Erling Braut Haaland - en overgangssaga

Svar
Ohlaien

Re: Erling Braut Haaland - en overgangssaga

Legg inn av Ohlaien »

Kan ikke annet enn å bøye meg i hatten for det Saliph skriver. 100% spot on.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

silkyglenjohnson skrev: tor okt 06, 2022 7:39 pm
Saliph skrev: tor okt 06, 2022 7:34 pm Ekstrempatriotisme har alltid vært reservert for de svake. Folk som ikke vet bedre. Folk som har et infantilt behov for fars-/morsfigurer for å klare å komme seg gjennom livet - akkurat som kongehuset. Det er sånne folk jeg ser i denne thread.
Som alltid er jeg helt enig med Saliph.
God bedring!

Alpha

Legg inn av Alpha »

Saliph skrev: tor okt 06, 2022 6:11 pm

Ikke rart han gikk til Abu Dhabi.



Uansett ser jeg ikke hvordan det ødelegger "agendaen" min, så du må gjerne utdype. Han kunne altså fått like godt betalt andre steder, men valgte likevel Abu Dhabi-psykopatene? Ja, det stiller ham jo i et bedre lys.
Tenk at du fortsatt ikke forstår at klubbvalget ikke dreier seg om økonomisk motivasjon. Har du glemt å ta opp visiret på ridderhjelmen din når du leser gjennom kommentarene som forklarer hvorfor han har tatt valget som han har gjort?

Saliph

Legg inn av Saliph »

Alpha skrev: tor okt 06, 2022 7:48 pm
Saliph skrev: tor okt 06, 2022 6:11 pm

Ikke rart han gikk til Abu Dhabi.



Uansett ser jeg ikke hvordan det ødelegger "agendaen" min, så du må gjerne utdype. Han kunne altså fått like godt betalt andre steder, men valgte likevel Abu Dhabi-psykopatene? Ja, det stiller ham jo i et bedre lys.
Tenk at du fortsatt ikke forstår at klubbvalget ikke dreier seg om økonomisk motivasjon. Har du glemt å ta opp visiret på ridderhjelmen din når du leser gjennom kommentarene som forklarer hvorfor han har tatt valget som han har gjort?
Nei, det handler nok om at "pappaen min spilte jo for klubben!!!11"

Alpha

Legg inn av Alpha »

Saliph skrev: tor okt 06, 2022 7:52 pm
Alpha skrev: tor okt 06, 2022 7:48 pm
Saliph skrev: tor okt 06, 2022 6:11 pm

Ikke rart han gikk til Abu Dhabi.



Uansett ser jeg ikke hvordan det ødelegger "agendaen" min, så du må gjerne utdype. Han kunne altså fått like godt betalt andre steder, men valgte likevel Abu Dhabi-psykopatene? Ja, det stiller ham jo i et bedre lys.
Tenk at du fortsatt ikke forstår at klubbvalget ikke dreier seg om økonomisk motivasjon. Har du glemt å ta opp visiret på ridderhjelmen din når du leser gjennom kommentarene som forklarer hvorfor han har tatt valget som han har gjort?
Nei, det handler nok om at "pappaen min spilte jo for klubben!!!11"
Hvor spilte faren din? FK Krenket?

Skjønner ikke at det er mulig å se seg så ufattelig blind. Gidder ikke engang å nevne reelle motivasjonsfaktorerer, da du på forhånd har superlimet øynene igjen for alt som ikke angår Islam.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

Gleder meg til å bivåne den mentale gymnastikken forumets United- og Liverpoolfans må gjennom for å rettferdiggjøre at spillerne fra lagene de holder med deltar i tidenes største sportswashing-prosjekt.

"Det er jo en guttedrøm" er tydeligvis et argument som bare kan brukes for spillere uten norsk pass.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Alpha skrev: tor okt 06, 2022 7:55 pm
Saliph skrev: tor okt 06, 2022 7:52 pm
Alpha skrev: tor okt 06, 2022 7:48 pm

Tenk at du fortsatt ikke forstår at klubbvalget ikke dreier seg om økonomisk motivasjon. Har du glemt å ta opp visiret på ridderhjelmen din når du leser gjennom kommentarene som forklarer hvorfor han har tatt valget som han har gjort?
Nei, det handler nok om at "pappaen min spilte jo for klubben!!!11"
Hvor spilte faren din? FK Krenket?

