Personlige bilskilt

Svar
Someone

Personlige bilskilt

Legg inn av Someone »

En litt artig skrue sett i dag, en Porsche 911 GT3 RS, som var rosa med ymse navn på grisens bestandeler skrevet på, med bilskiltet PINKPIG. Kanskje det var en slakter?
Sist redigert av Someone den fre aug 27, 2021 10:50 am, redigert 1 gang totalt.

burkar

Legg inn av burkar »

Den har jeg og sett, på Nesbru omtrent. Aner ikke hva som er greia.

Someone

Legg inn av Someone »

burkar skrev: fre aug 27, 2021 10:40 am Den har jeg og sett, på Nesbru omtrent. Aner ikke hva som er greia.
Ja, så den nær Hvalstrand da jeg var ute på løpetur, så holder tydeligvis hus i "høgget"

nometalhorse

Legg inn av nometalhorse »

burkar skrev: fre aug 27, 2021 10:40 am Den har jeg og sett, på Nesbru omtrent. Aner ikke hva som er greia.
Pink Pig Porsche startet på 70-tallet.
https://carbuzz.com/news/a-porsche-911- ... of-le-mans

burkar

Legg inn av burkar »

nometalhorse skrev: fre aug 27, 2021 11:32 am
burkar skrev: fre aug 27, 2021 10:40 am Den har jeg og sett, på Nesbru omtrent. Aner ikke hva som er greia.
Pink Pig Porsche startet på 70-tallet.
https://carbuzz.com/news/a-porsche-911- ... of-le-mans
Se der ja, da er det jo kult!

Trolljegeren

Legg inn av Trolljegeren »

burkar skrev: fre aug 27, 2021 12:30 pm
nometalhorse skrev: fre aug 27, 2021 11:32 am
burkar skrev: fre aug 27, 2021 10:40 am Den har jeg og sett, på Nesbru omtrent. Aner ikke hva som er greia.
Pink Pig Porsche startet på 70-tallet.
https://carbuzz.com/news/a-porsche-911- ... of-le-mans
Se der ja, da er det jo kult!
Nei, ting er absolutt ikke kult bare fordi det er gammelt...

burkar

Legg inn av burkar »

Trolljegeren skrev: man aug 30, 2021 10:15 am
burkar skrev: fre aug 27, 2021 12:30 pm
nometalhorse skrev: fre aug 27, 2021 11:32 am
Pink Pig Porsche startet på 70-tallet.
https://carbuzz.com/news/a-porsche-911- ... of-le-mans
Se der ja, da er det jo kult!
Nei, ting er absolutt ikke kult bare fordi det er gammelt...
Jeg mener heller ikke at det er kult fordi det er gammelt, men at det er en morsom referanse som man skal være litt Porschenerd for å ta.

Iseran2770

Legg inn av Iseran2770 »

Var på tur i marka på lørdag, på parkeringsplassen stor det en rød Toyota GT86 med personlig skilt. Det var en usannsynlig blanding av bokstaver og tall om hverandre, som det verste passord med 8 tegn man kan klare å lage. Jeg konkluderte med at det måtte være for at INGEN skulle klare å huske kombinasjonen.

Everenga

Legg inn av Everenga »

Møtte en diger Hummer (finnes det egentlig noen annen type Hummer) på Abildsø i dag med skiltet ONLYFNS. Trodde jeg var blitt for gammel til å fnise men det var jeg visst ikke.

Someone

Legg inn av Someone »

Å ha BROOOM på en Tesla (Model X) er jo litt misvisende

SirJames

Legg inn av SirJames »

Everenga skrev: tir sep 21, 2021 10:04 am Møtte en diger Hummer (finnes det egentlig noen annen type Hummer) på Abildsø i dag med skiltet ONLYFNS. Trodde jeg var blitt for gammel til å fnise men det var jeg visst ikke.
Beklager sent svar, men bruker telefaks.

Det triste med historien din, er jo at "leverandører" på OnlyFans tjener såpass fett at de kan kjøpe Hummer..

Someone

Legg inn av Someone »

OPELJON på en Calibra, var jo litt morsom

SirJames

Legg inn av SirJames »

Har akkurat betalt og bestilt mitt godkjente skilt.

Værsågod å start mobbingen 8-)

Someone

Legg inn av Someone »

Ikke vanskelig å tippe hva slags bil 718 BOX satt på

Someone

Legg inn av Someone »

SWAG, er på måte passende når man kjører Hummer

Someone

Legg inn av Someone »

En som tydeligvis var såpass usikker på seg selv at han måtte kjøre rundt med følgende skilt: HETRO

s_b

Legg inn av s_b »

Someone skrev: fre aug 27, 2021 10:21 am En litt artig skrue sett i dag, en Porsche 911 GT3 RS, som var rosa med ymse navn på grisens bestandeler skrevet på, med bilskiltet PINKPIG. Kanskje det var en slakter?
Var på Rudskogen forleden og fikk sett denne bilen i full vigør på banen. Helt rått! Fikk også tatt noen bilder om det er interesse for den slags her.
Hvordan man deler bilder er en annen sak :oops: Tips?
Prøvde meg på "vedlegg" og "dra og slipp" men fikk bare beskjed om at filen var for stor. Satt ned kvalitet til 10%, men fortsatt for stor. Url som er tingen?

