Løp for livet.

Svar
Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Re: Løp for livet.

Legg inn av Sportslig »

Queenie skrev: fre sep 23, 2022 10:28 am I'm back! 🥳🥳

Dristet meg til intervaller i dag, frokost var en halv kopp kaffe. Merket godt at man ikke har trent på nesten 2,5 uke på oppvarmingen, tungt, men kjente ingen lugging i låret. Målet var å ikke presse meg for hardt, men som kjent er det vrient når man kommer i siget, men rimelig fornøyd med egen tøyleholdning, det var dog litt vanskelig å holde igjen på siste bolk.

Etterhvert som jeg kom i siget ble det så deilig at jeg klarte å tenke på helt andre ting enn løping, strekk og frykt for vondter, er på en deilig sti for tiden.

15 min oppvarming

(30 sek pauser er inaktive) - alt med 1% stigning

4 x 30 / 30 - 11 km/t og rundt 145 i puls, lett
4 × 45 / 30 - 11,5 km/t og 150 i puls
4 x 60 / 30 - 11,5 km/t

2 min aktiv pause

4 x 60 / 30 - 11,5- 12 km/t
4 x 45 / 30 - 12 km/t
4 x 30 / 30 - 13 - 13,5 - 14 km/t - 177 i puls

Deeeeeilig 🤠
Hvordan er følelsen på skadeområdet dagen etter økten? Hvis du ikke kjenner på noe vondt nå, så er du etter alle solemerker skadefri. Du kom jo opp i høy fart, så veldig lovende hvis dette gikk fint.

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

Lezah skrev: fre sep 23, 2022 4:03 pm
coldballs skrev: fre sep 23, 2022 1:37 pm
Og hvorfor skriver jeg det her? For å skapet et slags press på meg selv
Jeg fører en slags uoffisiell treningsdagbok/div relatert av samme årsak, vrient å føre opp at man har jukset eller feiget ut.
Jeg har også treningsdagbok. Men den kommer via Garmin-klokken som jeg bruker. Veldig greit for å sammenligne med meg selv i 2020 for eksempel. Gir motivasjon å se at man blir raskere. Og så gir det ditto dårlige vibber hvis det er motsatt :| Uansett et veldig nyttig verktøy for å se mengde i løpet av uka, og justere i forhold til hva klokken sier. Den gir også nyttig info om fysisk alder, VO2-max, hvilepuls og treningsintensitet. Klarer meg ikke uten.

Queenie

Legg inn av Queenie »

FantasySwede skrev: lør sep 24, 2022 1:05 pm
Queenie skrev: fre sep 23, 2022 10:28 am I'm back! 🥳🥳

Dristet meg til intervaller i dag, frokost var en halv kopp kaffe. Merket godt at man ikke har trent på nesten 2,5 uke på oppvarmingen, tungt, men kjente ingen lugging i låret. Målet var å ikke presse meg for hardt, men som kjent er det vrient når man kommer i siget, men rimelig fornøyd med egen tøyleholdning, det var dog litt vanskelig å holde igjen på siste bolk.

Etterhvert som jeg kom i siget ble det så deilig at jeg klarte å tenke på helt andre ting enn løping, strekk og frykt for vondter, er på en deilig sti for tiden.

15 min oppvarming

(30 sek pauser er inaktive) - alt med 1% stigning

4 x 30 / 30 - 11 km/t og rundt 145 i puls, lett
4 × 45 / 30 - 11,5 km/t og 150 i puls
4 x 60 / 30 - 11,5 km/t

2 min aktiv pause

4 x 60 / 30 - 11,5- 12 km/t
4 x 45 / 30 - 12 km/t
4 x 30 / 30 - 13 - 13,5 - 14 km/t - 177 i puls

Deeeeeilig 🤠
Hvordan er følelsen på skadeområdet dagen etter økten? Hvis du ikke kjenner på noe vondt nå, så er du etter alle solemerker skadefri. Du kom jo opp i høy fart, så veldig lovende hvis dette gikk fint.
Helt topp, kjenner ingenting 👌

Lezah

Legg inn av Lezah »

