Eliteserien Fantasy 2022

Svar
K-Torget

Re: Eliteserien Fantasy 2022

Legg inn av K-Torget »

tjohei skrev: søn okt 02, 2022 12:21 am
K-Torget skrev: lør okt 01, 2022 11:39 pm
Jeg vet ikke, men mener du Pelle ikke skal ha assisten eller at den blir fjernet? Jeg har ikke Pelle så for meg gjør det ingenting om de fjerner den om han ikke skal ha den.
OffisiellESF har skrevet at Opta har vurdert og tildelt assisten til Pelle, så den blir nok stående.

Utifra bildene som gikk på TV er det vanskelig å se banen til ballen, så skjønner at de avventet litt før den ble gitt.
Synes det er helt greit at han får den, selv om jeg dessverre ikke har han. Er måte på hvor pirkete man skal være :P
Han kunne fort hatt enda flere målpoeng i dag!
Enig! :D

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: søn okt 02, 2022 9:50 am Noen som vet hvorfor Felix Schröter får så lite spilletid? Har jo bra med målpoeng på den bittelille spilletiden han har fått. Må vel være noen skader inne i bildet, for det ser veldig dumt ut å ikke bruke denne målgarantisten som kunne reddet dem fra nedrykk.
Muligens, hvis det ikke er Sandstø som ikke er fornøyd med han av en eller annen grunn...

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Bonus kommet fra Alfeim og Åråsen:
3: Bjørnbak
2: Ola B
1: Mikkelsen

3: Pelle
2: Vetlesen
1: Høibråten

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Eivinder80 skrev: søn okt 02, 2022 11:46 am Jeg kan ikke si jeg er imponert over oppdateringer på Fantasy, f.eks. bonuspoeng, denne sesongen.
Er kommet bonus fra Alfheim og Åråsen.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Av mulige fantasyaktuelle spillere så starter Baccay, Foster, Taaje, Karlsbakk, Sandberg, Tangen og Kabran på benk.

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Til og med forsvarsspiller på Odd, Gjengaard starter på topp!

Brukeravatar
BrannLFC
Innlegg: 2491

Legg inn av BrannLFC »

K-Torget skrev: søn okt 02, 2022 4:01 pm Av mulige fantasyaktuelle spillere så starter Baccay, Foster, Taaje, Karlsbakk, Sandberg, Tangen og Kabran på benk.
Hagen også! Jendal starter. Har heldigvis begge hjemme mot Jerv. Schröter ikke på benken engang. Betyr Ogbu inn med 0 poeng.

TLee

Legg inn av TLee »

Layouni(k) her
Tippeliga-manager er for lett 😃

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Gjengaar

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Sodajr skrev: søn okt 02, 2022 5:27 pmGjengaar
Har selvfølgelig klart å sette på 2.benk. Typisk.

Brukeravatar
Sir-Alex
Innlegg: 1481

Legg inn av Sir-Alex »

Sodajr skrev: søn okt 02, 2022 5:27 pmGjengaar
Han er et kupp han, glad jeg tok han inn for noen runder siden. Forsvarsspiller til 4.0(jeg fikk han til 3,9)
Spiller kant! Angrep

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Glemte fristen og cappa Wolff i stedet for å hente Pellegrino, som er kullsort, men får i det minste Gjengaar og Tollås Nation inn fra benk, samt at Hernandez-Foster har kommet innpå tidlig. Litt gullhår skal man ha.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

BrannLFC skrev: søn okt 02, 2022 4:20 pm
K-Torget skrev: søn okt 02, 2022 4:01 pm Av mulige fantasyaktuelle spillere så starter Baccay, Foster, Taaje, Karlsbakk, Sandberg, Tangen og Kabran på benk.
Hagen også! Jendal starter. Har heldigvis begge hjemme mot Jerv. Schröter ikke på benken engang. Betyr Ogbu inn med 0 poeng.
Såg den litt sent. Hagen starter sannsynligvis på benk pga. jetlag fra landskamper. Har Jendal på benk som vanlig, men gjør ingenting når Sjøeng leverte i går.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: søn okt 02, 2022 4:16 pm Til og med forsvarsspiller på Odd, Gjengaard starter på topp!
Og han scorer igjen! :D

TLee

Legg inn av TLee »

Gjengaar inn for Haugen her 😃

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

TLee skrev: søn okt 02, 2022 5:21 pm Layouni(k) her
Tippeliga-manager er for lett 😃
Hvor ligger du ovr / hvor mange poeng?

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Ofkir!

ElGuaje

Legg inn av ElGuaje »

Ofkir er i gang igjen. Flott!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sir-Alex skrev: søn okt 02, 2022 5:29 pm
Sodajr skrev: søn okt 02, 2022 5:27 pmGjengaar
Han er et kupp han, glad jeg tok han inn for noen runder siden. Forsvarsspiller til 4.0(jeg fikk han til 3,9)
Spiller kant! Angrep
Bra spilt! :)

Brukeravatar
Grev
Innlegg: 91

Legg inn av Grev »

Nicholas Hagen spiller ikke pga. landskampene han spilte denne uka. Kom tilbake til Norge på fredag og var preget av jetlag og generelt utslitt. Han starter nok neste kamp uansett hvordan Jendal gjør det mot Jerv.

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

HeskeyTime skrev: søn okt 02, 2022 5:34 pm Glemte fristen og cappa Wolff i stedet for å hente Pellegrino, som er kullsort, men får i det minste Gjengaar og Tollås Nation inn fra benk, samt at Hernandez-Foster har kommet innpå tidlig. Litt gullhår skal man ha.
Blir nok ikke helt krise da :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Grev skrev: søn okt 02, 2022 5:45 pm Nicholas Hagen spiller ikke pga. landskampene han spilte denne uka. Kom tilbake til Norge på fredag og var preget av jetlag og generelt utslitt. Han starter nok neste kamp uansett hvordan Jendal gjør det mot Jerv.
Takk for info :)

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sande! Ingen Odd CS!

Skraevadottir

Legg inn av Skraevadottir »

De draktene til Sarpsborg ser jo helt idiot ut. Ser ut som de spiller i vester.

PEF_1973

Legg inn av PEF_1973 »

flott at Gjengaard ble plassert modt på benken til fordel for Valsvik...

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

Sæter starter!

K-Torget

Legg inn av K-Torget »

PEF_1973 skrev: søn okt 02, 2022 5:49 pm flott at Gjengaard ble plassert modt på benken til fordel for Valsvik...
Kjedelig.. men skjønner ikke hvorfor du har gjort det...?

Firminoooo

Legg inn av Firminoooo »

Håper Faerron ikke kommer innpå og blokkerer Olderup sine benkepoeng. Er da oppe i 74 poeng til nå, med Sæter og Tengstedt igjen. Håper Ruud, Gjengaar, Ofkir og Moses også kan bidra mer i 2 omgang.

TLee

Legg inn av TLee »

Kt:
Ligger rundt 500 nå, litt høyere iom at ikke bonus på Layouni ikke har kommet.
Drøyt 1500 poeng.

Brukeravatar
Grev
Innlegg: 91

Legg inn av Grev »

Noen som har Melgalvis?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Spill»