Skjønner ikke at det er mulig å se seg så ufattelig blind. Gidder ikke engang å nevne reelle motivasjonsfaktorerer, da du på forhånd har superlimet øynene igjen for alt som ikke angår Islam.
:lol: Ja, det er jeg som er krenket her!

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

FranciscoM skrev: tor okt 06, 2022 6:16 pm
lsklars skrev: tor okt 06, 2022 6:07 pm Lommerusk

Slik han spiller nå er han absolutt verdt det.
Helt forbanna idiotisk at folk kan mene det.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

kytec skrev: tor okt 06, 2022 8:45 pm
FranciscoM skrev: tor okt 06, 2022 6:16 pm
lsklars skrev: tor okt 06, 2022 6:07 pm Lommerusk

Slik han spiller nå er han absolutt verdt det.
Helt forbanna idiotisk at folk kan mene det.
Du ser heller at pengene havner i lomma på klubbeierne? Deg om det.

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

La kjeklingen ligge.

-mod

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

FranciscoM skrev: tor okt 06, 2022 8:46 pm
kytec skrev: tor okt 06, 2022 8:45 pm
FranciscoM skrev: tor okt 06, 2022 6:16 pm

Slik han spiller nå er han absolutt verdt det.
Helt forbanna idiotisk at folk kan mene det.
Du ser heller at pengene havner i lomma på klubbeierne? Deg om det.
Jeg ser heller at vanlige folk får billigere billetter, billigere drakter til barna sine, billigere fotballabonnement på TV.

Meg om det.

Det eneste som hjelper er 100% boikott som jeg bedriver. Dessverre er det bare sånn middels effektrfullt så lenge jeg er alene om det.

Jeg var ivrig forballsupporter da spillerne hadde nogenlunde ok lønninger. Husker da Teddy Sheringham fikk 80 000 kr i uka i Tottenham, da tenkte jeg at nå nærmer det seg en grense.

FranciscoM

Legg inn av FranciscoM »

kytec skrev: tor okt 06, 2022 8:55 pm
FranciscoM skrev: tor okt 06, 2022 8:46 pm
kytec skrev: tor okt 06, 2022 8:45 pm

Helt forbanna idiotisk at folk kan mene det.
Du ser heller at pengene havner i lomma på klubbeierne? Deg om det.
Jeg ser heller at vanlige folk får billigere billetter, billigere drakter til barna sine, billigere fotballabonnement på TV.

Meg om det.

Det eneste som hjelper er 100% boikott som jeg bedriver. Dessverre er det bare sånn middels effektrfullt så lenge jeg er alene om det.

Jeg var ivrig forballsupporter da spillerne hadde nogenlunde ok lønninger. Husker da Teddy Sheringham fikk 80 000 kr i uka i Tottenham, da tenkte jeg at nå nærmer det seg en grense.
Ganske naivt å tro at lavere lønninger fører til lavere priser for publikum og ikke øke inntekter for eierne.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

FranciscoM skrev: tor okt 06, 2022 9:02 pm
kytec skrev: tor okt 06, 2022 8:55 pm
FranciscoM skrev: tor okt 06, 2022 8:46 pm

Du ser heller at pengene havner i lomma på klubbeierne? Deg om det.
Jeg ser heller at vanlige folk får billigere billetter, billigere drakter til barna sine, billigere fotballabonnement på TV.

Meg om det.

Det eneste som hjelper er 100% boikott som jeg bedriver. Dessverre er det bare sånn middels effektrfullt så lenge jeg er alene om det.

Jeg var ivrig forballsupporter da spillerne hadde nogenlunde ok lønninger. Husker da Teddy Sheringham fikk 80 000 kr i uka i Tottenham, da tenkte jeg at nå nærmer det seg en grense.
Ganske naivt å tro at lavere lønninger fører til lavere priser for publikum og ikke øke inntekter for eierne.
Nei det er det ikke, forbrukerne må bruke makten sin. Viste jo greit hvor stor makt de egentlig har da denne superligaen egentlig var vedtatt startet.

