Arsenal-liverpool

Svar
Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Re: Arsenal-liverpool

Legg inn av Onv95 »

Da fikk Liverpool den vitamin-innsprøytningen de egentlig ikke trengte for å knuse oss på søndag.

Kommer det til å gjøre vondt? Ja. Blir vi overrasket? Nei.

Takk for kampen.

Deila

Legg inn av Deila »

Onv95 skrev: tir okt 04, 2022 11:17 pm Da fikk Liverpool den vitamin-innsprøytningen de egentlig ikke trengte for å knuse oss på søndag.

Kommer det til å gjøre vondt? Ja. Blir vi overrasket? Nei.

Takk for kampen.
Du trenger ikke å legge deg i fosterstilling i dusjen helt enda.

Brukeravatar
Onv95
Innlegg: 1982

Legg inn av Onv95 »

Deila skrev: tir okt 04, 2022 11:20 pm
Onv95 skrev: tir okt 04, 2022 11:17 pm Da fikk Liverpool den vitamin-innsprøytningen de egentlig ikke trengte for å knuse oss på søndag.

Kommer det til å gjøre vondt? Ja. Blir vi overrasket? Nei.

Takk for kampen.
Du trenger ikke å legge deg i fosterstilling i dusjen helt enda.
Jeg skal først over til London og se Glimt ydmyke oss på torsdag. Så blir det tid for stabilt sideleie til over helga.

Deila

Legg inn av Deila »

Onv95 skrev: tir okt 04, 2022 11:23 pm
Deila skrev: tir okt 04, 2022 11:20 pm
Onv95 skrev: tir okt 04, 2022 11:17 pm Da fikk Liverpool den vitamin-innsprøytningen de egentlig ikke trengte for å knuse oss på søndag.

Kommer det til å gjøre vondt? Ja. Blir vi overrasket? Nei.

Takk for kampen.
Du trenger ikke å legge deg i fosterstilling i dusjen helt enda.
Jeg skal først over til London og se Glimt ydmyke oss på torsdag. Så blir det tid for stabilt sideleie til over helga.
God tur :!:

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

Bankers hjemmeseier. En pasient mot en ustoppelig maskin.

Jeg tenker at vi godt kan ofre 3 poeng til the greater good her. Det er viktigere at Arsenal har en mikroskopisk sjanse til å tukte City enn at Liverpool kanskje klarer Conference League.

Jesus scorer garantert, han scorer alltid mot Liverpool. Så må Jota naturligvis spille for Liverpool.

Ønsket lag:
Allison
Trent, Konate, Van DIjk, Tsimikas
Henderson, Fabinho, Thiago
Salah, Nunez, Jota

Ønsket lag fra Arsenal:
Almunia
Clichy, Djourou, Silvestre, Jenkinson
Benayoun, Frimpong, Denilson, Hleb
Chamakh, Jeffers

Wellé

Legg inn av Wellé »

k9b skrev: ons okt 05, 2022 8:24 am Bankers hjemmeseier. En pasient mot en ustoppelig maskin.

Jeg tenker at vi godt kan ofre 3 poeng til the greater good her. Det er viktigere at Arsenal har en mikroskopisk sjanse til å tukte City enn at Liverpool kanskje klarer Conference League.

Jesus scorer garantert, han scorer alltid mot Liverpool. Så må Jota naturligvis spille for Liverpool.

Ønsket lag:
Allison
Trent, Konate, Van DIjk, Tsimikas
Henderson, Fabinho, Thiago
Salah, Nunez, Jota

Ønsket lag fra Arsenal:
Almunia
Clichy, Djourou, Silvestre, Jenkinson
Benayoun, Frimpong, Denilson, Hleb
Chamakh, Jeffers
Antar at du slang ut noen dårlig til ok spillere i et random sammensurium, men hvis jeg skal ta en worst 11 av Arsenal-spillere (jeg husker godt) som faktisk fikk litt spilletid så hadde det blitt noe ala det her:

Almunia
Jenkinson-Squilacci-Silvestre-Santos
Willian-Denilson-Flamini 2.0-Iwobi
Chamakh-Jeffers

