*Haaland vs Nunez Scoringstråd*

Svar
taknina

Re: *Haaland vs Nunez Scoringstråd*

Legg inn av taknina »

fugletitteren skrev: tor okt 06, 2022 8:09 am
chelsea8 skrev: tor okt 06, 2022 7:18 am
fugletitteren skrev: ons okt 05, 2022 10:01 pm For å være on topic, hva er stillingen mål Braut vs Nunez nå?
19 - 1
Verste er at vedkommende som startet tråden faktisk trodde det skulle bli jevnt, og en duell å følge gjennom sesongen.

Kan eventyret om skilpadda og haren være relevant her?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Enzino skrev: man jun 13, 2022 1:39 pm Jeg tror også 26 mål og 30 kamper er for mye. Han skal nok fases inn i laget og spillestilen. Tipper han havner på pluss minus 20 mål og 25 kamper. 6-7 assists. Det vil i så fall være en kanon første-sesong imo.
Enig i at dette ville vært en veldig god førstesesong. Hva kan vi da egentlig kalle det Haaland holder på med nå?

MentalM

Legg inn av MentalM »

Lew_Ashby skrev: tor okt 06, 2022 10:24 am Enig i at dette ville vært en veldig god førstesesong. Hva kan vi da egentlig kalle det Haaland holder på med nå?
Average at best

guru

Legg inn av guru »

Brauten mangler 9 mål på å score like mange som fjorårets toppscorere, Son og Salah (23). Han har 30 kamper å gjøre det på....

guru

Legg inn av guru »

fugletitteren skrev: tor okt 06, 2022 8:09 am Verste er at vedkommende som startet tråden faktisk trodde det skulle bli jevnt, og en duell å følge gjennom sesongen.
Angrer på at jeg ikke tok en del screenshots av diverse tweets etter community shield..... Var visst ikke måte på hvor stort overtak Nunez kom til å ha på Haaland denne sesongen ;)

qbah

Legg inn av qbah »

Steng tråden.

guru

Legg inn av guru »

Justice 97 skrev: tor okt 06, 2022 10:46 am
guru skrev: tor okt 06, 2022 10:32 am
fugletitteren skrev: tor okt 06, 2022 8:09 am Verste er at vedkommende som startet tråden faktisk trodde det skulle bli jevnt, og en duell å følge gjennom sesongen.
Angrer på at jeg ikke tok en del screenshots av diverse tweets etter community shield..... Var visst ikke måte på hvor stort overtak Nunez kom til å ha på Haaland denne sesongen ;)
Det er da fullt mulig å gå tilbake for å finne de aktuelle tweets. Da slipper du angeren.
For langt å scrolle, hehe :) (Mange er nok slettet også)

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Lew_Ashby skrev: tor okt 06, 2022 10:24 am
Enzino skrev: man jun 13, 2022 1:39 pm Jeg tror også 26 mål og 30 kamper er for mye. Han skal nok fases inn i laget og spillestilen. Tipper han havner på pluss minus 20 mål og 25 kamper. 6-7 assists. Det vil i så fall være en kanon første-sesong imo.
Enig i at dette ville vært en veldig god førstesesong. Hva kan vi da egentlig kalle det Haaland holder på med nå?
Først må jeg jo bare glatt innrømme at jeg undervurderte Braut veldig. Det han gjør nå hadde jeg håpet på, men langt i fra vært sikker på at han kunne få til etter noen sesonger. Til mitt forsvar var det vel ikke en gang de mest optimistiske som klarte å forutse det han har levert så langt.

Jeg vil kalle det han driver med for utenomjordisk. Han spiller sin første sesong i det som antakelig er verdens tøffeste liga, og han ser ut som en veldig god 18 åring som spiller U15 fotball. Han er for fotballsmart, for rask og for sterk for motspillerne.

Og han fortsetter selvsagt å herje i CL i tillegg.

Kan han virkelig bli bedre enn dette? De fleste fotballspillere når jo ikke toppnivået sitt i så ung alder. Hvis man ser for seg at han blir enda bedre de neste årene, som gjennomsnittsspilleren, så blir man svimmel av hvor det skal ende.

Så får vi krysse fingre for at han holder seg mer eller mindre skadefri de neste 10-12 årene. Og at vi får opp gode nok norske spillere rund ham, til at han kan få utfolde seg i mesterskap etterhvert også.

Hvor mange gullballer tror vi han kommer til å få? 5-6 stk.?

