Bernt Hulsker tar timeout

Svar
Knaberaps

Re: Bernt Hulsker tar timeout

Legg inn av Knaberaps »

LeSorcier skrev: fre okt 07, 2022 7:00 pm Du må gjerne mene akkurat hva du vil, men du bommer.
Tvilsomt. Men er du fotballfrelst, så er han vel en større del av livet ditt, og dermed A kjendis for deg.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

LeSorcier skrev: fre okt 07, 2022 7:00 pm som du så ofte gjør.
Nei huffda. Tråkket jeg deg såpass på tærne at du måtte tilføye dette? Gøy...

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

Knaberaps skrev: fre okt 07, 2022 7:03 pm
LeSorcier skrev: fre okt 07, 2022 7:00 pm som du så ofte gjør.
Nei huffda. Tråkket jeg deg såpass på tærne at du måtte tilføye dette? Gøy...
Dette var da voldsomt til lavmål fra deg. Hulsker er definitivt mer kjent enn du ga utrykk for, og du bommet i innlegget ditt. Verre er det ikke. Han har vært på VGTV, fotballsendinger og Kompani Lauritzen. Så for de fleste er han et kjent tv-fjes, og langt unna en perifer skikkelse. Selvfølgelig enig med @LeSorcier her.
Sist redigert av Sportslig den fre okt 07, 2022 7:06 pm, redigert 2 ganger totalt.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Knaberaps skrev: fre okt 07, 2022 7:03 pm
LeSorcier skrev: fre okt 07, 2022 7:00 pm som du så ofte gjør.
Nei huffda. Tråkket jeg deg såpass på tærne at du måtte tilføye dette? Gøy...
Jeg tror ikke du er i stand til å tråkke noen på tærne, så seriøst er det nok ikke mange som tar deg.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

LeSorcier skrev: fre okt 07, 2022 7:04 pm Jeg tror ikke du er i stand til å tråkke noen på tærne, så seriøst er det nok ikke mange som tar deg.
Wow, dette eksalerte raskt. Oki, Hulsker er en skikkelig A kjendis med sukker på. Alle vet hvem han er, og alle følger med på hva han foretar seg om dagene. En skikkelig, skikkelig superkjendis. Fornøyd?

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

FantasySwede skrev: fre okt 07, 2022 7:04 pm Så for de fleste er han et kjent tv-fjes, og langt unna en perifer skikkelse. Selvfølgelig enig med @LeSorcier her.
Selvfølgelig. Jeg har rettet på det nå og håper dere er fornøyd.

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Knaberaps skrev: fre okt 07, 2022 6:56 pm
Moist skrev: fre okt 07, 2022 6:37 pm Lurer på hvem du mener er A kjendiser.
Bård Tufte er A kjendis. Sophie Elise likeså. Utrolig nok. Bjarne Brønnbo er A kjendis. Kari Bremnes og Sivert Høyem likeså. Bernt Hulsker er i beste fall D kjendis.
Om man plukker ut 100 random nordmenn tror jeg flere vet hvem Bernt Hulsker er enn Kari Bremnes og Sivert Høyem.

Jeg tok en test her hjemme. Kone (39) tok alle du nevnte.

Gutt (17) ante ikke hvem Høyem og Bremnes var

Jente (15) kjente ikke igjen Høyem eller Bremnes, og Brøndbo var han «fyren som griner på Norske talenter».

Svigermor (68) Tok alle på strak arm.

Svigerfar (73) Kjente ikke Sophie Elise eller Høyem.

Alle visste hvem Hulsker var.

Tidene forandrer seg, kjendishimmelen er ikke som før. Nå er det mange som er kjente for å være kjente. Og det kan man takke alle kjendisprogrammene på TV for i stor grad.

Du skal selvsagt få tro at flere kjenner relativt anonyme musikere, men jeg tror du tar veldig feil.

