Kamptråd Slovenia(B) og Serbia(H) Nations League 2022/23

Svar
Ohlaien

Re: Kamptråd Slovenia(B) og Serbia(H) Nations League 2022/23

Legg inn av Ohlaien »

aderyn skrev: lør sep 24, 2022 9:02 pm 1-0 Sverige, men ikke blir lurt. Serbia kjørt over Sverige i innledningen.
Ja, du sier noe der. Tok ikke lang tid før det ble utlignet.

Hodor

Legg inn av Hodor »

EspenLie skrev: lør sep 24, 2022 9:05 pm Sverige i 343 uten Isak? VG live sier det.
Isak er "skadet". Var kjent på forhånd at han er utilgjengelig.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Sannelig glad for at jeg ikke er svensk. Deprimerende lag, deprimerende trener, deprimerende taktisk, deprimerende spillermateriell.

qbah

Legg inn av qbah »

"Lot tvilen komme Haaland til gode". Elendige uttalelser og forklaringer etter kampen.

Taururu

Legg inn av Taururu »

Ghost skrev: lør sep 24, 2022 9:09 pm Jeg kommer aldri til å forstå Sørloth/Strand Larsen på vingen i 4-3-3. Helt Høgmo det Solbakken driver med der, bare at det er hver jævla kamp.
Helt Semb. Husker vi hadde Flo, Iversen, Solskjær, Carew og skulle ha plass til alle fra start under han

Taururu

Legg inn av Taururu »

FranciscoM skrev: lør sep 24, 2022 9:11 pm Sannelig glad for at jeg ikke er svensk. Deprimerende lag, deprimerende trener, deprimerende taktisk, deprimerende spillermateriell.
Men taktisk bedre skolerte enn oss

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Ghost skrev: lør sep 24, 2022 9:09 pm Jeg kommer aldri til å forstå Sørloth/Strand Larsen på vingen i 4-3-3. Helt Høgmo det Solbakken driver med der, bare at det er hver jævla kamp.
Synd ikke Perry er en av Ståles mange assistenter slik at Sørloth i det minste ble plassert på benken.

Brukeravatar
AxelRudi
Innlegg: 2762

Legg inn av AxelRudi »

Bryr seg om hele prestasjoner og ikke enkelthendelser, sier Ståle. Da får vi håpe at ikke Nyland har 3 enkeltehendelser mot Serbia også, selv om han ellers skulle gjøre en god prestasjon.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

qbah skrev: lør sep 24, 2022 9:11 pm "Lot tvilen komme Haaland til gode". Elendige uttalelser og forklaringer etter kampen.
Haaland? Mener du Nyland?

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

Taururu skrev: lør sep 24, 2022 9:07 pm
Korgutt skrev: lør sep 24, 2022 9:03 pm Hvilken eventuell toer er det som kan komme forbi Norge da som beste toer om det er kampene mot Sverige som strykes? Jeg ser ikke for meg noen.
Da vil vi få 1-1-2 og 4 poeng. Da vil vi være sjanseløse
Men om Slovenia rykker ned så vil vi bli stående med 3-0-1 på toertabellen etter 2 seire mot Sverige og 1 seier og 1 tap mot Serbia. Og der et det ingen vel som kan true Norge som beste toer? Takk for oppklaring.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

Luter mot dette dessverre, "samme gamle leksa når det gjelder."

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Taururu skrev: lør sep 24, 2022 9:12 pm
FranciscoM skrev: lør sep 24, 2022 9:11 pm Sannelig glad for at jeg ikke er svensk. Deprimerende lag, deprimerende trener, deprimerende taktisk, deprimerende spillermateriell.
Men taktisk bedre skolerte enn oss
Joda, men samtidig er denne erkesvenske måten å spille fotball på avslørt og på vei ut. Mistenker at det blir en stund til vi får se dem i mesterskap igjen hvis de ikke fornyer seg.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Korgutt skrev: lør sep 24, 2022 9:15 pm
Taururu skrev: lør sep 24, 2022 9:07 pm
Korgutt skrev: lør sep 24, 2022 9:03 pm Hvilken eventuell toer er det som kan komme forbi Norge da som beste toer om det er kampene mot Sverige som strykes? Jeg ser ikke for meg noen.
Da vil vi få 1-1-2 og 4 poeng. Da vil vi være sjanseløse
Men om Slovenia rykker ned så vil vi bli stående med 3-0-1 på toertabellen etter 2 seire mot Sverige og 1 seier og 1 tap mot Serbia. Og der et det ingen vel som kan true Norge som beste toer? Takk for oppklaring.
Skottland kan vel også stå med 3-0-1 hvis de snur det mot Irland og Irland vinner mot Armenia på tirsdag?