Løp endelig halvmaraton i dag, føltes helt greit og kunne kjørt på lenger. Men det får vente til en annen dag.
Grunnen til at dette har vært litt big deal for meg er at det hare vært en del av en større "greie": For et par år siden innså jeg at jeg hadde levd litt for godt/vært for lat, og vekta var nærmere 100kg enn 90. Ikke bra for en som er 183cm. Så jeg begynte å fokusere på kosthold og gåturer. Ingen syke dietter, ingen coacher, programmer etc. Kun meg. Målet var 80kg. Det ble nådd sånn cirka i fjor før jul en gang, og da hadde jeg lagt en annen plan om å utvide med mer jogging og annen trening, så begynte på treningssenter i feb/mars. Da jeg begynte med løping ble det å løpe en mil målet. Da det gikk, ble målet å løpe mila raskere. Så var ikke mila et problem lenger, og målet ble halvmaraton. Nå er det nådd. Så nå skal jeg bare løp litt variert en stund, og satse på bedre tider på f.eks 3km, 5km og mil. Så får jeg se hva som blir neste konkrete mål, har mye å gå på mht styrketrening f.eks. Men har jo begynt å lure på om ikke en vanlig maraton kan fikses til neste år...

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

Lezah skrev: lør sep 24, 2022 5:45 pm Løp endelig halvmaraton i dag, føltes helt greit og kunne kjørt på lenger. Men det får vente til en annen dag.
Grunnen til at dette har vært litt big deal for meg er at det hare vært en del av en større "greie": For et par år siden innså jeg at jeg hadde levd litt for godt/vært for lat, og vekta var nærmere 100kg enn 90. Ikke bra for en som er 183cm. Så jeg begynte å fokusere på kosthold og gåturer. Ingen syke dietter, ingen coacher, programmer etc. Kun meg. Målet var 80kg. Det ble nådd sånn cirka i fjor før jul en gang, og da hadde jeg lagt en annen plan om å utvide med mer jogging og annen trening, så begynte på treningssenter i feb/mars. Da jeg begynte med løping ble det å løpe en mil målet. Da det gikk, ble målet å løpe mila raskere. Så var ikke mila et problem lenger, og målet ble halvmaraton. Nå er det nådd. Så nå skal jeg bare løp litt variert en stund, og satse på bedre tider på f.eks 3km, 5km og mil. Så får jeg se hva som blir neste konkrete mål, har mye å gå på mht styrketrening f.eks. Men har jo begynt å lure på om ikke en vanlig maraton kan fikses til neste år...
Utrolig deilig å nå et delmål. Du kan være stolt og lettet over denne prestasjonen. Imponerende progresjon på kort tid, og slike reiser som dette er det kuleste med løping. Kombinert med at du har fått en enorm helsegevinst, så får du også kjenne på mestringsfølelse. Mye av grunnen til at jeg løper selv.

Passport
Innlegg: 1437

Legg inn av Passport »

Det er morro å lese om de forskjellige løperne her på forumet som "tar steg" for hver løpeøkt! Det er mange som trenger en dytt for å komme seg ut og gå/løpe/sykle osv... og dessverre alt for mange som nesten aldri kommer seg ut...

Legger også merke til at stadig flere oppdager (les innrømmer) at kostholdet er viktig i en hver setting (opp/ned i vekt, muskelvekst, fettforbrenning osv. osv.)

For meg har det betydd mye at jeg har hatt fokus på flere "pilarer":

- Strukturet trening med fokus på å bygge opp (følge en kortsiktig og langsiktig plan)

- Sikre et variert og næringsrikt kosthold med fokus på lange karbo, proteiner og MASSE antioksidanter.

- Sjekke att søvnen er av god kvalitet og varer lenge nok hver natt.

- Minimere/unngå inntak av gifter (nikotin, alkohol, koffein m.m.)

- Tenke skadeforebygging (tøying + styrke av f.eks legger, bakside lår....)

Slik har jeg levd de siste 20 årene og opplever at livet er mye lettere enn det var før endringene i livsstil.

Kan nevne for nye lesere at jeg fikk enormt med energi etter å ha levd som veganer i noen uker og har derfor de siste 3 årene kun spist vegansk kost + litt fisk siste 8 mnd...

