Vålerenga Fotball - Klubbtråd

Svar
AcsOnFire

Re: Vålerenga Fotball - Klubbtråd

Legg inn av AcsOnFire »

Det er mange vinklinger , som fks etter at Kjartansson ble borte , så har vi begynt å score mål.

Og den gode Kjartansson fortsetter med sitt lave målpoeng snitt ,for et lag rundt midten av tabellen i Hellas.
https://sportsresultater-beta.nrk.no/fotball/1/lag/3255

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

Big George skrev: tir okt 04, 2022 1:16 am I be back sa en viss Arnold engang.

Big George is back.
Enga vinner og vinner så da er det bare fryd og gammen.
JJ har kjøpt inn Børven og Strandberg....snillt av JJ
selv om vi ikke trenger dem.

Gutta på G 16 slo England 2-1 nylig og 3-0 tidligere i høst.
Litt plass på benken i Enga er vel fortjent
Så selger vi Emilsen til Italia eller nederlandsk toppklubb selv uten spilletid i Enga.

Må være greit å være gratis-passasjer Fagermo og bare nyte suksessen !
Bra George, good to have you back!!

AcsOnFire

Legg inn av AcsOnFire »

KingKongHalvor skrev: tir okt 04, 2022 9:06 am Rart det der, da det buttet i mot var det Fagermos skyld. Når det går bra er han gratispassasjer…

Er i det hele tatt noen trener som har gjort noe som helst riktig de siste 15 årene i Vålenga?

Velkommen tilbake George, var det innloggingsproblemer?
Han tviholdt på en sliten og ineffektiv Dønnum og spilte Kjartansson i all evighet før Udahl.
Når de to ble borte fikk andre mus danse på bordet.

Martin var bra.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Andresen var en katastrofe som nesten sendte oss til skifteretten med alt det overprisete rælet han trakk inn på absurd lønn.

Og jada, det er mye talentfullt i de yngre rekker i Enga, likevel ligger altså 2 laget an til nedrykk fra postnord. Man kan faktisk ikke bare hive innpå 4-5 juniorer og tro at det skal gå om de spiller aldri så mye alderbestemt landslagsfotball.

Fagermo er en dyktig trener, han har sine utfordringer på logistikk der JJ har blitt hoiket inn for å gjøre den biten. I tillegg er han i overkant sta og har lagt seg til den uvanen som har bredd om seg blant moderne trenere at man holder på plan A samma hva som skjer. Når plan A ikke funker hadde det vært fint med litt pragmatisme men da gønner man på med mer plan A og satser på at det gjør susen. Dønnum og Kjartansson er som Acs sier gode eksempler på en plan A som burde vært endret lenge før den ble.

å si at vi ikke trenger Strandberg blir veldig unyansert, Vi trenger en frisk Strandberg som kan spille 80% av kampene. En Strandberg som spiller 30% av kampene trenger vi ikke.

Så er alt absolutt ikke perfekt. Å ha en sportsdirektør underlagt treneren er en underlig ordning som vi vel omtrent er alene om.

Deila

Legg inn av Deila »

Dette evige gnålet fra et par stk om å bruke unggutter er så sykt slitsomt..

Deila

Legg inn av Deila »

Everenga skrev: tir okt 04, 2022 10:52 am Andresen var en katastrofe som nesten sendte oss til skifteretten med alt det overprisete rælet han trakk inn på absurd lønn.

Og jada, det er mye talentfullt i de yngre rekker i Enga, likevel ligger altså 2 laget an til nedrykk fra postnord. Man kan faktisk ikke bare hive innpå 4-5 juniorer og tro at det skal gå om de spiller aldri så mye alderbestemt landslagsfotball.

Fagermo er en dyktig trener, han har sine utfordringer på logistikk der JJ har blitt hoiket inn for å gjøre den biten. I tillegg er han i overkant sta og har lagt seg til den uvanen som har bredd om seg blant moderne trenere at man holder på plan A samma hva som skjer. Når plan A ikke funker hadde det vært fint med litt pragmatisme men da gønner man på med mer plan A og satser på at det gjør susen. Dønnum og Kjartansson er som Acs sier gode eksempler på en plan A som burde vært endret lenge før den ble.

