Forræder med Mads Hansen

Svar
lund

Re: Forræder med Mads Hansen

Legg inn av lund »

Det har jeg også lurt på. Men det må vel nesten være sånn at de har hvert sitt rom. Ellers hadde det jo vært rimelig enkelt å finne ut hvem forræderne var.

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Mia skrev: lør okt 01, 2022 1:28 pm Hvorfor sover ingen om natta? Hva er det som er så galt? Bor ikke deltagerne sammen, med tanke på at det er 3 stykker som går ut om kvelden/natta for å sende ut noen, folk må jo høre at noen går ut.
Slik jeg har forstått det så bor alle på hvert sitt hotellrom hvor de oppholder seg hele tiden så lenge det ikke er innspilling.

Real-_-

Legg inn av Real-_- »

Mia skrev: lør okt 01, 2022 1:28 pm Hvorfor sover ingen om natta? Hva er det som er så galt? Bor ikke deltagerne sammen, med tanke på at det er 3 stykker som går ut om kvelden/natta for å sende ut noen, folk må jo høre at noen går ut.
Mads Hansen sa vel at de sitter opp mot 10-12 timer av dagen alene på hotellrommet for å gjøre "opplevelsen" enda mer intens. Heller ingen i crewet som prater med deltakerne og med kledd i svart osv.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

Skraevadottir skrev: fre sep 30, 2022 10:39 pm Kunne jo også vært spennende om også TV-seerne ikke visste hvem forræderne var. Mulig de prøver på det om det blir en sesong til?
Kanskje, men seerne får vel ikke sett mer enn en brøkdel av det som skjer?
Blir noe ganske annet enn med Maskorama der seerne får sett det samme som resten.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Cathrine Fossum stakk virkelig hodet sitt fram i omstemminga.

Det skal ha gått hett for seg under innspillingen
https://www.dagbladet.no/kjendis/tv-2-t ... a/77384966

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Hadde virkelig sett frem til at Emil skulle få ta farvel med lojale Chris. Redd vi går glipp av årets tv-øyeblikk nå.

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

chelsea8 skrev: fre okt 07, 2022 10:38 pm Cathrine Fossum stakk virkelig hodet sitt fram i omstemminga.

Det skal ha gått hett for seg under innspillingen
https://www.dagbladet.no/kjendis/tv-2-t ... a/77384966
Skuffet over at ingen reiste seg og utbasunerte; Merk dere hvem som endret sin stemme!

Forræderene hadde alt å tjene på å få sende ut en av C og C. Noen bør rette mistanken mot Fossum i neste episode..

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Interessant at Fossum sitt val kan ha berga Jonas framover. Tipper Emil ryk til neste episode og mykje tyder på at Chris blir stemt ut etter det. Med mindre folk gjennomskuer dette og stemmer ut Jonas.

Samstundes hadde eg aldri trudd at Cengiz skulle gå ut i dag. Alt tydet før episoden at Chris eller Sander skulle ut i dag.

Uansett har forærdene gjort ein ny god jobb. Atter 1 gang fekk dei ut 2 lojale og satt 1 lojal som favoritt til å ryke neste gang

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Er ikke noen tvil om at forræderne gjør en bra jobb når det gjelder å ikke bli avslørt, men samtidig saboterer de jo fint lite.

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Med forbehold om at det klippes i produksjoner, så er jeg overrasket over at ingen retter en tydelig finger mot Jørn. Han er tidligere etterforsker, men fremstår som lite frempå i jakten på forrædere. Hadde jeg vært der inne hadde jeg stilt spørsmål om hvorfor han ikke bidrar noe i jakten på forræderne. Svaret hadde kanskje vært at han ikke ønsker å bli stemt ut, men likevel... og jeg hadde også stilt spørsmål om hvorfor ikke forræderne hadde funnet en anledning til å få Jørn ut. Hadde jeg vært forræder ville jeg nok fått ut Jørn fortest mulig før han rakk å komme med sine tanker.. konklusjonen er at jeg ikke er superimponert over de lojales etterforskerevner..

