Newcastle og Manchester City

Svar
Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Re: Newcastle og Manchester City

Legg inn av greyserpent »

Rensenbrink82 skrev: ons okt 05, 2022 6:35 pm
markantovertak skrev: ons okt 05, 2022 6:28 pm
Rensenbrink82 skrev: ons okt 05, 2022 4:43 pm Mer whataboutisme. https://www.liverpoolfc.com/lfcworld/du ... yZuBLGWdyw

Som sagt før, fei for egen dør og slutt å late som om alt som foregår hos de bitterrøde er så perfekt.
Spar meg whataboutismene her. Du har fått din egen tråd til dette.
Her er dette kun sportsvasking på sitt verste.
Epler og pærer er frukt, banan er også frukt. Men nektariner er ikke frukt, jeg holder for øra, jeg nekter! Whataboutisme!!
Botanisk er bananen faktisk et bær

Jack

Legg inn av Jack »

Alt dette kunne vært unngått om ikke korrupte PL-tjenestemenn i sin tid hadde godkjent banditten og putin-alliert Roman Abramvich' eierskap i Chelsea FC. Det var oppkjøpet av Chelsea som startet denne kreftsvulstepidemien i Premier League og verden forøvrig - og det er hovedårsaken til at vi er der vi er nå. Der oljenasjoner og terrorister skal ha pissekonkurranse om hvem som har mest penger aka hvem som klarer å kjøpe seg mest plastikksuksess.

taknina

Legg inn av taknina »

I en verden også i Norge der noen fåe, fåere og fåere sitter på større å større del av landets rikdommer er dette med oppkjøp også av fotballklubber en naturlig del av dette. Denne utviklingen.

Så kan en som de fleste velge å være idealist å mene at dette er helt feil utvikling å det er det jo men som realist så ser en jo at dette er en ureverserbar utviklig uten at det kommer en revolusjon og eller en storkrig.

morrisey

Legg inn av morrisey »

startelver skrev: tor okt 06, 2022 4:49 pm Dette er jo bare morsomt, Asiatisk vinter-OL i ørkenen.

Saudi ønsker turister velkommen og ser mulighetene for å lave en fantasiverden i ørkenen for 5000 millarder kroner.

Men la oss holde oss til fotball.
Du ser ikke noen sammenhengen mellom vinterleker i SA, og de samme myndigheters eierskap i Newcastle?
Og kan noen fortelle meg hvorfor jeg er overrasket?

Funkhouser

Legg inn av Funkhouser »

Jack_Daniels skrev: tor okt 06, 2022 6:28 pm Alt dette kunne vært unngått om ikke korrupte PL-tjenestemenn i sin tid hadde godkjent banditten og putin-alliert Roman Abramvich' eierskap i Chelsea FC. Det var oppkjøpet av Chelsea som startet denne kreftsvulstepidemien i Premier League og verden forøvrig - og det er hovedårsaken til at vi er der vi er nå. Der oljenasjoner og terrorister skal ha pissekonkurranse om hvem som har mest penger aka hvem som klarer å kjøpe seg mest plastikksuksess.
Dette hadde nok dessverre skjedd selv uten at Roman banet vei, men han viste kanskje hvor latterlig enkelt og effektivt det faktisk var. Og hvor lett det var å unngå kritikk fordi man måtte skille Romans brokete fortid fra alt det positive som skjedde på banen. Hvis man kan kalle Mourinho-fotballen positiv på noe som helst plan.

Uansett, Emiratene har hatt en ekstremt aggresiv strategi i nesten 20 år for å sportsvaske. Allikevel ble de tatt imot med åpne armer av både supportere, fotballekspertene og myndighetene. Det finnes egentlig ingen unnskyldning, allikevel har de vært her i nesten 15 år uten nevneverdig kritikk.

https://www.fairplanet.org/story/sports ... s-records/

startelver

Legg inn av startelver »

morrisey skrev: tor okt 06, 2022 6:48 pm
startelver skrev: tor okt 06, 2022 4:49 pm Dette er jo bare morsomt, Asiatisk vinter-OL i ørkenen.

Saudi ønsker turister velkommen og ser mulighetene for å lave en fantasiverden i ørkenen for 5000 millarder kroner.

