Kamptråd Slovenia(B) og Serbia(H) Nations League 2022/23

Svar
FranciscoM

Re: Kamptråd Slovenia(B) og Serbia(H) Nations League 2022/23

Legg inn av FranciscoM »

Taururu skrev: lør sep 24, 2022 8:27 pm Serbia
Hansen
Holmgren-Ajer-Østigård-Meling
Ødegaard-Aursnes-Berge
Sørloth-Braut-Moi
Vet ikke om jeg orker flere minutter med Sørloth på kanten. Han er motstanderens beste våpen til å nøytralisere Braut, og gjør en strålende jobb i så måte. Er så utrolig synd at vi ikke hentet inn en erstatter for King. Er det for sent nå?

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

aderyn skrev: lør sep 24, 2022 8:31 pm
Zanick skrev: lør sep 24, 2022 8:29 pm I første rekke Nyland og Meling ut, Hansen og Bjørkan inn. På vingplass har vi nesten ingenting å ta av på benken, dessverre.
Bjørkan tja, fyren er på benken i Nederland. Meling kunne gjort bedre på første målet men stoler fortsatt mer på han ovenfor Bjørkan. Stort sett solid for landslaget.
Samtidig er han tannløs offensivt. Har han noensinne lagt et presist innlegg? Bjørkans assist mot Sverige tror jeg ikke Meling kunne disket opp.

Brukeravatar
Interessert
Innlegg: 2356

Legg inn av Interessert »

Sankaa skrev: lør sep 24, 2022 8:27 pm Helvette altså, Mathisen. Jævlig irriterende at han avbryter Solbakken i intervjuet for å bryte inn med et "kritisk" spørsmål.
Hvor ser dere dette?

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

Interessert skrev: lør sep 24, 2022 8:34 pm
Sankaa skrev: lør sep 24, 2022 8:27 pm Helvette altså, Mathisen. Jævlig irriterende at han avbryter Solbakken i intervjuet for å bryte inn med et "kritisk" spørsmål.
Hvor ser dere dette?
https://www.tv2.no/live/fotball?tab=feed

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

Interessert skrev: lør sep 24, 2022 8:34 pm
Sankaa skrev: lør sep 24, 2022 8:27 pm Helvette altså, Mathisen. Jævlig irriterende at han avbryter Solbakken i intervjuet for å bryte inn med et "kritisk" spørsmål.
Hvor ser dere dette?
https://www.tv2.no/live/fotball?tab=feed Her kan du spole deg tilbake. Sending etter matchen.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Interessert skrev: lør sep 24, 2022 8:34 pm
Sankaa skrev: lør sep 24, 2022 8:27 pm Helvette altså, Mathisen. Jævlig irriterende at han avbryter Solbakken i intervjuet for å bryte inn med et "kritisk" spørsmål.
Hvor ser dere dette?
TV2 Sumo, du kan også se det her hvis du spoler tilbake

https://www.tv2.no/live/fotball?tab=feed

(シ)
Innlegg: 180

Legg inn av (シ) »

Alltid deprimerende å følge det norske landslaget.
De er ikke bedre nå enn de har vært de seneste 20 årene, mye av det samme. Bare at vi nå har Haaland.

Brukeravatar
ulfarne
Innlegg: 1543

Legg inn av ulfarne »

"Opplever du at Kjetil har vondt i røven?"

Høyt nivå

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Keepertabbe ødelegger for en opplagt god mulighet for landslaget.

Har man jo fått opplevd alt for mange ganger de siste 20 årene.

Herjeee

Legg inn av Herjeee »

Noe jeg har stusset over en del er det at Berge liker best den dype rollen. Syns derimot at han blir utrolig passiv i mange kamper jeg har sett ham spille der. Med en gang han settes i en mer fremoverrettet rolle blir det helt andre boller. Slik vi sliter med kantspillere for tiden burde han vel være veldig aktuell på høyresiden. Har vel spilt der i noen tidligere landskamper også.

