FC Barcelona - Klubbtråd

Svar
Koffer

Re: FC Barcelona - Klubbtråd

Legg inn av Koffer »

Jeg blir ikke overrasket om Lewadowski scorer flere mål enn antall kamper spilt denne sesongen. Han kommer også til å skyte Barca til seriegull.

snoopie72

Legg inn av snoopie72 »

Er på kampen. Nr 7 er sykt god. Er han ny?

Genius

Legg inn av Genius »

Koffer skrev: ons sep 07, 2022 9:47 pm Jeg blir ikke overrasket om Lewadowski scorer flere mål enn antall kamper spilt denne sesongen. Han kommer også til å skyte Barca til seriegull.
Jeg skulle hatt litt hjelp med Lotto-kupongen til helgen :)

Genius

Legg inn av Genius »

snoopie72 skrev: ons sep 07, 2022 9:48 pm Er på kampen. Nr 7 er sykt god. Er han ny?
Dembele?

snoopie72

Legg inn av snoopie72 »

Takk. Er ingen Barca-fan, men måtte jo på kamp når jeg først var her nede

Brukeravatar
Jolla
Innlegg: 3870

Legg inn av Jolla »

snoopie72 skrev: ons sep 07, 2022 9:48 pm Er på kampen. Nr 7 er sykt god. Er han ny?
Mener på at han var en kontraktløs spiller i sommer som Barcelona dermed signerte gratis.

Flott og grundig speiderarbeid der.

snoopie72

Legg inn av snoopie72 »

Er det ikke lov å vise repriser underveis i kamper i CL? Ble ikke vist noen repriser i 1.omgang her på Camp Nou i alle fall.

Genius

Legg inn av Genius »

snoopie72 skrev: ons sep 07, 2022 9:51 pm Takk. Er ingen Barca-fan, men måtte jo på kamp når jeg først var her nede
Håper du har en fantastisk kveld! Ser ut til å være godt oppmøte og stemning på stadion også. Skal nedover til Barcelona senere i år, men da er det bortekamp for Barcelona...

trønderen

Legg inn av trønderen »

Siden det først ble litt liv i denne tråden, kan det jo nevnes at Barcelona har klart å kvitte seg med en del spillere denne sommeren. Med tanke på klubbens økonomiske situasjon kan man selvfølgelig diskutere pengebruken på spillere inn, men det skal sies at de har kvittet seg med en del lønnsutgifter også. 20 spillere ut som jeg kan se. Riktignok var et par av dem kun på lån, flere har kun blitt lånt ut og dermed vil de kunne være et problem igjen neste sommer, og noen var på lån hos andre klubber forrige sesong. Men likevel er det mye penger spart på å få kvitte seg med/låne ut følgende spillere:

Aubameyang
Dest
Ezzalzouli
Umtiti
Collado
Gonzalez
Neto
Puig
Mingueza
Alves
Wagué
Trincão
Manaj
Lenglet
Coutinho
de Jong
Traore
Braithwaite
Abde
Pjanic

Genius

Legg inn av Genius »

trønderen skrev: ons sep 07, 2022 10:22 pm Siden det først ble litt liv i denne tråden, kan det jo nevnes at Barcelona har klart å kvitte seg med en del spillere denne sommeren. Med tanke på klubbens økonomiske situasjon kan man selvfølgelig diskutere pengebruken på spillere inn, men det skal sies at de har kvittet seg med en del lønnsutgifter også. 20 spillere ut som jeg kan se. Riktignok var et par av dem kun på lån, flere har kun blitt lånt ut og dermed vil de kunne være et problem igjen neste sommer, og noen var på lån hos andre klubber forrige sesong. Men likevel er det mye penger spart på å få kvitte seg med/låne ut følgende spillere:

Aubameyang
Dest
Ezzalzouli
Umtiti
Collado
Gonzalez
Neto
Puig
Mingueza
Alves
Wagué
Trincão
Manaj
Lenglet
Coutinho
de Jong
Traore
Braithwaite
Abde
Pjanic
Det er en vanvittig liste av spillere! Men det ser ut som Lewa inn gjør mer positivt enn de nevnte over som gikk ut!

