ham som en typisk poengspiller, selv om han kan produsere greit nok.

Bryhnisveen: Jeg synes generelt sett at Oilers har fått mye ut av de fleste spillerne de siste årene, men selvsagt vil det alltid finnes unntak. Jeg vet ikke hvilken rolle han er gitt i Danmark, men i Oilers hadde han minst et par foran seg i PP-oppstillingen. Det er uansett ingen som nedla forbud mot at han kunne produsere poeng, slik at klubben kan ikke ta all skyld her. Han var uansett en spiller som nok hadde stagnert i flere år, også før han kom til Oilers.

Søberg: Jeg mener nok at det ikke er hans fravær som forklarer dagens mangler. SÅ god var han ikke og jeg vil mene at både de lokale og Kissel som går utenom kvota kan kompensere for at han er borte. Det er dog mulig at de burde forsøkt å fått inn minst en norsk forsterkning før sesongstart.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

CliffC skrev: lør sep 24, 2022 7:22 pm
TAdams6 skrev: lør sep 24, 2022 7:07 pm Samtidig er jeg veldig overrasket over Anders Tangen Henriksen. Henrik Medhus var ute og sendte et stikk til Stavanger Oilers nå i uka. Tangen Henriksen får spille lite og ikke med de beste. Når Oilers hentet han kom han fra Sparta. 45 kamper og 31 poeng. Forrige sesong fikk han 18 poeng i Oilers. Det har selvfølgelig med hvor de får spille og hvor mye de får spille. Burde han fått mer muligheter opp med de beste?

Bryhnisveen hadde 2 poeng for Oilers forrige sesong. Var kjent som en produktiv back når Oilers hentet han. Har startet bra i Danmark og har flere poeng på 6 kamper der enn hele sesongen ifjor i Oilers. Spørsmålet mitt da er, får man det beste ut av alle spillerne?

Samtidig er ikke Søberg erstattet. Ikke strålende spiller, men plukket poeng jevnt og trutt. 4.beste poengplukker de 2 siste sesongene i Oilers inkludert alt av importer.
For å kommentere "alt" i samme innlegg:

Tangen Henriksen: Jeg skjønner ikke at han ikke skal ha fått mange nok sjanser. Tvert i mot har han vel tatt en stadig større rolle i laget siden han kom, og var i fjorårets sluttspill en av de desidert beste spillerne. Etter min mening bør han rendyrkes som rollespiller i tredje eller fjerderekka, da jeg ikke ser på ham som en typisk poengspiller, selv om han kan produsere greit nok.

Bryhnisveen: Jeg synes generelt sett at Oilers har fått mye ut av de fleste spillerne de siste årene, men selvsagt vil det alltid finnes unntak. Jeg vet ikke hvilken rolle han er gitt i Danmark, men i Oilers hadde han minst et par foran seg i PP-oppstillingen. Det er uansett ingen som nedla forbud mot at han kunne produsere poeng, slik at klubben kan ikke ta all skyld her. Han var uansett en spiller som nok hadde stagnert i flere år, også før han kom til Oilers.

Søberg: Jeg mener nok at det ikke er hans fravær som forklarer dagens mangler. SÅ god var han ikke og jeg vil mene at både de lokale og Kissel som går utenom kvota kan kompensere for at han er borte. Det er dog mulig at de burde forsøkt å fått inn minst en norsk forsterkning før sesongstart.
Det er selvfølgelig større konkurranse i Oilers. Men Tangen Henriksen viste i 2 sesonger borte at han kan produsere og være viktig for et lag. Derfor Oilers også hentet han hjem.

Her er tweeten fra Medhus
"At
@Anderstangenhen
ikke får mer ansvar i
@StavangerOilers
, er rett og slett en skandale. En spiller som er mer ansvarsfull, ernergisk, skapende og offensiv skal du lete lenge etter."

Konkurransen ble kanskje for sterk for Bryhnisveen. Vi henter ofte en utlending til å ta seg av det offensive på backen. 2 poeng er allikevel alt for lite. Hvem sin feil det er vet jeg ikke. Men at han kan produserer har han vist hele karrieren.

Enig i at Søberg ikke var "så god". Samtdig plukket han jevnt og trutt med poeng uten å være glitrende. En nyttig spiller.

Vi er nokså mye tynnere i år enn ifjor. Det satses på unge spillere og skal de utvikle seg så må de få spille. Ingenting å si på det. Man da må de etablerte norske være veldig gode og importene må holde et høyt nivå, slik at de unges manglende nivå ikke merkes så godt.