Februar 2020 (4 med som veganer) løp jeg 3 halvmaraton på 7 dager.... det ble for hardt og har ikke fortsatt med det racet.... (fikk påvist et protein i blodet, troponiner, som er en markør ved f.eks hjerteinnfarkt (skade i selve hjertet) I mitt tilfelle ble proteinene utskilt pga for hard løping men dette Fikk meg til å roe ned aktivitetene... (les intensiteten både i fart og hyppighet)

Her kan dere lese om løping og troponiner dersom.... http://unikard.org/troponin-hjerteinfar ... r-trening/

Men slik er det nok å eldres.... derfor er det, uansett nivå, viktig å lytte til kroppen og være bevisst på hva dere gjør med den!

Fortsatt God helg!

coldballs

Legg inn av coldballs »

FantasySwede skrev: lør sep 24, 2022 1:09 pm
Lezah skrev: fre sep 23, 2022 4:03 pm
coldballs skrev: fre sep 23, 2022 1:37 pm
Og hvorfor skriver jeg det her? For å skapet et slags press på meg selv
Jeg fører en slags uoffisiell treningsdagbok/div relatert av samme årsak, vrient å føre opp at man har jukset eller feiget ut.
Jeg har også treningsdagbok. Men den kommer via Garmin-klokken som jeg bruker. Veldig greit for å sammenligne med meg selv i 2020 for eksempel. Gir motivasjon å se at man blir raskere. Og så gir det ditto dårlige vibber hvis det er motsatt :| Uansett et veldig nyttig verktøy for å se mengde i løpet av uka, og justere i forhold til hva klokken sier. Den gir også nyttig info om fysisk alder, VO2-max, hvilepuls og treningsintensitet. Klarer meg ikke uten.
Yes, kjører garmin og strava sjæl. Definitivt enig i at oversikten er veldig god, og dessverre veldig vanskelig å ljuge! Skal legges til at jeg har slitt med en ankel og hæl som ikke har spilt helt på lag... men at det i seg selv skal forklare 10 kilo pluss er vel heller tvilsomt! Får satse på fremgang!

Passport
Innlegg: 1437

Legg inn av Passport »

Høsten er her ,vinteren står for tur... har du nok D-vitamin i kosten din? Jeg tar tilskudd "just in case"...

(Husk at d-vitamin også hjelper til med f.eks opptak av mineraler!)

😊

Lezah

Legg inn av Lezah »

Litt over 8 km ute i delvis lett duskregn i går, mest for å kjenne åssen det sto til med beina etter lørdagen. Vi som bor i Midt-Norge får forsøke å klemme mest mulig ut av potensielle ute-økter så lenge været tillater det :S

Queenie

Legg inn av Queenie »

Gikk på mølle i går med sedvanlige 13% og 5 km/t, kjente antydninger til murring i låret så tror ikke jeg skal løpe for mye. Tenker jeg tar en intervalløkt hver 9-10 dag for at ikke formen skal bli helt borte, høsten er uansett en fin tid for grunntrening og lavterskel plager meg ei (ligger på 120-135 i puls)

Passport
Innlegg: 1437

Legg inn av Passport »

Queenie skrev: tir sep 27, 2022 10:07 am Gikk på mølle i går med sedvanlige 13% og 5 km/t, kjente antydninger til murring i låret så tror ikke jeg skal løpe for mye. Tenker jeg tar en intervalløkt hver 9-10 dag for at ikke formen skal bli helt borte, høsten er uansett en fin tid for grunntrening og lavterskel plager meg ei (ligger på 120-135 i puls)
Etter skade, uansett grad, bør oppstarten være rolig... grønn sone første øktene.... 😊

Queenie

Legg inn av Queenie »

Passport skrev: tir sep 27, 2022 10:24 am
Queenie skrev: tir sep 27, 2022 10:07 am Gikk på mølle i går med sedvanlige 13% og 5 km/t, kjente antydninger til murring i låret så tror ikke jeg skal løpe for mye. Tenker jeg tar en intervalløkt hver 9-10 dag for at ikke formen skal bli helt borte, høsten er uansett en fin tid for grunntrening og lavterskel plager meg ei (ligger på 120-135 i puls)
Etter skade, uansett grad, bør oppstarten være rolig... grønn sone første øktene.... 😊
3 uker med grønn sone, minus en intervalløkt. Men får tøyle meg mer ja.