peraleks

Legg inn av peraleks »

Genius skrev: ons sep 07, 2022 10:29 pm
trønderen skrev: ons sep 07, 2022 10:22 pm Siden det først ble litt liv i denne tråden, kan det jo nevnes at Barcelona har klart å kvitte seg med en del spillere denne sommeren. Med tanke på klubbens økonomiske situasjon kan man selvfølgelig diskutere pengebruken på spillere inn, men det skal sies at de har kvittet seg med en del lønnsutgifter også. 20 spillere ut som jeg kan se. Riktignok var et par av dem kun på lån, flere har kun blitt lånt ut og dermed vil de kunne være et problem igjen neste sommer, og noen var på lån hos andre klubber forrige sesong. Men likevel er det mye penger spart på å få kvitte seg med/låne ut følgende spillere:

Aubameyang
Dest
Ezzalzouli
Umtiti
Collado
Gonzalez
Neto
Puig
Mingueza
Alves
Wagué
Trincão
Manaj
Lenglet
Coutinho
de Jong
Traore
Braithwaite
Abde
Pjanic
Det er en vanvittig liste av spillere! Men det ser ut som Lewa inn gjør mer positivt enn de nevnte over som gikk ut!
De har definitivt fått tilbake alle de målene de mistet i fjor med Messi ut, antagelig det bleikeste Barcelona man har sett på to tiår foran mål.

Sonny20

Legg inn av Sonny20 »

Genius skrev: ons sep 07, 2022 10:29 pm
trønderen skrev: ons sep 07, 2022 10:22 pm Siden det først ble litt liv i denne tråden, kan det jo nevnes at Barcelona har klart å kvitte seg med en del spillere denne sommeren. Med tanke på klubbens økonomiske situasjon kan man selvfølgelig diskutere pengebruken på spillere inn, men det skal sies at de har kvittet seg med en del lønnsutgifter også. 20 spillere ut som jeg kan se. Riktignok var et par av dem kun på lån, flere har kun blitt lånt ut og dermed vil de kunne være et problem igjen neste sommer, og noen var på lån hos andre klubber forrige sesong. Men likevel er det mye penger spart på å få kvitte seg med/låne ut følgende spillere:

Aubameyang
Dest
Ezzalzouli
Umtiti
Collado
Gonzalez
Neto
Puig
Mingueza
Alves
Wagué
Trincão
Manaj
Lenglet
Coutinho
de Jong
Traore
Braithwaite
Abde
Pjanic
Det er en vanvittig liste av spillere! Men det ser ut som Lewa inn gjør mer positivt enn de nevnte over som gikk ut!
Og så er jo spørsmålet hvor mange av disse har blitt kjøpt ut hvor Barca har gått på et stort tap. Pjanic/Braithwaite & co har ikke terminert gigakontraktene sine for slikk og ingenting. Braithwaite har vel blitt betalt fullt ut av kontrakten sin, mens med Pjanic ble det forhandlet frem en avtale, men igjen tviler på at spillerne sa ifra seg noen særlige summer her.

Lenglet f.eks dekker man fortsatt halve lønna til, selv om han er på lån til Tottenham.

Koffer

Legg inn av Koffer »

Lewandowski - blir det 30+ i LL denne sesongen? Favoritter i LL nå.

Har sagt det hele veien, selv om det tok litt tid å få skuta på rett kjøl, Laporta og Xavi kommer til å gjenerobre serien fra RM nokså fort.

Sterkere stall enn Real Madrid, Lewandowski, det blir avgjørende i serien.

Rexwiller

Legg inn av Rexwiller »

Hjertestarter ja. Blir en lang kveld.

Genius

Legg inn av Genius »

Rexwiller skrev: lør sep 10, 2022 8:16 pm Hjertestarter ja. Blir en lang kveld.
Først nå kom de springende med båre. Trodde at det ville bli tatt ut ved slike situasjoner med en gang den oppstod. Ikke at det nødvendigvis påvirker utfallet, men noe spesielt.