Taururu

Legg inn av Taururu »

Skulle vi tape mot Serbia og ikke få hjelp av Sverige, skusler vi bort det hele. Da håper jeg vi begynner å kartlegge andre alternativer som landslagsjef

Hodor

Legg inn av Hodor »

Taururu skrev: lør sep 24, 2022 8:44 pm Skulle vi tape mot Serbia og ikke få hjelp av Sverige, skusler vi bort det hele. Da håper jeg vi begynner å kartlegge andre alternativer som landslagsjef
Sverige er ikke relevante. Ingen ting de kan gjøre for å hjelpe oss

Norgefoot

Legg inn av Norgefoot »

Haalando skrev: lør sep 24, 2022 8:25 pm Nå må vi få Ajer Østigård som det faste stoppervalget. Det er så jævlig åpenbart den beste duoen vi har. Glem Strandberg. Glem Hanche. Det er så jævlig irriterende
Strandberg er jo en annen klasse enn Ajer. Når Ajer får orden på plasseringen sin så ja, men inntil det har han ingenting å gjøre på Strandbergs plass.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Hva er oddsen for at Nyland starter neste match igjen?

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Hodor skrev: lør sep 24, 2022 8:50 pm
Taururu skrev: lør sep 24, 2022 8:44 pm Skulle vi tape mot Serbia og ikke få hjelp av Sverige, skusler vi bort det hele. Da håper jeg vi begynner å kartlegge andre alternativer som landslagsjef
Sverige er ikke relevante. Ingen ting de kan gjøre for å hjelpe oss
Får de poeng i kveld holder det vel med uavgjort mot Serbia?

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Chromeback skrev: lør sep 24, 2022 8:52 pm Hva er oddsen for at Nyland starter neste match igjen?
Gir deg 1.40

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Storseier til Sverige vil være knall? Da kan vi tåle å tape med et mål. Heia Sverige 5-0.

Hodor

Legg inn av Hodor »

FranciscoM skrev: lør sep 24, 2022 8:52 pm
Hodor skrev: lør sep 24, 2022 8:50 pm
Taururu skrev: lør sep 24, 2022 8:44 pm Skulle vi tape mot Serbia og ikke få hjelp av Sverige, skusler vi bort det hele. Da håper jeg vi begynner å kartlegge andre alternativer som landslagsjef
Sverige er ikke relevante. Ingen ting de kan gjøre for å hjelpe oss
Får de poeng i kveld holder det vel med uavgjort mot Serbia?
Forstod det slik at det holder med uavgjort i siste kamp uavhengig av resultatet mellom Sverige og Serbia (Vi har de på innbyrdes oppgjør med mindre de slår oss på Ullevål)
Sist redigert av Hodor den lør sep 24, 2022 8:55 pm, redigert 2 ganger totalt.

Taururu

Legg inn av Taururu »

Hodor skrev: lør sep 24, 2022 8:50 pm
Taururu skrev: lør sep 24, 2022 8:44 pm Skulle vi tape mot Serbia og ikke få hjelp av Sverige, skusler vi bort det hele. Da håper jeg vi begynner å kartlegge andre alternativer som landslagsjef
Sverige er ikke relevante. Ingen ting de kan gjøre for å hjelpe oss
Selvfølgelig kan de det. Handler om å bli beste to'er som gir oss seedinggruppe 2. Om Sverige kommer på 3.plass i gruppa strykes resultatene våres mot Slovenia som sisteplass(grunnet Russland sin utestengelse). Da vil vi med all sannsynlighet bli beste to'er. Så jo, Sverige er absolutt relevante her.
Sist redigert av Taururu den lør sep 24, 2022 8:54 pm, redigert 1 gang totalt.

Norgefoot

Legg inn av Norgefoot »

Zanick skrev: lør sep 24, 2022 8:29 pm I første rekke Nyland og Meling ut, Hansen og Bjørkan inn. På vingplass har vi nesten ingenting å ta av på benken, dessverre.
Møller Dæhli er det åpenbare valget både på venstre og høyrekant. Gjorde mer positivt på ti minutter enn både Sørloth og Moi gjorde i de 70 min de fikk.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Hodor skrev: lør sep 24, 2022 8:53 pm
FranciscoM skrev: lør sep 24, 2022 8:52 pm
Hodor skrev: lør sep 24, 2022 8:50 pm

Sverige er ikke relevante. Ingen ting de kan gjøre for å hjelpe oss
Får de poeng i kveld holder det vel med uavgjort mot Serbia?
Forstod det slik at det holder med uavgjort i siste kamp uavhengig av resultatet mellom Sverige og Serbia (innbyrdes oppgjør)
Aha, trodde det var målforskjell. Håper du har rett i det.