Men la oss holde oss til fotball.
Du ser ikke noen sammenhengen mellom vinterleker i SA, og de samme myndigheters eierskap i Newcastle?
Og kan noen fortelle meg hvorfor jeg er overrasket?
Jeg tenker det samme som NRK-journalisten nei ikke Saltvedt, men han utenriksreporteren opprinnelig fra Iran.
Befolkningen i Saudi-Arabia ønsker en oppmykning av det konservative sjeikeregimet.70% av befolkningen støtter nye reformer for at blant annet kvinner skal få bedre rettigheter.

Jeg ser på dette som fremskritt. At man ønsker å vise verden en annen side. Det blir aldri likt et demokratisk samfunn som Norge, men det blir allikevel bedre enn det det var,.

Et slikt Ørken-OL kan være starten på dette å skape en turist HUB. . Og Saudikongen må jo få lov til å bruke opp oljepengene sine på noe i sitt eget land.

morrisey

Legg inn av morrisey »

Bra det finnes handlekraftige eiere. Noe å være stolt av
https://www.dailymail.co.uk/sport/sport ... DEATH.html

taknina

Legg inn av taknina »

morrisey skrev: lør okt 08, 2022 8:52 am Bra det finnes handlekraftige eiere. Noe å være stolt av
https://www.dailymail.co.uk/sport/sport ... DEATH.html
Så dette er det ikke de sportslige organene som har gitt dem dette oppdraget og de som skal delta i dette som må sette ned foten mener du for å få stoppe galskapen. Samt verdenspressa som har som hovedoppgave eller igrunn eneste oppgave å holde fingeren på måle pulsen på tiden vi lever i.

Å dra frem den almindelige mannen og kvinnen i gaten i fremste linje her er å rette baker for smed.

Når en skal løfte ting så må en bestandig løfte fra toppen. Fra bunnen må en da løfte alt på en gang. Og som flere har vært inne på i denne diskusjonen og i andre tråder . Blir det stort nok trykk fra media og andre organer med makt så kommer folket etter.

Det er på den måten alle revolusjoner starter har historien lært oss. Trykk oventifra som starter skredet.

Forøvrig så er det vel sånn at i alle demokratiske og halvdemokratiske land så må en faktisk få en tilatelse fra autoritetene for å kunne starte med noe og regler for hvordan du driver ditt foretak. Som en fotballklubb.

Er det ikke da de samme autoritetene som skal ta fra deg denne fullmakten eventuellt ikke di deg den i det hele tatt om ikke spillereglene blir fulgt?

mrmanutd

Legg inn av mrmanutd »

taknina skrev: lør okt 08, 2022 9:04 am
morrisey skrev: lør okt 08, 2022 8:52 am Bra det finnes handlekraftige eiere. Noe å være stolt av
https://www.dailymail.co.uk/sport/sport ... DEATH.html
Når en skal løfte ting så må en bestandig løfte fra toppen. Fra bunnen må en da løfte alt på en gang. Og som flere har vært inne på i denne diskusjonen og i andre tråder . Blir det stort nok trykk fra media og andre organer med makt så kommer folket etter.

Det er på den måten alle revolusjoner starter har historien lært oss. Trykk oventifra som starter skredet.
Ja det beste er selvsagt å vente til grovarbeidet er gjort, og mange flere kritikere og opprørere har forsvunnet, blitt fengslet eller drept og partert før man endelig stiller seg på den riktige siden når makten på et eller annet tidspunkt (kanskje) tar grep. Inntil da kan vi like gjerne juble om kapp for alle målene Brauten scorer og lukrative sponsordealer som blir inngått. Man kan jo tross alt ikke gjøre noen forskjell fra eller til..

taknina

Legg inn av taknina »

mrmanutd skrev: lør okt 08, 2022 9:32 am
taknina skrev: lør okt 08, 2022 9:04 am
morrisey skrev: lør okt 08, 2022 8:52 am Bra det finnes handlekraftige eiere. Noe å være stolt av
https://www.dailymail.co.uk/sport/sport ... DEATH.html
Når en skal løfte ting så må en bestandig løfte fra toppen. Fra bunnen må en da løfte alt på en gang. Og som flere har vært inne på i denne diskusjonen og i andre tråder . Blir det stort nok trykk fra media og andre organer med makt så kommer folket etter.