BildeBilde

Queenie

Legg inn av Queenie »

SirJames skrev: lør apr 30, 2022 9:41 pm Har akkurat betalt og bestilt mitt godkjente skilt.

Værsågod å start mobbingen 8-)
Føler du deg ikke sett i hverdagen altså?

SirJames

Legg inn av SirJames »

Dette sprengte vel noen skalaer...

Bilde

Larsabal

Legg inn av Larsabal »

Lå bak en Tesla Y med MR COCK som regnr torsdag morgen. Strekningen var ned fra Mosetertoppen til Øyer. Det var småglatt og MR COCK kjørte utrolig lite "cocky" og i det store og hele svært defensivt. Jeg mistenkte at det kanskje kunne være MRS COCK som var fører av bilen, noe jeg også fikk bekreftet når vi kom til Øyer og vedkommende svingte inn til COOP Extra.

Jeg trodde det var en slags sensur på disse skiltene?

burkar

Legg inn av burkar »

Larsabal skrev: fre feb 24, 2023 12:46 pm Lå bak en Tesla Y med MR COCK som regnr torsdag morgen. Strekningen var ned fra Mosetertoppen til Øyer. Det var småglatt og MR COCK kjørte utrolig lite "cocky" og i det store og hele svært defensivt. Jeg mistenkte at det kanskje kunne være MRS COCK som var fører av bilen, noe jeg også fikk bekreftet når vi kom til Øyer og vedkommende svingte inn til COOP Extra.

Jeg trodde det var en slags sensur på disse skiltene?
Jeg har lest om ham et eller annet sted. Han heter Cock til etternavn hvis jeg husker rett.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Larsabal skrev: fre feb 24, 2023 12:46 pm Lå bak en Tesla Y med MR COCK som regnr torsdag morgen. Strekningen var ned fra Mosetertoppen til Øyer. Det var småglatt og MR COCK kjørte utrolig lite "cocky" og i det store og hele svært defensivt. Jeg mistenkte at det kanskje kunne være MRS COCK som var fører av bilen, noe jeg også fikk bekreftet når vi kom til Øyer og vedkommende svingte inn til COOP Extra.

Jeg trodde det var en slags sensur på disse skiltene?
Bedre kjent som COCK Extra

nometalhorse

Legg inn av nometalhorse »

burkar skrev: fre feb 24, 2023 4:03 pm
Larsabal skrev: fre feb 24, 2023 12:46 pm Lå bak en Tesla Y med MR COCK som regnr torsdag morgen. Strekningen var ned fra Mosetertoppen til Øyer. Det var småglatt og MR COCK kjørte utrolig lite "cocky" og i det store og hele svært defensivt. Jeg mistenkte at det kanskje kunne være MRS COCK som var fører av bilen, noe jeg også fikk bekreftet når vi kom til Øyer og vedkommende svingte inn til COOP Extra.

Jeg trodde det var en slags sensur på disse skiltene?
Jeg har lest om ham et eller annet sted. Han heter Cock til etternavn hvis jeg husker rett.
Det er flere som har det etternavnet i Norge, og i Honningsvåg har du et firma som heter - Cock Rør AS - VVS Eksperten.

Queenie

Legg inn av Queenie »

Helt greit at vellykkede karer med flere mill i årsinntekt og behov for penisforlenger svir av noen ekstra kroner for å få litt bekreftelse og oppmerksomhet, de eneste som bryr seg er vel andre menn

Kompressor

Legg inn av Kompressor »

Husk at pengene for personlige bilskilt går til trafikksikkerhetsforskning og utbedringer. Så det er et godt formål.
Jeg synes personlig skilt kan være alt fra grenseløst harry, andre ganger veldig humoristisk, og til litt tøft på noen spesielt tøffe biler.

Jeg hadde selv personlig skilt på en grombil, men det var bilens modellnavn som jeg hadde på ved sportsvogntreff osv. Man kan jo velge når man vil kjøre med skiltet og ikke, så lenge man husker på å melde inn på min side i vegvesen.no
Jeg endte opp med å ha det på hele tiden, men fikk en del fuzz med automatiak parkering, f eks på båtplassen registrerte den aldri ut bilen igjen ved utkjøring slik at da jeg kom og parkerte en annen dag med en av de andre bilene så fikk jeg faktura som måtte krediteres hver gang osv… men det fungerte ok i easypark appen og i bomringene.

SirJames

Legg inn av SirJames »

Kompressor skrev: tor mar 02, 2023 7:47 am Husk at pengene for personlige bilskilt går til trafikksikkerhetsforskning og utbedringer. Så det er et godt formål.
Jeg synes personlig skilt kan være alt fra grenseløst harry, andre ganger veldig humoristisk, og til litt tøft på noen spesielt tøffe biler.

