Hvilken tv- serie så du sist?

Svar
Saliph

Re: Hvilken tv- serie så du sist?

Legg inn av Saliph »

ElGuaje skrev: tir sep 20, 2022 10:25 pm
Astonstian skrev: tir sep 20, 2022 10:22 pm
ElGuaje skrev: man sep 19, 2022 10:07 pm The Rehearsal

Nathan Fielder sin nyeste serie. Litt vanskelig å sette en sjanger på dette her, men blir vel en form for dokumentar til slutt.
Sett Nathan for you? Den husker jeg var veldi artig!
Denne skal nok sees veldig snart.
Nei, ikke enda, da det ser ut til å kun strømmes på paramount+ (noe jeg ikke har for øyeblikket). Men er notert ned.
Nathan For You er noe av det beste og mest originale (og definitivt noe av det morsomste) som noensinne er laget.

Og folk som tror dette er fake (det spørs jo hva man mener med 'fake', men i den forstand at folka som er med bare later som) overvurderer vanlige folks skuespillerevner kraftig.

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Megapixsel skrev: ons sep 21, 2022 7:51 pm
eppaen skrev: ons sep 21, 2022 7:06 pm
Megapixsel skrev: ons sep 21, 2022 2:07 pm Noen som har sjekket ut Pluto TV?
Er vel bare ræl?
Har ikke peiling, det var min far som hadde fått det opp på reklame.
Det er bare ræl. Jeg finner ingen ting å se på. Er en grunn til at det er gratis, er vel det som Viasat ikke klarer å få betalt for på Viaplay.

kibby

Legg inn av kibby »

Gutta på skauen (NRK)

Tja, hva man skal man si? Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Episode 8 var litt morsom, ellers var det tynn suppe. Men jeg fortsette å se alle episodene fordi jeg liker både Sjur Vatne Brean (Rådebank, Delete Me), Morten Svartveit (Heimebane, Grenseland, Pørni, Stjernestøv), Nader Khademi (Heimebane, Jordbrukerne, Melk) og Mikkel Niva. Syns også de spiller bra. Men kvalitet? Det er det ikke.

2/10

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Glycinello skrev: tor sep 22, 2022 7:16 pm
TheBaseline skrev: tor sep 22, 2022 4:33 pm Monster: The Jeffrey Dahmer Story på Netflix.
Bra? Dårlig? Midt i mellom?
Midt i mellom. Han som spiller Dahmer er god.

TheBaseline

Legg inn av TheBaseline »

Sulfat skrev: tor sep 22, 2022 7:29 pm
TheBaseline skrev: tor sep 22, 2022 4:33 pm Monster: The Jeffrey Dahmer Story på Netflix.
Bra? Dårlig? Midt i mellom?
Syntes den var midt på treet, men bra skuespill.

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Er igang med sesong to av The Leftovers nå, og alt jeg har å si er at dette er det beste jeg har sett av tv siden The Sopranos omtrent. Det er nesten ufattelig bra! Flere enn meg som har latt denne ligge altfor lenge? Hvem har sett det før?

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Machine_Head skrev: fre sep 23, 2022 2:13 pm Er igang med sesong to av The Leftovers nå, og alt jeg har å si er at dette er det beste jeg har sett av tv siden The Sopranos omtrent. Det er nesten ufattelig bra! Flere enn meg som har latt denne ligge altfor lenge? Hvem har sett det før?
Så den i fjor. Den traff meg skikkelig. Enkelte scener og soundtrack tenker jeg på en gang i blandt.

Vil se igjen snart.

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

ElGuaje skrev: fre sep 23, 2022 2:17 pm
Machine_Head skrev: fre sep 23, 2022 2:13 pm Er igang med sesong to av The Leftovers nå, og alt jeg har å si er at dette er det beste jeg har sett av tv siden The Sopranos omtrent. Det er nesten ufattelig bra! Flere enn meg som har latt denne ligge altfor lenge? Hvem har sett det før?
Så den i fjor. Den traff meg skikkelig. Enkelte scener og soundtrack tenker jeg på en gang i blandt.

Vil se igjen snart.
Det at den treffer så hardt er en viktig beskrivelse, den rører ved noe emosjonelt i meg som få andre serier har gjort. Bruken av musikk er så fantastisk vakker og samtidig fryktelig trist, for å nevne et eksempel. Og Justin Theroux da, herregud for en rolletolkning av han! Chief Garvey❤️

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Machine_Head skrev: fre sep 23, 2022 2:13 pm Er igang med sesong to av The Leftovers nå, og alt jeg har å si er at dette er det beste jeg har sett av tv siden The Sopranos omtrent. Det er nesten ufattelig bra! Flere enn meg som har latt denne ligge altfor lenge? Hvem har sett det før?
Spinnvill serie med skyhøy kvalitet, samt Max Richter. Nydelig serie.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Machine_Head skrev: fre sep 23, 2022 2:13 pm Er igang med sesong to av The Leftovers nå, og alt jeg har å si er at dette er det beste jeg har sett av tv siden The Sopranos omtrent. Det er nesten ufattelig bra! Flere enn meg som har latt denne ligge altfor lenge? Hvem har sett det før?
Elsker den. Er på min topp 5 liste hver gang vi har kåringer her inne. Synd den ikke er sett av flere, men hadde nok blitt for mørkt og dystopisk for mange.

