NHL

Svar
GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Re: NHL

Legg inn av GiPazzini_85 »

Bern scorer først.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Josi og 1-1. På hjemmebane og greier.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Bern ypper seg bra her. 2-1.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Forsberg og Duchene har snudd det nå i 2.periode.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Josi igjen. 4-2.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Nashville vinner til slutt 4-3.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Utrolig at NHL starter igjen. De siste ukene har gått så fort. Kjekt blir det 👍

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Dette Montreal-laget ser temmelig håpløst ut, men Slavkovsky var bra i natt. Ellers stod Murray som en vegg for Toronto med mange imponerende redninger. Og Robertson fortsetter å produsere mange poeng i disse kampene. Kan fort bli mye NHL-spill for han i år.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Jaromir Jagr tenker visstnok på å legge opp nå. Helt utrolig at det går an å holde det gående så lenge. Ikke akkurat noen sullikliga den tsjekkiske heller og 43 kamper for et Kladno som slet med å holde seg oppe er ganske så imponerende for en femtiåring.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

GiPazzini_85 skrev: tir okt 04, 2022 3:32 pm Jaromir Jagr tenker visstnok på å legge opp nå. Helt utrolig at det går an å holde det gående så lenge. Ikke akkurat noen sullikliga den tsjekkiske heller og 43 kamper for et Kladno som slet med å holde seg oppe er ganske så imponerende for en femtiåring.
Helt sykt. Rett og slett helt sykt.
Levende legende

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

GiPazzini_85 skrev: tir okt 04, 2022 1:10 pm Dette Montreal-laget ser temmelig håpløst ut, men Slavkovsky var bra i natt. Ellers stod Murray som en vegg for Toronto med mange imponerende redninger. Og Robertson fortsetter å produsere mange poeng i disse kampene. Kan fort bli mye NHL-spill for han i år.
Toronto tror jeg kan gå langt kommende sesong. Matthews er klasse og jeg synes laget ser mer solid ut. Håpet ikke de går hele veien, men en outsidere hos meg

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Ellers tror jeg Carolina fort kan bli farlige denne sesongen med tanke på å gå hele veien

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Eisbären Berlin- San José Sharks nå.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Berlin i ledelsen. Sharks har vært tamme.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

San José snur kampen nå.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

TAdams6 skrev: tir okt 04, 2022 5:40 pm Ellers tror jeg Carolina fort kan bli farlige denne sesongen med tanke på å gå hele veien
Veldig fint bygd opp lag, ja. Og med Andersen tilbake blir de meget farlige. Men de har vel ikke topp-topp-nivået til Colorado og Tampa på sitt beste. Men de hadde nok tatt Rangers dersom de hadde hatt Andersen forrige sesong. Tror derimot ikke de hadde tatt Tampa da Kutsjerov herjet som verst i sluttspillet.

Pacioretty, Stastny og Kase inn er jo bra, men samtidig forsvant Niederreiter og Domi ble bare en halv sesong. Skal vel være sterkere totalt sett, men vet nå aldri.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Ikke all verden det San José viste i kveld. Kan vel være at de blir dårligste kaliforniske lag i sin divisjon og kanskje bare får Seattle bak seg. Virker veldig gråe og har lite å komme med. Nashville bør vel ha gode sjanser til å å starte sesongen med to strake i Praha. Ellers mange oppkjøringskamper til og med denne helgen til resten av lagene starter seriespillet. Rangers- Tampa og Kings- Vegas som første kamper onsdagsnatten der.

Smurfejonny
Innlegg: 316

Legg inn av Smurfejonny »

GiPazzini_85 skrev: tir okt 04, 2022 11:33 pm Ikke all verden det San José viste i kveld. Kan vel være at de blir dårligste kaliforniske lag i sin divisjon og kanskje bare får Seattle bak seg. Virker veldig gråe og har lite å komme med. Nashville bør vel ha gode sjanser til å å starte sesongen med to strake i Praha. Ellers mange oppkjøringskamper til og med denne helgen til resten av lagene starter seriespillet. Rangers- Tampa og Kings- Vegas som første kamper onsdagsnatten der.
Jeg tror Seattle kommer til å overraske mange denne sesongen, de er trolig ikke gode nok for WC men tror de kan være med å kjempe om det ganske lenge. Beniers ser veldig spennende ut og de har fått en del gode signeringer i sommer.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Smurfejonny skrev: tir okt 04, 2022 11:36 pm
GiPazzini_85 skrev: tir okt 04, 2022 11:33 pm Ikke all verden det San José viste i kveld. Kan vel være at de blir dårligste kaliforniske lag i sin divisjon og kanskje bare får Seattle bak seg. Virker veldig gråe og har lite å komme med. Nashville bør vel ha gode sjanser til å å starte sesongen med to strake i Praha. Ellers mange oppkjøringskamper til og med denne helgen til resten av lagene starter seriespillet. Rangers- Tampa og Kings- Vegas som første kamper onsdagsnatten der.
Jeg tror Seattle kommer til å overraske mange denne sesongen, de er trolig ikke gode nok for WC men tror de kan være med å kjempe om det ganske lenge. Beniers ser veldig spennende ut og de har fått en del gode signeringer i sommer.
Beniers ja, men hva ellers? Bjorkstrand og Burakovsky er nå brukbare og Shane Wright endte opp der,men Seattle ser ikke ut til å være et lag som kommer til å overraske med det første. Men ja, kanskje de tar Anaheim og San José i divisjonen, men som lag fremstår vel de to sistnevnte fortsatt som noe bedre.