å si at vi ikke trenger Strandberg blir veldig unyansert, Vi trenger en frisk Strandberg som kan spille 80% av kampene. En Strandberg som spiller 30% av kampene trenger vi ikke.

Så er alt absolutt ikke perfekt. Å ha en sportsdirektør underlagt treneren er en underlig ordning som vi vel omtrent er alene om.
Du skriver mye fornuftig i innlegget. Men for de det gjelder som gnåler konstant om bruk av unggutter så går det nok inn det ene øret og ut det andre. Slik at diskusjonen går på repeat om temaet.

Vel vel. Noen av oss nyter at laget gjør det bra. Andre fortsetter å syte om talenter som ikke får spille ;)

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

Til det stadig tilbakevendende spørsmålet om 2.laget svake innsats

Freddy Dos Santos sa dengang han var i klubben "spillerne hater å spille på 2.laget"

Greit å vite.

Brukeravatar
busemannen
Innlegg: 864
Sted: Lauvtjern

Legg inn av busemannen »

Deila skrev: tir okt 04, 2022 11:19 am Dette evige gnålet fra et par stk om å bruke unggutter er så sykt slitsomt..
Du må nok jobbe mer med kondisen din.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

Fagermos bruk av Rolex-gutta er grei nok.

Det jeg bruker mot Fagermo og en del her i tråden

Mangel på tro og tillit til de gutta som var igjen, de samme gutta som har vunnet nesten alle kampene etterpå..

Det var ikke veldig mange i denne tråden som trodde på disse gutta.

Jeg trodde de var gode nok, det gjorde ikke mange i denne tråden

Jeg savner litt selvransaking blant endel av de mest aktive i denne tråden.

Dere tok veeeeldig feil og bør være voksne nok til å innrømme det.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Big George skrev: tir okt 04, 2022 1:33 pm Fagermos bruk av Rolex-gutta er grei nok.

Det jeg bruker mot Fagermo og en del her i tråden

Mangel på tro og tillit til de gutta som var igjen, de samme gutta som har vunnet nesten alle kampene etterpå..

Det var ikke veldig mange i denne tråden som trodde på disse gutta.

Jeg trodde de var gode nok, det gjorde ikke mange i denne tråden

Jeg savner litt selvransaking blant endel av de mest aktive i denne tråden.

Dere tok veeeeldig feil og bør være voksne nok til å innrømme det.

Hvilke spillere er det du sikter til at ikke har blitt vurdert som gode nok i tråden her? De unge?

Kan ikke se at noen har hatt problemer med at Dicko Eng har fått gradvis mer tid.

Kan ikke se at noen har hatt problemer med at Sjøeng har fått fortsatt tillit i mål. Akkurat den skal Fagermo ha all ros for faktisk, det er å legge hodet greit på blokka å gi unggutten sjansen på et tidspunkt i sesongen da ting stort sett gikk i dass.

En del av oss, undertegnede inkludert, har ikke sett hvorfor Jatta fikk så mye spilletid. Jeg er fortsatt ved det standpunktet .

Odin Holm har alle ønsket med i førsteelleveren, om noe er han vel den som ikke helt har levd opp til hypen.

Sahraoui derimot var det en del av oss, nok en gang undertegnede inkludert, som ønsket langt mer konkrete resultater fra og det har vi til de grader fått. Men i den leiren var du også.

Christensen ønsket de aller fleste av oss på midten i stedet for Oldrup.

Av de ikke fullt så unge har Bjørdal hele veien vært regnet som en av våre viktigste, Tollås som svært viktig da det viste seg at Bjarnason ikke var god nok, Zuta sees vel fortsatt på som en nødløsning, han er ikke håpløs men vi trenger noen som er noe bedre.

