VM fellesstart menn senior

Svar
meldestokk

Re: VM fellesstart menn senior

Legg inn av meldestokk »

Skulle tro produsenten også hadde radioforbud. Håpløst å ikke ha et kamera på favorittgruppen.

Luchs

Legg inn av Luchs »

Tv2-appen :roll: , kaotisk å manøvrere nå på formiddagen, og tendenser til hakking og stopp. Pleier gå strøkent på de andre appene når man skal se litt på etterskudd.

Brukeravatar
Trehjulssykkel
Innlegg: 502

Legg inn av Trehjulssykkel »

For et dusteritt. Først så lar frontgruppa Remkus bare seile avgårde på helt uforståelig vis, og så driter resten av gjengen seg ut når de venter til de blir tatt igjen av HF. Hva land som Tyskland, GB, Spania, Australia og Frankrike holdt på med kan man jo også lure på. Ble faktisk litt mentalt sliten av å se så mye tilbakestående sykling (og jeg er også enig med at det er på tide med radio).

Synes hvert fall det norske laget kjørte bra, utenom Leknessund.

meldestokk

Legg inn av meldestokk »

Luchs skrev: søn sep 25, 2022 10:34 am Tv2-appen :roll: , kaotisk å manøvrere nå på formiddagen, og tendenser til hakking og stopp. Pleier gå strøkent på de andre appene når man skal se litt på etterskudd.
Typisk Tv2, kjøpte vpn og så på Svt i stedet. Ingen reklame, men usedvanlig dølle kommentatorer.

nanonils

Legg inn av nanonils »

Er virkelig Mads Kaggestad det beste TV2 kan benytte seg av som ekspertkommentator? Det er jo bare et evig gnål sitter flott på sykkelen, tråkker på lette/tunge gir, få i seg nok næring osv osv. Prøver desperat å være som pappaen.

dorian

Legg inn av dorian »

nanonils skrev: søn sep 25, 2022 3:45 pm Er virkelig Mads Kaggestad det beste TV2 kan benytte seg av som ekspertkommentator? Det er jo bare et evig gnål sitter flott på sykkelen, tråkker på lette/tunge gir, få i seg nok næring osv osv. Prøver desperat å være som pappaen.
Svaret på spørsmålet er jo åpenbart nei, i og med at både Drivenes og Aarre gjør den jobben mye bedre. Paasche syns jeg er bra uansett, men han blir også bedre med en sidekommentator som har peiling.

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

meldestokk skrev: søn sep 25, 2022 9:35 am Skulle tro produsenten også hadde radioforbud. Håpløst å ikke ha et kamera på favorittgruppen.
Enig her. Merker jeg blir veldig provosert. Produsentet har vært dårlig i hele VM, og har ødelagt mye av opplevelsen. På tempoene ble det bommet flere ganger, og flere favoritter fikk vi ikke se gå i mål. Det toppet seg i natt. Laporte og Matthews var ikke i tv-ruta før de plutselig spurtet på slutten. Produsenten har tydeligvis ikke sett mange sykkelritt, evt sov han på jobb. Det er ikke veldig vanskelig å finne noen som har peiling på sykkel. Jobben som produsent er noe av det viktigste, og det brukes millioner av kroner på et vm. Hodemist!

All-Equal

Legg inn av All-Equal »

dorian skrev: søn sep 25, 2022 4:00 pm
nanonils skrev: søn sep 25, 2022 3:45 pm Er virkelig Mads Kaggestad det beste TV2 kan benytte seg av som ekspertkommentator? Det er jo bare et evig gnål sitter flott på sykkelen, tråkker på lette/tunge gir, få i seg nok næring osv osv. Prøver desperat å være som pappaen.
Svaret på spørsmålet er jo åpenbart nei, i og med at både Drivenes og Aarre gjør den jobben mye bedre. Paasche syns jeg er bra uansett, men han blir også bedre med en sidekommentator som har peiling.

Drivenes har virkelig blitt varm i trøya. Aarre er meget kunnskapsrik. Han kunne nok tatt mer plass om han ville. Begge de to magnusene er fremtiden. I sykkelpodden liker jeg bedre når aarre er med, for han balanserer kægs jr. Drivenes kan lett bli med å fjase når han er med, så da blir det too much.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Sykkel»