Newcastle og Manchester City

Svar
Moist

Re: Newcastle og Manchester City

Legg inn av Moist »

Ì denne tråden hvor vi alle hater sportsvasking, bestemmer Markant hvordan vi skal hate sportsvasking.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Johnny47 skrev: ons okt 05, 2022 11:17 am
markantovertak skrev: ons okt 05, 2022 10:55 am
Mehell skrev: ons okt 05, 2022 10:54 am Her fortsettes det i samme spor, ser jeg.

Markant setter grensene, og flytter dem etter behov :D

Kos dere videre.

PS: Bare for å ha et innlegg som holder seg innenfor temaet...
Sportsvasking er fysj.
Merkelig at ingen av dere som har som mål å diskutere sportsvasking in general gidder å lage en tråd hvor dere kan gjøre det? Alt handler om å ødelegge denne.
Ødelegger er nå dine ord og det skal du få lov til å mene. Men jeg tror mange finner det litt merkelig at du skal være den som skal sette grensene. Tråden heter Manchester City og Newcastle. Hvorfor skal du få skrive om PSG og Qatar VM, eller at VM ikke skal vises i enkelte byer i Frankrike. Ja vi alle ser "linken" til problemet, men når det gjelder andre klubber sin link til Qatar og sportsvasking, så krysser man grensen din virker det som. Akkurat det er jo veldig merkelig, da du er sååå opptatt av temaet.
Ok, jeg ser ikke dette men du kan få viljen din. Aldri mer VM og Qatar om det ikke er direkte linket opp mot City og Castle.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Moist skrev: ons okt 05, 2022 11:29 am Ì denne tråden hvor vi alle hater sportsvasking, bestemmer Markant hvordan vi skal hate sportsvasking.
Nei, jeg ber om at man lager en tråd for mer generell diskusjon rundt teamet. Slik at vi kan holde denne på klubber eiet av arabiske regimer, City og Castle.

Moist

Legg inn av Moist »

markantovertak skrev: ons okt 05, 2022 11:51 am
Moist skrev: ons okt 05, 2022 11:29 am Ì denne tråden hvor vi alle hater sportsvasking, bestemmer Markant hvordan vi skal hate sportsvasking.
Nei, jeg ber om at man lager en tråd for mer generell diskusjon rundt teamet. Slik at vi kan holde denne på klubber eiet av arabiske regimer, City og Castle.
Vil du ha tråden helt for deg selv?

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Champis skrev: ons okt 05, 2022 11:27 am
Funkhouser skrev: ons okt 05, 2022 11:24 am Kult at vi klarte noen dager med diskusjon, nå var vi tilbake til scratch 👍👍

Jepp, og det er det markantovertak som greide på egen hånd....
Og ditt siste innlegg om temaet i tråden var...?

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Moist skrev: ons okt 05, 2022 11:53 am
markantovertak skrev: ons okt 05, 2022 11:51 am
Moist skrev: ons okt 05, 2022 11:29 am Ì denne tråden hvor vi alle hater sportsvasking, bestemmer Markant hvordan vi skal hate sportsvasking.
Nei, jeg ber om at man lager en tråd for mer generell diskusjon rundt teamet. Slik at vi kan holde denne på klubber eiet av arabiske regimer, City og Castle.
Vil du ha tråden helt for deg selv?
Jeg vil ha den uten sportsvasking, avsporinger og whataboutisme. Om det da ender opp med kun meg så dauer denne fort.

Moist

Legg inn av Moist »

markantovertak skrev: ons okt 05, 2022 11:55 am
Moist skrev: ons okt 05, 2022 11:53 am
markantovertak skrev: ons okt 05, 2022 11:51 am

Nei, jeg ber om at man lager en tråd for mer generell diskusjon rundt teamet. Slik at vi kan holde denne på klubber eiet av arabiske regimer, City og Castle.
Vil du ha tråden helt for deg selv?
Jeg vil ha den uten sportsvasking, avsporinger og whataboutisme. Om det da ender opp med kun meg så dauer denne fort.
Nå er jo alle andre meninger enn dine sportsvasking, avsporinger eller whataboutisme.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Moist skrev: ons okt 05, 2022 11:58 am
markantovertak skrev: ons okt 05, 2022 11:55 am
Moist skrev: ons okt 05, 2022 11:53 am

Vil du ha tråden helt for deg selv?
Jeg vil ha den uten sportsvasking, avsporinger og whataboutisme. Om det da ender opp med kun meg så dauer denne fort.
Nå er jo alle andre meninger enn dine sportsvasking, avsporinger eller whataboutisme.
Meninger? Det er jo ikke meningene det er noe galt med. Det er det at man forsøker å pense diskusjonen inn på noe som avviker fra det som var målet med tråden. Meningene er det ingenting galt med. Det eierne til City og Castle ønsker er akkurat det, at supporterne av disse klubbene, og andre, skal avspore diskusjonen ved å peke på andre som nesten like ille, eller legge ansvaret for at de sportsvasker på fotballmyndighetene som lar de gjøre dette, istedet for å peke på det egentlige problemet.