Moist

Legg inn av Moist »

Knaberaps skrev: fre okt 07, 2022 6:56 pm
Moist skrev: fre okt 07, 2022 6:37 pm Lurer på hvem du mener er A kjendiser.
Bård Tufte er A kjendis. Sophie Elise likeså. Utrolig nok. Bjarne Brønnbo er A kjendis. Kari Bremnes og Sivert Høyem likeså. Bernt Hulsker er i beste fall D kjendis.
Bård Tufte, Bjarne Brønnbo, Kari Bemnes og Sivert Høyem har vært A kjendiser, vil ikke påstå de er det nå lenger.

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

Knaberaps skrev: fre okt 07, 2022 7:07 pm
LeSorcier skrev: fre okt 07, 2022 7:04 pm Jeg tror ikke du er i stand til å tråkke noen på tærne, så seriøst er det nok ikke mange som tar deg.
Wow, dette eksalerte raskt. Oki, Hulsker er en skikkelig A kjendis med sukker på. Alle vet hvem han er, og alle følger med på hva han foretar seg om dagene. En skikkelig, skikkelig superkjendis. Fornøyd?
Du merker selv at du blir litt barnslig nå sant?

Godt å kjenne på det og av og til sikkert.

Du savner kanskje de mange disputtene med KD?

Hulsken er B-kjendis det er objektivt, godt gjort å ha unngått han egentlig med tanke på at han har vært med på er titalls TV-program.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

PapaSmurf skrev: fre okt 07, 2022 7:10 pm Alle visste hvem Hulsker var.
Du skal selvsagt få tro at flere kjenner relativt anonyme musikere, men jeg tror du tar veldig feil.
Man velger ikke familien sin. Neida. Men jeg er temmelig sikker på at jeg har rett. Hulsker er nok mest kjent for dem som følger med på fotball, og som jeg forsto lengre bak i tråden, så var han av den middelmådige sorten også. Og hvem i all verden får med seg navnene fra Kompani Lauritzen og Sofa såpass godt at man ser på dem som eliten innen kjendisene? Helt uforståelig for min del.

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

Knaberaps skrev: fre okt 07, 2022 7:17 pm
PapaSmurf skrev: fre okt 07, 2022 7:10 pm Alle visste hvem Hulsker var.
Du skal selvsagt få tro at flere kjenner relativt anonyme musikere, men jeg tror du tar veldig feil.
Helt uforståelig for min del.
Akkurat dette er ikke veldig overraskende lenger.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

kytec skrev: fre okt 07, 2022 7:17 pm Du merker selv at du blir litt barnslig nå sant?

Du savner kanskje de mange disputtene med KD?

Hulsken er B-kjendis det er objektivt, godt gjort å ha unngått han egentlig med tanke på at han har vært med på er titalls TV-program.
Tja, det er jo sant å si litt underholdende å terge noen når de tar noe så banalt som dette såpass personlig. Så jeg merker det litt...

Tullekoppen

Legg inn av Tullekoppen »

FantasySwede skrev: fre okt 07, 2022 7:18 pm
Knaberaps skrev: fre okt 07, 2022 7:17 pm
PapaSmurf skrev: fre okt 07, 2022 7:10 pm Alle visste hvem Hulsker var.
Du skal selvsagt få tro at flere kjenner relativt anonyme musikere, men jeg tror du tar veldig feil.
Helt uforståelig for min del.
Akkurat dette er ikke veldig overraskende lenger.
Herregud, alle vet vel hvem Hulsker er. Han har jo vært i media hele tiden.

Thecokeman

Legg inn av Thecokeman »

Jeg skjønner ikke at denne saken har noe i retten å gjøre. Han oppførte seg som en idiot på fylla og det er jo langt fra bra det han holdt på med, men det må da være mulig å gi et forelegg for dette og gå videre.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

A-kjendis er vel noen der 90% av alle uansett om dem er 15 år eller 80 år vet hvem er, så det er ganske få og det hadde vært interessant å gjøre en undersøkelse om hvor mange kjendiser som over 50% av befolkningen kjenner til. Det var nok langt flere i gamle dager der alle så på det samme på tv og leste se&hør.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

FantasySwede skrev: fre okt 07, 2022 7:18 pm Akkurat dette er ikke veldig overraskende lenger.
Det burde det strengt tatt ikke være heller, all den tid jeg allerede har opplyst at jeg ikke ser på Kompani Lauritzen eller Sofa.
Sist redigert av Knaberaps den fre okt 07, 2022 7:23 pm, redigert 1 gang totalt.