Det er på den måten alle revolusjoner starter har historien lært oss. Trykk oventifra som starter skredet.
Ja det beste er selvsagt å vente til grovarbeidet er gjort, og mange flere kritikere og opprørere har forsvunnet, blitt fengslet eller drept og partert før man endelig stiller seg på den riktige siden når makten på et eller annet tidspunkt (kanskje) tar grep. Inntil da kan vi like gjerne juble om kapp for alle målene Brauten scorer og lukrative sponsordealer som blir inngått. Man kan jo tross alt ikke gjøre noen forskjell fra eller til..
Det må jo bli ditt og andres personlige valg. Det idelle fra mitt ståsted er jo at staten styrer alt og at folk får etter behov men det er selvsagt utopi og går ikke så lenge penger er drivkrafta for all utvikling.
Sist redigert av taknina den lør okt 08, 2022 10:15 am, redigert 1 gang totalt.

Kjøttpuck_1977

Legg inn av Kjøttpuck_1977 »

Man feirer altså 1-årsdagen for at klubben i sitt hjerte ble kjøpt av SA. Man lever i en syk verden. Og så kommer attpåtil folk som taknina til og støtter dette når det kommer litt kritikk.

Var vel markantovertak som nevnte hvor lang tid det tok FA å finne ut at Roman er en av Putins nærmeste og da endelig hev ut svinet. Snøballen har heldigvis begynt å rulle litt iforhold til svina i City og Newcastle også så antar at disse også blir fjernet en gang i framtiden.

taknina

Legg inn av taknina »

Kjøttpuck_1977 skrev: lør okt 08, 2022 10:15 am Man feirer altså 1-årsdagen for at klubben i sitt hjerte ble kjøpt av SA. Man lever i en syk verden. Og så kommer attpåtil folk som taknina til og støtter dette når det kommer litt kritikk.

Var vel markantovertak som nevnte hvor lang tid det tok FA å finne ut at Roman er en av Putins nærmeste og da endelig hev ut svinet. Snøballen har heldigvis begynt å rulle litt iforhold til svina i City og Newcastle også så antar at disse også blir fjernet en gang i framtiden.
Det er jo dette første avsnittet som er en forbanna løgn og det blir ikke sannere om du og andre gjentar det i hvert innlegg.

Jeg er som sagt for ett lovregulert samfunn der enkeltmennsker tar seg minst mulig til rette på alle områder og at en demokratisk stat styrer det meste der tannleger tar sg av tenner og den lovgivende makta fordeler de godene som alle på jorden har like stort eierskap i. Men som sagt utopi så lenge personlig rikdom er drivkrafta for all utvikling selv om den også bærer ut for stupet på ett eller annet tidspunkt.

mrmanutd

Legg inn av mrmanutd »

Lettvint. Jeg mener verden burde være annerledes, så da gidder jeg ikke ta stilling til at den er som den er. Høres ut som oppskriften på fremdrift.

taknina

Legg inn av taknina »

Dette handler mest om at en på samme måten som ei malingspann må løfte den etter hanken. Gjør en ikke det blir det bare ett jævlig griseri.

Kjøttpuck_1977

Legg inn av Kjøttpuck_1977 »

taknina skrev: lør okt 08, 2022 10:21 am
Kjøttpuck_1977 skrev: lør okt 08, 2022 10:15 am Man feirer altså 1-årsdagen for at klubben i sitt hjerte ble kjøpt av SA. Man lever i en syk verden. Og så kommer attpåtil folk som taknina til og støtter dette når det kommer litt kritikk.

Var vel markantovertak som nevnte hvor lang tid det tok FA å finne ut at Roman er en av Putins nærmeste og da endelig hev ut svinet. Snøballen har heldigvis begynt å rulle litt iforhold til svina i City og Newcastle også så antar at disse også blir fjernet en gang i framtiden.
Det er jo dette første avsnittet som er en forbanna løgn og det blir ikke sannere om du og andre gjentar det i hvert innlegg.