Garantert noen verre enn Iwobi, men klarte ikke å komme på det. Syns forøvrig Iwobi er svingod, men han ble brukt helt feil i Arsenal og i de siste to sesongene så han rimelig evneveik ut som kantspiller.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

k9b skrev: ons okt 05, 2022 8:24 am
Ønsket lag fra Arsenal:
Almunia
Clichy, Djourou, Silvestre, Jenkinson
Benayoun, Frimpong, Denilson, Hleb
Chamakh, Jeffers
Fy faen så mye ræl vi har hatt. Det verste er jo at 5 av dem var jevnlige startere i en toppet 11er! :lol:

Bjørn

Legg inn av Bjørn »

Teit å snakke med eget lag ja. Gjør det sjøl, dessverre. Man er vel redd for å bli latterliggjort, "hvem tror dere dere er", hovmod står for fall osv. Det er likevel slik at Liverpool må være det laget som har passet Arsenal dårligst i flere sesonger nå. Basert på tidligere smertefulle erfaringer tør vel de færreste å håpe på noe her. Men selvfølgelig kan det skje, først og fremst fordi Arsenal ser farligere ut i angrep nå, og at man ikke automatisk legger seg ned for å dø når man får mål imot. Tipper 2-2 i denne kampen.

Brukeravatar
k9b
Innlegg: 1289

Legg inn av k9b »

Wellé skrev: ons okt 05, 2022 8:39 am
k9b skrev: ons okt 05, 2022 8:24 am Bankers hjemmeseier. En pasient mot en ustoppelig maskin.

Jeg tenker at vi godt kan ofre 3 poeng til the greater good her. Det er viktigere at Arsenal har en mikroskopisk sjanse til å tukte City enn at Liverpool kanskje klarer Conference League.

Jesus scorer garantert, han scorer alltid mot Liverpool. Så må Jota naturligvis spille for Liverpool.

Ønsket lag:
Allison
Trent, Konate, Van DIjk, Tsimikas
Henderson, Fabinho, Thiago
Salah, Nunez, Jota

Ønsket lag fra Arsenal:
Almunia
Clichy, Djourou, Silvestre, Jenkinson
Benayoun, Frimpong, Denilson, Hleb
Chamakh, Jeffers
Antar at du slang ut noen dårlig til ok spillere i et random sammensurium, men hvis jeg skal ta en worst 11 av Arsenal-spillere (jeg husker godt) som faktisk fikk litt spilletid så hadde det blitt noe ala det her:

Almunia
Jenkinson-Squilacci-Silvestre-Santos
Willian-Denilson-Flamini 2.0-Iwobi
Chamakh-Jeffers

Garantert noen verre enn Iwobi, men klarte ikke å komme på det. Syns forøvrig Iwobi er svingod, men han ble brukt helt feil i Arsenal og i de siste to sesongene så han rimelig evneveik ut som kantspiller.
Herlig, prøvde å ha en litt fin blanding ja, Clichy var bra for eksempel, (men forferdelig svak i City).

Kan vel prøve meg på en Liverpoolutgave også, tenker at de som er med her bør ha spilt litt.

Mignolet
Kromkamp, Josemi, Pellegrino, Konchesky
Ibe, Poulsen, Leto, Diomede
Jovanovic, Voronin

Et deilig shitshow av elendige fotballspillere (når de spilte for Liverpool) og et par litt ute av posisjon, bare for å krydre det litt.

Det spissparet der får det til å gå kaldt nedover ryggen min.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Enzino skrev: ons okt 05, 2022 9:37 am
k9b skrev: ons okt 05, 2022 8:24 am
Ønsket lag fra Arsenal:
Almunia
Clichy, Djourou, Silvestre, Jenkinson
Benayoun, Frimpong, Denilson, Hleb
Chamakh, Jeffers
Fy faen så mye ræl vi har hatt. Det verste er jo at 5 av dem var jevnlige startere i en toppet 11er! :lol:
Nesten det sjukeste med det laget er at flere av de spilte samtidig og klarte faktisk å komme topp 4 år.