Moist

Legg inn av Moist »

Knaberaps skrev: fre okt 07, 2022 7:21 pm
FantasySwede skrev: fre okt 07, 2022 7:18 pm Akkurat dette er ikke veldig overraskende lenger.
Det burde det strengt tatt ikke heller være, all den tid jeg allerede har opplyst at jeg ikke ser på Kompani Lauritzen eller Sofa.
Når man bare ser på Visjon Norge og lever under en stein, da skjønner jeg at Bjarne Brøndbo fortsatt er en A-kjendis.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Moist skrev: fre okt 07, 2022 7:23 pm Når man bare ser på Visjon Norge og lever under en stein, da skjønner jeg at Bjarne Brøndbo fortsatt er en A-kjendis.
Såpass. Ble du ikke fornøyd da jeg opphøyde Hulsker til en superkjendis?

Moist

Legg inn av Moist »

Knaberaps skrev: fre okt 07, 2022 7:24 pm
Moist skrev: fre okt 07, 2022 7:23 pm Når man bare ser på Visjon Norge og lever under en stein, da skjønner jeg at Bjarne Brøndbo fortsatt er en A-kjendis.
Såpass. Ble du ikke fornøyd da jeg opphøyde Hulsker til en superkjendis?
Forfremmet fra Å-kjendis til Superkjendis på noen få forumposter, det står det stil av.

sexxes
Innlegg: 1925

Legg inn av sexxes »

Moist skrev: fre okt 07, 2022 7:23 pm
Knaberaps skrev: fre okt 07, 2022 7:21 pm
FantasySwede skrev: fre okt 07, 2022 7:18 pm Akkurat dette er ikke veldig overraskende lenger.
Det burde det strengt tatt ikke heller være, all den tid jeg allerede har opplyst at jeg ikke ser på Kompani Lauritzen eller Sofa.
Når man bare ser på Visjon Norge og lever under en stein, da skjønner jeg at Bjarne Brøndbo fortsatt er en A-kjendis.
Mulig jeg ikke er så oppdatert, men for meg virker Visjon Norge og Bjarne Brøndbo som en merkelig kombinasjon.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

Moist skrev: fre okt 07, 2022 7:27 pm Forfremmet fra Å-kjendis til Superkjendis på noen få forumposter, det står det stil av.
Alt for å gjøre fanboisen happy.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Knaberaps skrev: fre okt 07, 2022 7:30 pm
Moist skrev: fre okt 07, 2022 7:27 pm Forfremmet fra Å-kjendis til Superkjendis på noen få forumposter, det står det stil av.
Alt for å gjøre fanboisen happy.
Du har rett i at jeg har sansen for Hulsker, så her treffer du for én gangs skyld. Tro det eller ei, men jeg har faktisk et bilde på FB av Hulsker og meg - og det var ikke aktuelt å fjerne det da denne saken dukket opp.

Hulsker er for øvrig en meget trivelig kar, i hvert fall uten alkohol i blodet.

Knaberaps

Legg inn av Knaberaps »

LeSorcier skrev: fre okt 07, 2022 7:40 pm Hulsker er for øvrig en meget trivelig kar, i hvert fall uten alkohol i blodet.
Det skal jeg ikke trekke i tvil, selv om mitt første innlegg i tråden her lød "Antakelig en utpreget hestkuk i fylla, og fjomp edru." Siden jeg ikke kjenner fyren så ble dette litt vel flåsete.