Taururu

Legg inn av Taururu »

Korgutt skrev: lør sep 24, 2022 9:15 pm
Taururu skrev: lør sep 24, 2022 9:07 pm
Korgutt skrev: lør sep 24, 2022 9:03 pm Hvilken eventuell toer er det som kan komme forbi Norge da som beste toer om det er kampene mot Sverige som strykes? Jeg ser ikke for meg noen.
Da vil vi få 1-1-2 og 4 poeng. Da vil vi være sjanseløse
Men om Slovenia rykker ned så vil vi bli stående med 3-0-1 på toertabellen etter 2 seire mot Sverige og 1 seier og 1 tap mot Serbia. Og der et det ingen vel som kan true Norge som beste toer? Takk for oppklaring.
Om Slovenia strykes skal det godt gjøres å ikke bli beste toer med 2-1-1 og 7 poeng, ja. Gruppa til Skottland,Ukraina, Irland er vel den eneste som teoretisk kan gjøre noe, men da skal mye gå galt i vår favør.

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

FranciscoM skrev: lør sep 24, 2022 9:11 pm Sannelig glad for at jeg ikke er svensk. Deprimerende lag, deprimerende trener, deprimerende taktisk, deprimerende spillermateriell.
Høres ut som Norge. Med unntak av Braut og kanskje Ødegaard på en god dag..

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

Taururu skrev: lør sep 24, 2022 9:18 pm
Korgutt skrev: lør sep 24, 2022 9:15 pm
Taururu skrev: lør sep 24, 2022 9:07 pm

Da vil vi få 1-1-2 og 4 poeng. Da vil vi være sjanseløse
Men om Slovenia rykker ned så vil vi bli stående med 3-0-1 på toertabellen etter 2 seire mot Sverige og 1 seier og 1 tap mot Serbia. Og der et det ingen vel som kan true Norge som beste toer? Takk for oppklaring.
Om Slovenia strykes skal det godt gjøres å ikke bli beste toer med 2-1-1 og 7 poeng, ja. Gruppa til Skottland,Ukraina, Irland er vel den eneste som teoretisk kan gjøre noe, men da skal mye gå galt i vår favør.
Vi snakker vel om 3-0-1 og 9 poeng. 2 seire mot Sverige og den første kampen mot Serbia?

Taururu

Legg inn av Taururu »

FranciscoM skrev: lør sep 24, 2022 9:18 pm
Korgutt skrev: lør sep 24, 2022 9:15 pm
Taururu skrev: lør sep 24, 2022 9:07 pm

Da vil vi få 1-1-2 og 4 poeng. Da vil vi være sjanseløse
Men om Slovenia rykker ned så vil vi bli stående med 3-0-1 på toertabellen etter 2 seire mot Sverige og 1 seier og 1 tap mot Serbia. Og der et det ingen vel som kan true Norge som beste toer? Takk for oppklaring.
Skottland kan vel også stå med 3-0-1 hvis de snur det mot Irland og Irland vinner mot Armenia på tirsdag?
Ja. Irland kan ødelegge. Leder 1-0 nå. Vinner de og blir toer i gruppa kan de få 2-1-1 og bli beste toer. Da har vi Maks uflaks

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

TheRealArt_Verified skrev: lør sep 24, 2022 9:19 pm
FranciscoM skrev: lør sep 24, 2022 9:11 pm Sannelig glad for at jeg ikke er svensk. Deprimerende lag, deprimerende trener, deprimerende taktisk, deprimerende spillermateriell.
Høres ut som Norge. Med unntak av Braut og kanskje Ødegaard på en god dag..
Ødegaard og Haaland er topp 2 i Norden, selv på en middels dag. Ellers er talentene våre en divisjon bedre enn svenskenes. Treneren vår er også bedre enn svenskenes. Våre naboer i øst har en grå(ere) versjon av Lagerbäck på benken.

Taururu

Legg inn av Taururu »

Korgutt skrev: lør sep 24, 2022 9:20 pm
Taururu skrev: lør sep 24, 2022 9:18 pm
Korgutt skrev: lør sep 24, 2022 9:15 pm
Men om Slovenia rykker ned så vil vi bli stående med 3-0-1 på toertabellen etter 2 seire mot Sverige og 1 seier og 1 tap mot Serbia. Og der et det ingen vel som kan true Norge som beste toer? Takk for oppklaring.
Om Slovenia strykes skal det godt gjøres å ikke bli beste toer med 2-1-1 og 7 poeng, ja. Gruppa til Skottland,Ukraina, Irland er vel den eneste som teoretisk kan gjøre noe, men da skal mye gå galt i vår favør.
Vi snakker vel om 3-0-1 og 9 poeng. 2 seire mot Sverige og den første kampen mot Serbia?
Det har du vel helt rett i. Mye regning her nå. Ja, da tror jeg ikke det er noen som kan gå forbi oss?

