NRK Dagsrevyen - irritasjonstråd

Svar
Hoppidioten

Re: NRK Dagsrevyen - irritasjonstråd

Legg inn av Hoppidioten »

Temmelig blåst dersom du tror at man kan se cannabisbruk vha hårprøver.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Litt dumt å komme helt til Oslo fra Innlandet for å be om "skillinger"...

Downlight

Legg inn av Downlight »

DoktorS skrev: man sep 26, 2022 7:24 pm Litt dumt å komme helt til Oslo fra Innlandet for å be om "skillinger"...
Ikke verre å komme fra Innlandet enn fra Bergen. Skillinger er forøvrig et veldig godt ord i stedet for det kjønnsløse begrepet "penger".

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Downlight skrev: man sep 26, 2022 7:28 pm
DoktorS skrev: man sep 26, 2022 7:24 pm Litt dumt å komme helt til Oslo fra Innlandet for å be om "skillinger"...
Ikke verre å komme fra Innlandet enn fra Bergen. Skillinger er forøvrig et veldig godt ord i stedet for det kjønnsløse begrepet "penger".
Personlig synes jeg det er ganske ille å komme fra Innlandet, men men, det er nå min mening. Skillinger har gått ut, og det var jo da en liten spøk fra min side, at kankskje folk fra Innlandet ikke hadde fått det med seg. :D

Downlight

Legg inn av Downlight »

DoktorS skrev: man sep 26, 2022 10:14 pm
Downlight skrev: man sep 26, 2022 7:28 pm
DoktorS skrev: man sep 26, 2022 7:24 pm Litt dumt å komme helt til Oslo fra Innlandet for å be om "skillinger"...
Ikke verre å komme fra Innlandet enn fra Bergen. Skillinger er forøvrig et veldig godt ord i stedet for det kjønnsløse begrepet "penger".
Personlig synes jeg det er ganske ille å komme fra Innlandet, men men, det er nå min mening. Skillinger har gått ut, og det var jo da en liten spøk fra min side, at kankskje folk fra Innlandet ikke hadde fått det med seg. :D
Du er en liten skøyer du.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Nok en flott reportasje fra Christian Ingebrigtsen

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Reportasje fra tørke i Frankrike - var var det, forsøk på "kunst" - stillestående og masete på en gang, ikke minst pga musikken...

strandereng

Legg inn av strandereng »

DoktorS skrev: søn okt 02, 2022 7:35 pm Reportasje fra tørke i Frankrike - var var det, forsøk på "kunst" - stillestående og masete på en gang, ikke minst pga musikken...
STUSSET LITT over dette prosjektarbeidet som på en sofistikert måte skulle vekke "almuen".Tror almuen ikke skjønner alvoret uanset metode. Du sier det er masete og stillestående, ingen forståelse.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

TABBE - reporteren sier om Nobels Fredspris "den er kalt verdens mest prestisjefylte fredspris"... vel, det ER jo helt åpenbart verdens mest prestisjefylte fredspris. Men noen har kalt den "verdens mest prestisjefylte pris". Såpass burde en NRK-reporter som har brukt dagen på å lage innslaget ha fått med seg...

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Vel, hvor mange er så opptatt av byrådet i Bergen at Nobels fredspris ikke er toppsak på Dagsrevyen?? Det endrer lite i verden at byrådet i Bergen går av, så direkte er vel kanskje noe overdrevent...

Bjoro33

Legg inn av Bjoro33 »

Gro Holm ble stanset av russisk polit mens hun var på direktesendingen.
Spennende....

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Bjoro33 skrev: lør okt 08, 2022 7:07 pm Gro Holm ble stanset av russisk polit mens hun var på direktesendingen.
Spennende....
God hun ikke ble skutt på.....
Gro Holm har jeg snakket med en gang, for lenge siden, i fylla... Hun sa noe om at "mannen min sitter der"... :-D

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

DoktorS skrev: lør okt 08, 2022 7:58 pm
Bjoro33 skrev: lør okt 08, 2022 7:07 pm Gro Holm ble stanset av russisk polit mens hun var på direktesendingen.
Spennende....
God hun ikke ble skutt på.....
Gro Holm har jeg snakket med en gang, for lenge siden, i fylla... Hun sa noe om at "mannen min sitter der"... :-D
Kanskje hun ble litt usikker på om du var interessert i nyheter eller i henne?

Bjoro33

Legg inn av Bjoro33 »

Også i dag skal nyhetene delvis fylles med reklame for et tv-program. Tomas zelters(?) Program om sitt barndoms USA. Hvor han mest sansylig reiser rundt og snakker med venner og familie.

Ja det er vel plass til dette også, i denne tiden hvor lite skjer i verden.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Egenpromoteringen er begynt å komme på et surrealistisk nivå i NRK nå...
Men før programmet må man se et kjempelangt intervju, veldig eksklusivt visst, elektronisk må vite, med Greta Tunberg.