Taururu

Legg inn av Taururu »

FranciscoM skrev: lør sep 24, 2022 8:55 pm
Hodor skrev: lør sep 24, 2022 8:53 pm
FranciscoM skrev: lør sep 24, 2022 8:52 pm

Får de poeng i kveld holder det vel med uavgjort mot Serbia?
Forstod det slik at det holder med uavgjort i siste kamp uavhengig av resultatet mellom Sverige og Serbia (innbyrdes oppgjør)
Aha, trodde det var målforskjell. Håper du har rett i det.
Innbyrdes. Vinner Sverige med to mål eller bedre nå. Vil vi vinne gruppa med 1-0 tap mot Serbia.

Hodor

Legg inn av Hodor »

Taururu skrev: lør sep 24, 2022 8:54 pm
Hodor skrev: lør sep 24, 2022 8:50 pm
Taururu skrev: lør sep 24, 2022 8:44 pm Skulle vi tape mot Serbia og ikke få hjelp av Sverige, skusler vi bort det hele. Da håper jeg vi begynner å kartlegge andre alternativer som landslagsjef
Sverige er ikke relevante. Ingen ting de kan gjøre for å hjelpe oss
Selvfølgelig kan de det. Handler om å bli beste to'er som gir oss seedinggruppe 2. Om Sverige kommer på 3.plass i gruppa strykes resultatene våres mot Slovenia som sisteplass(grunnet Russland sin utestengelse). Da vil vi med all sannsynlighet bli beste to'er. Så jo, Sverige er absolutt relevante her.
Ok takk. Hadde ikke tenkt på det. Har kun fokus på 1. plassen. Får vel heie på Sverige nå da

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Ståle med nok et godt resultat. Norge var gode på 90-tallet, og den karamellen må vi suge på en stund til.

aderyn

Legg inn av aderyn »

1-0 Sverige, men ikke blir lurt. Serbia kjørt over Sverige i innledningen.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9975

Legg inn av Korgutt »

Hvilken eventuell toer er det som kan komme forbi Norge da som beste toer om det er kampene mot Sverige som strykes? Jeg ser ikke for meg noen.

Taururu

Legg inn av Taururu »

Bare for å ta Serbia-Sverige nå.

Med H eller U i Serbia-Sverige, vil vi måtte ha minst U mot Serbia for å vinne gruppa. Om vi taper må da svenskene da vinne mot Slovenia for å etter stor sannsynlighet havne i seedinggruppe 2 (beste toer)

Med B i Serbia-Sverige vil vi med tap mot Serbia være avhengig av minst U for Sverige mot Slovenia for å kunne bli beste toer.

Med B og minst 2målsseier til Sverige mot Serbia, vil vi med 1-0 tap mot Serbia vinne gruppa. Ellers følger den samme prosedyren som over.
Sist redigert av Taururu den lør sep 24, 2022 9:05 pm, redigert 1 gang totalt.

EspenLie

Legg inn av EspenLie »

Sverige i 343 uten Isak? VG live sier det.

Taururu

Legg inn av Taururu »

Korgutt skrev: lør sep 24, 2022 9:03 pm Hvilken eventuell toer er det som kan komme forbi Norge da som beste toer om det er kampene mot Sverige som strykes? Jeg ser ikke for meg noen.
Da vil vi få 1-1-2 og 4 poeng. Da vil vi være sjanseløse

Ghost

Legg inn av Ghost »

Jeg kommer aldri til å forstå Sørloth/Strand Larsen på vingen i 4-3-3. Helt Høgmo det Solbakken driver med der, bare at det er hver jævla kamp.
Sist redigert av Ghost den lør sep 24, 2022 9:10 pm, redigert 1 gang totalt.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»