Geosentrisk modell av jorden

Svar
SirJames

Re: Geosentrisk modell av jorden

Legg inn av SirJames »

NiGoZeroIchi skrev: fre okt 07, 2022 9:30 am
Orlar skrev: tor okt 06, 2022 6:19 pm Jeg har blokkert BlackEagle, SirJames og Moist.
Greit nok at jeg ikke har skrevet så mange innlegg på denne tråden, men jeg føler meg jo litt utelatt her...
Selv tar jeg det som et sunnhetstegn å bli blokkert av batshit crazy psychoes.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

SirJames skrev: fre okt 07, 2022 10:10 am Selv tar jeg det som et sunnhetstegn å bli blokkert av batshit crazy psychoes.
Og jeg blir en smule fornærmet for at jeg fortsatt ikke er på den ekslusive listen hans.

Brukeravatar
BlackEagle
Innlegg: 2656
Sted: Vågå

Legg inn av BlackEagle »

Orlar skrev: tor okt 06, 2022 9:25 am @BlackEagle du kommer med 3 stk innlegg i slengen, og bare ødelegger tråden med spam! Tar ting ut av sammenheng. Moderator bør gripe inn. Og få fjernet sånne som deg. Mange av dine spørsmål er ikke relevant fordi bevisene fra før av er knusende. Du driv å suttre fordi jeg ikke svarer på dine spørsmål. Skjerp deg.
Så du mener det er UFINT å svare på spørsmål?

BE

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

BlackEagle skrev: fre okt 07, 2022 10:24 am Så du mener det er UFINT å svare på spørsmål?

BE
Såpass ufint at han har plassert deg på uvennlisten sin sammen med en knippe andre som visste bedre. Dermed ser han ikke svarene til disse.

Brukeravatar
BlackEagle
Innlegg: 2656
Sted: Vågå

Legg inn av BlackEagle »

Orlar skrev: tor okt 06, 2022 10:05 am President John F. Kennedy was well aware of America‘s secret society control.

"It depends on infiltration instead of invasion, on subversion instead of elections, on intimidation instead of free choice. It is a system which has conscripted vast human and material resources into the building of a tightly knit, highly efficient machine that combines military, diplomatic, intelligence, economic, scientific, and political operations. Its preparations are concealed, not published, its mistakes are buried, not headlined, its dissenters are silenced, not praised, no expenditure is questioned, no secret is revealed ... I am asking your help in the tremendous task of informing and alerting the American people.

"The high office of President has been used to foment a plot to destroy the American's freedom, and before I leave office I must inform the citizen of his plight."
- John F. Kennedy at Columbia University, Nov. 1st, 1963
...og hva var poenget med det der? Eller forsøker du bare å vise hvor redd du er? Og før du tar av: NEI - jeg har ikke så mye som antydet at det hr. Kennedy iflg. deg har sagt er feil.

BE

Brukeravatar
B.E.
Innlegg: 2160
Sted: Langt ut på landet, midt i tjukkeste bibelbeltet

Legg inn av B.E. »

Orlar skrev: fre okt 07, 2022 8:01 am @B.E. vi ser nivået...bare latterliggjøring.. jeg viser dere seriøs informasjon med videoer, og du kommer med en boks bønner. B.E er vel BlackEagle. Jeg legger deg inn på blokkeringslisten.
Bilde

Brukeravatar
BlackEagle
Innlegg: 2656
Sted: Vågå

Legg inn av BlackEagle »

Orlar skrev: tor okt 06, 2022 11:20 am
Jeg tror de har andre ting å gjøre enn å skyte "småspurv" med kanon. Spesiellt etter vaksinen er akseptert av en stor del av befolkningen. Det er ikke bare min sannhet. Det er millioner av vanlige folk på grasrota sin sannhet. Bare i USA er det 1/3 som trur på flat og stillestående jord.
At f. eks. 643, fjorten eller 210 millioner mennesker TROR at nissen finnes, betyr slett ikke at de VET det - og enda mindre at nissen faktisk finnes. Du blander tydeligvis sammen religiøs, blind tro med din fryktskjelvende buksebak fordi du ikke forstår noe av hvordan verden er skrudd sammen - og FØR du tar av: med forrige setning mener jeg ikke at noen har sitti på en fjøskrakk og bokstavelig skrudd verden sammen. Du kan eventuelt spørre budeia som hadde morra-stellet den dagen, men jeg er ikke sikker på om det kommer til å hjelpe deg noe særlig. Men for å si det rett ut:

Din TRO beviser ikke annet enn at du har en tro.