Boccherini

Legg inn av Boccherini »

Noen med maratonerfaring her ?

Vurderer sterkt å ta steget..

Queenie

Legg inn av Queenie »

Boccherini skrev: tir sep 27, 2022 10:31 am Noen med maratonerfaring her ?

Vurderer sterkt å ta steget..
Én gang, så kan dessverre ikke leve på det lenger. Men satser på reprise 😀

Boccherini

Legg inn av Boccherini »

Queenie skrev: tir sep 27, 2022 10:43 am
Én gang, så kan dessverre ikke leve på det lenger. Men satser på reprise 😀
Du vet hva du går til da, i det minste :-)

Syntes du det var verdt det ? Det er vel dèt det koker ned til for min del, og om en skal orke å legge ned mengden med trening som kreves for å gjennomføre med noenlunde stil.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Boccherini skrev: tir sep 27, 2022 10:47 am
Queenie skrev: tir sep 27, 2022 10:43 am
Én gang, så kan dessverre ikke leve på det lenger. Men satser på reprise 😀
Du vet hva du går til da, i det minste :-)

Syntes du det var verdt det ? Det er vel dèt det koker ned til for min del, og om en skal orke å legge ned mengden med trening som kreves for å gjennomføre med noenlunde stil.
Det er både en fordel og ulempe 😜 Helt klart verdt det, trening blir mye mer morsomt når man har egne mål. Go big or go home! Og ikke meld på noe ala Oslo Marathon (irriterer meg fortsatt over de som har løpt "Oslo Marathon" når de har løpt 10 km..), gå for ett av de store, se på Majors eller noe liknende. Det gir en helt annen opplevelse og ekstra energi når det begynner å bli tomt i ben og hode.

Boccherini

Legg inn av Boccherini »

Queenie skrev: tir sep 27, 2022 10:59 am
Go big or go home!
Jeg er i den heldige sits at jeg kan gjøre begge deler samtidig uten å måtte velge, det vil si Bergen City Marathon :-)

Det er nå mest av lokalpolitiske årsaker det løpet står på programmet, men jeg har jo tenkt som så at det kunne vært greit med noe annet enn Fjellveien til å begynne med. Berlin, til dømes. København, muligens. Et eller annet paddeflatt i Holland, kan hende.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Boccherini skrev: tir sep 27, 2022 12:09 pm
Queenie skrev: tir sep 27, 2022 10:59 am
Go big or go home!
Jeg er i den heldige sits at jeg kan gjøre begge deler samtidig uten å måtte velge, det vil si Bergen City Marathon :-)

Det er nå mest av lokalpolitiske årsaker det løpet står på programmet, men jeg har jo tenkt som så at det kunne vært greit med noe annet enn Fjellveien til å begynne med. Berlin, til dømes. København, muligens. Et eller annet paddeflatt i Holland, kan hende.
Berlin er av de kjappere.

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

Boccherini skrev: tir sep 27, 2022 10:31 am Noen med maratonerfaring her ?

Vurderer sterkt å ta steget..
Ja, har løpt i Valencia. Fantastisk rask løype. Løpet går alltid sent på året, så temperaturen pleier å ligge rundt 15 grader. Haugevis av gode felt på de fleste tider, og et proft arrangement. Tror nok det er kun Berlin som er en raskere løype. Hvis du går for en sinnsyk totalpakke, så ville jeg valgt Tokyo. Tatt fri fra jobb, og reist ned 7-10 dager på forhånd. Tokyo har masse å by på, så det å kombinere ferie og maraton er ikke noe problem der. Interessen for maraton er også enorm der, så veldig mye publikum i løypen.

Jeg ville i alle fall prøvd maraton før det er for sent. vi du har motivasjonen nå, så ville jeg brukt den på å trene. Følelsen etter å ha fullført et maraton er fantastisk, og det er nesten litt emosjonelt. Alle som løper bør nesten prøve maraton før de legger skoene på hylla.