Jeg er som sagt for ett lovregulert samfunn der enkeltmennsker tar seg minst mulig til rette på alle områder og at en demokratisk stat styrer det meste der tannleger tar sg av tenner og den lovgivende makta fordeler de godene som alle på jorden har like stort eierskap i. Men som sagt utopi så lenge personlig rikdom er drivkrafta for all utvikling selv om den også bærer ut for stupet på ett eller annet tidspunkt.
Du gjør ikke annet enn å preike sprøyt. Nyttig idiot for disse folka er du også på den måten at du forsøpler alle diskusjoner om temaet med sprøytet ditt. Noe fornuftig og vettugt om temaet bringer du aldri til torgs.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

mrmanutd skrev: lør okt 08, 2022 10:26 am Lettvint. Jeg mener verden burde være annerledes, så da gidder jeg ikke ta stilling til at den er som den er. Høres ut som oppskriften på fremdrift.
Jepp.

Mistet mye av fotballinteressen etter det hælvetes Superliga prosjektet, at jeg med sikkerhet kan si at resten hadde forduftet om Ben Redik Fy Fasan kjøpte opp United.

taknina

Legg inn av taknina »

Kjøttpuck_1977 skrev: lør okt 08, 2022 1:59 pm
taknina skrev: lør okt 08, 2022 10:21 am
Kjøttpuck_1977 skrev: lør okt 08, 2022 10:15 am Man feirer altså 1-årsdagen for at klubben i sitt hjerte ble kjøpt av SA. Man lever i en syk verden. Og så kommer attpåtil folk som taknina til og støtter dette når det kommer litt kritikk.

Var vel markantovertak som nevnte hvor lang tid det tok FA å finne ut at Roman er en av Putins nærmeste og da endelig hev ut svinet. Snøballen har heldigvis begynt å rulle litt iforhold til svina i City og Newcastle også så antar at disse også blir fjernet en gang i framtiden.
Det er jo dette første avsnittet som er en forbanna løgn og det blir ikke sannere om du og andre gjentar det i hvert innlegg.

Jeg er som sagt for ett lovregulert samfunn der enkeltmennsker tar seg minst mulig til rette på alle områder og at en demokratisk stat styrer det meste der tannleger tar sg av tenner og den lovgivende makta fordeler de godene som alle på jorden har like stort eierskap i. Men som sagt utopi så lenge personlig rikdom er drivkrafta for all utvikling selv om den også bærer ut for stupet på ett eller annet tidspunkt.
Du gjør ikke annet enn å preike sprøyt. Nyttig idiot for disse folka er du også på den måten at du forsøpler alle diskusjoner om temaet med sprøytet ditt. Noe fornuftig og vettugt om temaet bringer du aldri til torgs.
Men dette som du skriver her er rene poesien av ett mesterverk på ett DISKUSJONSFORUM. Herregud.

Pull yourself together man.

Kjøttpuck_1977

Legg inn av Kjøttpuck_1977 »

taknina skrev: lør okt 08, 2022 3:10 pm
Kjøttpuck_1977 skrev: lør okt 08, 2022 1:59 pm
taknina skrev: lør okt 08, 2022 10:21 am

Det er jo dette første avsnittet som er en forbanna løgn og det blir ikke sannere om du og andre gjentar det i hvert innlegg.

Jeg er som sagt for ett lovregulert samfunn der enkeltmennsker tar seg minst mulig til rette på alle områder og at en demokratisk stat styrer det meste der tannleger tar sg av tenner og den lovgivende makta fordeler de godene som alle på jorden har like stort eierskap i. Men som sagt utopi så lenge personlig rikdom er drivkrafta for all utvikling selv om den også bærer ut for stupet på ett eller annet tidspunkt.
Du gjør ikke annet enn å preike sprøyt. Nyttig idiot for disse folka er du også på den måten at du forsøpler alle diskusjoner om temaet med sprøytet ditt. Noe fornuftig og vettugt om temaet bringer du aldri til torgs.
Men dette som du skriver her er rene poesien av ett mesterverk på ett DISKUSJONSFORUM. Herregud.

Pull yourself together man.
Det jeg skrev er 100 ganger mer fornuftig enn alt du noensinne har rablet fra deg her inne om dette temaet. Burde si deg noe, men tror det toget har forlatt perrongen for å si det slik.

