Molde FK 2022. Klubbtråd.

Låst
MoldeMoldeMolde

Re: Molde FK 2022. Klubbtråd.

Legg inn av MoldeMoldeMolde »

SuperGunners10 skrev: fre okt 07, 2022 7:53 am Hva vil være best for Molde nå?

Tre poeng lot Shamrock borte skal man ha, og om man da vinner 2-0 hjemme for Djurgården så er vi vel sikret før siste kamp om Djurgården taper for Gent neste runde? Pga innbyrdes?
Vi må ta minst 7 poeng til tror jeg. Utenom å håpe at Shamrock tar poeng fra de andre så tror jeg ikke at det er et resultat vi håper mer på enn andre.

Angående seeding til CL så er det vanskelig å si. Det har kanskje mest å si hvem de andre landene sender, feks Sverige sender et lag som er dårligere seedet enn Molde. Kommer vi til 35 poeng så er vi akkurat over Young Boys og da er vi nok seedet. Det er mulig å komme dit, men vanskelig. Vinner vi resten av kampene i gruppa er vi på 30 da vi får 2 bonuspoeng for å vinne den. To seiere og en uavgjort etter det så er vi på 35. Vanskelig, men ikke umulig.

Galloway

Legg inn av Galloway »

PapaSmurf skrev: tor okt 06, 2022 11:25 pm Har sett litt sjanser fra Gent vs Djurgården. Et ran.

De har flyt svenskene det skal de ha. Dommeren ga dem tre poeng mot oss og de parkerte bussen i dag og fikk betalt.
:lol:

Galloway

Legg inn av Galloway »

andzyyyy skrev: tor okt 06, 2022 11:25 pm Må være et av de dårligste lagene jeg har sett på Aker Stadion noensinne. Fullstendig kontroll i 90min. Synd det bare ble ~3500 som fikk oppleve det
:lol:

Kaizen

Legg inn av Kaizen »

PapaSmurf skrev: tor okt 06, 2022 11:25 pm Har sett litt sjanser fra Gent vs Djurgården. Et ran.

De har flyt svenskene det skal de ha. Dommeren ga dem tre poeng mot oss og de parkerte bussen i dag og fikk betalt.
Mulig de var overlegne i førsteomgangen, men så andre omgangen i den kampen. Gent hadde press, men bortsett fra er farlig frispark, så hadde de ikke målsjanser. Så Gent virker tannløse, og svenskene god på dødball, som de også var mot oss. Synes Djurgården hadde god kontroll i den omgangen. Danielson gjør en kjempekamp i midtforsvaret til svenskene.

Molde må trolig ta tre seire på de siste tre kampene for å vinne gruppa. (Vi må også vinne innbyrdes mot Djurgården, så helst tomålsseier her).

Deilig at vi ikke er avhengig av hjelp fra andre!

startelver

Legg inn av startelver »

Er redd det blir langt tøffere for Molde å gå videre nå. Djurgården er taktisk gode selv om de til tider spiller primitiv fotball.

Opptur

Legg inn av Opptur »


PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

startelver skrev: fre okt 07, 2022 12:17 pm Er redd det blir langt tøffere for Molde å gå videre nå. Djurgården er taktisk gode selv om de til tider spiller primitiv fotball.
Vi er jo vant til å møte slike drittlag som slår ballen langt og håper på det beste. Djurgården spiller jo fotball slik svenskene tror nordmenn spiller fotball.

stoodeh

Legg inn av stoodeh »

Jeg tror Molde har fått fanden i seg nå. Vi vinner samtlige av de resterende kampene i gruppen.

heltos

Legg inn av heltos »

Kaizen skrev: fre okt 07, 2022 11:45 am
PapaSmurf skrev: tor okt 06, 2022 11:25 pm Har sett litt sjanser fra Gent vs Djurgården. Et ran.

De har flyt svenskene det skal de ha. Dommeren ga dem tre poeng mot oss og de parkerte bussen i dag og fikk betalt.
Mulig de var overlegne i førsteomgangen, men så andre omgangen i den kampen. Gent hadde press, men bortsett fra er farlig frispark, så hadde de ikke målsjanser. Så Gent virker tannløse, og svenskene god på dødball, som de også var mot oss. Synes Djurgården hadde god kontroll i den omgangen. Danielson gjør en kjempekamp i midtforsvaret til svenskene.