Moist

Legg inn av Moist »

Enzino skrev: tor okt 06, 2022 11:14 am
Hvor mange gullballer tror vi han kommer til å få? 5-6 stk.?
Det kommer helt an på hva Mbappe gjør tror jeg.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Enzino skrev: tor okt 06, 2022 11:14 am Først må jeg jo bare glatt innrømme at jeg undervurderte Braut veldig. Det han gjør nå hadde jeg håpet på, men langt i fra vært sikker på at han kunne få til etter noen sesonger. Til mitt forsvar var det vel ikke en gang de mest optimistiske som klarte å forutse det han har levert så langt.
Ja, det var ikke for å ta deg for det anslaget ditt, mente det var fornuftig og illustrerer hvor absurd det Haaland driver på med er. Jeg bommet selv grovt på hva Haaland kunne levere i City-drakten, noe som reflekteres i FPL-plasseringen min. Det han gjør er bedre enn hva jeg trodde ville være det absolutt beste scenarioet for ham i City. Smadrer det faktisk.

Enzino
Innlegg: 5989

Legg inn av Enzino »

Lew_Ashby skrev: tor okt 06, 2022 11:30 am
Enzino skrev: tor okt 06, 2022 11:14 am Først må jeg jo bare glatt innrømme at jeg undervurderte Braut veldig. Det han gjør nå hadde jeg håpet på, men langt i fra vært sikker på at han kunne få til etter noen sesonger. Til mitt forsvar var det vel ikke en gang de mest optimistiske som klarte å forutse det han har levert så langt.
Ja, det var ikke for å ta deg for det anslaget ditt, mente det var fornuftig og illustrerer hvor absurd det Haaland driver på med er. Jeg bommet selv grovt på hva Haaland kunne levere i City-drakten, noe som reflekteres i FPL-plasseringen min. Det han gjør er bedre enn hva jeg trodde ville være det absolutt beste scenarioet for ham i City. Smadrer det faktisk.
Neida, jeg skjønte det ikke var for å ta meg på feil forventninger. :-)

Jeg antok at du svarte på nettopp mitt innlegg, fordi det var et ganske realistisk estimat før sesongen startet, og dermed fikk fram hvor absurd bra han har levert.

Superlativene er vel allerede brukt opp. Hele greia er litt surrealistisk.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

guru skrev: tor okt 06, 2022 10:32 am
fugletitteren skrev: tor okt 06, 2022 8:09 am Verste er at vedkommende som startet tråden faktisk trodde det skulle bli jevnt, og en duell å følge gjennom sesongen.
Angrer på at jeg ikke tok en del screenshots av diverse tweets etter community shield..... Var visst ikke måte på hvor stort overtak Nunez kom til å ha på Haaland denne sesongen ;)
Ja, morsomt når folk har fasit etter en treningskamp.

For all del, Nunez kan bli bra han, men heldigvis har han vist seg langt svakere både teknisk og ferdighetsmessig ift avslutninger, enn jeg fryktet.

Haaland kom jo med en proveniens, han visste man ville slå til, men han har jo dessverre overgått selv de mest optimistiske spådommer.
Virker jo som city har fått kontroll på skadene hans også, som vel var det eneste ankepunktet fra BM tiden.

Får bare håper han kun blir et par tre år, før han flytter på seg.

fugletitteren

Legg inn av fugletitteren »

Moist skrev: tor okt 06, 2022 11:16 am
Enzino skrev: tor okt 06, 2022 11:14 am
Hvor mange gullballer tror vi han kommer til å få? 5-6 stk.?
Det kommer helt an på hva Mbappe gjør tror jeg.
Mbappe bør komme seg til en av de store ligaene, før han kan snakke om gullball.

Jompa

Legg inn av Jompa »

taknina skrev: tor okt 06, 2022 10:16 am
fugletitteren skrev: tor okt 06, 2022 8:09 am
chelsea8 skrev: tor okt 06, 2022 7:18 am

19 - 1
Verste er at vedkommende som startet tråden faktisk trodde det skulle bli jevnt, og en duell å følge gjennom sesongen.