Layouni er, sammen med Sahraoui, den som har fått pepper og virkelig vist oss som kritiserte ham hva som bor i ham. Var du Layounis store forsvarer? Det kan jeg virkelig ikke huske.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Deila skrev: tir okt 04, 2022 11:19 am Dette evige gnålet fra et par stk om å bruke unggutter er så sykt slitsomt..
Enig.
Vi er vel uansett en av de flinkeste på å gi unggutter spilletid.
Det er viktig å fase de inn på rett måte og spille de trygge.
Jeg regner med at de ansvarlige i klubben går oss forumnisser en høy gang hva gjelder kompetanse til å vurdere slike ting.

Fagermo har til og med tatt sekvkritikk på en del ting, det er positivt.
Han bør få delta i skryten nå som ting har snudd, på samme måte som han fortjente kritikk når vi ikke fikk resultater.

KingKongHalvor
Innlegg: 2589

Legg inn av KingKongHalvor »

Big George skrev: tir okt 04, 2022 12:59 pm Til det stadig tilbakevendende spørsmålet om 2.laget svake innsats

Freddy Dos Santos sa dengang han var i klubben "spillerne hater å spille på 2.laget"

Greit å vite.
Greit også å vite at Vålenga ikke hadde noen seriøs satsing på juniorer da, det var jo grunnen til at Freddy dro til Skeid.

Ta den historien med Brynhildsen igjen, det er lenge siden sist nå😅

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

KingKongHalvor skrev: tir okt 04, 2022 8:47 pm
Big George skrev: tir okt 04, 2022 12:59 pm Til det stadig tilbakevendende spørsmålet om 2.laget svake innsats

Freddy Dos Santos sa dengang han var i klubben "spillerne hater å spille på 2.laget"

Greit å vite.
Greit også å vite at Vålenga ikke hadde noen seriøs satsing på juniorer da, det var jo grunnen til at Freddy dro til Skeid.

Ta den historien med Brynhildsen igjen, det er lenge siden sist nå😅
Du mener Sigurd Brynildsen ? Største talentet i fotball og ishockey klubben har hatt.
Spør Hengern Hellerud om han så får du beskjed
Jeg har snakket med Hengern og Brynildsens medspillere på ishockeylaget.
Forsvant da han kastet fotballstøvel i ansiktet på Joar Hoff som trente VIF fotball i 1978
Ble vissnok tatt på fersken med en pils eller tre mellom periodene på VIFs ishockeylag.
Yngste som har etablert seg på fotball og ishockeylaget.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

Henningsen skrev: tir okt 04, 2022 8:20 pm
Deila skrev: tir okt 04, 2022 11:19 am Dette evige gnålet fra et par stk om å bruke unggutter er så sykt slitsomt..
Enig.
Vi er vel uansett en av de flinkeste på å gi unggutter spilletid.
Det er viktig å fase de inn på rett måte og spille de trygge.
Jeg regner med at de ansvarlige i klubben går oss forumnisser en høy gang hva gjelder kompetanse til å vurdere slike ting.

Fagermo har til og med tatt sekvkritikk på en del ting, det er positivt.
Han bør få delta i skryten nå som ting har snudd, på samme måte som han fortjente kritikk når vi ikke fikk resultater.
"Jeg regner med at de ansvarlige i klubben går oss forumnisser en høy gang hva gjelder kompetanse til å vurdere slike ting. "
Skrev en og kan ikke betraktes som noe annet enn en hersketeknikk.
Emilsen får null spilletid og er ønsket av Serie A klubber og nederlandske toppklubber. Kompetanse ???????
Dersom du tror Fagermo er dyktigere enn italienske og nederlandske topp-trenere bør du finne en annen hobby.