Jeg er 100% enig i at det er forkastelig av Liverpool å legge treningsleiren til Dubai under VM. Men den diskusjonen hører ikke hjemme her.

Vi kan ta slike ting i en annen tråd. Om det er interessant. Men foreløpig er det altså ingen som har tatt initiativ til det. Hvorfor ikke? Fordi det for mange av de som skriker høyest er mye viktigere å avspore og ødelegge denne tråden enn å ha en god diskusjon.

Johnny47

Legg inn av Johnny47 »

markantovertak skrev: ons okt 05, 2022 11:49 am
Johnny47 skrev: ons okt 05, 2022 11:17 am
markantovertak skrev: ons okt 05, 2022 10:55 am

Merkelig at ingen av dere som har som mål å diskutere sportsvasking in general gidder å lage en tråd hvor dere kan gjøre det? Alt handler om å ødelegge denne.
Ødelegger er nå dine ord og det skal du få lov til å mene. Men jeg tror mange finner det litt merkelig at du skal være den som skal sette grensene. Tråden heter Manchester City og Newcastle. Hvorfor skal du få skrive om PSG og Qatar VM, eller at VM ikke skal vises i enkelte byer i Frankrike. Ja vi alle ser "linken" til problemet, men når det gjelder andre klubber sin link til Qatar og sportsvasking, så krysser man grensen din virker det som. Akkurat det er jo veldig merkelig, da du er sååå opptatt av temaet.
Ok, jeg ser ikke dette men du kan få viljen din. Aldri mer VM og Qatar om det ikke er direkte linket opp mot City og Castle.
Handler ikke om viljen min. Både jeg og du snakker vel om å belyse mest mulig. Men da kan man ikke hjemme seg bak trådnavn, sportsvasking og tema ved enkelte ting mens når det gjelder andre ting så er det greit. Jeg syns det er merkelig at trådnavnet og sportsvasking skal være det man kontrer med hver gang noen belyser problemene. Da virker jo det som at enkelte tema/klubber skal man helst ikke snakke om. Og de må jo være mot sin hensikt når en ønsker å belyse mest mulig i et diskusjonsforum. Det handler ikke om å flytte fokus eller å gjøre regimene fornøyd. Det handler vel til sjuende og sist å belyse mest mulig rundt problema fotballen står ovenfor. Og jeg kan ikke se at Manchester City supporterne eller andre driver no hardt arbeid med å "frikjenne" dem på noen måte. Regimene skåler ikke med Champagne mens dem sitter å leser fridiskusjon. Viss intensjonen til noen var å flytte fokus og jobbe for regimene så tviler jeg på at et anonymt forum i Norge er den rette plassen å drive med det på.

Moist

Legg inn av Moist »

markantovertak skrev: ons okt 05, 2022 12:14 pm
Moist skrev: ons okt 05, 2022 11:58 am
markantovertak skrev: ons okt 05, 2022 11:55 am

Jeg vil ha den uten sportsvasking, avsporinger og whataboutisme. Om det da ender opp med kun meg så dauer denne fort.
Nå er jo alle andre meninger enn dine sportsvasking, avsporinger eller whataboutisme.
Meninger? Det er jo ikke meningene det er noe galt med. Det er det at man forsøker å pense diskusjonen inn på noe som avviker fra det som var målet med tråden. Meningene er det ingenting galt med. Det eierne til City og Castle ønsker er akkurat det, at supporterne av disse klubbene, og andre, skal avspore diskusjonen ved å peke på andre som nesten like ille, eller legge ansvaret for at de sportsvasker på fotballmyndighetene som lar de gjøre dette, istedet for å peke på det egentlige problemet.

Jeg er 100% enig i at det er forkastelig av Liverpool å legge treningsleiren til Dubai under VM. Men den diskusjonen hører ikke hjemme her.