Smurfejonny
Innlegg: 316

Legg inn av Smurfejonny »

GiPazzini_85 skrev: tir okt 04, 2022 11:46 pm
Smurfejonny skrev: tir okt 04, 2022 11:36 pm
GiPazzini_85 skrev: tir okt 04, 2022 11:33 pm Ikke all verden det San José viste i kveld. Kan vel være at de blir dårligste kaliforniske lag i sin divisjon og kanskje bare får Seattle bak seg. Virker veldig gråe og har lite å komme med. Nashville bør vel ha gode sjanser til å å starte sesongen med to strake i Praha. Ellers mange oppkjøringskamper til og med denne helgen til resten av lagene starter seriespillet. Rangers- Tampa og Kings- Vegas som første kamper onsdagsnatten der.
Jeg tror Seattle kommer til å overraske mange denne sesongen, de er trolig ikke gode nok for WC men tror de kan være med å kjempe om det ganske lenge. Beniers ser veldig spennende ut og de har fått en del gode signeringer i sommer.
Beniers ja, men hva ellers? Bjorkstrand og Burakovsky er nå brukbare og Shane Wright endte opp der,men Seattle ser ikke ut til å være et lag som kommer til å overraske med det første. Men ja, kanskje de tar Anaheim og San José i divisjonen, men som lag fremstår vel de to sistnevnte fortsatt som noe bedre.
Anaheim har noen spennende spillere. Men Seattle spilte ikke så dårlig i starten i fjor som resultatene sa. Da var Grubauer vaksinert mot å redde. Kommer Grubauer opp på nivå er de vesentlig styrket i forhold til i fjor. Jeg tror de kan overraske. Så kan vi heller se hvem som får rett i mars ;) Det er det heldigvis ingen som vet, mye kan skje frem til det.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Smurfejonny skrev: tir okt 04, 2022 11:52 pm
GiPazzini_85 skrev: tir okt 04, 2022 11:46 pm
Smurfejonny skrev: tir okt 04, 2022 11:36 pm

Jeg tror Seattle kommer til å overraske mange denne sesongen, de er trolig ikke gode nok for WC men tror de kan være med å kjempe om det ganske lenge. Beniers ser veldig spennende ut og de har fått en del gode signeringer i sommer.
Beniers ja, men hva ellers? Bjorkstrand og Burakovsky er nå brukbare og Shane Wright endte opp der,men Seattle ser ikke ut til å være et lag som kommer til å overraske med det første. Men ja, kanskje de tar Anaheim og San José i divisjonen, men som lag fremstår vel de to sistnevnte fortsatt som noe bedre.
Anaheim har noen spennende spillere. Men Seattle spilte ikke så dårlig i starten i fjor som resultatene sa. Da var Grubauer vaksinert mot å redde. Kommer Grubauer opp på nivå er de vesentlig styrket i forhold til i fjor. Jeg tror de kan overraske. Så kan vi heller se hvem som får rett i mars ;) Det er det heldigvis ingen som vet, mye kan skje frem til det.
Men de må jo hatt litt mer enn bare Wright og Beniers og at Grubauer klarer å redde mer. Ja, de har gjort en del ting riktig i sommer, men det ser jo fortsatt veldig tynt ut.

Smurfejonny
Innlegg: 316

Legg inn av Smurfejonny »

GiPazzini_85 skrev: tir okt 04, 2022 11:55 pm
Smurfejonny skrev: tir okt 04, 2022 11:52 pm
GiPazzini_85 skrev: tir okt 04, 2022 11:46 pm

Beniers ja, men hva ellers? Bjorkstrand og Burakovsky er nå brukbare og Shane Wright endte opp der,men Seattle ser ikke ut til å være et lag som kommer til å overraske med det første. Men ja, kanskje de tar Anaheim og San José i divisjonen, men som lag fremstår vel de to sistnevnte fortsatt som noe bedre.
Anaheim har noen spennende spillere. Men Seattle spilte ikke så dårlig i starten i fjor som resultatene sa. Da var Grubauer vaksinert mot å redde. Kommer Grubauer opp på nivå er de vesentlig styrket i forhold til i fjor. Jeg tror de kan overraske. Så kan vi heller se hvem som får rett i mars ;) Det er det heldigvis ingen som vet, mye kan skje frem til det.
Men de må jo hatt litt mer enn bare Wright og Beniers og at Grubauer klarer å redde mer. Ja, de har gjort en del ting riktig i sommer, men det ser jo fortsatt veldig tynt ut.
Burakovsky og Bjorkstrand gir de mer offensiv dybde. Wright er jeg usikker på om er helt klar eller om han burde ha en sesong i AHL først. Det kan gå alle veier for de denne sesongen, men jeg syntes de ser spennende ut og tror de kan overraske positivt.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Smurfejonny skrev: ons okt 05, 2022 12:06 am
GiPazzini_85 skrev: tir okt 04, 2022 11:55 pm
Smurfejonny skrev: tir okt 04, 2022 11:52 pm