Når jeg skrev at vi ikke trenger Børven og Strandberg burde enkelte folk i denne tråden forstå at det begrunnes med at Enga har
vunnet omtrent alle kampene uten en eller oftest uten begge de to.
Fagermos "såkalte" deltagelse i suksessen er rett og slett fordi han ikke fikk inn de spillerne han ville ha og måtte benytte de
som var i stallen da Kjartansson, Dønnum, Fredrikstad-spilleren, Haug,,Nesberg forsvant.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Big George skrev: ons okt 05, 2022 12:42 am
Henningsen skrev: tir okt 04, 2022 8:20 pm
Deila skrev: tir okt 04, 2022 11:19 am Dette evige gnålet fra et par stk om å bruke unggutter er så sykt slitsomt..
Enig.
Vi er vel uansett en av de flinkeste på å gi unggutter spilletid.
Det er viktig å fase de inn på rett måte og spille de trygge.
Jeg regner med at de ansvarlige i klubben går oss forumnisser en høy gang hva gjelder kompetanse til å vurdere slike ting.

Fagermo har til og med tatt sekvkritikk på en del ting, det er positivt.
Han bør få delta i skryten nå som ting har snudd, på samme måte som han fortjente kritikk når vi ikke fikk resultater.
"Jeg regner med at de ansvarlige i klubben går oss forumnisser en høy gang hva gjelder kompetanse til å vurdere slike ting. "
Skrev en og kan ikke betraktes som noe annet enn en hersketeknikk.
Emilsen får null spilletid og er ønsket av Serie A klubber og nederlandske toppklubber. Kompetanse ???????
Dersom du tror Fagermo er dyktigere enn italienske og nederlandske topp-trenere bør du finne en annen hobby.

Når jeg skrev at vi ikke trenger Børven og Strandberg burde enkelte folk i denne tråden forstå at det begrunnes med at Enga har
vunnet omtrent alle kampene uten en eller oftest uten begge de to.
Fagermos "såkalte" deltagelse i suksessen er rett og slett fordi han ikke fikk inn de spillerne han ville ha og måtte benytte de
som var i stallen da Kjartansson, Dønnum, Fredrikstad-spilleren, Haug,,Nesberg forsvant.
Så det er emilsen du har vært irritert for... Skal vi benke Thiago holm da eller, som er en av landets største talenter. Tipper Emilsen får spilletid når Holm er solgt.
Å se hvordan progresjonen til et talent kommer til å bli er en vrien oppgave, og jeg tror Fagermo og hans team er bedre enn deg på dette.
Mange klubber har større akademier, og tar til seg flere talenter og forkaster langt flere.
Men jrg skulle gjerne sett spilletid på Emilsen, men de få mulighetene han har fått har gått skitt, f.eks i cupkamp...

Synes det er helt fjernt å kalle del to av sesongen for flaks for fagermo, men jeg forstår du har en ekstra sår torn i siden der. Han er ansvarlig for resultatene nå, og han var det da det gikk dårlig. Han sier selv at han har gjort en del feil og tatt det til seg.

En av de største problemene i enga er at man har splittelse som trekker i hver sin retning, og her virker det som du på død og liv skal være en slik...

"Oss forumnisser" er myntet på oss alle sammen. Og ja, det er naturlogvis helt korrekt at folk i og rundt trenerteamet til enga har langt mer kompetanse enn noen av oss. Det er ingen hersketeknikk, men det er kanskje greit at du følte deg truffet 😉
Hvilken kompetanse har du som er høyere enn noen i engas trenerteam?

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Big George skrev: ons okt 05, 2022 12:42 am Emilsen får null spilletid og er ønsket av Serie A klubber og nederlandske toppklubber. Kompetanse ???????
Dersom du tror Fagermo er dyktigere enn italienske og nederlandske topp-trenere bør du finne en annen hobby.
Du har ikke fått med deg at storklubber i Europa støvsuger de mindre nasjoner for talenter? På grunn av at de har råd til å ta sjansen på masse spillere, hvis en innimellom slår til. For det er fakta, er veldig få som kommer fra deres akademier som blir stjerner. At du snakker om kompetanse og hvem som er dyktige blir bare tullete.

https://www.vg.no/sport/fotball/i/5Bn1 ... ske-kynisk

Edit tillegg: Att vi har problemer med å holde oss i Postnord ligaen er vel bevis for at de unge er gode, men ikke så gode. Om de ikke gidder å spille der, kan de bare skylde seg selv om de ikke får sjansen på A-laget.