Molde må trolig ta tre seire på de siste tre kampene for å vinne gruppa. (Vi må også vinne innbyrdes mot Djurgården, så helst tomålsseier her).

Deilig at vi ikke er avhengig av hjelp fra andre!
Enig, det jeg så av kampen(som var 2.omgang) må jeg si var dårlig av Gent til å være på hjemmebane og ligger under.
Kan se ut som det er Djurgården og Molde som er/blir favoritter til videre fra gruppen.
Kan Molde møte B/G i play off?

HarryH

Legg inn av HarryH »

heltos skrev: fre okt 07, 2022 1:22 pm Kan Molde møte B/G i play off?
"Clubs from the same association cannot be drawn against each other."
Dette leste jeg på UEFA sine sider.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

heltos skrev: fre okt 07, 2022 1:22 pm
Kaizen skrev: fre okt 07, 2022 11:45 am
PapaSmurf skrev: tor okt 06, 2022 11:25 pm Har sett litt sjanser fra Gent vs Djurgården. Et ran.

De har flyt svenskene det skal de ha. Dommeren ga dem tre poeng mot oss og de parkerte bussen i dag og fikk betalt.
Mulig de var overlegne i førsteomgangen, men så andre omgangen i den kampen. Gent hadde press, men bortsett fra er farlig frispark, så hadde de ikke målsjanser. Så Gent virker tannløse, og svenskene god på dødball, som de også var mot oss. Synes Djurgården hadde god kontroll i den omgangen. Danielson gjør en kjempekamp i midtforsvaret til svenskene.

Molde må trolig ta tre seire på de siste tre kampene for å vinne gruppa. (Vi må også vinne innbyrdes mot Djurgården, så helst tomålsseier her).

Deilig at vi ikke er avhengig av hjelp fra andre!
Enig, det jeg så av kampen(som var 2.omgang) må jeg si var dårlig av Gent til å være på hjemmebane og ligger under.
Kan se ut som det er Djurgården og Molde som er/blir favoritter til videre fra gruppen.
Kan Molde møte B/G i play off?
Country protection i knockout runden. Så nei.
Godt å se deg igjen i tråden @HarryH .

Kaffe

Legg inn av Kaffe »

Eikrem med ny treårsavtale, ut 2025

https://www.eurosport.no/fotball/elites ... tory.shtml

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Bilde

stoodeh

Legg inn av stoodeh »

Mangler bare ny kontrakt på Haugen da

nottimagiche

Legg inn av nottimagiche »

Kaffe skrev: fre okt 07, 2022 2:36 pm Eikrem med ny treårsavtale, ut 2025

https://www.eurosport.no/fotball/elites ... tory.shtml
Regnet med at det ville ordne seg, men godt å ha bekreftelsen klar. Føyer seg inn i en fin rekke med lokale klubblegender den godeste Eikrem.

MoldeMoldeMolde

Legg inn av MoldeMoldeMolde »

stoodeh skrev: fre okt 07, 2022 3:32 pm Mangler bare ny kontrakt på Haugen da
Passet bra med skadeavbrekket hans nå som gjør han betraktelig mindre attraktiv for andre klubber. Skal ikke se bort ifra at han og Sinyan forlenger. Unner dog begge å bli solgt for en brukbar penge til sommeren eller neste vinter

Erling Moe`s Big Toe

Legg inn av Erling Moe`s Big Toe »

MoldeMoldeMolde skrev: fre okt 07, 2022 3:49 pm
stoodeh skrev: fre okt 07, 2022 3:32 pm Mangler bare ny kontrakt på Haugen da
Passet bra med skadeavbrekket hans nå som gjør han betraktelig mindre attraktiv for andre klubber. Skal ikke se bort ifra at han og Sinyan forlenger. Unner dog begge å bli solgt for en brukbar penge til sommeren eller neste vinter
Eikrem unner jeg faktisk å få bli værende i Molde til han legger opp. Han er nok godt lønnet. Og så er han jo også tiltenkt en rolle i klubben etter spillerkarrieren. Regner med han holder seg hjemme. :D

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Denne var litt fin


stoodeh

Legg inn av stoodeh »

Mathias Løvik signerer ut 2026. Dette er vel såvidt jeg vet hans første skikkelige A-lags kontrakt?