Vi kan ta slike ting i en annen tråd. Om det er interessant. Men foreløpig er det altså ingen som har tatt initiativ til det. Hvorfor ikke? Fordi det for mange av de som skriker høyest er mye viktigere å avspore og ødelegge denne tråden enn å ha en god diskusjon.
Meninger som at det er fotballforbundene sitt ansvar at disse regimene både får eie og sponse fotballklubber. Begge deler er like stor del av sportsvaskingen, bare at sponsingen fungerer bedre enn å eie klubben. Det er ikke Brian som vasker gulvet på Etihad som skal være ansvarlig for om eieren til City er forkastelig, det burde FA, FIFA og UEFA klare å sette retningslinjer på.

Tråden startet med dødstraff for en 14 åring og om jeg nevner at det er i snitt 7 slik saker man kjenner til i Iran så blunker man ikke engang, bare fordi de er forbundet med hvitvaskingen til Standard Chartered, og ikke er eiere i en fotballklubb.

Det blir for dumt om man skal velge ut noen få kriterier som skal kjempes for når hele den internasjonale toppfotballen er infisert med forkastelige moraler.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Moist skrev: ons okt 05, 2022 12:26 pm
markantovertak skrev: ons okt 05, 2022 12:14 pm
Moist skrev: ons okt 05, 2022 11:58 am

Nå er jo alle andre meninger enn dine sportsvasking, avsporinger eller whataboutisme.
Meninger? Det er jo ikke meningene det er noe galt med. Det er det at man forsøker å pense diskusjonen inn på noe som avviker fra det som var målet med tråden. Meningene er det ingenting galt med. Det eierne til City og Castle ønsker er akkurat det, at supporterne av disse klubbene, og andre, skal avspore diskusjonen ved å peke på andre som nesten like ille, eller legge ansvaret for at de sportsvasker på fotballmyndighetene som lar de gjøre dette, istedet for å peke på det egentlige problemet.

Jeg er 100% enig i at det er forkastelig av Liverpool å legge treningsleiren til Dubai under VM. Men den diskusjonen hører ikke hjemme her.

Vi kan ta slike ting i en annen tråd. Om det er interessant. Men foreløpig er det altså ingen som har tatt initiativ til det. Hvorfor ikke? Fordi det for mange av de som skriker høyest er mye viktigere å avspore og ødelegge denne tråden enn å ha en god diskusjon.
Meninger som at det er fotballforbundene sitt ansvar at disse regimene både får eie og sponse fotballklubber. Begge deler er like stor del av sportsvaskingen, bare at sponsingen fungerer bedre enn å eie klubben. Det er ikke Brian som vasker gulvet på Etihad som skal være ansvarlig for om eieren til City er forkastelig, det burde FA, FIFA og UEFA klare å sette retningslinjer på.

Tråden startet med dødstraff for en 14 åring og om jeg nevner at det er i snitt 7 slik saker man kjenner til i Iran så blunker man ikke engang, bare fordi de er forbundet med hvitvaskingen til Standard Chartered, og ikke er eiere i en fotballklubb.

Det blir for dumt om man skal velge ut noen få kriterier som skal kjempes for når hele den internasjonale toppfotballen er infisert med forkastelige moraler.
Det må være mulig å diskutere de aller verste i klassen uten å peke på andre for å avlede oppmerksomheten fra kjernen i problemet.
Spesielt når dette er et kjent problem, og en meget viktig grunn til at regimene kjøper fotballklubber. De får da masse supportere med på kjøpet. Supportere som automatisk forsvarer alt klubben og da også eierne gjør. Veldig ofte ved å peke på andre, whataboutisme!

Mehell

Legg inn av Mehell »

markantovertak skrev: ons okt 05, 2022 1:22 pm Supportere som automatisk forsvarer alt klubben og da også eierne gjør. Veldig ofte ved å peke på andre, whataboutisme!
Er det ikke akkurat dette du gjør?
Folk nevner Liverpools tur til Midtøsten, Liverpools hovedsponsor som har sine svin på skogen, Salah som æresborger i et eller annet land med en ufyselig leder osv, og hver gang så kontrer du med at det ikke skal diskuteres i denne tråden og at Man.City (og Newcastle) er mye,mye verre.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Mehell skrev: ons okt 05, 2022 1:32 pm
markantovertak skrev: ons okt 05, 2022 1:22 pm Supportere som automatisk forsvarer alt klubben og da også eierne gjør. Veldig ofte ved å peke på andre, whataboutisme!
Er det ikke akkurat dette du gjør?
Folk nevner Liverpools tur til Midtøsten, Liverpools hovedsponsor som har sine svin på skogen, Salah som æresborger i et eller annet land med en ufyselig leder osv, og hver gang så kontrer du med at det ikke skal diskuteres i denne tråden og at Man.City (og Newcastle) er mye,mye verre.
Nei. Du har nå fått en tråd for dette også. Ta det der.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Mer whataboutisme. https://www.liverpoolfc.com/lfcworld/du ... yZuBLGWdyw

Som sagt før, fei for egen dør og slutt å late som om alt som foregår hos de bitterrøde er så perfekt.

