Sky Show Time - 39 kr mnd resten av livet?

Svar
startelver

Sky Show Time - 39 kr mnd resten av livet?

Legg inn av startelver »

Ja du hørte riktig. Glem HBO Max til 49 kr som nå er kjøpt opp.

Nå er det Sky Show Time som gjelder, et samarbeid mellom Paramount , Universal, Sky , Dreamworks, Showtime etc og du får nå en helt uslåelig pris hvis du signer opp før 1. november 2022-

"
Registrer deg i dag og betal halv pris for livstidsabonnement. Dette tilbudet er tidsbegrenset, så benytt anledningen mens du kan! 79kr 39,50kr i måneden"
:D :D :D :D :D :roll:


Bilde

startelver

Legg inn av startelver »


oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Tror du skal lese det med liten skrift først.

startelver

Legg inn av startelver »

Da har jeg sagt opp HBO Max samtidig som kostet 49,- og erstattet det med denne :D

Bilde

startelver

Legg inn av startelver »

DIN PLAN :
SkyShowtime Månedsabonnement
NOK 79.00 - NOK 39.50/måned
Halv pris. For alltid.
Tilbudet slutter 23/09/2100

startelver

Legg inn av startelver »

Bilde

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Veldig til reklame for SkyShowTime da.. ;)
Har fortsatt HBO, ser ikke noe grunn til å si opp den enda. Men abb på SkyShowTime også, men det er ganske lite innhold der foreløpig, spesielt på filmfronten, har sett det meste der.

startelver

Legg inn av startelver »

Bilde

startelver

Legg inn av startelver »

Fringegirl skrev: fre sep 23, 2022 12:18 pm Veldig til reklame for SkyShowTime da.. ;)
Har fortsatt HBO, ser ikke noe grunn til å si opp den enda. Men abb på SkyShowTime også, men det er ganske lite innhold der foreløpig, spesielt på filmfronten, har sett det meste der.
Betaler du 39 ?

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

Ja.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

startelver skrev: fre sep 23, 2022 12:05 pm DIN PLAN :
SkyShowtime Månedsabonnement
NOK 79.00 - NOK 39.50/måned
Halv pris. For alltid.
Tilbudet slutter 23/09/2100
Tilbudet her er vel som HBO. Halv pris for alltid, men den halve prisen justeres opp når hovedprisen går opp.

Vil heller ikke si at HBO for 49,- er en dårlig pris med tanke på innholdet de har.

startelver

Legg inn av startelver »

Tenkte jeg skulle starte med å se Westernserien 1883 (Paramount)

Bilde

startelver

Legg inn av startelver »

ElGuaje skrev: fre sep 23, 2022 12:31 pm
startelver skrev: fre sep 23, 2022 12:05 pm DIN PLAN :
SkyShowtime Månedsabonnement
NOK 79.00 - NOK 39.50/måned
Halv pris. For alltid.
Tilbudet slutter 23/09/2100
Tilbudet her er vel som HBO. Halv pris for alltid, men den halve prisen justeres opp når hovedprisen går opp.

Vil heller ikke si at HBO for 49,- er en dårlig pris med tanke på innholdet de har.
HBO er kjøpt opp av Discovery så det er slutt .

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

startelver skrev: fre sep 23, 2022 12:32 pm Tenkte jeg skulle starte med å se Westernserien 1883 (Paramount)

Bilde
En meget bra valg det

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

startelver skrev: fre sep 23, 2022 12:33 pm
ElGuaje skrev: fre sep 23, 2022 12:31 pm
startelver skrev: fre sep 23, 2022 12:05 pm DIN PLAN :
SkyShowtime Månedsabonnement
NOK 79.00 - NOK 39.50/måned
Halv pris. For alltid.
Tilbudet slutter 23/09/2100
Tilbudet her er vel som HBO. Halv pris for alltid, men den halve prisen justeres opp når hovedprisen går opp.

Vil heller ikke si at HBO for 49,- er en dårlig pris med tanke på innholdet de har.
HBO er kjøpt opp av Discovery så det er slutt .
Mulig jeg tar feil, men de som skaffet seg dette tilbudet har det vel fortsatt frem til en ny strømmetjeneste kommer? Og det er vel i 2024 det kommer til Norge?

startelver

Legg inn av startelver »

Når sant skal sies, jeg har ikke råd til de dyre strømmetjenestene som Netflix osv.