Ja, vi må bare bli svenskefans for noen dager

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Taururu skrev: lør sep 24, 2022 9:21 pm
FranciscoM skrev: lør sep 24, 2022 9:18 pm
Korgutt skrev: lør sep 24, 2022 9:15 pm
Men om Slovenia rykker ned så vil vi bli stående med 3-0-1 på toertabellen etter 2 seire mot Sverige og 1 seier og 1 tap mot Serbia. Og der et det ingen vel som kan true Norge som beste toer? Takk for oppklaring.
Skottland kan vel også stå med 3-0-1 hvis de snur det mot Irland og Irland vinner mot Armenia på tirsdag?
Ja. Irland kan ødelegge. Leder 1-0 nå. Vinner de og blir toer i gruppa kan de få 2-1-1 og bli beste toer. Da har vi Maks uflaks
Dessverre viser det seg at vi som regel har maks uflaks når det kommer til slike resultater. Bare å forberede seg på det verste..

Taururu

Legg inn av Taururu »

FranciscoM skrev: lør sep 24, 2022 9:25 pm
Taururu skrev: lør sep 24, 2022 9:21 pm
FranciscoM skrev: lør sep 24, 2022 9:18 pm

Skottland kan vel også stå med 3-0-1 hvis de snur det mot Irland og Irland vinner mot Armenia på tirsdag?
Ja. Irland kan ødelegge. Leder 1-0 nå. Vinner de og blir toer i gruppa kan de få 2-1-1 og bli beste toer. Da har vi Maks uflaks
Dessverre viser det seg at vi som regel har maks uflaks når det kommer til slike resultater. Bare å forberede seg på det verste..
Så lenge Sloveniakampene strykes tror jeg vi uansett er beste to'er. Noen matematikere der ute som kan bekrefte det?

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Taururu skrev: lør sep 24, 2022 9:27 pm
FranciscoM skrev: lør sep 24, 2022 9:25 pm
Taururu skrev: lør sep 24, 2022 9:21 pm

Ja. Irland kan ødelegge. Leder 1-0 nå. Vinner de og blir toer i gruppa kan de få 2-1-1 og bli beste toer. Da har vi Maks uflaks
Dessverre viser det seg at vi som regel har maks uflaks når det kommer til slike resultater. Bare å forberede seg på det verste..
Så lenge Sloveniakampene strykes tror jeg vi uansett er beste to'er. Noen matematikere der ute som kan bekrefte det?
Håper du har rett. Etter den oppturen vi har hatt etter forrige landslagsrunde vil det være en enorm nedtur å havne i seedingspulje 3

aderyn

Legg inn av aderyn »

Serbia 2-1, Mitrovic igjen. Serbia har sett meget farlige ut offensivt, kunne lett scoret 4 denne omgangen. Redd kombinasjonen Mitrovic, Vlahovic, Tadic og Milinkovic Savic på Ullevaal mot Nyland og et småshaky forsvar.

Taururu

Legg inn av Taururu »

Ser ikke ut som vi får hjelp fra svenskene idag. Kan være vi blir avhengig av svensk seier mot Slovenia. Huff, blir nok hyppig oppdatering på det resultatet på tirsdag.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

aderyn skrev: lør sep 24, 2022 9:34 pm Serbia 2-1, Mitrovic igjen. Serbia har sett meget farlige ut offensivt, kunne lett scoret 4 denne omgangen. Redd kombinasjonen Mitrovic, Vlahovic, Tadic og Milinkovic Savic på Ullevaal mot Nyland og et småshaky forsvar.
Nyland kan umulig starte mot Serbia. I så fall mistenker jeg at Ståle er en dansk dobbeltagent.

Guarnere

Legg inn av Guarnere »

Dette serbiske laget pisker oss på tirsdag. Drillo må frem med sannsynlighetsberegningen i pausen

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Taururu skrev: lør sep 24, 2022 9:35 pm Ser ikke ut som vi får hjelp fra svenskene idag. Kan være vi blir avhengig av svensk seier mot Slovenia. Huff, blir nok hyppig oppdatering på det resultatet på tirsdag.
Kan vel ikke tape 2 kamper på rad, så må jo håpe på svenskefiaasko :D

qbah

Legg inn av qbah »

FranciscoM skrev: lør sep 24, 2022 9:15 pm
qbah skrev: lør sep 24, 2022 9:11 pm "Lot tvilen komme Haaland til gode". Elendige uttalelser og forklaringer etter kampen.
Haaland? Mener du Nyland?
Javisst. Farsken.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

qbah skrev: lør sep 24, 2022 9:40 pm
FranciscoM skrev: lør sep 24, 2022 9:15 pm
qbah skrev: lør sep 24, 2022 9:11 pm "Lot tvilen komme Haaland til gode". Elendige uttalelser og forklaringer etter kampen.
Haaland? Mener du Nyland?
Javisst. Farsken.
Når det er sagt tror jeg Haaland kunne gjort en like god jobb som Nyland i mål i kveld.

startelver

Legg inn av startelver »

Det er alltid land i Øst-Europa som vi sliter mot, kan vi ikke få en ren gruppe med vesteuropeiske land?

Serbia er dobbelt så gode som Slovenia, kan bli tøft nok å ta poeng.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»