Brann Klubbtråd.

Svar
Solvgutt1

Re: Brann Klubbtråd.

Legg inn av Solvgutt1 »

den12mann skrev: ons sep 21, 2022 1:37 pm
GatlingGun skrev: tir sep 20, 2022 1:02 pm Men var disse to like overlegne som Brann har vært? Ikke har de samme støtten, ressursene og potensiale heller.
Sandefjord tok i 2014 69 av 90 poeng (20-9-1) og Aalesund i 2019 79 p (25-4-1). Jeg tviler sterkt på at de oppnådde sånne resultat, spesielt Aafk med 25 seire på 30 kamper, hvis de ikke var ganske så overlegne.

Greit at Brann hadde forbedringspotensial i spill mot etablert, men trenger de å øve på dette i alle 30 kamper i år? Er det ikke nok å ha 20+ av dette og så avsette en grei andel av sesongen til å også øve forsvar? Jeg håper jeg tar feil, men frykter som sagt at dette vil bite Brann i halen i 2023
Brann har allerede 12 mål mer enn AaFK hadde og 17 mål mer enn Sandefjord hadde disse sesongene, med fem kamper igjen. I tillegg har vi under halvparten så mange baklengs som begge.

lund

Legg inn av lund »

den12mann skrev: ons sep 21, 2022 6:17 pm
lund skrev: ons sep 21, 2022 1:44 pm
den12mann skrev: ons sep 21, 2022 1:37 pm

Sandefjord tok i 2014 69 av 90 poeng (20-9-1) og Aalesund i 2019 79 p (25-4-1). Jeg tviler sterkt på at de oppnådde sånne resultat, spesielt Aafk med 25 seire på 30 kamper, hvis de ikke var ganske så overlegne.

Greit at Brann hadde forbedringspotensial i spill mot etablert, men trenger de å øve på dette i alle 30 kamper i år? Er det ikke nok å ha 20+ av dette og så avsette en grei andel av sesongen til å også øve forsvar? Jeg håper jeg tar feil, men frykter som sagt at dette vil bite Brann i halen i 2023
Men hvordan i all verden skal man øve forsvar mot ubehjelpelige lag som Grorud hjemme? Det skjønner jeg virkelig ikke. Den type motstand som faktisk vil utfordre dem på det defensive får man jo ikke før eventuelt i treningskampene neste år. Selvfølgelig lurt om Brann prioriterer å få møte en del av topplagene i treningskampene neste år, men før det er i realiteten svært vanskelig å faktisk trene på dette.
Hvor har jeg sagt at dette skal skje mot tabelljumboen? Nå bare skaper du deg vanskelig.

Bortekampen i Sandnes kunne vært en anledning til å legge seg lavere. Kommende kamper mot Mjøndalen og KFUM er også det. Du skjønner vel at poenget mitt ikke automatisk betyr å legge seg lavt mot Grorud??
Poenget mitt er at de lagene er så utrolig langt unna kvaliteten til de lagene det vil være aktuelt å ligge lavt mot, ala Molde, Glimt og Rosenborg, at det ikke vil være noe poeng i å gjøre det. De fleste andre lag i Eliteserien kommer neppe Brann til å ligge lavt annet enn i perioder av kampene.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Anbefaler dagens Ballspark-podcast, med Tuva Hansen og Ingrid Ryland.

Tuva er en herlig dame!

https://www.bt.no/nyheter/lokalt/i/3E6V ... er-spesial

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Fant noen gamle kampprogram her, litt nostalgi mens vi venter på neste kamp:
► Show Spoiler
► Show Spoiler
► Show Spoiler
► Show Spoiler
► Show Spoiler
Tar dere sesongene disse programmene er fra?

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Elgen skrev: man sep 26, 2022 7:40 pm Fant noen gamle kampprogram her, litt nostalgi mens vi venter på neste kamp:
► Show Spoiler
► Show Spoiler
► Show Spoiler
► Show Spoiler
► Show Spoiler
Tar dere sesongene disse programmene er fra?
Kjapp gjetning.

04
05
08
03
98

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Kjapp gjetning.

04
05
08
03
98
Faktisk bare en eneste riktig der, @GatlingGun
2003 er korrekt

Brukeravatar
lok1
Innlegg: 1882
Sted: Republikken

Legg inn av lok1 »

Elgen skrev: man sep 26, 2022 7:40 pm
► Show Spoiler
Tar dere sesongene disse programmene er fra?
Dagen etter denne kampen:

Bilde

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

lok1 skrev: man sep 26, 2022 9:18 pm
Elgen skrev: man sep 26, 2022 7:40 pm
► Show Spoiler
Tar dere sesongene disse programmene er fra?
Dagen etter denne kampen:

Bilde
:shock: :shock:

BrannSeriemester07

Legg inn av BrannSeriemester07 »

04
06 - Sliter veldig med å plassere denne. Når kom Helstad?
05
02
00 - Savna Kjetil Løvik her, ellers hadde jeg svart 99.

