Laver Cup 2022

Svar
dalagubbe

Re: Laver Cup 2022

Legg inn av dalagubbe »

Snytt for Ruud kamp, HELVETTE

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Faen, heier jo på Europa.

Tsitsipas med full kontroll for så å rote det bort med full choke. I match-tiebreaket gjorde Tiafoe noen utrolige poeng på defensiven og fortjente å vinne det.

Tror ikke grekeren er fornøyd med årets sesong. Et steg tilbake, vil jeg si, selv om han tok mange poeng i vår.

Troygirl

Legg inn av Troygirl »

Hva skjedde med Tsitsipas i det andre sette og i tiebreaket? Dette var en nedtur. Hadde trodd at Europa skulle ta dette greit, men den gang ei. Underdogen overrasket. Kanskje bra for turneringen, men skuffende for oss europeere.

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Tiafoe har verdens verste diksjon. Lagt merke til det før. Alt kommer ut som en grøt.

Zanick
Innlegg: 3982

Legg inn av Zanick »

Kjedelig å bli snytt for en episk siste kamp..

Et yngre Europa-lag tar nok tronen tilbake neste år.

dalagubbe

Legg inn av dalagubbe »

Tsitsipas ble jo nervevrak utpå der, taklet ikke presset i det hele tatt, så det på matchen til Casper også, han og kjente på presset, ikke at det er så rart men han hadde jo kampen i sin hule hånd egentlig… surt

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

dalagubbe skrev: søn sep 25, 2022 7:22 pm Tsitsipas ble jo nervevrak utpå der, taklet ikke presset i det hele tatt, så det på matchen til Casper også, han og kjente på presset, ikke at det er så rart men han hadde jo kampen i sin hule hånd egentlig… surt
Begynner å danne seg et mønster der for Tsitsipas. Leverer ikke ved de store anledningene lenger. Trodde han hadde tatt et nytt steg i år da han gjorde det så bra fram til French Open, men der gikk det dårlig, og etter det har det vært meget variabelt.

startelver

Legg inn av startelver »

En liten nedtur dette.

Brukeravatar
Mjordan23
Innlegg: 552

Legg inn av Mjordan23 »

LittleSteven skrev: søn sep 25, 2022 7:31 pm Synd at Europa tapte. Men kanskje bra for turneringen med seier til verden nå. Uansett ei artig helg :)
Syns jo det er greit at verdens-laget får seg en seier, blir litt kjedelig dersom Europa skal ta hver eneste Laver Cup trofe.
Selv om det kanskje hadde høvd seg med Europa-seier mtp Federer sitt farvel.

Ellers må jeg jo si at Laver Cup er en meget underholdende turnering, fint med noe som spriter opp touren litt.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Mehell skrev: søn sep 25, 2022 2:18 pm
rommegrot skrev: søn sep 25, 2022 2:15 pm Casper kan jo ende med å måtte avgjøre dette her, hvis resultatene tilsier det. Oh, det kan bli spennende.
Tror det er avgjort før Casper spiller.
Fikk rett i denne spådommen,ja........
Ikke akkurat slik jeg så for meg da, men rett er rett.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Tennis»