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Braut er best!
Ingen protest!
Da er du en pest!

Jokkemedkniven

Legg inn av Jokkemedkniven »

TheRealArt_Verified skrev: tor okt 06, 2022 9:26 pm Braut er best!
Ingen protest!
Da er du en pest!
Den som sier imot!
Er en idiot!

startelver

Legg inn av startelver »

DET er allerede skrevet fra Mod (Crynix) i denne tråden. Respekter tråden istedenfor å kaste dritt etter andre.

Brukeravatar
Crynix
Innlegg: 1165
Sted: Oslo

Legg inn av Crynix »

startelver skrev: tor okt 06, 2022 9:55 pm DET er allerede skrevet fra Mod (Crynix) i denne tråden. Respekter tråden istedenfor å kaste dritt etter andre.
Ja, den gjaldt deg også.

Saliph

Legg inn av Saliph »

Nå som det begynte å bli gøy her.

startelver

Legg inn av startelver »

Dagens pressetreff med Pep. VG og Viaplay er på plass.


CliffC

Legg inn av CliffC »

Hører at Haaland har kjøpt leilighet på Bryne. Rart at ikke dette har satt i gang spekulasjoner om han er på vei tilbake til moderklubben.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

CliffC skrev: fre okt 07, 2022 8:59 pm Hører at Haaland har kjøpt leilighet på Bryne. Rart at ikke dette har satt i gang spekulasjoner om han er på vei tilbake til moderklubben.
Ryktene sier at dette er neste steg i karrieren til Erling Braut Håland.😂

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Kan det beskrives hvor psykt det er om Braut scorer hattrick i dag? Da blir det hattrick i 4 hjemmekamper på rad i serien.

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Har dog en følelse av at han går målløs av banen i dag.

startelver

Legg inn av startelver »

Southampton har vært svake. Hva kan de finne på?

Med mindre Hassentutten har bestemt seg for å banke opp Haaland , at alle spillere skal ta han, så kommer ikke Haaland til å gå målløs av banen.

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

startelver skrev: lør okt 08, 2022 12:21 pm Southampton har vært svake. Hva kan de finne på?

Med mindre Hassentutten har bestemt seg for å banke opp Haaland , at alle spillere skal ta han, så kommer ikke Haaland til å gå målløs av banen.
Tipper 2 mål på Haaland i dag. Hasenhuttl står i fare for å få sparken med tap i dag, så tipper han desperat prøver å få til et 0-0-resultat som sikrer ham jobben videre, men ser ikke hvordan de skal klare det. Soton har vært fryktelig svake til nå i sesongen.

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Et dobbelt hattrick hadde vært toppen av kransekaken i dag, men bør være fornøyd med fire mål. Hadde dog vært gøy med 5 Braut mål og noen minutter igjen. Da hadde det blitt jakt på nr 6... Lewa scorte vel 5 mål på 10 minutter mot Dortmund en gang. Braut bør klare noe lignende.

lsklars

Legg inn av lsklars »

TheRealArt_Verified skrev: lør okt 08, 2022 12:25 pm Et dobbelt hattrick hadde vært toppen av kransekaken i dag, men bør være fornøyd med fire mål. Hadde dog vært gøy med 5 Braut mål og noen minutter igjen. Da hadde det blitt jakt på nr 6... Lewa scorte vel 5 mål på 10 minutter mot Dortmund en gang. Braut bør klare noe lignende.
Wolfsburg.

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

lsklars skrev: lør okt 08, 2022 12:27 pm
TheRealArt_Verified skrev: lør okt 08, 2022 12:25 pm Et dobbelt hattrick hadde vært toppen av kransekaken i dag, men bør være fornøyd med fire mål. Hadde dog vært gøy med 5 Braut mål og noen minutter igjen. Da hadde det blitt jakt på nr 6... Lewa scorte vel 5 mål på 10 minutter mot Dortmund en gang. Braut bør klare noe lignende.
Wolfsburg.
Ok. Var sikker på han gjorde noe vilt mot Dortmund.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Han putta vel 4 mot Real Madrid for Dortmund engang

guru

Legg inn av guru »

Hehe. Får kun litt over 3 i odds for hat trick i dag. 1.2 i odds for Braut-mål.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»