Champis

Legg inn av Champis »

Knaberaps skrev: tor okt 06, 2022 1:39 pm
Champis skrev: tor okt 06, 2022 10:01 am Han er helt sikkert ukjent for enkelte, men de er nok i et ekstremt midretall.
Artigkar. Hadde det dreid seg om kong Harald, så ville du hatt et poeng. Denne Hulsker er på ingen måte en A-kjendis der nesten hele landets befolkning vet hvem han er. Du skal nok mange hakk nedover alfabetet for å definere hans kjendisstatus. Sary...

Man trenger ikke å være A-kjendis for at veldig mange skal vite hvem det er.

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

Champis skrev: lør okt 08, 2022 7:01 pm
Knaberaps skrev: tor okt 06, 2022 1:39 pm
Champis skrev: tor okt 06, 2022 10:01 am Han er helt sikkert ukjent for enkelte, men de er nok i et ekstremt midretall.
Artigkar. Hadde det dreid seg om kong Harald, så ville du hatt et poeng. Denne Hulsker er på ingen måte en A-kjendis der nesten hele landets befolkning vet hvem han er. Du skal nok mange hakk nedover alfabetet for å definere hans kjendisstatus. Sary...

Man trenger ikke å være A-kjendis for at veldig mange skal vite hvem det er.
Hulsker er ingen kjendis blant folk flest.
Men var man opptatt av norsk fotball for 15-20 år siden, fotballsendinger og reality på TV2 så vet man hvem Hulsker er. Ingen grunn til å overdrive hvor mange dette dreier seg om.
De aller fleste jeg kjenner aner ikke hvem han er.

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

PapaSmurf skrev: fre okt 07, 2022 7:10 pm
Knaberaps skrev: fre okt 07, 2022 6:56 pm
Moist skrev: fre okt 07, 2022 6:37 pm Lurer på hvem du mener er A kjendiser.
Bård Tufte er A kjendis. Sophie Elise likeså. Utrolig nok. Bjarne Brønnbo er A kjendis. Kari Bremnes og Sivert Høyem likeså. Bernt Hulsker er i beste fall D kjendis.
Om man plukker ut 100 random nordmenn tror jeg flere vet hvem Bernt Hulsker er enn Kari Bremnes og Sivert Høyem.

Jeg tok en test her hjemme. Kone (39) tok alle du nevnte.

Gutt (17) ante ikke hvem Høyem og Bremnes var

Jente (15) kjente ikke igjen Høyem eller Bremnes, og Brøndbo var han «fyren som griner på Norske talenter».

Svigermor (68) Tok alle på strak arm.

Svigerfar (73) Kjente ikke Sophie Elise eller Høyem.

Alle visste hvem Hulsker var.

Det har vel kanskje litt med interessen fra foreldrene å gjøre? Er du vokst opp med eldre søsken/foreldre som er fotballinteressert, så får jo barna selvfølgelig med seg "detaljene" opp gjennom årene.
Og hadde du f.eks. sagt D.D.E. så tror jeg nok den yngre garde har hørt om dem, men at de ikke kjente til Brøndmo..

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

kytec skrev: fre okt 07, 2022 7:17 pm
Knaberaps skrev: fre okt 07, 2022 7:07 pm
LeSorcier skrev: fre okt 07, 2022 7:04 pm Jeg tror ikke du er i stand til å tråkke noen på tærne, så seriøst er det nok ikke mange som tar deg.
Wow, dette eksalerte raskt. Oki, Hulsker er en skikkelig A kjendis med sukker på. Alle vet hvem han er, og alle følger med på hva han foretar seg om dagene. En skikkelig, skikkelig superkjendis. Fornøyd?
Du merker selv at du blir litt barnslig nå sant?

Godt å kjenne på det og av og til sikkert.

Du savner kanskje de mange disputtene med KD?