Har du sett huldra og nøkken noen gang? Det er rart om du ikke har det, for i hundrevis av år har mange mennesker TRODD på disse entitetene - men kanskje de slett ikke finnes, til tross for at mange mennesker har trodd på dem i flerfoldige generasjoner?

Jeg kan fortelle deg én ting: Ut fra innleggene her inne, er det en klar sannsynlighetsovervekt for at svært, svært få er interessert i din kristelion. Stang huet i veggen i stedet - dét vil i det minste gi ett resultat som kan bevises.

BE

Mehell

Legg inn av Mehell »

Orlar skrev: fre okt 07, 2022 9:37 am
NiGoZeroIchi skrev: fre okt 07, 2022 9:30 am
Orlar skrev: tor okt 06, 2022 6:19 pm Jeg har blokkert BlackEagle, SirJames og Moist.
Greit nok at jeg ikke har skrevet så mange innlegg på denne tråden, men jeg føler meg jo litt utelatt her...
Det er egentlig midlertidig. Hvis jeg ser "trollene" roer seg ned, så er det mulig jeg tar de bort fra ignoreringslisten. Jeg har ikke lagt merke til at du er av dem som bevisst prøver å ødelegge tråden. Det helt greit med litt "humor" innimellom. Et artig bilde.
Du får gi beskjed når du åpner dem opp igjen da. Jeg orker ikke diskutere med noen som driver så massiv form for sensurering.
Ytringsfrihet innenfor gitte rammer, vet du. Og i den grad rammene har blitt brutt her inne så tror jeg rett og slett vi skal ta litt skyld der alle sammen.

Brukeravatar
B.E.
Innlegg: 2160
Sted: Langt ut på landet, midt i tjukkeste bibelbeltet

Legg inn av B.E. »

Mehell skrev: fre okt 07, 2022 11:20 am
Orlar skrev: fre okt 07, 2022 9:37 am
NiGoZeroIchi skrev: fre okt 07, 2022 9:30 am

Greit nok at jeg ikke har skrevet så mange innlegg på denne tråden, men jeg føler meg jo litt utelatt her...
Det er egentlig midlertidig. Hvis jeg ser "trollene" roer seg ned, så er det mulig jeg tar de bort fra ignoreringslisten. Jeg har ikke lagt merke til at du er av dem som bevisst prøver å ødelegge tråden. Det helt greit med litt "humor" innimellom. Et artig bilde.
Du får gi beskjed når du åpner dem opp igjen da. Jeg orker ikke diskutere med noen som driver så massiv form for sensurering.
Ytringsfrihet innenfor gitte rammer, vet du. Og i den grad rammene har blitt brutt her inne så tror jeg rett og slett vi skal ta litt skyld der alle sammen.
Lol. Tror du har misforstått hva massiv sensurering er. Orlar bare stikker hodet i sanden eller lukker øynene.

Bilde
Sist redigert av B.E. den fre okt 07, 2022 11:41 am, redigert 1 gang totalt.

Mehell

Legg inn av Mehell »

B.E. skrev: fre okt 07, 2022 11:37 am
Mehell skrev: fre okt 07, 2022 11:20 am
Orlar skrev: fre okt 07, 2022 9:37 am

Det er egentlig midlertidig. Hvis jeg ser "trollene" roer seg ned, så er det mulig jeg tar de bort fra ignoreringslisten. Jeg har ikke lagt merke til at du er av dem som bevisst prøver å ødelegge tråden. Det helt greit med litt "humor" innimellom. Et artig bilde.
Du får gi beskjed når du åpner dem opp igjen da. Jeg orker ikke diskutere med noen som driver så massiv form for sensurering.
Ytringsfrihet innenfor gitte rammer, vet du. Og i den grad rammene har blitt brutt her inne så tror jeg rett og slett vi skal ta litt skyld der alle sammen.
Lol. Tror du har misforstått hva massiv sensurering er. Orlar bare stikker hodet i sanden eller lukker øynene.
Neida. Jeg vet hva sensur er, og jeg vet forskjellen på det og den blokkeringen som Orlar driver på med.
Men hadde en lang reise i går, har ikke sovet i natt, så hjernen vil ikke hjelpe til med å formulere setninger.
Det blir som det blir akkurat nå, rett og slett.

