Strømsgodset

Svar
stc887
Innlegg: 3684

Re: Strømsgodset 2022

Legg inn av stc887 »

[quote=seriemester2013 post_id=978023 time=1664834216
Men, hvor er mange av kvalitetsbrukerne som var med over til dette forumet i starten blitt av?
Vi er jo ikke mange igjen fra godset her inne, noe som er synd.
Savner flere med dybde, lange resonnement og kritikk eller ros av klubben
[/quote]

Får håpe Daniel kan holde oppe et ok nivå med relevante saker som omhandler Godset så vi får noe å diskutere annet enn 1 kamp i uka og at vi forbanner oss over tynn tropp resten for er vanskelig å finne motivasjon til de store diskusjoner når det ikke er noe å diskutere utenom de to nevnte subject og kanskje Team-SIF.
Ikke at jeg tror det raser inn med debattanter her om DT hadde blitt verdens beste avis på å dekke fotball for forum er en sak for helt egne skruer men man trenger ikke 2 til 5k som i div FB grupper om fotballag X for at det skal være bra kvalitet. Har man 10ish aktive brukere er kvaliteten bra selv om jeg skulle ønske vi hadde like bra forum som gamle GU eller er det rbkweb eller $$ få forum er i dag som beviser forum ikke er dødt.

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

Takk for tilliten. Dere får holde oppe koken. Jeg tråler mye SoMe på jakt etter temaer folk er opptatt av :)

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Daniel skrev: tir okt 04, 2022 7:45 pm Takk for tilliten. Dere får holde oppe koken. Jeg tråler mye SoMe på jakt etter temaer folk er opptatt av :)
Der finner du i alle fall ikke meg, men gleder meg veldig til å lese dt om godset fremover.
Gratulerer

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

Regna forum som del av SoMe, mao. store muligheter for å påvirke :)

Men nok sjølprat.

Min største frykt er likegyldighet. Så er det vanskelig å trigge hvermannsen når man ligger midt på tabellen, økonomien hindrer satsninger og store overskrifter, og signalene utad bærer mer preg av å være fornøyd med det man får til enn de store vyene.

Så kan man jo ønske seg mer podcasts og rapporter fra treningsfeltet osv men vet ikke om det nødvendigvis oppildner. Reisen fra 2006-2015 var en helt unik opplevelse i Godsets historie og jeg lurer litt på om byen ble litt mette? Faller de "nye" supporterne som ble født inn i gullrushet fra? Selv ihuga vennegjenger trekker litt på skuldrene og ser heller Haaland på tv i helga nå. Dette gjør meg litt engstelig.

Det er kanskje så enkelt som at trenerdrama og nedrykksstrid hadde dobla engasjementet, og medaljekamp og sterkere profiler hadde dobla tilskuertallet.

Noen tanker om temperaturen på SIF blant Drammensere anno 2022?

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Daniel skrev: tor okt 06, 2022 11:25 am
Så kan man jo ønske seg mer podcasts og rapporter fra treningsfeltet osv men vet ikke om det nødvendigvis oppildner. Reisen fra 2006-2015 var en helt unik opplevelse i Godsets historie og jeg lurer litt på om byen ble litt mette? Faller de "nye" supporterne som ble født inn i gullrushet fra? Selv ihuga vennegjenger trekker litt på skuldrene og ser heller Haaland på tv i helga nå. Dette gjør meg litt engstelig.

Det er kanskje så enkelt som at trenerdrama og nedrykksstrid hadde dobla engasjementet, og medaljekamp og sterkere profiler hadde dobla tilskuertallet.

Noen tanker om temperaturen på SIF blant Drammensere anno 2022?
Er ikke enig rundt det som omhandler podcast og rapporter fra trening. Sistnevnte er bread and butter for media og den generelle interessen rundt lunchbordet på jobb, puben eller i bussen på vei til kamp mens podcast tar for seg det generelle og gjerne med diskusjoner samt mer "nerding" som ikke kommer på trykk med begrensning i hvor mye folk gidder å lese eller det er plass til en avis. Er en grunn til at samtlige aviser minus DT og agderposten bruker podcast som medium. Det som er for nerdete til å komme på trykk eller info som i en kontekst funker bedre i en muntlig setting som f.eks hva andre agenter og klubber opplever SIF som om man er intresert i en spiller.

Folk er intresert i hva man som avis legger opp til. Dagbladet f.eks la opp til at bloggere og influensere er fint og relevant og folk leser det. TV2 hadde vel ikke en sak om norsk ball fra de mistet rettighetene til i år og nå bruker folk de som en go-to source for norsk ball etter PL forsvant så prioriteringer og hvordan man setter inn støtet mtp tema å dekke så er folk latente nok til å lese om det finnes/gjøres intresant nok men da må viljen til DT snus omtrent 180 grader og SIF som klubb bør/må se verdien av det og at vi ikke leser om SIF nyherer i riksmedia og twitter før lokalblekka.

At det å være "driten i midten" er kreft for engasjement er nok riktig men det finnes haugevis av andre takes man kan dekke. Økonomi, tilskuertall, ny medieavtale, VAR og kostnader/utbygging av GG, Team-SIF inkl G19 i NM og talentutvikling og prat med Harald Johannessen og "ny" trener i Tomas Halvorsen som siden 21 har ledet Team, salg av deler i AS til Strømsgodset TF for å få inn penger?