Mehell

Legg inn av Mehell »

Rensenbrink82 skrev: ons okt 05, 2022 4:43 pm Mer whataboutisme. https://www.liverpoolfc.com/lfcworld/du ... yZuBLGWdyw

Som sagt før, fei for egen dør og slutt å late som om alt som foregår hos de bitterrøde er så perfekt.
Men det gjør han da strengt talt heller ikke. MO er kanskje ikke like villig til å diskutere det negative rundt Liverpool som andre ting, men han har da ikke hatt noen problemer med å kritisere dem når det kommer opp.

startelver

Legg inn av startelver »

Det virker som en debattant tror han har et markant overtak i denne tråden.

Mehell

Legg inn av Mehell »

startelver skrev: ons okt 05, 2022 4:50 pm Det virker som en debattant tror han har et markant overtak i denne tråden.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Rensenbrink82 skrev: ons okt 05, 2022 4:43 pm Mer whataboutisme. https://www.liverpoolfc.com/lfcworld/du ... yZuBLGWdyw

Som sagt før, fei for egen dør og slutt å late som om alt som foregår hos de bitterrøde er så perfekt.
Spar meg whataboutismene her. Du har fått din egen tråd til dette.
Her er dette kun sportsvasking på sitt verste.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Mehell skrev: ons okt 05, 2022 4:49 pm
Rensenbrink82 skrev: ons okt 05, 2022 4:43 pm Mer whataboutisme. https://www.liverpoolfc.com/lfcworld/du ... yZuBLGWdyw

Som sagt før, fei for egen dør og slutt å late som om alt som foregår hos de bitterrøde er så perfekt.
Men det gjør han da strengt talt heller ikke. MO er kanskje ikke like villig til å diskutere det negative rundt Liverpool som andre ting, men han har da ikke hatt noen problemer med å kritisere dem når det kommer opp.
Jeg har aldri vært uvillig til å diskutere det negative rundt Liverpool. Jeg har ALLTID svart på dette, også her inne hvor det ikke er noe annet enn whataboutisme og sportsvasking.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

markantovertak skrev: ons okt 05, 2022 6:28 pm
Rensenbrink82 skrev: ons okt 05, 2022 4:43 pm Mer whataboutisme. https://www.liverpoolfc.com/lfcworld/du ... yZuBLGWdyw

Som sagt før, fei for egen dør og slutt å late som om alt som foregår hos de bitterrøde er så perfekt.
Spar meg whataboutismene her. Du har fått din egen tråd til dette.
Her er dette kun sportsvasking på sitt verste.
Epler og pærer er frukt, banan er også frukt. Men nektariner er ikke frukt, jeg holder for øra, jeg nekter! Whataboutisme!!

Ohlaien

Legg inn av Ohlaien »

Farse. Medisterfarse.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

markantovertak skrev: ons okt 05, 2022 6:30 pm
Mehell skrev: ons okt 05, 2022 4:49 pm
Rensenbrink82 skrev: ons okt 05, 2022 4:43 pm Mer whataboutisme. https://www.liverpoolfc.com/lfcworld/du ... yZuBLGWdyw

Som sagt før, fei for egen dør og slutt å late som om alt som foregår hos de bitterrøde er så perfekt.
Men det gjør han da strengt talt heller ikke. MO er kanskje ikke like villig til å diskutere det negative rundt Liverpool som andre ting, men han har da ikke hatt noen problemer med å kritisere dem når det kommer opp.
Jeg har aldri vært uvillig til å diskutere det negative rundt Liverpool. Jeg har ALLTID svart på dette, også her inne hvor det ikke er noe annet enn whataboutisme og sportsvasking.
Jaggu.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Rensenbrink82 skrev: ons okt 05, 2022 6:35 pm
markantovertak skrev: ons okt 05, 2022 6:28 pm
Rensenbrink82 skrev: ons okt 05, 2022 4:43 pm Mer whataboutisme. https://www.liverpoolfc.com/lfcworld/du ... yZuBLGWdyw