Orlar

Legg inn av Orlar »

Her er vitenskapen til Nasa oppsummert i et nøtteskall. "we can take a picture of that... !"


Brukeravatar
BlackEagle
Innlegg: 2656
Sted: Vågå

Legg inn av BlackEagle »

Knaberaps skrev: fre okt 07, 2022 10:41 am
BlackEagle skrev: fre okt 07, 2022 10:24 am Så du mener det er UFINT å svare på spørsmål?

BE
Såpass ufint at han har plassert deg på uvennlisten sin sammen med en knippe andre som visste bedre. Dermed ser han ikke svarene til disse.
Aha. Vedkommendes alter ego er struts, med andre ord. Ja, ja, men han får vel god utsikt til den flate jorda si hår han stikker huet i sanden. Kanskje.

Mvh

BE

Orlar

Legg inn av Orlar »

3D Holographic Egyptian Artifact - ser jo ekte ut. Merkelige greier.


Brukeravatar
B.E.
Innlegg: 2160
Sted: Langt ut på landet, midt i tjukkeste bibelbeltet

Legg inn av B.E. »

Orlar skrev: fre okt 07, 2022 8:14 pm 3D Holographic Egyptian Artifact - ser jo ekte ut. Merkelige greier.


Har en slik lampefigur i hvit kalkstein. Fikk den for omlag 30 år siden av noen. Tror den var kjøpt i en lampebutikk. Ikke noe merkelig med det..
Sist redigert av B.E. den fre okt 07, 2022 9:03 pm, redigert 1 gang totalt.

Moist

Legg inn av Moist »

B.E. skrev: fre okt 07, 2022 7:46 am
Moist skrev: tor okt 06, 2022 11:41 am Lurer på om jeg kan få fradrag på skatten for samfunnstjenesten jeg gjør her.
Nei. Du har ikke gjort en ting fra eller til. God underholdning, derimot.

Hva du har gjort er å være dum og bite på agnet til Orlar-trollet, og kastet bort tid på å mate trollet ved å idiotforklare han allmennkunnskap som han og de aller-aller fleste vet veldig godt fra før... :D

Bilde
Hobbyen min er jo å mate troll ;)

Moist

Legg inn av Moist »

Orlar skrev: fre okt 07, 2022 8:14 pm 3D Holographic Egyptian Artifact - ser jo ekte ut. Merkelige greier.

Skal den ikke være ekte?

CrimsonKing

Legg inn av CrimsonKing »

PapaSmurf skrev: tir sep 20, 2022 4:53 pm Jeg har ventet på en flat earther her inne. Det er så artig å se «argumentene».

Jeg gidder ikke irritere meg over dem, men jeg ler desto mer av de teoriene de presenterer.

Savner han fra VGD som mente det var masse beviser for Bigfoot også. Både DNA og videoer :)

Men akkurat dette med flat jord finner jeg ekstra morsomt. Siden det ikke er en eneste grunn at at noen skal holde det skjult for oss om det hadde vært slik at jorda var en pannekake. Alle lands myndigheter er enige om å holde sannheten om at Sydpolen omkranser jorden hemmelig. Uten å ha noe å vinne på det. De bare gjør det. På VGD var det en som mente det var en internasjonal hærstyrke som holdt til på Sydpolen (eller burde jeg si Rundpolen?) som hindret folk i å nå kanten for å se sannheten med egne øyne 😂

Alle som sender opp satellitter holder oss også for narr.

Alle som har vært oppe i verdensrommet holder oss for narr. De har jo selvsagt aldri forlatt jordoverflaten.

Det må være en konspirasjon så enorm og omfattende at det knapt er mulig å forestille seg ressursene som brukes for å kue oss idioter som tror på ekte vitenskap og ikke sprø forskere og random folk på nett som skal misjonere denne galskapen.


Klassisk konspiskrullsnakk om logoer som skal hinte til sannheten er i allefall gøy. Ormetunge i NASAs logo og FNs logo som skal fortelle sannheten om verdenskartet…

Mon tro hva det betyr at Chicago Bulls logo snudd opp ned ser ut som en robot som tar en krabbe i doggy style.