Du har fortsatt det beste igjen. Kos deg ;)

SirJames

Legg inn av SirJames »

Machine_Head skrev: fre sep 23, 2022 2:13 pm Er igang med sesong to av The Leftovers nå, og alt jeg har å si er at dette er det beste jeg har sett av tv siden The Sopranos omtrent. Det er nesten ufattelig bra! Flere enn meg som har latt denne ligge altfor lenge? Hvem har sett det før?
Så du mener jeg bør gi den en ny sjanse? Kom ikke skikkelig i gang med den, husker jeg.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

SirJames skrev: fre sep 23, 2022 4:33 pm
Machine_Head skrev: fre sep 23, 2022 2:13 pm Er igang med sesong to av The Leftovers nå, og alt jeg har å si er at dette er det beste jeg har sett av tv siden The Sopranos omtrent. Det er nesten ufattelig bra! Flere enn meg som har latt denne ligge altfor lenge? Hvem har sett det før?
Så du mener jeg bør gi den en ny sjanse? Kom ikke skikkelig i gang med den, husker jeg.
Bør absolutt gi det en ny sjanse. Første gangen jeg prøvde kom jeg typ tre episoder inn, ga det en ny sjanse i fjor og ble frelst (pun intended)

SirJames

Legg inn av SirJames »

ElGuaje skrev: fre sep 23, 2022 4:57 pm Første gangen jeg prøvde kom jeg typ tre episoder inn
Samme her.

Okay, will give it another go.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

SirJames skrev: fre sep 23, 2022 4:59 pm
ElGuaje skrev: fre sep 23, 2022 4:57 pm Første gangen jeg prøvde kom jeg typ tre episoder inn
Samme her.

Okay, will give it another go.
Lykke til. Håper den fenger.

SirJames

Legg inn av SirJames »

ElGuaje skrev: fre sep 23, 2022 5:04 pm
SirJames skrev: fre sep 23, 2022 4:59 pm
ElGuaje skrev: fre sep 23, 2022 4:57 pm Første gangen jeg prøvde kom jeg typ tre episoder inn
Samme her.

Okay, will give it another go.
Lykke til.
Spank you very much.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Kærlighed skrev: fre sep 23, 2022 4:31 pm
Machine_Head skrev: fre sep 23, 2022 2:13 pm Er igang med sesong to av The Leftovers nå, og alt jeg har å si er at dette er det beste jeg har sett av tv siden The Sopranos omtrent. Det er nesten ufattelig bra! Flere enn meg som har latt denne ligge altfor lenge? Hvem har sett det før?
Elsker den. Er på min topp 5 liste hver gang vi har kåringer her inne. Synd den ikke er sett av flere, men hadde nok blitt for mørkt og dystopisk for mange.

Du har fortsatt det beste igjen. Kos deg ;)
For mørkt og dystopisk? Yes, please! Tror ikke jeg har vurdert den for jeg mener det var noe om at den ble kansellert? Tar jeg feil?

Queenie

Legg inn av Queenie »

Har det kommet noe nytt og bra på Netflix nå?

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

Queenie skrev: fre sep 23, 2022 6:30 pm Har det kommet noe nytt og bra på Netflix nå?
Sesong 2 av Snabba Cash kom ut i går. Sesong 1 var i alle fall veldig bra. Fikk gode kritikker.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Jepps, skal i gang med sesong 2 av Snabba Cash. Likte også sesong 1 godt.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Fringegirl skrev: fre sep 23, 2022 6:16 pm
Kærlighed skrev: fre sep 23, 2022 4:31 pm
Machine_Head skrev: fre sep 23, 2022 2:13 pm Er igang med sesong to av The Leftovers nå, og alt jeg har å si er at dette er det beste jeg har sett av tv siden The Sopranos omtrent. Det er nesten ufattelig bra! Flere enn meg som har latt denne ligge altfor lenge? Hvem har sett det før?
Elsker den. Er på min topp 5 liste hver gang vi har kåringer her inne. Synd den ikke er sett av flere, men hadde nok blitt for mørkt og dystopisk for mange.

Du har fortsatt det beste igjen. Kos deg ;)
For mørkt og dystopisk? Yes, please! Tror ikke jeg har vurdert den for jeg mener det var noe om at den ble kansellert? Tar jeg feil?
Ble ikke kansellert nei. Bare å sette i gang ;)

Serien starter litt tregt, SirJames. Tar seg opp etterhvert. Sesong 2 er noe av det beste jeg har sett på tv.