Jeg hadde selv personlig skilt på en grombil, men det var bilens modellnavn som jeg hadde på ved sportsvogntreff osv. Man kan jo velge når man vil kjøre med skiltet og ikke, så lenge man husker på å melde inn på min side i vegvesen.no
Jeg endte opp med å ha det på hele tiden, men fikk en del fuzz med automatiak parkering, f eks på båtplassen registrerte den aldri ut bilen igjen ved utkjøring slik at da jeg kom og parkerte en annen dag med en av de andre bilene så fikk jeg faktura som måtte krediteres hver gang osv… men det fungerte ok i easypark appen og i bomringene.
På min M440iX blir en elegant bil enda mer elegant med det personlige skiltet.

Men som deg har jeg hatt litt fuzz med automatisk parkering, har både tjent og tapt litt på det.. :twisted:

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

SirJames skrev: tor mar 02, 2023 9:40 pm På min M440iX blir en elegant bil enda mer elegant med det personlige skiltet.
Jeg visste ikke at de solgte dem til menn.

Som Liverpool-supporter skal du vel ha BIGDICK?

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Kompressor skrev: tor mar 02, 2023 7:47 am Husk at pengene for personlige bilskilt går til trafikksikkerhetsforskning og utbedringer. Så det er et godt formål.
Jeg synes personlig skilt kan være alt fra grenseløst harry, andre ganger veldig humoristisk, og til litt tøft på noen spesielt tøffe biler.
Med fare for å fornærme noen så er majoriteten blodharry. Det er nesten på nivå med de som har klistremerke med navnet sitt på førerdøra.

Jeg har sett noen få som er innafor. De fleste med en ironisk snert eller humor.

I det disse skiltene kom mente jeg det var en god ide, og jeg var inne og vurderte det. Nå er jeg glad jeg har XX 00000.

Jeg vet egentlig ikke hva som gjør at jeg reagerer på de personlige skiltene. Jeg er vel så innsauset i sosialdemokratiets greie der man ikke skal stikke seg ut på noe vis tenker jeg. Så det er godt mulig det er jeg som er sneversynt og koko.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

SirJames skrev: tor mar 02, 2023 9:40 pm
Kompressor skrev: tor mar 02, 2023 7:47 am Husk at pengene for personlige bilskilt går til trafikksikkerhetsforskning og utbedringer. Så det er et godt formål.
Jeg synes personlig skilt kan være alt fra grenseløst harry, andre ganger veldig humoristisk, og til litt tøft på noen spesielt tøffe biler.

Jeg hadde selv personlig skilt på en grombil, men det var bilens modellnavn som jeg hadde på ved sportsvogntreff osv. Man kan jo velge når man vil kjøre med skiltet og ikke, så lenge man husker på å melde inn på min side i vegvesen.no
Jeg endte opp med å ha det på hele tiden, men fikk en del fuzz med automatiak parkering, f eks på båtplassen registrerte den aldri ut bilen igjen ved utkjøring slik at da jeg kom og parkerte en annen dag med en av de andre bilene så fikk jeg faktura som måtte krediteres hver gang osv… men det fungerte ok i easypark appen og i bomringene.
På min M440iX blir en elegant bil enda mer elegant med det personlige skiltet.

Men som deg har jeg hatt litt fuzz med automatisk parkering, har både tjent og tapt litt på det.. :twisted:
Har du en kul bil og du har vært litt upretensiøs med skiltvalget så kan det være du slipper gjennom nåløyet. ;)

SirJames

Legg inn av SirJames »

PapaSmurf skrev: fre mar 03, 2023 1:42 am
SirJames skrev: tor mar 02, 2023 9:40 pm
Kompressor skrev: tor mar 02, 2023 7:47 am Husk at pengene for personlige bilskilt går til trafikksikkerhetsforskning og utbedringer. Så det er et godt formål.
Jeg synes personlig skilt kan være alt fra grenseløst harry, andre ganger veldig humoristisk, og til litt tøft på noen spesielt tøffe biler.

Jeg hadde selv personlig skilt på en grombil, men det var bilens modellnavn som jeg hadde på ved sportsvogntreff osv. Man kan jo velge når man vil kjøre med skiltet og ikke, så lenge man husker på å melde inn på min side i vegvesen.no
Jeg endte opp med å ha det på hele tiden, men fikk en del fuzz med automatiak parkering, f eks på båtplassen registrerte den aldri ut bilen igjen ved utkjøring slik at da jeg kom og parkerte en annen dag med en av de andre bilene så fikk jeg faktura som måtte krediteres hver gang osv… men det fungerte ok i easypark appen og i bomringene.
På min M440iX blir en elegant bil enda mer elegant med det personlige skiltet.

Men som deg har jeg hatt litt fuzz med automatisk parkering, har både tjent og tapt litt på det.. :twisted:
Har du en kul bil og du har vært litt upretensiøs med skiltvalget så kan det være du slipper gjennom nåløyet. ;)
For å være ærlig så driter jeg i hva andre synes, men det har ihvertfall passert nåløyet til venner og kollegaer ;) Og som Kompressor sier går pengene til en god sak :)

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Bil & Motorsykkel»