Det er tidlig. Det kan fort snu. Det er endel skader hos Oilers. Importene er ikke igang. Plutselig tar Oilers 20 strake seire. Det kan snu fort.

Strider

Legg inn av Strider »

TAdams6 skrev: lør sep 24, 2022 6:24 pm Nytt tap.
Jeg er ikke imponert over årets lag sålangt.

Når skal det bli endring? Tynt mannskap
Man vant serien og sluttspill forrige sesong men valgte kun å beholde 2 av utlendingene. Det synes jeg var rart.

Ellers hadde vel Oilers en dårlig start forrige sesong også. I tillegg har man en del skader nå?

Husk at Oilers nylig slo Fribourg . 23 dager siden?

Bilvrag

Legg inn av Bilvrag »

Vi har ikke vært gode i serien, men det er alt for tidlig å både trekke konklusjoner og gjøre forhastede tiltak. I mitt hode. Vi har 7 poeng etter 5 kamper, i fjor hadde vi 8 poeng etter 6 kamper. Altså ligger vi foran fjoråret, samtidig som vi nok har møtt vanskeligere motstand i starten i år. Vi slapp inn 7 mot Storhamar og tok 2 poeng hjemme mot Grüner i starten i fjor, og det endte til slutt rimelig bra. Noe innkjøringsproblemer var ventet, kanskje spesielt i år med CHL i tillegg.

Og selv om resultatet er stygt, så blir vi på ingen måte utspilt av Stjernen. Partanen slipper inn 3 mål på 4 skudd, det tør jeg vedde på er både første og siste gang i år. Stjernen slipper til totalt 24 skudd hjemme på egen is, det er akseptabelt. Det er for rufsete bakover samt for lite effektivt framover, men jeg er ikke klar med spaden helt enda. Dette kan fort ende godt, selv om innledningen har vært for dårlig. Men det var den i fjor også.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Bilvrag skrev: lør sep 24, 2022 9:43 pm Vi har ikke vært gode i serien, men det er alt for tidlig å både trekke konklusjoner og gjøre forhastede tiltak. I mitt hode. Vi har 7 poeng etter 5 kamper, i fjor hadde vi 8 poeng etter 6 kamper. Altså ligger vi foran fjoråret, samtidig som vi nok har møtt vanskeligere motstand i starten i år. Vi slapp inn 7 mot Storhamar og tok 2 poeng hjemme mot Grüner i starten i fjor, og det endte til slutt rimelig bra. Noe innkjøringsproblemer var ventet, kanskje spesielt i år med CHL i tillegg.

Og selv om resultatet er stygt, så blir vi på ingen måte utspilt av Stjernen. Partanen slipper inn 3 mål på 4 skudd, det tør jeg vedde på er både første og siste gang i år. Stjernen slipper til totalt 24 skudd hjemme på egen is, det er akseptabelt. Det er for rufsete bakover samt for lite effektivt framover, men jeg er ikke klar med spaden helt enda. Dette kan fort ende godt, selv om innledningen har vært for dårlig. Men det var den i fjor også.
Absolutt. Alt for tidlig å trekke noen konklusjoner ennå. I hockey kan det snu veldig fort.

CliffC

Legg inn av CliffC »

Da har Faret signert kontrakt ut sesongen, etter å ha vært på try out. Helt riktig og greit, all den tid han har gjort det rimelig bra den tiden han har vært her.

Med den signeringen når vi også en viktig milepæl. Nå teller A-stallen flere siddiser enn sarpinger. Jeg vil også tror at alle Norges sarpinger i bunn og grunn lever bra med at de er akterutseilt akkurat her.

Bilvrag

Legg inn av Bilvrag »

Rett opp på hesten igjen for Partanen, som starter i buret i Holms fravær. Partanen har stått gode kamper før han, men fryktelig spent på hvordan han responderer etter forrige kamp. Ellers er Gervais tilbake og vi er fulltallige offensivt. Østby og Klavestad mangler fortsatt.

Oilers' lineup:

Mauldin - Strandborg - Tommy
Kissel - Beck - Gervais
Hoff - Paulsen - Karlsen
Henriksen - Bittner - Faret
Hurrød

Rokseth - Lefebvre
Ulriksen - Higson
Aarthun - Sveum

CliffC

Legg inn av CliffC »

Jeg tipper Partanen spiller seg opp i forhold til Stjernen-kampen.

Ellers har Bittner blitt forfremmet til forward. Håper han viser seg tilliten verdig.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Ishockey»