Huff så vanskelig…..

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

BrannSeriemester07 skrev: man sep 26, 2022 9:53 pm 04
06 - Sliter veldig med å plassere denne. Når kom Helstad?
05
02
00 - Savna Kjetil Løvik her, ellers hadde jeg svart 99.

Huff så vanskelig…..
Disse er riktige

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

Ble litt rot i fasiten her

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »


lund

Legg inn av lund »

2005, 2006, 2005, 2003, 2001

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

lund skrev: man sep 26, 2022 11:30 pm 2005, 2006, 2005, 2003, 2001
Der kom fasiten!
Gratulerer du fikk en tommel i premie!

lund

Legg inn av lund »

Tragisk egentlig at Kenneth Storvik herjet i Viking av alle steder og kun fikk den ene sesongen i Brann i 2003. Han og frisøren på topp ble egentlig hentet altfor seint til Brann. Burde vært Brann-legender begge to.

Elgen
Innlegg: 3304

Legg inn av Elgen »

lund skrev: man sep 26, 2022 11:49 pm Tragisk egentlig at Kenneth Storvik herjet i Viking av alle steder og kun fikk den ene sesongen i Brann i 2003. Han og frisøren på topp ble egentlig hentet altfor seint til Brann. Burde vært Brann-legender begge to.
Synd med begge disse spillerne ja
Jeg var på Stadion da Thomas Lund scoret sitt første mål for Brann

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Alle husker vel det legendariske solo-raidet til Nhleko?


Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

GatlingGun skrev: tir sep 27, 2022 12:09 am Alle husker vel det legendariske solo-raidet til Nhleko?

Var det i samme kamp han måtte ut med solstikk? Eller var det bare at han måtte stå over en annen kamp på grunn av det?

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Ser forøvrig på sendingen før denne CL-kvaliken til kvinnene. Ganske grell kontrast til det man holder på med i Bergen, med spill på Brann stadion i en såpass viktig kamp, og 6000 tilskuere. Her er det Krohnsminde med et par familiemedlemmer som gidder å se på.

Denne off brand Rosenborgklubben er kanskje ledende i kvinnefotball, men her i Bergen er vi bedre enn de på det meste.

lund

Legg inn av lund »

God omgang av Brann. Gaupset er virkelig et enormt stort talent. Går maks 1 år eller 2 år før han er i førsteelleveren på landslaget tror jeg.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

lund skrev: ons sep 28, 2022 6:51 pm God omgang av Brann. Gaupset er virkelig et enormt stort talent. Går maks 1 år eller 2 år før han er i førsteelleveren på landslaget tror jeg.
Sikker på det? Hehe.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Æsj, drømmescoring av Rosengård.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

GatlingGun skrev: ons sep 28, 2022 7:08 pm Æsj, drømmescoring av Rosengård.
Hadde Branspillerne avsluttet litt, når de står inne i 16, så tror jeg vi kunne scoret flere. Helt merkelig avslutningsvegring.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Tjaaah skrev: ons sep 28, 2022 7:09 pm
GatlingGun skrev: ons sep 28, 2022 7:08 pm Æsj, drømmescoring av Rosengård.
Hadde Branspillerne avsluttet litt, når de står inne i 16, så tror jeg vi kunne scoret flere. Helt merkelig avslutningsvegring.
Ja skjønte ingenting av den dillingen de hadde før målet.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

Nå rakner det.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Klasseforskjell på siste tredelen i begge ender dessverre.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Tjaaah skrev: ons sep 28, 2022 7:11 pmNå rakner det.
Da er det bare å slå av og begynne på middagen ja.

Brukeravatar
Tjaaah
Innlegg: 6951

Legg inn av Tjaaah »

GatlingGun skrev: ons sep 28, 2022 7:12 pm
Tjaaah skrev: ons sep 28, 2022 7:11 pmNå rakner det.
Da er det bare å slå av og begynne på middagen ja.
Jeg mistet plutselig nettet, sterkt når ruteren ragequitter.

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Runar Hove (27) legger opp. https://www.bt.no/fotball/i/VP9PqW/bran ... -27-aaring

– Jeg har rett og slett ikke kropp til å spille fotball på høyt nivå lenger.

Det forteller Brann-midtstopper Runar Hove. Florø-kjempen sier han får vondt etter hver trening.

Viking kjøpte ham i 2019. Hove ble med på en oppreisning av klubben som kom fra opprykk til 5. plass og cupgull. Midtstopperen var med på å ta cupgull og seriebronse med Viking.

– Så dro jeg til favorittklubben. Brann. Der gikk alt til helvete, sier Hove og ler.

– Det ble en kjip Brann-karriere. Det må jeg si, sier Hove.


Bra signering dette her!

GatlingGun

Legg inn av GatlingGun »

Ah, gleder meg...


Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»