Har slitt med å finne serier jeg vil se den siste tiden. Etter denne diskusjonen har jeg bestemt meg for å se The Leftovers på nytt.

kibby

Legg inn av kibby »

Queenie skrev: fre sep 23, 2022 6:30 pm Har det kommet noe nytt og bra på Netflix nå?
Sesong 4 av You og sesong 3 av Derry Girls, sier ryktene. I oktober begge to.

Queenie

Legg inn av Queenie »

kibby skrev: lør sep 24, 2022 2:24 am
Queenie skrev: fre sep 23, 2022 6:30 pm Har det kommet noe nytt og bra på Netflix nå?
Sesong 4 av You og sesong 3 av Derry Girls, sier ryktene. I oktober begge to.
Tenker umiddelbart at det neppe er noe for meg 🤣

Oslogg123
Innlegg: 505

Legg inn av Oslogg123 »

Lider meg gjennom Forsvinningen på Lørenskog. Utrolig dårlig!
Og forferdelig irriterende teksting!

Machine_Head

Legg inn av Machine_Head »

Kærlighed skrev: fre sep 23, 2022 4:31 pm
Machine_Head skrev: fre sep 23, 2022 2:13 pm Er igang med sesong to av The Leftovers nå, og alt jeg har å si er at dette er det beste jeg har sett av tv siden The Sopranos omtrent. Det er nesten ufattelig bra! Flere enn meg som har latt denne ligge altfor lenge? Hvem har sett det før?
Elsker den. Er på min topp 5 liste hver gang vi har kåringer her inne. Synd den ikke er sett av flere, men hadde nok blitt for mørkt og dystopisk for mange.

Du har fortsatt det beste igjen. Kos deg ;)
Jeg koser meg så mye at jeg knapt har klart å gjøre annet i fritiden min de siste dagene! Du min gode mann, vet du forresten hvorfor de laget en ny tittel-sekvens til sesong to? Synes den er bra nok den nye, men den i sesong én synes jeg var en av de bedre serieintroene jeg har sett, med det nydelige orkesterstykket til osv.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

kibby skrev: lør sep 24, 2022 2:24 am
Queenie skrev: fre sep 23, 2022 6:30 pm Har det kommet noe nytt og bra på Netflix nå?
Sesong 4 av You og sesong 3 av Derry Girls, sier ryktene. I oktober begge to.
Interessant. Høres ut som seigpining, spør du meg.

kibby

Legg inn av kibby »

LeSorcier skrev: lør sep 24, 2022 10:21 pm
kibby skrev: lør sep 24, 2022 2:24 am
Queenie skrev: fre sep 23, 2022 6:30 pm Har det kommet noe nytt og bra på Netflix nå?
Sesong 4 av You og sesong 3 av Derry Girls, sier ryktene. I oktober begge to.
Interessant. Høres ut som seigpining, spør du meg.
Haha :lol:

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Sett Carnivale nå, fantastisk serie som ble dessverre ble avsluttet da de nådde et veldig høyt nivå i andre halvdel av sesong 2. Synd de ikke fikk flere sesonger å fortelle historien på, dette ble bare bedre og bedre, og hadde i mine øyne potensiale til å nå opp til nivået til Twin Peaks og The Leftovers av mystery-serier.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

HeskeyTime skrev: man sep 26, 2022 9:48 am Sett Carnivale nå, fantastisk serie som ble dessverre ble avsluttet da de nådde et veldig høyt nivå i andre halvdel av sesong 2. Synd de ikke fikk flere sesonger å fortelle historien på, dette ble bare bedre og bedre, og hadde i mine øyne potensiale til å nå opp til nivået til Twin Peaks og The Leftovers av mystery-serier.
Helt enig, den hadde virkelig noe på gang.

kibby

Legg inn av kibby »

kibby skrev: lør sep 24, 2022 2:24 am
Queenie skrev: fre sep 23, 2022 6:30 pm Har det kommet noe nytt og bra på Netflix nå?
Sesong 4 av You og sesong 3 av Derry Girls, sier ryktene. I oktober begge to.
Stemte visst ikke helt 🙈

You kommer i to deler; del 1 10.februar 2023 og del 2 10.mars.

LeCoq

Legg inn av LeCoq »

Machine_Head skrev: fre sep 23, 2022 2:13 pm Er igang med sesong to av The Leftovers nå, og alt jeg har å si er at dette er det beste jeg har sett av tv siden The Sopranos omtrent. Det er nesten ufattelig bra! Flere enn meg som har latt denne ligge altfor lenge? Hvem har sett det før?
Den mest undervurderte serien noensinne. Helt latterlig bra.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»