Kjøttpuck_1977

Legg inn av Kjøttpuck_1977 »

greyserpent skrev: lør okt 08, 2022 2:06 pm
mrmanutd skrev: lør okt 08, 2022 10:26 am Lettvint. Jeg mener verden burde være annerledes, så da gidder jeg ikke ta stilling til at den er som den er. Høres ut som oppskriften på fremdrift.
Jepp.

Mistet mye av fotballinteressen etter det hælvetes Superliga prosjektet, at jeg med sikkerhet kan si at resten hadde forduftet om Ben Redik Fy Fasan kjøpte opp United.
Bare vent noen få år. Da vil tittelen i PL hvert eneste år være en tvekamp mellom Abu Dhabi og SA. Det blir spennende og moro det!

tbb
Innlegg: 3376

Legg inn av tbb »

Kjøttpuck_1977 skrev: lør okt 08, 2022 5:46 pm
greyserpent skrev: lør okt 08, 2022 2:06 pm
mrmanutd skrev: lør okt 08, 2022 10:26 am Lettvint. Jeg mener verden burde være annerledes, så da gidder jeg ikke ta stilling til at den er som den er. Høres ut som oppskriften på fremdrift.
Jepp.

Mistet mye av fotballinteressen etter det hælvetes Superliga prosjektet, at jeg med sikkerhet kan si at resten hadde forduftet om Ben Redik Fy Fasan kjøpte opp United.
Bare vent noen få år. Da vil tittelen i PL hvert eneste år være en tvekamp mellom Abu Dhabi og SA. Det blir spennende og moro det!
Slik vil det dessverre bli. Helt uungåelig. Å tro noe annet er veldig naivt.

morrisey

Legg inn av morrisey »

taknina skrev: lør okt 08, 2022 10:07 am
mrmanutd skrev: lør okt 08, 2022 9:32 am
taknina skrev: lør okt 08, 2022 9:04 am

Når en skal løfte ting så må en bestandig løfte fra toppen. Fra bunnen må en da løfte alt på en gang. Og som flere har vært inne på i denne diskusjonen og i andre tråder . Blir det stort nok trykk fra media og andre organer med makt så kommer folket etter.

Det er på den måten alle revolusjoner starter har historien lært oss. Trykk oventifra som starter skredet.
Ja det beste er selvsagt å vente til grovarbeidet er gjort, og mange flere kritikere og opprørere har forsvunnet, blitt fengslet eller drept og partert før man endelig stiller seg på den riktige siden når makten på et eller annet tidspunkt (kanskje) tar grep. Inntil da kan vi like gjerne juble om kapp for alle målene Brauten scorer og lukrative sponsordealer som blir inngått. Man kan jo tross alt ikke gjøre noen forskjell fra eller til..
Det må jo bli ditt og andres personlige valg. Det idelle fra mitt ståsted er jo at staten styrer alt og at folk får etter behov men det er selvsagt utopi og går ikke så lenge penger er drivkrafta for all utvikling.
"Krigføring i Jemen
De forente arabiske emirater er en sentral aktør i krigen i Jemen og har, sammen med Saudi-Arabia, en stor del av ansvaret for krigsforbrytelser som luftangrep mot sivile sykehus, skoler og boligområder, samt massive ødeleggelser og en systematisk blokade av nødhjelp som har utløst en av nåtidens største humanitære katastrofer. Sammen med lokale myndigheter driver Emiratene et nettverk av hemmelige fengsler der fangene blir torturert og mange bare forsvinner."
https://amnesty.no/bak-dubais-fasade

Bare sånn apropos krigføringen i Ukraina, samt at disse heltidstorturistene beskytter russernes verste forbrytere, og gir de en trygg havn, der demokratiene i verden har kastet dem ut og sanksjonert dem.

Brukeravatar
greyserpent
Innlegg: 7240

Legg inn av greyserpent »

taknina skrev: lør okt 08, 2022 9:04 am
morrisey skrev: lør okt 08, 2022 8:52 am Bra det finnes handlekraftige eiere. Noe å være stolt av
https://www.dailymail.co.uk/sport/sport ... DEATH.html


Når en skal løfte ting så må en bestandig løfte fra toppen. Fra bunnen må en da løfte alt på en gang. Og som flere har vært inne på i denne diskusjonen og i andre tråder . Blir det stort nok trykk fra media og andre organer med makt så kommer folket etter.