Så når jeg kan få to strømmetjenester akkurat nå på tilsammen 80 kroner (HBO + Sky Show) så føler jeg at behovet mitt er dekket!!

startelver

Legg inn av startelver »

ElGuaje skrev: fre sep 23, 2022 12:44 pm
startelver skrev: fre sep 23, 2022 12:33 pm
ElGuaje skrev: fre sep 23, 2022 12:31 pm

Tilbudet her er vel som HBO. Halv pris for alltid, men den halve prisen justeres opp når hovedprisen går opp.

Vil heller ikke si at HBO for 49,- er en dårlig pris med tanke på innholdet de har.
HBO er kjøpt opp av Discovery så det er slutt .
Mulig jeg tar feil, men de som skaffet seg dette tilbudet har det vel fortsatt frem til en ny strømmetjeneste kommer? Og det er vel i 2024 det kommer til Norge?
Det stemmer, så jeg fortsetter derfor med begge to inntil videre, selv en fattig lus som meg har råd til det.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Mulig jeg tar fatt på dette tilbudet før november, da Paramount har et greit utvalg i hvert fall, som det kan være vært å utnytte seg av

startelver

Legg inn av startelver »

Akkurat når det gjelder 1883 bør man kanskje ha sett Yellowstone først, (2017----) men slettes ikke nødvendig.

10 episoder av 1883 er spilt inn. Det skal visst også lages en ny serie som heter 1923 som følger familien Dutton videre.

startelver

Legg inn av startelver »

Det neste jeg må få sett er HALO, er 9 episoder foreløpig. Får visst gode kritikker.

Winnowill

Legg inn av Winnowill »

startelver skrev: fre sep 23, 2022 12:33 pm
ElGuaje skrev: fre sep 23, 2022 12:31 pm
startelver skrev: fre sep 23, 2022 12:05 pm DIN PLAN :
SkyShowtime Månedsabonnement
NOK 79.00 - NOK 39.50/måned
Halv pris. For alltid.
Tilbudet slutter 23/09/2100
Tilbudet her er vel som HBO. Halv pris for alltid, men den halve prisen justeres opp når hovedprisen går opp.

Vil heller ikke si at HBO for 49,- er en dårlig pris med tanke på innholdet de har.
HBO er kjøpt opp av Discovery så det er slutt .
HBO blir ikke Discovery før i 2024 her i Norge.

Det som er av størst interesse foreløpig på SST er den nye Star Trek serien.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

startelver skrev: fre sep 23, 2022 1:30 pm Det neste jeg må få sett er HALO, er 9 episoder foreløpig. Får visst gode kritikker.
Er ganske ræva, skuffende greier. Kun 7.1 på imdb.

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Når jeg tenker på det så er 40 kr i måneden ingenting. Selv om jeg ikke rekker å se alt nå med netflix, hbo, viaplay, nrk og tv2 play så må jeg nok slå til.

Brukeravatar
MacanT
Innlegg: 3110

Legg inn av MacanT »

startelver skrev: fre sep 23, 2022 11:56 am Ja du hørte riktig. Glem HBO Max til 49 kr som nå er kjøpt opp.

Nå er det Sky Show Time som gjelder, et samarbeid mellom Paramount , Universal, Sky , Dreamworks, Showtime etc og du får nå en helt uslåelig pris hvis du signer opp før 1. november 2022-
Takk for tipset 👍

Da har jeg også tegnet abbo til 39,50/mån og får endelig se Yellowstone sesong 4 :D

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Skaffet meg akkurat Skyshowtime "gratis". Telia hadde greia til 20 poeng. Da var det bare å hive ut et par kanaler man aldri ser på og vips var Skyshowtime på plass.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Jeg burde jo sjekket bedre før jeg laget en konto, men ser at det bare er utvalgte serier fra hver individuelle tjeneste som er med ?
Kanskje det bare er originale serier fra hver tjeneste som er med?

Planen var å se Nathan For You, som ligger på Paramount+, men den er ikke tilgjengelig på SkyShowTime.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»