Bjoro33

Legg inn av Bjoro33 »

DoktorS skrev: tir okt 18, 2022 7:30 pm Egenpromoteringen er begynt å komme på et surrealistisk nivå i NRK nå...
Men før programmet må man se et kjempelangt intervju, veldig eksklusivt visst, elektronisk må vite, med Greta Tunberg.
.....og til slutt i dagsrevyen skulle urix promoteres.

Det virker som om de gamle tv-damenes jobb skal utføres av dagsrevypersonalet

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Bjoro33 skrev: tir okt 18, 2022 7:59 pm
DoktorS skrev: tir okt 18, 2022 7:30 pm Egenpromoteringen er begynt å komme på et surrealistisk nivå i NRK nå...
Men før programmet må man se et kjempelangt intervju, veldig eksklusivt visst, elektronisk må vite, med Greta Tunberg.
.....og til slutt i dagsrevyen skulle urix promoteres.

Det virker som om de gamle tv-damenes jobb skal utføres av dagsrevypersonalet
Og så har man desse hallo"mennene" som forteller oss at "Du ser på NRK1". En fryktelig teit skikk som de har hentet fra moderne-BBC.

Everenga

Legg inn av Everenga »

GiPazzini_85 skrev: ons okt 19, 2022 6:40 pm

Og så har man desse hallo"mennene" som forteller oss at "Du ser på NRK1". En fryktelig teit skikk som de har hentet fra moderne-BBC.
Nå har vel dagsrevypublikummet en gjennomsnittsalder der det kanskje ikke er så dumt å minne dem på hva de gjør, samt hvem de er og når kveldsmedisinen blir levert :D

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Bunnmål ved NRKs "kulturreporter" på Lørdagsrevyen igjen - totalt fjollete innslag om synkende besøkstall i kinoene... .en eldre dame som ser film på smarttelefon.......

Frode57
Innlegg: 1235

Legg inn av Frode57 »

Statens møkkakanal. Enn å komme trekkende med mor til morderen Andersen sin mor i dag. Det er skremmende dårlig journalistikk. Hun skulle blitt skjermet fra media. Det samme møkkakanalen kom også trekkende med Birgitte Tengs saken som om vi ikke har fått nok drap og dritt denne uken.
VI FIKK I ALLEFALL VITE HVILKEN MØKKA STAT VI HAR.

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

DoktorS skrev: lør okt 22, 2022 7:35 pm Bunnmål ved NRKs "kulturreporter" på Lørdagsrevyen igjen - totalt fjollete innslag om synkende besøkstall i kinoene... .en eldre dame som ser film på smarttelefon.......
Jeg går ikke stort på kino lenger pga det lages ikke så mye gode filmer. Og Marvel greiene er uinteressant for meg (så da er jo 50% uaktuelt i utgangspunktet)

Det er noen norske WW2 filmer på gang som ser interessant ut, personlig skulle jeg ønske at de lagde flere filmer fra WW1 og hendelser på 1800-tallet og tidligere i samme stil som WW2 filmer.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Ikke så irriterte i dag. To interessante lørdagsgjester to lørdager på rad. Man merker at man bor i et lite land - jeg har hilst på begge, forrige ukes fordi han er nabo og en venn av en tidligere kollega. Dagens var tidligere kollega...

fargerik

Legg inn av fargerik »

GRRRRRRRR.......
Dagsrevyen kunne i dag brette ut et pin-up-bilde av Sofie Elise, og meldte at hun var i et eller annet badeland.
Der badet hun naken og røykte og drakk alkohol.
sukk

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

fargerik skrev: man nov 14, 2022 7:27 pm GRRRRRRRR.......
Dagsrevyen kunne i dag brette ut et pin-up-bilde av Sofie Elise, og meldte at hun var i et eller annet badeland.
Der badet hun naken og røykte og drakk alkohol.
sukk
Diskutert på en annen tråd her...
Det er jo NRKs egen helt der. Og så promoterer de et program som kommer etterpå, med hun der samiske sangdamen....

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Fjollete av Dagsrevyen å kjøre Antonsen på topp.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Tar den her også:
Dagens gladsak hos Dagsrevyen: Norsk tegneseriebransje er ikke like mannsdominert. Intervju med en jente som virket til å tegne noe som virket nokså uinteressant ut. Da var dagens sjau unnagjort der også.

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Er det mulig - Dagsrevyen holder på med dette boikott-gnålet i dag også......

DoktorS

Legg inn av DoktorS »

Fikk ikke med meg starten i dag - men en historie om forbytting av barn i nær forhistorisk tid, og så skal en jordmor stå i studio for å forklare dagens rutiner... Merkeligste prioriteringen på lenge. Hørtes jo ut som en typisk lørdags- eller søndagssak, men da langt ut i revyen...

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Interessant reportasje om fremmedhat.

Nightwish

Legg inn av Nightwish »

Søndagsrevyen var glimrende i kveld. Flere dyptpløyende reportasjer.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Media»