lund

Legg inn av lund »

Alle varsellamper burde jo lyse for de lojale mot Fossum etter det hun gjorde hvis man bruker litt tankekraft egentlig.

kibby

Legg inn av kibby »

TheRealArt_Verified skrev: fre okt 07, 2022 10:50 pm Hadde virkelig sett frem til at Emil skulle få ta farvel med lojale Chris. Redd vi går glipp av årets tv-øyeblikk nå.
Håper virkelig vi får se det! :lol:

lsklars

Legg inn av lsklars »

lund skrev: fre okt 07, 2022 11:14 pm Alle varsellamper burde jo lyse for de lojale mot Fossum etter det hun gjorde hvis man bruker litt tankekraft egentlig.
Ja, isolert sett. Men alle der inne virker så prega og mange, les Emil, får helt skylapper og blir låst på sine eller andre sine forslag.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Folka der inne virker jo superpreget av hele spillet. Ordentlig psykososialt eksperiment plutselig.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Nå skjedde det virkelig greier her.

lsklars

Legg inn av lsklars »

For en avslutning!

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Synd vi aldri fikk se Emil være hovedrolle i årets tv-øyeblikk..

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Å sende ut Emil var ein tabbe av forærderne. Hadde dei valt Arman, så hadde mest sannsynligvis Chris gått ut

lsklars

Legg inn av lsklars »

De burde jo sett på hva folk hadde stemt etter at Jørn gikk ut for å se hvem som ikke stemte på Jørn når de satt rundt bordet.

Centrist

Legg inn av Centrist »

Sier Sander ja er det uansett status quo.

Selv om Sander forstår at han evt. blir sendt ut hvis han sier nei, kan det vel være en ganske stor sjanse for at han sier nei.

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

lsklars skrev: fre okt 14, 2022 10:35 pm De burde jo sett på hva folk hadde stemt etter at Jørn gikk ut for å se hvem som ikke stemte på Jørn når de satt rundt bordet.
Ja rimeliv pling i bollen av Sander å peke ut Kim til foræder, rett etter hun hadde stemt ut Jørn..

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

ms_8 skrev: fre okt 14, 2022 10:29 pm Å sende ut Emil var ein tabbe av forærderne. Hadde dei valt Arman, så hadde mest sannsynligvis Chris gått ut
Ja sant, nesten som en kan lure på om han ble tatt ut av skilandslagsledelsen? Og hvorfor har Emil ikke fått noen kritikk for å delta her, når han var så sylskarp i kritkkken mot Maren Lundbys dansedeltakelse i fjor?

Exes

Legg inn av Exes »

lsklars skrev: fre okt 14, 2022 10:35 pm De burde jo sett på hva folk hadde stemt etter at Jørn gikk ut for å se hvem som ikke stemte på Jørn når de satt rundt bordet.
Blir spennende å se om de klarer å tenke så langt, at de andre forræderne mest sannsynlig er blant de som ikke stemte på Jørn. Så da bør de klare å tenke seg frem til at Magnus, Sandra, Chris og Sander ikke er forrædere. Men har mine tvil.

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

netrebske skrev: fre okt 14, 2022 11:49 pm Og hvorfor har Emil ikke fått noen kritikk for å delta her, når han var så sylskarp i kritkkken mot Maren Lundbys dansedeltakelse i fjor?
Det at innspillingsperioden her vel var i april/mai er nok en vesentlig del av forklaringen vs. Lundbys SVD-deltagelse fra september og potensielt sett helt til november i forkant av OL-sesongen i fjor!