Bilde



Men som sagt. Jeg gleder meg til å følge denne tråden. Popcorn er innkjøpt.
Ohh... oppdaget nettopp denne tråden. Gleder meg til 19 sider underholdning 🤣 mens vi er inne på konspirasjon. Ikke glem vitenskapelige Jarle som avdekket at dersom man vrenger en rema 1000 pose og setter den ved siden av en ica pose... hva får man da? 🤣🤣 eller dersom man trekker streker mellom de største byene i Norge så står det CIA 🤣🤣

Orlar

Legg inn av Orlar »

Moist skrev: fre okt 07, 2022 9:03 pm Skal den ikke være ekte?
Spørsmålet er om den er 5000-10000 år gammel.

Velkommen til CrimsonKing! Det hadde vært kjekt hvis det kom flere som også vet helt sikkert at jorden er flat og stillestående. Ellers blir det alle mot en. Jeg klarer meg fint uansett. Kan ikke svare på alt.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

CrimsonKing skrev: fre okt 07, 2022 9:14 pm
PapaSmurf skrev: tir sep 20, 2022 4:53 pm Jeg har ventet på en flat earther her inne. Det er så artig å se «argumentene».

Jeg gidder ikke irritere meg over dem, men jeg ler desto mer av de teoriene de presenterer.

Savner han fra VGD som mente det var masse beviser for Bigfoot også. Både DNA og videoer :)

Men akkurat dette med flat jord finner jeg ekstra morsomt. Siden det ikke er en eneste grunn at at noen skal holde det skjult for oss om det hadde vært slik at jorda var en pannekake. Alle lands myndigheter er enige om å holde sannheten om at Sydpolen omkranser jorden hemmelig. Uten å ha noe å vinne på det. De bare gjør det. På VGD var det en som mente det var en internasjonal hærstyrke som holdt til på Sydpolen (eller burde jeg si Rundpolen?) som hindret folk i å nå kanten for å se sannheten med egne øyne 😂

Alle som sender opp satellitter holder oss også for narr.

Alle som har vært oppe i verdensrommet holder oss for narr. De har jo selvsagt aldri forlatt jordoverflaten.

Det må være en konspirasjon så enorm og omfattende at det knapt er mulig å forestille seg ressursene som brukes for å kue oss idioter som tror på ekte vitenskap og ikke sprø forskere og random folk på nett som skal misjonere denne galskapen.


Klassisk konspiskrullsnakk om logoer som skal hinte til sannheten er i allefall gøy. Ormetunge i NASAs logo og FNs logo som skal fortelle sannheten om verdenskartet…

Mon tro hva det betyr at Chicago Bulls logo snudd opp ned ser ut som en robot som tar en krabbe i doggy style.

Bilde



Men som sagt. Jeg gleder meg til å følge denne tråden. Popcorn er innkjøpt.
Ohh... oppdaget nettopp denne tråden. Gleder meg til 19 sider underholdning 🤣 mens vi er inne på konspirasjon. Ikke glem vitenskapelige Jarle som avdekket at dersom man vrenger en rema 1000 pose og setter den ved siden av en ica pose... hva får man da? 🤣🤣 eller dersom man trekker streker mellom de største byene i Norge så står det CIA 🤣🤣
Du blir nok skuffet. Vanligvis er det mer å ta tak i, her er det bare skuffende ræl.

Moist

Legg inn av Moist »

Orlar skrev: fre okt 07, 2022 9:42 pm
Moist skrev: fre okt 07, 2022 9:03 pm Skal den ikke være ekte?
Spørsmålet er om den er 5000-10000 år gammel.

Velkommen til CrimsonKing! Det hadde vært kjekt hvis det kom flere som også vet helt sikkert at jorden er flat og stillestående. Ellers blir det alle mot en. Jeg klarer meg fint uansett. Kan ikke svare på alt.
Hvorfor er det spørsmålet?

Orlar

Legg inn av Orlar »

Moist skrev: fre okt 07, 2022 10:23 pm
Orlar skrev: fre okt 07, 2022 9:42 pm
Moist skrev: fre okt 07, 2022 9:03 pm Skal den ikke være ekte?
Spørsmålet er om den er 5000-10000 år gammel.