Wengerist

Legg inn av Wengerist »

Enzino skrev: ons okt 05, 2022 9:37 am
k9b skrev: ons okt 05, 2022 8:24 am
Ønsket lag fra Arsenal:
Almunia
Clichy, Djourou, Silvestre, Jenkinson
Benayoun, Frimpong, Denilson, Hleb
Chamakh, Jeffers
Fy faen så mye ræl vi har hatt. Det verste er jo at 5 av dem var jevnlige startere i en toppet 11er! :lol:
Clichy var bra og Hleb en kanonbra spiller.

Jokkemedkniven
Innlegg: 2170

Legg inn av Jokkemedkniven »

Enzino skrev: ons okt 05, 2022 9:37 am
k9b skrev: ons okt 05, 2022 8:24 am
Ønsket lag fra Arsenal:
Almunia
Clichy, Djourou, Silvestre, Jenkinson
Benayoun, Frimpong, Denilson, Hleb
Chamakh, Jeffers
Fy faen så mye ræl vi har hatt. Det verste er jo at 5 av dem var jevnlige startere i en toppet 11er! :lol:
Almunia har 185 kamper for oss, smak på den.

Bone8

Legg inn av Bone8 »

Wengerist skrev: ons okt 05, 2022 12:44 pm
Enzino skrev: ons okt 05, 2022 9:37 am
k9b skrev: ons okt 05, 2022 8:24 am
Ønsket lag fra Arsenal:
Almunia
Clichy, Djourou, Silvestre, Jenkinson
Benayoun, Frimpong, Denilson, Hleb
Chamakh, Jeffers
Fy faen så mye ræl vi har hatt. Det verste er jo at 5 av dem var jevnlige startere i en toppet 11er! :lol:
Clichy var bra og Hleb en kanonbra spiller.
Støttes. Clichy var veldig solid. Han erstattet tidenes beste venstreback for oss på en god måte.

Hleb var også sentral i sesonger der vi med svakere tropp klarte å hevde oss.

Erstatt dem med Traore og Amaury Bischoff

Wellé

Legg inn av Wellé »

Bone8 skrev: tor okt 06, 2022 10:34 am
Wengerist skrev: ons okt 05, 2022 12:44 pm
Enzino skrev: ons okt 05, 2022 9:37 am

Fy faen så mye ræl vi har hatt. Det verste er jo at 5 av dem var jevnlige startere i en toppet 11er! :lol:
Clichy var bra og Hleb en kanonbra spiller.
Støttes. Clichy var veldig solid. Han erstattet tidenes beste venstreback for oss på en god måte.

Hleb var også sentral i sesonger der vi med svakere tropp klarte å hevde oss.

Erstatt dem med Traore og Amaury Bischoff
Personlig syns jeg det er morsommere med spillere som faktisk fikk en del kamper for oss, og da faller spesielt Bischoff ut. Fyren hadde, i følgeWiki, 1 kamp for oss, og var vel egentlig bare et talent vi signerte, men som aldri slo ut. Slet vel fryktelig med skader om jeg husker riktig.

Syns også Santos er et morsommere valg enn Traore i et slikt lag fordi han var så forbanna YOLO-ball.

En spiller som det er litt merkelig at ingen har nevnt er Igor Stepanovs. Signert på grunn av en prank fra Bergkamp og Parlour:

Bone8

Legg inn av Bone8 »

Wellé skrev: tor okt 06, 2022 10:58 am
Bone8 skrev: tor okt 06, 2022 10:34 am
Wengerist skrev: ons okt 05, 2022 12:44 pm

Clichy var bra og Hleb en kanonbra spiller.
Støttes. Clichy var veldig solid. Han erstattet tidenes beste venstreback for oss på en god måte.

Hleb var også sentral i sesonger der vi med svakere tropp klarte å hevde oss.

Erstatt dem med Traore og Amaury Bischoff
Personlig syns jeg det er morsommere med spillere som faktisk fikk en del kamper for oss, og da faller spesielt Bischoff ut. Fyren hadde, i følgeWiki, 1 kamp for oss, og var vel egentlig bare et talent vi signerte, men som aldri slo ut. Slet vel fryktelig med skader om jeg husker riktig.

Syns også Santos er et morsommere valg enn Traore i et slikt lag fordi han var så forbanna YOLO-ball.