Everenga

Legg inn av Everenga »

ehall skrev: ons okt 05, 2022 11:04 am

Edit tillegg: Att vi har problemer med å holde oss i Postnord ligaen er vel bevis for at de unge er gode, men ikke så gode. Om de ikke gidder å spille der, kan de bare skylde seg selv om de ikke får sjansen på A-laget.
Veldig enig. Har vi spillere som ikke klarer og motivere seg for å vise seg fram på 2 laget for å få sjansen på 1 laget så kan de gjerne ta en Sakor og sitte i et akademi til de er stagnerte og ikke brukandes til elitefotball.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

ehall skrev: ons okt 05, 2022 11:04 am
Big George skrev: ons okt 05, 2022 12:42 am Emilsen får null spilletid og er ønsket av Serie A klubber og nederlandske toppklubber. Kompetanse ???????
Dersom du tror Fagermo er dyktigere enn italienske og nederlandske topp-trenere bør du finne en annen hobby.
Du har ikke fått med deg at storklubber i Europa støvsuger de mindre nasjoner for talenter? På grunn av at de har råd til å ta sjansen på masse spillere, hvis en innimellom slår til. For det er fakta, er veldig få som kommer fra deres akademier som blir stjerner. At du snakker om kompetanse og hvem som er dyktige blir bare tullete.

https://www.vg.no/sport/fotball/i/5Bn1 ... ske-kynisk

Edit tillegg: Att vi har problemer med å holde oss i Postnord ligaen er vel bevis for at de unge er gode, men ikke så gode. Om de ikke gidder å spille der, kan de bare skylde seg selv om de ikke får sjansen på A-laget.
Godt sagt, og dette er spot on. Det er akkurat slik det fungerer.

Vi som har et begrenset akademi må fase inn rett spiller til rett tid i a-laget og da er det viktig å gjøre det riktig både for lagets del, men også for spilleren.
Å vite hvem som blir best til slutt er en nesten umulig oppgave og man treffer ikke på alle, noen feilvurderinger må det bli.
Generelt sett har vi vært ganske gode på dette synes jeg.

Hva gjelder andrelaget så har det skjedd mye siden freddy sa at ingen var motivert for 2-laget. På den tiden var vi ikke flinke på ungdomssatsing og rekruttering. Tror ikke det er sånn nå. Om noen sliter med motivasjonen så får de neppe sjansen på a-laget eller blir med i planene videre på litt lenger sikt.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

Pussige greier, du mener klubbene i europa støvsuger der talentene.er.

Du glemmer at dette er Italia som er topp 5 liga og Feyenoord og PSV i Nederland. Vi snakker ikke om Cambuur som bød på Osame.
De beste klubbene kjøper ikke hvemsomhelst..

Det er 10-20 år siden klubbene kjøpte hva som helst bare man var i en aldersbestemt tropp.

På tide å følge med litt !!!!!

Det rådet er til flere her inne. Dersom du ikke følger med på Eliteserie, Obosliga ,A-landslag, aldersbestemte landslag....E-cup.
Svært få her i tråden er aktive i disse trådene og hvis man ikke følger annet enn Vålerenga mangler man viktig info og sammenligninggrunnlag.
Følger du bare Vålerenga blir du svært akterutseilt og blir en" forumnisse" som en av de berørte selv skrev.

Ha en god dag !

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Big George skrev: ons okt 05, 2022 3:29 pm Pussige greier, du mener klubbene i europa støvsuger der talentene.er.

Du glemmer at dette er Italia som er topp 5 liga og Feyenoord og PSV i Nederland. Vi snakker ikke om Cambuur som bød på Osame.
De beste klubbene kjøper ikke hvemsomhelst..

Det er 10-20 år siden klubbene kjøpte hva som helst bare man var i en aldersbestemt tropp.

På tide å følge med litt !!!!!