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

Queenie skrev: tir sep 27, 2022 10:07 am Gikk på mølle i går med sedvanlige 13% og 5 km/t, kjente antydninger til murring i låret så tror ikke jeg skal løpe for mye. Tenker jeg tar en intervalløkt hver 9-10 dag for at ikke formen skal bli helt borte, høsten er uansett en fin tid for grunntrening og lavterskel plager meg ei (ligger på 120-135 i puls)
Ja, du får prøve å holde intensiteten nede de neste ukene. Rolig trening er ypperlig for å bevare formen, så du mister ikke så mye av å ta det rolig. Det verste er jo hvis du slår opp skaden. Safety first.

Boccherini

Legg inn av Boccherini »

FantasySwede skrev: tir sep 27, 2022 1:31 pm
Ja, har løpt i Valencia. Fantastisk rask løype. Løpet går alltid sent på året, så temperaturen pleier å ligge rundt 15 grader. Haugevis av gode felt på de fleste tider, og et proft arrangement. Tror nok det er kun Berlin som er en raskere løype. Hvis du går for en sinnsyk totalpakke, så ville jeg valgt Tokyo. Tatt fri fra jobb, og reist ned 7-10 dager på forhånd. Tokyo har masse å by på, så det å kombinere ferie og maraton er ikke noe problem der. Interessen for maraton er også enorm der, så veldig mye publikum i løypen.

Jeg ville i alle fall prøvd maraton før det er for sent. vi du har motivasjonen nå, så ville jeg brukt den på å trene. Følelsen etter å ha fullført et maraton er fantastisk, og det er nesten litt emosjonelt. Alle som løper bør nesten prøve maraton før de legger skoene på hylla.
Takker for tips!

Som vanlig så må det nok tilpasses madammen, så det blir vel et eller annet med utvidete shoppingmuligheter langs løypen.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Boccherini skrev: tir sep 27, 2022 1:38 pm
FantasySwede skrev: tir sep 27, 2022 1:31 pm
Ja, har løpt i Valencia. Fantastisk rask løype. Løpet går alltid sent på året, så temperaturen pleier å ligge rundt 15 grader. Haugevis av gode felt på de fleste tider, og et proft arrangement. Tror nok det er kun Berlin som er en raskere løype. Hvis du går for en sinnsyk totalpakke, så ville jeg valgt Tokyo. Tatt fri fra jobb, og reist ned 7-10 dager på forhånd. Tokyo har masse å by på, så det å kombinere ferie og maraton er ikke noe problem der. Interessen for maraton er også enorm der, så veldig mye publikum i løypen.

Jeg ville i alle fall prøvd maraton før det er for sent. vi du har motivasjonen nå, så ville jeg brukt den på å trene. Følelsen etter å ha fullført et maraton er fantastisk, og det er nesten litt emosjonelt. Alle som løper bør nesten prøve maraton før de legger skoene på hylla.
Takker for tips!

Som vanlig så må det nok tilpasses madammen, så det blir vel et eller annet med utvidete shoppingmuligheter langs løypen.
🤣🤣 NYC!

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

Boccherini skrev: tir sep 27, 2022 1:38 pm
FantasySwede skrev: tir sep 27, 2022 1:31 pm
Ja, har løpt i Valencia. Fantastisk rask løype. Løpet går alltid sent på året, så temperaturen pleier å ligge rundt 15 grader. Haugevis av gode felt på de fleste tider, og et proft arrangement. Tror nok det er kun Berlin som er en raskere løype. Hvis du går for en sinnsyk totalpakke, så ville jeg valgt Tokyo. Tatt fri fra jobb, og reist ned 7-10 dager på forhånd. Tokyo har masse å by på, så det å kombinere ferie og maraton er ikke noe problem der. Interessen for maraton er også enorm der, så veldig mye publikum i løypen.

Jeg ville i alle fall prøvd maraton før det er for sent. vi du har motivasjonen nå, så ville jeg brukt den på å trene. Følelsen etter å ha fullført et maraton er fantastisk, og det er nesten litt emosjonelt. Alle som løper bør nesten prøve maraton før de legger skoene på hylla.
Takker for tips!