En spiller som det er litt merkelig at ingen har nevnt er Igor Stepanovs. Signert på grunn av en prank fra Bergkamp og Parlour:
Santos er også et spennende valg. Husker at jeg så "heat maps" fra kamper der han i snitt lå høyere i banen enn Giroud og Podolski! Var en Eboue- light, og jeg måtte selvsagt ha navnet hans på drakten.

Jeg kom rett og slett ikke på faste vinger som ikke har prestert, eller som har vært "kaos-agenter". Kunne satt Bendtner på vingen, slik Wenger gjorde!

Odysseen

Legg inn av Odysseen »

Nå som Thiago ryktes å være skadet - hvem er det som kommer inn? Milner?

Brukeravatar
Eldon
Innlegg: 4239

Legg inn av Eldon »

Odysseen skrev: lør okt 08, 2022 10:54 am Nå som Thiago ryktes å være skadet - hvem er det som kommer inn? Milner?
Storkjøpet Arthur er skadet, så det blir nok Milner i så fall. Men jeg har ikke hørt at Thiago er skadet nå.

Odysseen

Legg inn av Odysseen »

Eldon skrev: lør okt 08, 2022 11:20 am
Odysseen skrev: lør okt 08, 2022 10:54 am Nå som Thiago ryktes å være skadet - hvem er det som kommer inn? Milner?
Storkjøpet Arthur er skadet, så det blir nok Milner i så fall. Men jeg har ikke hørt at Thiago er skadet nå.
Er bare noen Twitter-rykter, som er blitt backet opp av at han tilsynelatende ikke trente i går, jf. Liverpool Echo. Snakkes om en kjenning i hamstringen.

taknina

Legg inn av taknina »

En uavgjort hadde vel vært en seier for fotballen her så alle kan dra hjem til fårikålgryta glad og fornøyd?

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Hva kan flopp og Milfner få til her

startelver

Legg inn av startelver »

Jeg tipper at Liverpool taper med et mindre mål enn Bodø/Glimt. Altså 2-0 eller 3-1

Funkhouser

Legg inn av Funkhouser »

Thiago kanskje skadet, Artur skadet. Klarer vi å stille med midtbanespillere?

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

Funkhouser skrev: lør okt 08, 2022 1:04 pm Thiago kanskje skadet, Artur skadet. Klarer vi å stille med midtbanespillere?
Hendo og Fabinho med Jones og Bajceticicicic på benk.

Moist

Legg inn av Moist »

startelver skrev: lør okt 08, 2022 12:07 pm Jeg tipper at Liverpool taper med et mindre mål enn Bodø/Glimt. Altså 2-0 eller 3-1
Hvorfor har vi ikke tenkt på å stille med små mål før?!

DennisB

Legg inn av DennisB »

startelver skrev: lør okt 08, 2022 12:07 pm Jeg tipper at Liverpool taper med et mindre mål enn Bodø/Glimt. Altså 2-0 eller 3-1
Personlig håper jeg målene er de samme. Fryktelig tricky å score på mindre mål.

startelver

Legg inn av startelver »

Mente med et færre mål

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

startelver skrev: lør okt 08, 2022 2:38 pm Mente med et færre mål
Jeg vet ikke helt, du sier jo ganske tydelig at du tipper at målene kommer til å være mindre.

Du anklager Arsenal for juks, noe vi ikke kan ignorere. Mourinho er på saken.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Jeg tror selv Liverpool-fansen er enig i at dette fortjener et 3-0 tap som straff.
Sist redigert av Wellé den lør okt 08, 2022 3:02 pm, redigert 1 gang totalt.

Jokkemedkniven
Innlegg: 2170

Legg inn av Jokkemedkniven »

Wellé skrev: lør okt 08, 2022 2:58 pm Jeg tror selv Liverpool-fansen er enig i at dette fortjener et 3-0 tap som straff.
Jeg måtte ut å ta meg en røyk og tenke litt etter jeg så den videoen. Det der var bare helt brutalt.

Brukeravatar
ulfarne
Innlegg: 1543

Legg inn av ulfarne »

Her har jeg satt kona og barna til ONV på borteseier

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»