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

Exes skrev: fre okt 14, 2022 11:53 pm
lsklars skrev: fre okt 14, 2022 10:35 pm De burde jo sett på hva folk hadde stemt etter at Jørn gikk ut for å se hvem som ikke stemte på Jørn når de satt rundt bordet.
Blir spennende å se om de klarer å tenke så langt, at de andre forræderne mest sannsynlig er blant de som ikke stemte på Jørn. Så da bør de klare å tenke seg frem til at Magnus, Sandra, Chris og Sander ikke er forrædere. Men har mine tvil.
Problemet er jo at det er/var tre forrædere, så en må ikke bare se på hvem som treffer på en, men også om de som har stemt noe annet kan treffe neste gang. Eksempelvis fikk jo Arman tre stemmer både i den "innledende" runden og i selve avstemminga. Ja, de kan jo tenke at to av de tre var fra forræderne, men samtidig stemte jo ikke Jørn det samme som Cathrine og Jonas. Så jeg tror dette er lettere sagt enn gjort.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Centrist skrev: fre okt 14, 2022 11:42 pm Sier Sander ja er det uansett status quo.

Selv om Sander forstår at han evt. blir sendt ut hvis han sier nei, kan det vel være en ganske stor sjanse for at han sier nei.
Å kunne plukke ny forræder synes jeg er litt overkill med så få deltakere igjen

netrebske
Innlegg: 4258

Legg inn av netrebske »

JODDEMM skrev: fre okt 14, 2022 11:53 pm
netrebske skrev: fre okt 14, 2022 11:49 pm Og hvorfor har Emil ikke fått noen kritikk for å delta her, når han var så sylskarp i kritkkken mot Maren Lundbys dansedeltakelse i fjor?
Det at innspillingsperioden her vel var i april/mai er nok en vesentlig del av forklaringen vs. Lundbys SVD-deltagelse fra september og potensielt sett helt til november i forkant av OL-sesongen i fjor!
Og så med utropstegn og greier, du virker nesten sint ut :D
Og det når vi vet at Lundbys motivasjon for dansedeltakelse, var å få en endring i treningsopplegget i kampen mot vekta.
Og jeg har heller ikke kritisert Iversen for denne deltakelsen, bare kom med en liten kommentar at ikke pk-norge hadde bemerket dette. Men han er vel blitt hele norges skiklovn etter OL :lol:

Brukeravatar
JODDEMM
Innlegg: 2073

Legg inn av JODDEMM »

netrebske skrev: lør okt 15, 2022 8:46 am
JODDEMM skrev: fre okt 14, 2022 11:53 pm
netrebske skrev: fre okt 14, 2022 11:49 pm Og hvorfor har Emil ikke fått noen kritikk for å delta her, når han var så sylskarp i kritkkken mot Maren Lundbys dansedeltakelse i fjor?
Det at innspillingsperioden her vel var i april/mai er nok en vesentlig del av forklaringen vs. Lundbys SVD-deltagelse fra september og potensielt sett helt til november i forkant av OL-sesongen i fjor!
Og så med utropstegn og greier, du virker nesten sint ut :D
Og det når vi vet at Lundbys motivasjon for dansedeltakelse, var å få en endring i treningsopplegget i kampen mot vekta.
Og jeg har heller ikke kritisert Iversen for denne deltakelsen, bare kom med en liten kommentar at ikke pk-norge hadde bemerket dette. Men han er vel blitt hele norges skiklovn etter OL :lol:
Nei jeg var ikke sint i det hele tatt 😀. (ikke alltid så lett å lese sinnsstemningen i innlegg når der ikke brukes noen form for emojier 🥴)
Var bare ment som en kjapp men poengtert kommentar på at tidspunktet for innspillingen i etterkant av skisesongen fint kunne forsvare Iversens deltagelse.

Og så vet vi jo som kjent nå hvorfor Lundby deltok i nevnte danseprogram- men vi visste ikke grunnen til dette da dansingen startet i september i fjor: for i likhet med Emil Iversen stusset også jeg på at Maren Lundby prioriterte SVD samtidig som hun forberedte seg til en ny sesong- attpåtil en OL-sesong (!)

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

Stjerten skrev: søn sep 11, 2022 7:39 am Virket spennende dette. Noen som vet hvor det er spilt inn?
Spilt inn på Midtåsen i Sandefjord. Gamle boligen til Anders Jahre.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Sander for en legende :D

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»