WileE

Legg inn av WileE »

Klubben leverer både på banen og på sosiale media. Kjekt om det blir et snøskred av kontrakter også nå. Hadde ikke vært dumt å passere LSKs seiersrekord i morgen.

MoldeMoldeMolde

Legg inn av MoldeMoldeMolde »

stoodeh skrev: lør okt 08, 2022 11:32 am Mathias Løvik signerer ut 2026. Dette er vel såvidt jeg vet hans første skikkelige A-lags kontrakt?
Skulle helst sett at Løvik sin kontrakt skulle vært ett år lengre, men uansett bra!

Nevi

Legg inn av Nevi »

Kanskje lettest å få svar her inne.

Men vet dere hvordan det ligger an med Haugen? Står lite om han, men ute av troppen stadig.
Spør pga fantasy 🙂

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Nevi skrev: lør okt 08, 2022 3:20 pm Kanskje lettest å få svar her inne.

Men vet dere hvordan det ligger an med Haugen? Står lite om han, men ute av troppen stadig.
Spør pga fantasy 🙂
Jeg tror fort Løvik spiller i morra, men Haugen skal være friskmeldt.

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Spar Haugen til Irland.

Brukeravatar
Jobs99
Innlegg: 1175

Legg inn av Jobs99 »

Og Knudtzon? Han er savnet, dekker jo opp for 5 andre i stallen med sin flexibilitet😂

Brukeravatar
Jobs99
Innlegg: 1175

Legg inn av Jobs99 »

Bra taktikk av Molde ledelsen https://www.rbnett.no/sport/i/pQW2nw/ku ... -ny-klubb

Nyland til mange millioner er ikke veien framover

stoodeh

Legg inn av stoodeh »

Kaasa er kåret til månedens spiller i eliteserien for september. For en utvikling han har hatt denne sesongen.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

stoodeh skrev: søn okt 09, 2022 12:08 pm Kaasa er kåret til månedens spiller i eliteserien for september. For en utvikling han har hatt denne sesongen.
Unner han den prisen. Har gått fra squadplayer til viktig brikke i løpet av høsten.

Jeg var likegyldig til den overgangen, men John Vik tok innersvingen på meg. Igjen.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

PapaSmurf skrev: søn okt 09, 2022 12:30 pm
stoodeh skrev: søn okt 09, 2022 12:08 pm Kaasa er kåret til månedens spiller i eliteserien for september. For en utvikling han har hatt denne sesongen.
Unner han den prisen. Har gått fra squadplayer til viktig brikke i løpet av høsten.

Jeg var likegyldig til den overgangen, men John Vik tok innersvingen på meg. Igjen.
Viktig å påpeke at vi var lunken til den pga 3-4-3, og fikk rett i at han fungerer klart best i en treer på midten 8-)

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

SuperGunners10 skrev: søn okt 09, 2022 12:34 pm
PapaSmurf skrev: søn okt 09, 2022 12:30 pm
stoodeh skrev: søn okt 09, 2022 12:08 pm Kaasa er kåret til månedens spiller i eliteserien for september. For en utvikling han har hatt denne sesongen.
Unner han den prisen. Har gått fra squadplayer til viktig brikke i løpet av høsten.

Jeg var likegyldig til den overgangen, men John Vik tok innersvingen på meg. Igjen.
Viktig å påpeke at vi var lunken til den pga 3-4-3, og fikk rett i at han fungerer klart best i en treer på midten 8-)
Det stemmer.

Jeg skal ikke påberope meg å være en kjempeekspert, men den 343-greia så alle som har spilt litt fotball og sett mye fotball at ville gå til helvete.

352 har gitt oss cupgull, avansement i Europa og seriegull. 343 hadde ikke gitt oss annet enn magesår og raserianfall.

Det er litt morsomt å se Breivik få telefoner fra landslagsledelsen og Kaasa få priser for månedens spiller. Det hadde sett svært annerledes ut om de ble plassert sentralt i en duo i 343.

Låst

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»