Hvordan løfter man et kjøleskap fra toppen? Vaskemaskin? osv

Hardy-guttene

Legg inn av Hardy-guttene »

markantovertak skrev: søn okt 02, 2022 11:41 am
Hardy-guttene skrev: søn okt 02, 2022 7:47 am
markantovertak skrev: lør okt 01, 2022 9:18 am Noen spesiell grunn til at du her fremstiller amerikanske businessfolk på linje eller til og med verre enn menneskerettighetsbrytende regimer?
Jeg tror du skal droppe å stille spørsmål ved andres kredibilitet i denne diskusjonen.
Plukk ut en del av innlegget, misforstå med vilje, post en spydig kommentar og ignorer resten av innlegget.
Trademark hersketeknikk, dette. Hvorfor holder du på sånn?
Hehe, du mener jeg heller burde svart på spørsmålene dine, som ikke på noen som helst måte framstår som stråmenn og hersketeknikker? Herlig.
Nok et eksempel på hersketeknikken din.

taknina

Legg inn av taknina »

greyserpent skrev: lør okt 08, 2022 11:23 pm
taknina skrev: lør okt 08, 2022 9:04 am
morrisey skrev: lør okt 08, 2022 8:52 am Bra det finnes handlekraftige eiere. Noe å være stolt av
https://www.dailymail.co.uk/sport/sport ... DEATH.html


Når en skal løfte ting så må en bestandig løfte fra toppen. Fra bunnen må en da løfte alt på en gang. Og som flere har vært inne på i denne diskusjonen og i andre tråder . Blir det stort nok trykk fra media og andre organer med makt så kommer folket etter.

Hvordan løfter man et kjøleskap fra toppen? Vaskemaskin? osv

https://anleggsgruppen.no/produkt/grabb/

taknina

Legg inn av taknina »

greyserpent skrev: lør okt 08, 2022 11:23 pm
taknina skrev: lør okt 08, 2022 9:04 am
morrisey skrev: lør okt 08, 2022 8:52 am Bra det finnes handlekraftige eiere. Noe å være stolt av
https://www.dailymail.co.uk/sport/sport ... DEATH.html


Når en skal løfte ting så må en bestandig løfte fra toppen. Fra bunnen må en da løfte alt på en gang. Og som flere har vært inne på i denne diskusjonen og i andre tråder . Blir det stort nok trykk fra media og andre organer med makt så kommer folket etter.

Hvordan løfter man et kjøleskap fra toppen? Vaskemaskin? osv

https://anleggsgruppen.no/produkt/grabb/

Poenget er at jeg tror ikke gatas palament er det enkleste for å stoppe dette men demokratiske lover som er så enkle å forstå og håndheve at å komme seg gjenom nettet med finurligheter blir omtrent en umulig øvelse.

Eller i det hele tatt å prøve seg. Jeg tror igrunn omtrent alle er enig i dette. For dette handler ikke bare om skurker som kjøper lag men også og kanskje i lik stor om ikke større grad om de som tar imot smørning og sitter i posisjoner til å gjør disse oppkjøpa mulig.

Deila

Legg inn av Deila »


mrmanutd

Legg inn av mrmanutd »

Deila skrev: tir okt 11, 2022 9:57 pm
To flotte typer det der ja.

Deila

Legg inn av Deila »

mrmanutd skrev: tir okt 11, 2022 10:32 pm
Deila skrev: tir okt 11, 2022 9:57 pm
To flotte typer det der ja.
Sjarmerende typer..

Kjøttpuck_1977

Legg inn av Kjøttpuck_1977 »

Ole Fuglestad. Aldri hørt om mennesket, men skjønner nå hvor lista ligger i City miljøet. Han er god i VG i går altså. Godt han synes det er komisk at noen stiller spørsmålstegn med hvor pengene i City kommer fra da. Ingen brydde jo seg når City var i bunnen....

Ellers konge av Klopp dette. Fokus og rene ord fra toppen og slike som han og snøballen som har begynt å rulle borti England vil snart få skikkelig fart på seg.

Johnny47

Legg inn av Johnny47 »

Jeg vil tro lista ligger ganske likt i alle supportermiljø. Snøballene ruller den veien en helst vil den skal rulle. Men aller mest bort fra en selv selvsagt..

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»