Som vanlig så må det nok tilpasses madammen, så det blir vel et eller annet med utvidete shoppingmuligheter langs løypen.
Så du skal til New York :D Det er også en folkefest. Og alle maraton som går utelukkende i bybildet er raske uansett. Lykke til! Uansett hva du bestemmer deg for, så kommer du til å angre på 35 km :lol: Men alt er verdt det når du krysser mållinjen noen km senere.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Jeg har lurt på maraton selv, men 1. jeg gidder ikke å gjøre det alene. 2. i min omgangskrets tror jeg det er 1 person som kunne tenkt seg å prøve :D

Men det er flere som nok ville blitt med for turens skyld. Jeg har personlig tenkt enten Loch Ness med tilhørende Skottland-turné inkl whisky og moro, eller New York. Begge er godt egnet for guttetur.

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

Dagens økt
6*2000 på 15.9 km/h Stålkontroll

Deilig å kjenne at formen løsner for fullt. Er i bedre form enn når jeg løp halvmaraton. Det virker i alle fall slik på de øktene jeg har gjort. Betydelig lavere puls på samme farten. Bør være mulig å ta noen steg videre. Vurderer også å melde meg på et maraton, og økten over er en god maraton-økt.

Passport
Innlegg: 1437

Legg inn av Passport »

FantasySwede skrev: ons sep 28, 2022 1:54 pm Dagens økt
6*2000 på 15.9 km/h Stålkontroll

Deilig å kjenne at formen løsner for fullt. Er i bedre form enn når jeg løp halvmaraton. Det virker i alle fall slik på de øktene jeg har gjort. Betydelig lavere puls på samme farten. Bør være mulig å ta noen steg videre. Vurderer også å melde meg på et maraton, og økten over er en god maraton-økt.
Bra økt med god fart! Spesielt interessant at pulsen er lavere! Lover godt dette 😊👍🏼

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

Passport skrev: ons sep 28, 2022 2:07 pm
FantasySwede skrev: ons sep 28, 2022 1:54 pm Dagens økt
6*2000 på 15.9 km/h Stålkontroll

Deilig å kjenne at formen løsner for fullt. Er i bedre form enn når jeg løp halvmaraton. Det virker i alle fall slik på de øktene jeg har gjort. Betydelig lavere puls på samme farten. Bør være mulig å ta noen steg videre. Vurderer også å melde meg på et maraton, og økten over er en god maraton-økt.
Bra økt med god fart! Spesielt interessant at pulsen er lavere! Lover godt dette 😊👍🏼
Takk for det! Farten føltes veldig komfortabel ut med 1 minutt pause mellom dragene, noe det også skal gjøre på halvmaraton-fart. Men alltid deilig med gode svar:)

Har etter påvirkning i denne tråden bestemt meg for å løpe et maraton i 2023. Usikker på hva jeg kommer til å velge, men Berlin står i alle fall høyt på listen. Alle skryter veldig av den løypa, og det skal være et proft arrangement. Ikke den lengste reiseveien heller, og det er ukomplisert med fly. Har god tid på meg treningsmessig. Målet blir å løpe under 2.45.

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

Dagens økt:
2*5 km på terskel

Rundt 16.4 km/h. Tungt. Men kontrollert

Boccherini

Legg inn av Boccherini »

FantasySwede skrev: tor sep 29, 2022 12:50 pm Dagens økt:
2*5 km på terskel

Rundt 16.4 km/h. Tungt. Men kontrollert
Beintøft med 2x5km i 3:40/km-fart, ja.

Hadde selv en flott intervalløkt i går kveld - 4x1000 (3:50-3:45) og 6x400 (3:30-3:10).

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

Boccherini skrev: tor sep 29, 2022 1:00 pm
FantasySwede skrev: tor sep 29, 2022 12:50 pm Dagens økt:
2*5 km på terskel

Rundt 16.4 km/h. Tungt. Men kontrollert
Beintøft med 2x5km i 3:40/km-fart, ja.

Hadde selv en flott intervalløkt i går kveld - 4x1000 (3:50-3:45) og 6x400 (3:30-3:10).
Meget fin økt:) Har du noen mål resten av året?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Helse, Kosthold og Trening»