Velkommen til CrimsonKing! Det hadde vært kjekt hvis det kom flere som også vet helt sikkert at jorden er flat og stillestående. Ellers blir det alle mot en. Jeg klarer meg fint uansett. Kan ikke svare på alt.
Hvorfor er det spørsmålet?
Det er fint du stiller spørsmål. Det er nøyaktig det vi må gjøre for å avsløre løgner. Stille kritiske spørsmål. Ikke bare tru på alt vi blir fortalt på nyheter, og som står i læreboken. Tenk selv. Undersøke ting selv. Still kritiske spørsmål.

Brukeravatar
B.E.
Innlegg: 2160
Sted: Langt ut på landet, midt i tjukkeste bibelbeltet

Legg inn av B.E. »

Orlar skrev: fre okt 07, 2022 9:42 pm
Moist skrev: fre okt 07, 2022 9:03 pm Skal den ikke være ekte?
Spørsmålet er om den er 5000-10000 år gammel.
Du får spørre arkeologene.

Men det er veldig enkelt. Som innsiden av ei maske. Med lys nedenfra blir du narret til å tro du ser maska fra andre siden, fordi du er vant til å se ansikter med lyset ovenfra.


Du kan lage en slik av deg selv på skolen. Bare ta litt gips i trynet og deretter plassere ei lyspære på innsiden av maska.


Så kan du i samme slengen lage ei flat jord i gips, og leke du er gud som styrer plastdinosaurer rundt på jorda :D

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Orlar skrev: fre okt 07, 2022 10:41 pm
Moist skrev: fre okt 07, 2022 10:23 pm
Orlar skrev: fre okt 07, 2022 9:42 pm

Spørsmålet er om den er 5000-10000 år gammel.

Velkommen til CrimsonKing! Det hadde vært kjekt hvis det kom flere som også vet helt sikkert at jorden er flat og stillestående. Ellers blir det alle mot en. Jeg klarer meg fint uansett. Kan ikke svare på alt.
Hvorfor er det spørsmålet?
Det er fint du stiller spørsmål. Det er nøyaktig det vi må gjøre for å avsløre løgner. Stille kritiske spørsmål. Ikke bare tru på alt vi blir fortalt på nyheter, og som står i læreboken. Tenk selv. Undersøke ting selv. Still kritiske spørsmål.
Nei, mye viktigere å få "informasjonen" sin fra konspiratoriske hjemmesider og youtubekanaler på internett. Langt mer troverdig... :roll:

Moist

Legg inn av Moist »

Orlar skrev: fre okt 07, 2022 10:41 pm
Moist skrev: fre okt 07, 2022 10:23 pm
Orlar skrev: fre okt 07, 2022 9:42 pm

Spørsmålet er om den er 5000-10000 år gammel.

Velkommen til CrimsonKing! Det hadde vært kjekt hvis det kom flere som også vet helt sikkert at jorden er flat og stillestående. Ellers blir det alle mot en. Jeg klarer meg fint uansett. Kan ikke svare på alt.
Hvorfor er det spørsmålet?
Det er fint du stiller spørsmål. Det er nøyaktig det vi må gjøre for å avsløre løgner. Stille kritiske spørsmål. Ikke bare tru på alt vi blir fortalt på nyheter, og som står i læreboken. Tenk selv. Undersøke ting selv. Still kritiske spørsmål.
Er det et problem om den er 5000 år gammel?

Orlar

Legg inn av Orlar »

Orlar skrev: tor okt 06, 2022 11:45 am
Moist skrev: tor okt 06, 2022 11:14 am
Orlar skrev: tor okt 06, 2022 10:05 am President John F. Kennedy was well aware of America‘s secret society control.

"It depends on infiltration instead of invasion, on subversion instead of elections, on intimidation instead of free choice. It is a system which has conscripted vast human and material resources into the building of a tightly knit, highly efficient machine that combines military, diplomatic, intelligence, economic, scientific, and political operations. Its preparations are concealed, not published, its mistakes are buried, not headlined, its dissenters are silenced, not praised, no expenditure is questioned, no secret is revealed ... I am asking your help in the tremendous task of informing and alerting the American people.