Hulsken er B-kjendis det er objektivt, godt gjort å ha unngått han egentlig med tanke på at han har vært med på er titalls TV-program.
Vel, jeg må nok innrømme at jeg har ikke sett på noen tv-program med han. Jeg vet hvem han er, men jeg må nok spørre om hvilke "kjente" tv-program har han vært med i ?

P.S. Beklager, men jeg ser ikke så mye på tv :(

Brukeravatar
kytec
Innlegg: 7953

Legg inn av kytec »

pfrog567 skrev: lør okt 08, 2022 7:46 pm
kytec skrev: fre okt 07, 2022 7:17 pm
Knaberaps skrev: fre okt 07, 2022 7:07 pm

Wow, dette eksalerte raskt. Oki, Hulsker er en skikkelig A kjendis med sukker på. Alle vet hvem han er, og alle følger med på hva han foretar seg om dagene. En skikkelig, skikkelig superkjendis. Fornøyd?
Du merker selv at du blir litt barnslig nå sant?

Godt å kjenne på det og av og til sikkert.

Du savner kanskje de mange disputtene med KD?

Hulsken er B-kjendis det er objektivt, godt gjort å ha unngått han egentlig med tanke på at han har vært med på er titalls TV-program.
Vel, jeg må nok innrømme at jeg har ikke sett på noen tv-program med han. Jeg vet hvem han er, men jeg må nok spørre om hvilke "kjente" tv-program har han vært med i ?

P.S. Beklager, men jeg ser ikke så mye på tv :(
Kompani Lauritzen og Sofa er de mest kjente i tillegg er han profilert på VG-tv, var profilert……

pfrog567

Legg inn av pfrog567 »

kytec skrev: lør okt 08, 2022 8:41 pm
pfrog567 skrev: lør okt 08, 2022 7:46 pm

Hulsken er B-kjendis det er objektivt, godt gjort å ha unngått han egentlig med tanke på at han har vært med på er titalls TV-program.
Vel, jeg må nok innrømme at jeg har ikke sett på noen tv-program med han. Jeg vet hvem han er, men jeg må nok spørre om hvilke "kjente" tv-program har han vært med i ?

P.S. Beklager, men jeg ser ikke så mye på tv :(
Kompani Lauritzen og Sofa er de mest kjente i tillegg er han profilert på VG-tv, var profilert……
[/quote]

Joda, men jeg tror ikke det er så mange som abonnerer på VG-TV. Og i hvert fall ikke den yngre garde..

Brukeravatar
Sportslig
Innlegg: 1044

Legg inn av Sportslig »

pfrog567 skrev: lør okt 08, 2022 7:46 pm
kytec skrev: fre okt 07, 2022 7:17 pm
Knaberaps skrev: fre okt 07, 2022 7:07 pm

Wow, dette eksalerte raskt. Oki, Hulsker er en skikkelig A kjendis med sukker på. Alle vet hvem han er, og alle følger med på hva han foretar seg om dagene. En skikkelig, skikkelig superkjendis. Fornøyd?
Du merker selv at du blir litt barnslig nå sant?

Godt å kjenne på det og av og til sikkert.

Du savner kanskje de mange disputtene med KD?

Hulsken er B-kjendis det er objektivt, godt gjort å ha unngått han egentlig med tanke på at han har vært med på er titalls TV-program.
Vel, jeg må nok innrømme at jeg har ikke sett på noen tv-program med han. Jeg vet hvem han er, men jeg må nok spørre om hvilke "kjente" tv-program har han vært med i ?

P.S. Beklager, men jeg ser ikke så mye på tv :(
Bernt Hulsker er nok mest kjent for de som er i alderskategorien 15-40. De yngste i min familie forbinder Bernt Hulsker med reality og VGTV, mens mine foreldre kjenner ham igjen fra hans dager som middels god fotballspiller. Men man må være relativt interessert i fotball for å vite om hans bakgrunn som middels treg spiss ;) Folk som ikke følger med på reality har nok ikke noe stort forhold til Hulsker. Men jeg mener uansett at han er kjendis, og at nok folk vet hvem han er.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Aktuelt»