FIFA 23 Ultimate Team

Svar
TheOpiate

Re: FIFA 23 Ultimate Team

Legg inn av TheOpiate »

Ayebee skrev: ons sep 21, 2022 8:42 pm Er alle SBCs untradeable nå?
Ser nesten sånn ut...

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Fått noe brukbart?

Fikk selv Dias, Jesus og Martinez + en haug med ræl

Klang

Legg inn av Klang »

Jeg har bare gått all in i Tammy Abraham nå (😝). Gidder ikke å bruke noe særlig tid på web appen og har aldri satt meg inn i hva jeg bør gjøre før release. Fikk Calhanoglu (og Savic) og tenkte jackpot da jeg begynte å søke på buy now, men er naturligvis EA som allerede har tabbet seg ut

Bilde

Nebbet

Legg inn av Nebbet »

Flere som opplever at de ikke får lagt inn sbcer? "failed to submit challenge"

Alpha

Legg inn av Alpha »

Nebbet skrev: ons sep 21, 2022 9:34 pm Flere som opplever at de ikke får lagt inn sbcer? "failed to submit challenge"
Jupp... Fikk det på nummer 4 i et segment.

Nebbet

Legg inn av Nebbet »

Veldig rart at alt er untradeable med appen ute så tidlig. Blir jo ingen flyt i markedet når eneste som kommer er starter pack rewards. Reagerer også på mange av price ranges som er satt. Lukaku på minstepris 50k er vel ikke akkurat noe som kan være levelig.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Kun 30 spots på overgangslisten også. Gjør det ikke lett å massetrade. Litt trang start for FIFA23 synes jeg.

Alpha

Legg inn av Alpha »

Packet ikke noe som helst verdt mer enn 1k. Typ alt var discard. Har karret meg til 25k, men det er ikke allverden. Irriterende at vi ikke får supply på markedet fra SBCs...

Jompa

Legg inn av Jompa »

Alpha skrev: ons sep 21, 2022 10:05 pm Packet ikke noe som helst verdt mer enn 1k. Typ alt var discard. Har karret meg til 25k, men det er ikke allverden. Irriterende at vi ikke får supply på markedet fra SBCs...
Samme som meg det der

Alpha

Legg inn av Alpha »

Jompa skrev: ons sep 21, 2022 10:10 pm
Alpha skrev: ons sep 21, 2022 10:05 pm Packet ikke noe som helst verdt mer enn 1k. Typ alt var discard. Har karret meg til 25k, men det er ikke allverden. Irriterende at vi ikke får supply på markedet fra SBCs...
Samme som meg det der
Hva gjør du nå da? Enkelte kort er styggbillig, men jeg har ikke råd til de beste. Jota 15k, Dembele 27k, Vini 65k.. Helt sykehus.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Alpha skrev: ons sep 21, 2022 10:18 pm
Jompa skrev: ons sep 21, 2022 10:10 pm
Alpha skrev: ons sep 21, 2022 10:05 pm Packet ikke noe som helst verdt mer enn 1k. Typ alt var discard. Har karret meg til 25k, men det er ikke allverden. Irriterende at vi ikke får supply på markedet fra SBCs...
Samme som meg det der
Hva gjør du nå da? Enkelte kort er styggbillig, men jeg har ikke råd til de beste. Jota 15k, Dembele 27k, Vini 65k.. Helt sykehus.
Ja, jeg skulle gjerne hatt mer coins. Klarer ikke helt å se hvordan jeg skal klare å få inn mye coins nå i starten når det nesten ikke er supply. Var en liten smell det at SBCene er untradeables. Prøver å finne noen sniping filtre som kan gi meg litt.

Med mindre EA gjør noe spesielt, så vil det være tørke frem til spillet slippes neste uke. Blir en seig måte å trade seg opp på.

Kukost

Legg inn av Kukost »

rett og slett kjedelig

Jompa

Legg inn av Jompa »

Ble tidlig kveld på meg i går, men fikk trøkket det opp til 60k coins. Vurderte å kjøpe Jota/Dembele, men droppet det da jeg var usikker på om folk i det hele tatt gadd å bygge lag allerede nå. Ser at de har økt endel gjennom natten.