Kan eventyret om skilpadda og haren være relevant her?
Slow and steady wins the race. Vi får se...

taknina

Legg inn av taknina »

guru skrev: tor okt 06, 2022 10:31 am Brauten mangler 9 mål på å score like mange som fjorårets toppscorere, Son og Salah (23). Han har 30 kamper å gjøre det på....
Da skal det vel holde hardt

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

fugletitteren skrev: tor okt 06, 2022 12:35 pm
Moist skrev: tor okt 06, 2022 11:16 am
Enzino skrev: tor okt 06, 2022 11:14 am
Hvor mange gullballer tror vi han kommer til å få? 5-6 stk.?
Det kommer helt an på hva Mbappe gjør tror jeg.
Mbappe bør komme seg til en av de store ligaene, før han kan snakke om gullball.
Åpenbart. Hadde passet fint inn i United.. :)
Samtidig som det nok vil være veldig avgjørende hva de presterer i CL.
Ingen av de er i nærheten av Messi/Ronaldo som har vært dominerende og vært tyngden på vektskålen i mange CL titler.
Tror forresten ikke ett sekund på at Haaland er 100% norsk, det kan faen ikke stemme.

taknina

Legg inn av taknina »

Enzino skrev: tor okt 06, 2022 11:49 am
Lew_Ashby skrev: tor okt 06, 2022 11:30 am
Enzino skrev: tor okt 06, 2022 11:14 am Først må jeg jo bare glatt innrømme at jeg undervurderte Braut veldig. Det han gjør nå hadde jeg håpet på, men langt i fra vært sikker på at han kunne få til etter noen sesonger. Til mitt forsvar var det vel ikke en gang de mest optimistiske som klarte å forutse det han har levert så langt.
Ja, det var ikke for å ta deg for det anslaget ditt, mente det var fornuftig og illustrerer hvor absurd det Haaland driver på med er. Jeg bommet selv grovt på hva Haaland kunne levere i City-drakten, noe som reflekteres i FPL-plasseringen min. Det han gjør er bedre enn hva jeg trodde ville være det absolutt beste scenarioet for ham i City. Smadrer det faktisk.
Neida, jeg skjønte det ikke var for å ta meg på feil forventninger. :-)

Jeg antok at du svarte på nettopp mitt innlegg, fordi det var et ganske realistisk estimat før sesongen startet, og dermed fikk fram hvor absurd bra han har levert.

Superlativene er vel allerede brukt opp. Hele greia er litt surrealistisk.
Sant å si så er det vel ikke bare litt heller.

Spessielt opp mot ett lag som har spillt rimelig anneldes og PEP klager vel fortsatt hører, leser jeg om at angrepene går for raskt og at det må roes mye mer ned å bruke ballen mye mer som ifjor.

Wellé

Legg inn av Wellé »

Megapixsel skrev: tor okt 06, 2022 12:45 pm Åpenbart. Hadde passet fint inn i United.. :)
Samtidig som det nok vil være veldig avgjørende hva de presterer i CL.
Ingen av de er i nærheten av Messi/Ronaldo som har vært dominerende og vært tyngden på vektskålen i mange CL titler.
Tror forresten ikke ett sekund på at Haaland er 100% norsk, det kan faen ikke stemme.
Vil heller si at han passer inn i Arsenal så han kan ta opp arven etter Henry. I United så er vel den mest nærliggende sammenligningen David Bellion?

taknina

Legg inn av taknina »

Wellé skrev: tor okt 06, 2022 12:54 pm
Megapixsel skrev: tor okt 06, 2022 12:45 pm Åpenbart. Hadde passet fint inn i United.. :)
Samtidig som det nok vil være veldig avgjørende hva de presterer i CL.
Ingen av de er i nærheten av Messi/Ronaldo som har vært dominerende og vært tyngden på vektskålen i mange CL titler.
Tror forresten ikke ett sekund på at Haaland er 100% norsk, det kan faen ikke stemme.
Vil heller si at han passer inn i Arsenal så han kan ta opp arven etter Henry
















I United så er vel den mest nærliggende sammenligningen David Bellion?
Andrej Antanosovitsj Kantsjelskis

Ka9nen

Legg inn av Ka9nen »

Man har jo en som overgår Haaland og til og med Nunez i PL, ikke glem det folkens:


Champis

Legg inn av Champis »

oddvar_kjempebra skrev: tor okt 06, 2022 10:14 am
Champis skrev: tor okt 06, 2022 10:07 am
oddvar_kjempebra skrev: tor okt 06, 2022 9:35 am

Der var de ja.

Jeg er bare glad og smiler :) Du derimot måtte bare skrive et innlegg hvor du sutrer over at Haaland spiller i City. Stor forskjell.
Tror du bør lese det jeg skrev. Jeg har aldri sutret over at han spiller i City. Tverimot er det stor underholdning å se han skåre alle disse målene for City. Men det er et faktum at han skårer alle disse målene for diktatorer som bruker City til sportsvasking.