Rexwiller

Legg inn av Rexwiller »

Genius skrev: lør sep 10, 2022 8:43 pm
Rexwiller skrev: lør sep 10, 2022 8:16 pm Hjertestarter ja. Blir en lang kveld.
Først nå kom de springende med båre. Trodde at det ville bli tatt ut ved slike situasjoner med en gang den oppstod. Ikke at det nødvendigvis påvirker utfallet, men noe spesielt.
To hendelser samtidig og i nærheten av hverandre(?) er i alle fall spesielt. Må jo være forgiftning, dårlig dop eller noe.

Genius

Legg inn av Genius »

Lagene til Bayern og Barcelona ligger ute på vglive.no. Lewandowski mot gamleklubben i CL-kamp. Scorer han i dag igjen?

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Ikke mange klubbkamper i internasjonal fotball uten engelske topplag jeg virkelig gleder meg til å se. Men dette er et hellig unntak. Veldig spent på hva Barcelonas angrep kan få til her mot topp motstand.

Dette er vel kanskje ikke den sterkeste utgaven av Bayern jeg har sett, men de er alltid å regne med uansett.

Genius

Legg inn av Genius »

Det virket som Lewandowski hilste og omfavnet alle Bayern-spillerne utenom Thomas Müller. Noen gnisninger mellom de to?

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

Barcelona er gode jo 💪

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Genius skrev: tir sep 13, 2022 8:59 pm Det virket som Lewandowski hilste og omfavnet alle Bayern-spillerne utenom Thomas Müller. Noen gnisninger mellom de to?
Tviler på det mtp alle disse «Lewangoalski»-greiene. Müller sendte en hilsen på Instagram til «Mr. Lewangoalski» da trekningen av gruppespillet var klart.

Koffer

Legg inn av Koffer »

Barca er favoritter i LL, men vi skal ikke bli overrasket om de kommer til Istanbul denne sesongen. Veldig sterkt lag, stor bredde.

Reddington

Legg inn av Reddington »

Ting begynner å se veldig bra ut for Barca, man valget om å hente M. Alonso er vel nærmest uforståelig?

Genius

Legg inn av Genius »

1-0 til Bayern. Hernández får gå opp upresset på 5-6 meter. Da blir det mål i mot.

edit:
Og der ble det 2-0

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Reddington skrev: tir sep 13, 2022 10:10 pm Ting begynner å se veldig bra ut for Barca, man valget om å hente M. Alonso er vel nærmest uforståelig?
Skjønner ikke det valget nei

peraleks

Legg inn av peraleks »

Litt bedre treffsikkerhet på Rafinha og dette kunne sett betydelig mye bedre ut for Barcelona.

Genius

Legg inn av Genius »

peraleks skrev: tir sep 13, 2022 10:16 pm Litt bedre treffsikkerhet på Rafinha og dette kunne sett betydelig mye bedre ut for Barcelona.
Ja, min høyst hjemmesnekkrede ExpectedGoals sier at det burde stått uavgjort nå, ledelse på en god dag.

Koffer

Legg inn av Koffer »

Lewa gjør som jeg sa før sesongen. Kommer til å score i ‘så og si’ hver kamp han spiller. Klart best i duellen med Benzema - som har startet downperioden sin.

Lewa er maskin. Han kommer til å prestere slik i minimum denne og to sesonger til.

LL blir vunnet av Barca pga polakken. Beste signering sammen med Haaland i 2022.

Feelsocl

Legg inn av Feelsocl »

Herlig at Pique fortsetter på sidelinjen når man stiller toppet. Spennende lag i en nesten spennende tid. Nesten fordi CL tyder gå på avgrunne. Men vi får se... Inter er så mislykka at du ler hele av dem uansett om de skulle avansere eller ei.

Feelsocl

Legg inn av Feelsocl »

Gledens dager i Madrid for tiden siden Figo-dokumentaren om overgangen i 2000 er på Netflix.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Internasjonal»