Kukost

Legg inn av Kukost »

Nå er web appen vært nede lenge

Klang

Legg inn av Klang »

Det nye kjemisystemet krever virkelig tilvenning. Fått meg et lag med 24/33 kjemi, alle er spanjoler og/eller fra Serie A. Null ekstra kjemi med spansk Serie A manager.

1400 for Soler, 1900 for Berardi. Helt merkelig.

Klang

Legg inn av Klang »

Topp verdi for coinsa. Mangler bare Pasalic som CM, koster kanskje et par tusen, og en høyreback á la Karsdorp å bytte inn. Disse ti kostet meg 10.950 inkludert Dumfries som RB og Ferran Torres som LM.

Bilde

Jompa

Legg inn av Jompa »

Er vel lov å håpe på Marquee Matchup i kveld, og med det litt supply til markedet. Blir vel Landskamper, så de blir som regel enkle å bygge.

Jompa

Legg inn av Jompa »

POTM for september

Bilde

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Jompa skrev: tor sep 22, 2022 2:38 pm Er vel lov å håpe på Marquee Matchup i kveld, og med det litt supply til markedet. Blir vel Landskamper, så de blir som regel enkle å bygge.
Bare hvis de er tradeable

TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Billigste stedet å kjøpe Fifa i år? (konsoll)

Ser Elkjøp har det til ca 450,-

Klang

Legg inn av Klang »

Mulig at jeg sier meg fornøyd med dette, med Karsdorp på benken.

Bilde

Jompa

Legg inn av Jompa »

Hvordan få 100 transferpile.


TheOpiate

Legg inn av TheOpiate »

Vini fra MM :)

Klang

Legg inn av Klang »

Gjort noen større endringer. Begynner å bli veldig fornøyd og har straks råd til Maignan. 32 chemistry, bare Soler som mangler 1. Patric skal fortsatt ut. Har Muriel å bytte inn for Aspas når sistnevnte er dau. Litt dårlig med hodestyrke i midtforsvaret, men folk skal sikkert løpe og drible.

Sett mye rare lag de siste par dagene. Folk bare pøser på med PL-spillere, tilsynelatende uten mål og mening. Vet ikke hvorfor folk er så fiksert på PL, særlig når resultatet blir mye dårlig sirup. Sett Maguire til og med, men mest randoms under 80 rating.

Bilde

Alpha

Legg inn av Alpha »

TheOpiate skrev: fre sep 23, 2022 1:06 am Vini fra MM :)
Noen som har det.

Jompa

Legg inn av Jompa »

Elendig pakker her. Fikk en sølvspiller til 4k. Ellers tørt.

Synes jeg har jobbet mye for å nå første milepæl

knurr84

Legg inn av knurr84 »

Fikk Koulibaly i en av velkomstpakkene mine. Bør jeg selge eller beholde? Må jo være en av de beste midtstopperne i spillet akkurat nå?

Hodor

Legg inn av Hodor »

Dette var kjedelige greier. Har fullført 3 av 4 på Hybrid Nations. Nå er jeg blakk. Imponerende at enkelte kan klare å oppnå 100k så tidlig :) Sitter selv med knappe 5k. For min del blir første mål fra tirsdag å fullføre Hybrid Nations. Så ta det gradvis derfra.
Hvor bør man kjøpe spillet foresten? Har det noe å si mtp content man får?

Alpha

Legg inn av Alpha »

Mendy og Trapp som eneste over 1k fra MM. Trapp med laveste PR på 50k og discard 3.5k... Mendy 5k. Ikke all verden, men må nesten bare ta det jeg får-

Alpha

Legg inn av Alpha »

Hodor skrev: fre sep 23, 2022 10:48 pm Dette var kjedelige greier. Har fullført 3 av 4 på Hybrid Nations. Nå er jeg blakk. Imponerende at enkelte kan klare å oppnå 100k så tidlig :) Sitter selv med knappe 5k. For min del blir første mål fra tirsdag å fullføre Hybrid Nations. Så ta det gradvis derfra.
Hvor bør man kjøpe spillet foresten? Har det noe å si mtp content man får?
Tror ikke det er så lurt å gjøre de SBCene med coins eller tradeable spillere. Har selv 60k nå hvis jeg skulle solgt spillerne mine og har egentlig ikke fått en dritt fra pakker. Har heller ikke tradet sånn enormt mye.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»