Og alt jeg påpekte var at uten Haaland blir City, for meg, helt uinteressante. Av en eller annen merkelig grunn hadde du behov for å fortelle at du ikke sutret over innlegget mitt. Det hadde du gjort mer overbevisende ved å ikke svare i det hele tatt.

Nettopp, så du er den som sutrer over at Haaland spiller i City, men har allikevel behov for å kalle meningsmotstandere for sutrere sånn på forhånd, bare sånn for å kneble dem i forkant, så de ikke skal bli oppfattet som sutrete. Smart.

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Champis skrev: lør okt 08, 2022 7:30 pm
oddvar_kjempebra skrev: tor okt 06, 2022 10:14 am
Champis skrev: tor okt 06, 2022 10:07 am


Jeg er bare glad og smiler :) Du derimot måtte bare skrive et innlegg hvor du sutrer over at Haaland spiller i City. Stor forskjell.
Tror du bør lese det jeg skrev. Jeg har aldri sutret over at han spiller i City. Tverimot er det stor underholdning å se han skåre alle disse målene for City. Men det er et faktum at han skårer alle disse målene for diktatorer som bruker City til sportsvasking.

Og alt jeg påpekte var at uten Haaland blir City, for meg, helt uinteressante. Av en eller annen merkelig grunn hadde du behov for å fortelle at du ikke sutret over innlegget mitt. Det hadde du gjort mer overbevisende ved å ikke svare i det hele tatt.

Nettopp, så du er den som sutrer over at Haaland spiller i City, men har allikevel behov for å kalle meningsmotstandere for sutrere sånn på forhånd, bare sånn for å kneble dem i forkant, så de ikke skal bli oppfattet som sutrete. Smart.
Jeg sutrer ikke over at han spiller i City. Jeg konstaterer at han valgte å spille der på tross av eierne og at han må tåle kritikk for det. Men det finnes de som mener at man ikke skal kunne kritisere dette. De sutrer hver gang Haaland får kritikk. Er du en av disse?

Men i dette tilfellet var det snakk om hvor spennende City er med og uten Haaland. Jeg sier da at jeg synes City uten Haaland ikke er særlig spennende. Og jeg spådde at sutrerne også ville sutre over at jeg mente det.

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

Nå er det igjen.

Faquarl

Legg inn av Faquarl »

VERDENS BESTE SPISS!!

Guarnere

Legg inn av Guarnere »

Opphentingen har startet.

startelver

Legg inn av startelver »

Hva er stillingen ?

Koskinen

Legg inn av Koskinen »

15-2 i PL

chelsea8

Legg inn av chelsea8 »

startelver skrev: søn okt 09, 2022 6:13 pm Hva er stillingen ?
20- 2

Brukeravatar
tomi
Innlegg: 1153

Legg inn av tomi »

Haaland skjelver i buksene nå. Opphentingen er i gang.

Champis

Legg inn av Champis »

oddvar_kjempebra skrev: lør okt 08, 2022 9:47 pm
Champis skrev: lør okt 08, 2022 7:30 pm
oddvar_kjempebra skrev: tor okt 06, 2022 10:14 am

Tror du bør lese det jeg skrev. Jeg har aldri sutret over at han spiller i City. Tverimot er det stor underholdning å se han skåre alle disse målene for City. Men det er et faktum at han skårer alle disse målene for diktatorer som bruker City til sportsvasking.

Og alt jeg påpekte var at uten Haaland blir City, for meg, helt uinteressante. Av en eller annen merkelig grunn hadde du behov for å fortelle at du ikke sutret over innlegget mitt. Det hadde du gjort mer overbevisende ved å ikke svare i det hele tatt.

Nettopp, så du er den som sutrer over at Haaland spiller i City, men har allikevel behov for å kalle meningsmotstandere for sutrere sånn på forhånd, bare sånn for å kneble dem i forkant, så de ikke skal bli oppfattet som sutrete. Smart.
Jeg sutrer ikke over at han spiller i City. Jeg konstaterer at han valgte å spille der på tross av eierne og at han må tåle kritikk for det. Men det finnes de som mener at man ikke skal kunne kritisere dette. De sutrer hver gang Haaland får kritikk. Er du en av disse?

Men i dette tilfellet var det snakk om hvor spennende City er med og uten Haaland. Jeg sier da at jeg synes City uten Haaland ikke er særlig spennende. Og jeg spådde at sutrerne også ville sutre over at jeg mente det.

Nettopp, du kalte de som er uenig med deg for sutrete på forhånd, sånn at du forhåpentligvis skulle unngå at noen kommenterte det - for da ville de jo framstått sutrete, ikke sant?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Premier League»