Anaheim har noen spennende spillere. Men Seattle spilte ikke så dårlig i starten i fjor som resultatene sa. Da var Grubauer vaksinert mot å redde. Kommer Grubauer opp på nivå er de vesentlig styrket i forhold til i fjor. Jeg tror de kan overraske. Så kan vi heller se hvem som får rett i mars ;) Det er det heldigvis ingen som vet, mye kan skje frem til det.
Men de må jo hatt litt mer enn bare Wright og Beniers og at Grubauer klarer å redde mer. Ja, de har gjort en del ting riktig i sommer, men det ser jo fortsatt veldig tynt ut.
Burakovsky og Bjorkstrand gir de mer offensiv dybde. Wright er jeg usikker på om er helt klar eller om han burde ha en sesong i AHL først. Det kan gå alle veier for de denne sesongen, men jeg syntes de ser spennende ut og tror de kan overraske positivt.
Jo da, men det er som sagt noe med denne bredden. Men som du nevner, en vet jo aldri. Se bare på Vegas og Islanders i fjor.

Smurfejonny
Innlegg: 316

Legg inn av Smurfejonny »

GiPazzini_85 skrev: ons okt 05, 2022 12:11 am
Smurfejonny skrev: ons okt 05, 2022 12:06 am
GiPazzini_85 skrev: tir okt 04, 2022 11:55 pm

Men de må jo hatt litt mer enn bare Wright og Beniers og at Grubauer klarer å redde mer. Ja, de har gjort en del ting riktig i sommer, men det ser jo fortsatt veldig tynt ut.
Burakovsky og Bjorkstrand gir de mer offensiv dybde. Wright er jeg usikker på om er helt klar eller om han burde ha en sesong i AHL først. Det kan gå alle veier for de denne sesongen, men jeg syntes de ser spennende ut og tror de kan overraske positivt.
Jo da, men det er som sagt noe med denne bredden. Men som du nevner, en vet jo aldri. Se bare på Vegas og Islanders i fjor.
Det eneste som er sikkert er at det blir ikke som vi tror til slutt. Noen vil gå på en smell og andre vil overraske. Det avhenger ofte av hvilke unge spillere som tar det neste steget. Men det blir uansett spennende,

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Tre PP-mål for Canucks mot Oilers. Scheifele, Connor og Ehlers på for Jets i deres 5-0-seier mot Flames. Veldig målrikt mellom Rangers og Bruins.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Sonny Milano og Cody Eakin released fra PTO hos Calgary. Veldig overraskende for meg at de 2 står uten klubb ennå.

Sonny Milano var den UFA spilleren Jets supportere ønsket mest av de som har vært ledige siste månedene. 26 år. 66 kamper og 34 poeng for Anaheim forrige sesong. Jets har ennå ledig cap space. Det er spennende det Jets har, men dette er noen knepp opp. Jeg sier ja takk
https://www.eliteprospects.com/player/1 ... nny-milano

Cody Eakin er blitt 31 år gammel. Center som var i Buffalo sist sesong. 69 kamper og 12 poeng. Ikke allverden. Det har gått nedover med Eakin siste årene. 8 kamper og 5 poeng for Jets for 3 sesonger siden. Ikke like nyttig for Jets. De har center alternativer. Men Eakin bør være nyttig for noen klubber NHL.

Håper Jets går for Milano.

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Først i dag ble altså Dallas Stars og Jason Robertson enige om ny kontrakt. Kan vel fort bli nytt sluttspill der i år også dersom Oettinger, Robertson, Pavelski, Suter, Heiskanen, Hintz og Seguin leverer.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Berdin, lovende ung keeper hos Jets har ikke vært med på campen pga personlige årsaker. Nå kommer det fram at han ikke kommer til å være med Jets/Moose denne sesongen






GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Heldigvis snart slutt på disse oppkjøringskampene. I kveld og i morgen kveld kl. 20 spiller Nashville og San José de to første kampene i grunnspillet. Nashville bør vel ha et klart favorittstempel her.

Ser at flere utpeker Chicago, Arizona, Montreal og Flyers som de klareste kandidatene til å bli det dårligste laget i år. San José og Seattle skal vel ikke være langt unna de heller. Buffalo får kanskje et lite løft?

GiPazzini_85
Innlegg: 12991

Legg inn av GiPazzini_85 »

Bare et minutt gikk før Sherwood sendte Nashville i ledelsen.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Ishockey»