"The high office of President has been used to foment a plot to destroy the American's freedom, and before I leave office I must inform the citizen of his plight."
- John F. Kennedy at Columbia University, Nov. 1st, 1963
Problemet er at han aldri sa dette.

https://www.snopes.com/fact-check/jfk-p ... o-enslave/
Sa han ikke han det. Neivel. Kanskje det er noe feil med ørene mine da. I den videoen kan du høre John F. Kennedy si i talen sin nøyktig det som jeg har sitert. Spol frem til 2:11.

Kilden du benytter er "© 1995 - 2022 by Snopes Media Group Inc". De har fått omtaler i CNN (den største fakenews kanalen av dem alle.. videre omtalt i BBC News, Washington Post, New York Times. Dette er store nyhetskanaler som "eies av verdens rikeste". De eier og bestemmer hva som er sannheten i samfunnet vårt. Det er en propaganda maskin.

Luna_mendax

Legg inn av Luna_mendax »

Orlar skrev: fre okt 07, 2022 9:42 pm Det hadde vært kjekt hvis det kom flere som også vet helt sikkert at jorden er flat og stillestående.
Kanskje du kan finne noen likesinnede i denne tråden. :D
https://vgd.no/t/UFO-og-Alternative-Teo ... -av-jorden

Brukeravatar
BlackEagle
Innlegg: 2656
Sted: Vågå

Legg inn av BlackEagle »

Orlar skrev: fre okt 07, 2022 10:41 pm
Moist skrev: fre okt 07, 2022 10:23 pm
Orlar skrev: fre okt 07, 2022 9:42 pm

Spørsmålet er om den er 5000-10000 år gammel.

Velkommen til CrimsonKing! Det hadde vært kjekt hvis det kom flere som også vet helt sikkert at jorden er flat og stillestående. Ellers blir det alle mot en. Jeg klarer meg fint uansett. Kan ikke svare på alt.
Hvorfor er det spørsmålet?
Det er fint du stiller spørsmål. Det er nøyaktig det vi må gjøre for å avsløre løgner. Stille kritiske spørsmål. Ikke bare tru på alt vi blir fortalt på nyheter, og som står i læreboken. Tenk selv. Undersøke ting selv. Still kritiske spørsmål.
Nå stilte Moist et spørsmål til DEG. Og du lar som vanlig være å svare, trollpus.

Mvh

BE
og DETTE innlegget inneholder ingen spørsmål

Orlar

Legg inn av Orlar »

Luna_mendax skrev: lør okt 08, 2022 11:06 am
Orlar skrev: fre okt 07, 2022 9:42 pm Det hadde vært kjekt hvis det kom flere som også vet helt sikkert at jorden er flat og stillestående.
Kanskje du kan finne noen likesinnede i denne tråden. :D
https://vgd.no/t/UFO-og-Alternative-Teo ... -av-jorden
Takk. Jeg ser BlackEagle og BE fortsatt driv å trolle tråder 7 år etterpå. Interessant. :)

Brukeravatar
B.E.
Innlegg: 2160
Sted: Langt ut på landet, midt i tjukkeste bibelbeltet

Legg inn av B.E. »

Luna_mendax skrev: lør okt 08, 2022 11:06 am
Orlar skrev: fre okt 07, 2022 9:42 pm Det hadde vært kjekt hvis det kom flere som også vet helt sikkert at jorden er flat og stillestående.
Kanskje du kan finne noen likesinnede i denne tråden. :D
https://vgd.no/t/UFO-og-Alternative-Teo ... -av-jorden
Interessant å se at Pastortroy faktisk hadde hjernekapasitet til å starte tråden i forumet for UFO og Alternative Teorier - ikke som Orlar i forumet for Teknologi & Vitenskap :lol:


Enten er Orlar kunnskapsløs og dum - eller så er han et troll. Men uansett hva han velger så er han komplett idiot.


Bilde

Orlar

Legg inn av Orlar »

@B.E. .. altså BlackEagle, sannsynligvis samme person.. svarer på sine egne innlegg, og prater med selv. Oppsøk nærmeste psykiatriske klinikk! Og du kan like gjerne sende de bildene ut i det svarte universet ditt. Eller inn en murvegg! Reis ut i verdensrommet og bli der. Ta med deg ho der Michelle Thaller fra Nasa.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Teknologi & Vitenskap»