Som sagt før, fei for egen dør og slutt å late som om alt som foregår hos de bitterrøde er så perfekt.
Spar meg whataboutismene her. Du har fått din egen tråd til dette.
Her er dette kun sportsvasking på sitt verste.
Epler og pærer er frukt, banan er også frukt. Men nektariner er ikke frukt, jeg holder for øra, jeg nekter! Whataboutisme!!
Det er flott at du demonstrerer for alle at ditt eneste mål er å ødelegge denne tråden. Takk.

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

markantovertak skrev: ons okt 05, 2022 6:52 pm
Rensenbrink82 skrev: ons okt 05, 2022 6:35 pm
markantovertak skrev: ons okt 05, 2022 6:28 pm

Spar meg whataboutismene her. Du har fått din egen tråd til dette.
Her er dette kun sportsvasking på sitt verste.
Epler og pærer er frukt, banan er også frukt. Men nektariner er ikke frukt, jeg holder for øra, jeg nekter! Whataboutisme!!
Det er flott at du demonstrerer for alle at ditt eneste mål er å ødelegge denne tråden. Takk.
Det var en illustrasjon av din måte å diskutere på. Det er derfor hele denne tråden er fullstendig ubrukelig og helt håpløs! Bare smått utrolig at du fortsatt ikke ser det selv.
Kos dere videre med klagesangen. Noen diskusjon her er jo helt umulig å få til, så da kan det være det samme.

markantovertak

Legg inn av markantovertak »

Rensenbrink82 skrev: ons okt 05, 2022 7:18 pm
markantovertak skrev: ons okt 05, 2022 6:52 pm
Rensenbrink82 skrev: ons okt 05, 2022 6:35 pm

Epler og pærer er frukt, banan er også frukt. Men nektariner er ikke frukt, jeg holder for øra, jeg nekter! Whataboutisme!!
Det er flott at du demonstrerer for alle at ditt eneste mål er å ødelegge denne tråden. Takk.
Det var en illustrasjon av din måte å diskutere på. Det er derfor hele denne tråden er fullstendig ubrukelig og helt håpløs! Bare smått utrolig at du fortsatt ikke ser det selv.
Kos dere videre med klagesangen. Noen diskusjon her er jo helt umulig å få til, så da kan det være det samme.
Som at å klage på regimene som notorisk bryter menneskerettighetene, og jukser til seg suksess med fotballklubben de har kjøpt for å få deg og mange andre til å forsvare seg med whataboutismer, er galt.

Funkhouser

Legg inn av Funkhouser »

Det er dette vi kjemper mot. Vinterleker i ørkenen.

https://www.nrk.no/sport/saudiarabiske- ... 1.16126588

Rensenbrink82
Innlegg: 1169

Legg inn av Rensenbrink82 »

Funkhouser skrev: ons okt 05, 2022 9:03 pm Det er dette vi kjemper mot. Vinterleker i ørkenen.

https://www.nrk.no/sport/saudiarabiske- ... 1.16126588
Helt enig, men dette kan du ta i en annen tråd. Det handler ikke om Man City og Newcastle så da lukker vi her øynene for alt annet.

Funkhouser

Legg inn av Funkhouser »

Rensenbrink82 skrev: tor okt 06, 2022 11:34 am
Funkhouser skrev: ons okt 05, 2022 9:03 pm Det er dette vi kjemper mot. Vinterleker i ørkenen.

https://www.nrk.no/sport/saudiarabiske- ... 1.16126588
Helt enig, men dette kan du ta i en annen tråd. Det handler ikke om Man City og Newcastle så da lukker vi her øynene for alt annet.
Dette er eierne av Newcastle.

startelver

Legg inn av startelver »

Dette er jo bare morsomt, Asiatisk vinter-OL i ørkenen.

Saudi ønsker turister velkommen og ser mulighetene for å lave en fantasiverden i ørkenen for 5000 millarder kroner.

Men la oss holde oss til fotball.

taknina

Legg inn av taknina »

Hvorfor kan de ikke heller bruke disse pengene på Newcastle til allmennyttig nytelse for verdens fotballfans når penger i den størelse skal brukes.

Ett OL over noen uker som mange vel finner markabert og gjerne av liten liten interesse bør heller avholdes l Lillihammmer

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»