Det rådet er til flere her inne. Dersom du ikke følger med på Eliteserie, Obosliga ,A-landslag, aldersbestemte landslag....E-cup.
Svært få her i tråden er aktive i disse trådene og hvis man ikke følger annet enn Vålerenga mangler man viktig info og sammenligninggrunnlag.
Følger du bare Vålerenga blir du svært akterutseilt og blir en" forumnisse" som en av de berørte selv skrev.

Ha en god dag !

Så man må skrive i flere tråder på forumet for å ha peiling... Notert
Jeg er en forumnisse, i likhet med deg...

Tror det er greit at Fagermo og teamet som leder Vålerenga jeg og ikke noen av oss. Det er min mening, men nå skriver jeg bare i denne tråden, så hva vet vel jeg :roll:

Brukeravatar
busemannen
Innlegg: 864
Sted: Lauvtjern

Legg inn av busemannen »

Sletta en del innlegg forstår jeg. Har det vært ille?

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

Angående 2.laget og dårlig motivasjon.... Freddy Dos Santos siktet dengang til spillere med endel A-kamper, vi snakker om rutinerte spillere.
Tenk deg at du er en lovende 18 åring og skal spille sammen med flere av gutta som er mer eller mindre faste i troppen på A-laget
og disse rutinerte gutta som du ser opp til er umotiverte, sure og helst ikke vil spille kampen.

Dette er trolig ikke begrenset til Vålerenga. Omtrent alle Eliteserieklubbene har 2.lag som har rykkt ned

Brukeravatar
ehall
Innlegg: 3522

Legg inn av ehall »

Big George skrev: ons okt 05, 2022 3:29 pm Følger du bare Vålerenga blir du svært akterutseilt og blir en" forumnisse" som en av de berørte selv skrev.
Ble du kastet ut herfra siden det er så lenge siden du var her? Slik du holder på er det ikke lenge til du forsvinner igjen. Åpner du øynene kanskje du ser virkeligheten du også. Ta ballen og ikke mannen, slutt med slikt sprøyt du holder på med, og ikke opphøy deg selv til en slags fotballguru. Da kan vi andre bare forsvinne så kan du skrive her alene.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Big George skrev: ons okt 05, 2022 3:42 pm Angående 2.laget og dårlig motivasjon.... Freddy Dos Santos siktet dengang til spillere med endel A-kamper, vi snakker om rutinerte spillere.
Tenk deg at du er en lovende 18 åring og skal spille sammen med flere av gutta som er mer eller mindre faste i troppen på A-laget
og disse rutinerte gutta som du ser opp til er umotiverte, sure og helst ikke vil spille kampen.

Dette er trolig ikke begrenset til Vålerenga. Omtrent alle Eliteserieklubbene har 2.lag som har rykkt ned
Hvor mange år siden er dette?
Du tror ikke det kan ha forandret seg litt siden den gang?

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

Henningsen skrev: ons okt 05, 2022 3:45 pm
Big George skrev: ons okt 05, 2022 3:42 pm Angående 2.laget og dårlig motivasjon.... Freddy Dos Santos siktet dengang til spillere med endel A-kamper, vi snakker om rutinerte spillere.
Tenk deg at du er en lovende 18 åring og skal spille sammen med flere av gutta som er mer eller mindre faste i troppen på A-laget
og disse rutinerte gutta som du ser opp til er umotiverte, sure og helst ikke vil spille kampen.

Dette er trolig ikke begrenset til Vålerenga. Omtrent alle Eliteserieklubbene har 2.lag som har rykkt ned
Hvor mange år siden er dette?
Du tror ikke det kan ha forandret seg litt siden den gang?
Dette er utsagn fra Freddy Dos Santos dengang han var ansatt i klubben og hadde lagt opp som spiller for mange år siden.
Hva får deg til å tro at ting har forandret seg ? Dette er etablerte spillere som ikke liker å spille på 2.laget.
Psykologi alle forstår, regner jeg med og forresten presterer 2.lagene til Eliteserierivalene fortsatt elendig.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Big George skrev: ons okt 05, 2022 3:54 pm
Henningsen skrev: ons okt 05, 2022 3:45 pm
Big George skrev: ons okt 05, 2022 3:42 pm Angående 2.laget og dårlig motivasjon.... Freddy Dos Santos siktet dengang til spillere med endel A-kamper, vi snakker om rutinerte spillere.
Tenk deg at du er en lovende 18 åring og skal spille sammen med flere av gutta som er mer eller mindre faste i troppen på A-laget
og disse rutinerte gutta som du ser opp til er umotiverte, sure og helst ikke vil spille kampen.

Dette er trolig ikke begrenset til Vålerenga. Omtrent alle Eliteserieklubbene har 2.lag som har rykkt ned
Hvor mange år siden er dette?
Du tror ikke det kan ha forandret seg litt siden den gang?
Dette er utsagn fra Freddy Dos Santos dengang han var ansatt i klubben og hadde lagt opp som spiller for mange år siden.
Hva får deg til å tro at ting har forandret seg ? Dette er etablerte spillere som ikke liker å spille på 2.laget.
Psykologi alle forstår, regner jeg med og forresten presterer 2.lagene til Eliteserierivalene fortsatt elendig.
Så du har en påstand som ligger tilbake i tid, og det er stort sett det.

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

Henningsen skrev: ons okt 05, 2022 3:59 pm
Big George skrev: ons okt 05, 2022 3:54 pm
Henningsen skrev: ons okt 05, 2022 3:45 pm

Hvor mange år siden er dette?
Du tror ikke det kan ha forandret seg litt siden den gang?
Dette er utsagn fra Freddy Dos Santos dengang han var ansatt i klubben og hadde lagt opp som spiller for mange år siden.
Hva får deg til å tro at ting har forandret seg ? Dette er etablerte spillere som ikke liker å spille på 2.laget.
Psykologi alle forstår, regner jeg med og forresten presterer 2.lagene til Eliteserierivalene fortsatt elendig.
Så du har en påstand som ligger tilbake i tid, og det er stort sett det.
Og du har ingen argumenter og det er intet nytt og slenger deg med på utsagn fra ehall som ikke vet bedre.
Sist redigert av Big George den ons okt 05, 2022 4:04 pm, redigert 1 gang totalt.

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Big George skrev: ons okt 05, 2022 4:02 pm
Henningsen skrev: ons okt 05, 2022 3:59 pm
Big George skrev: ons okt 05, 2022 3:54 pm
Dette er utsagn fra Freddy Dos Santos dengang han var ansatt i klubben og hadde lagt opp som spiller for mange år siden.
Hva får deg til å tro at ting har forandret seg ? Dette er etablerte spillere som ikke liker å spille på 2.laget.
Psykologi alle forstår, regner jeg med og forresten presterer 2.lagene til Eliteserierivalene fortsatt elendig.
Så du har en påstand som ligger tilbake i tid, og det er stort sett det.
Og du har ingen argumenter og slenger deg med på utsagn fra ehall som ikke vet bedre.
Godt vi deg har som vet best alltid, som kan fortelle oss uvitende forumnisser hvordan det er da.

:roll:

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Noen ord fra sjefen sjøl om trenerkabalen etter ansettelsen av Nornes
https://www.vif-fotball.no/nyheter/trenerkabalen

Brukeravatar
Big George
Innlegg: 7842

Legg inn av Big George »

Jones El-Abdellaoui - Vålerenga tatt ut på G16 landslaget sammen med Bjurstrøm, Kjellsen.,Thorvaldsen og Rønning
Han var en av tre spillere som ble utestengt pga brudd på reglene i landslaget
og spilte sist for Marokko. Er han tilbake for Norge ?
Fetter av Moi og Mos samt Omar
Rimelig gode disse G 16 gutta, slo England 3-0 og 2-1 i høst
.Jones El-Abdellaoui har debutert i Eliteserien i høst.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»