I det hele mange tema som kan og burde bli løftet opp som er nyhetsverdige som ikke bare kan dekkes med at man skriver kampreferat om helges kamp som var og flere av tema jeg drar opp hadde vært nydelig i en podcast for det er omfattende tema som har flere takes.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Daniel skrev: tor okt 06, 2022 11:25 am Faller de "nye" supporterne som ble født inn i gullrushet fra? Selv ihuga vennegjenger trekker litt på skuldrene og ser heller Haaland på tv i helga nå. Dette gjør meg litt engstelig.

Noen tanker om temperaturen på SIF blant Drammensere anno 2022?
Kunne heldigvis aldri falt meg inn å sett engelsk fotball fremfor norsk. Jævla synd mange er som du skriver.
Jeg får fortsatt tommel opp og smil når jeg går med drakt også når det ikke er kampdag, så jeg vil si at godset fremdeles står godt i manges hjerter på tross av noe forferdelige sesonger på rad

Brukeravatar
Daniel
Innlegg: 1880
Sted: Drammen

Legg inn av Daniel »

stc887 skrev: tor okt 06, 2022 8:47 pm Er ikke enig rundt det som omhandler podcast og rapporter fra trening. Sistnevnte er bread and butter for media og den generelle interessen rundt lunchbordet på jobb, puben eller i bussen på vei til kamp mens podcast tar for seg det generelle og gjerne med diskusjoner samt mer "nerding" som ikke kommer på trykk med begrensning i hvor mye folk gidder å lese eller det er plass til en avis. Er en grunn til at samtlige aviser minus DT og agderposten bruker podcast som medium. Det som er for nerdete til å komme på trykk eller info som i en kontekst funker bedre i en muntlig setting som f.eks hva andre agenter og klubber opplever SIF som om man er intresert i en spiller.
Uttalt som privatperson skulle jeg veldig gjerne hosta en godset-podcast. Lefla med noen prøveinnspillinger i vinter. Nå er jeg redd det brått blir å tråkke i beddet til GU sin podcast-satsing. Selvom kanskje en kortere mer to the point 30min maks pod kunne vært et alternativ som ikke direkte konkurrerer.

Ellers mye bra tanker, herlig engasjement. Enig med at man skaper et interessefelt gjennom målretta arbeid. Håper jeg kan bidra der.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Daniel skrev: tor okt 06, 2022 10:02 pm
stc887 skrev: tor okt 06, 2022 8:47 pm Er ikke enig rundt det som omhandler podcast og rapporter fra trening. Sistnevnte er bread and butter for media og den generelle interessen rundt lunchbordet på jobb, puben eller i bussen på vei til kamp mens podcast tar for seg det generelle og gjerne med diskusjoner samt mer "nerding" som ikke kommer på trykk med begrensning i hvor mye folk gidder å lese eller det er plass til en avis. Er en grunn til at samtlige aviser minus DT og agderposten bruker podcast som medium. Det som er for nerdete til å komme på trykk eller info som i en kontekst funker bedre i en muntlig setting som f.eks hva andre agenter og klubber opplever SIF som om man er intresert i en spiller.
Uttalt som privatperson skulle jeg veldig gjerne hosta en godset-podcast. Lefla med noen prøveinnspillinger i vinter. Nå er jeg redd det brått blir å tråkke i beddet til GU sin podcast-satsing. Selvom kanskje en kortere mer to the point 30min maks pod kunne vært et alternativ som ikke direkte konkurrerer.

Ellers mye bra tanker, herlig engasjement. Enig med at man skaper et interessefelt gjennom målretta arbeid. Håper jeg kan bidra der.
Ser ikke problenet med supporterdrevet podcast og mediehus dekker samme tema. Vll ofte om ikke alltid være forskjellige oppfatninger og tema/tolkning av dagsaktuelle tema og hvor dypt man dykker ned i materien og hva for noen kilder man har og bruker. LSK har 2 supporterdrevne podcasten i form av Hard mottak og Kanarikafeen samt at Romerikeblad har podcasten Dødball som omhandler LSK i 50-60 min av 1t20-1t30 min.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

Noe nytt angående Jack og ny kontrakt?

petterpan

Legg inn av petterpan »

Da har Jonas Therkelsen (2003) også signert proffkontrakt.

thomassim

Legg inn av thomassim »

seriemester2013 skrev: tor okt 06, 2022 9:53 pm
Daniel skrev: tor okt 06, 2022 11:25 am Faller de "nye" supporterne som ble født inn i gullrushet fra? Selv ihuga vennegjenger trekker litt på skuldrene og ser heller Haaland på tv i helga nå. Dette gjør meg litt engstelig.

Noen tanker om temperaturen på SIF blant Drammensere anno 2022?
Kunne heldigvis aldri falt meg inn å sett engelsk fotball fremfor norsk. Jævla synd mange er som du skriver.
Jeg får fortsatt tommel opp og smil når jeg går med drakt også når det ikke er kampdag, så jeg vil si at godset fremdeles står godt i manges hjerter på tross av noe forferdelige sesonger på rad
Største problemet slik jeg oppfatter det, er at ingen lenger prater om godset i kaffepausen. De orker ikke, fordi klubben har drept interessen og engasjementet rundt seg selv.

Vi er inne på sponsorsiden, men ingen gidder å bruke sesongkortene vi har tilgjengelig. Det sier vel det meste.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

thomassim skrev: fre okt 07, 2022 4:50 pm
seriemester2013 skrev: tor okt 06, 2022 9:53 pm
Daniel skrev: tor okt 06, 2022 11:25 am Faller de "nye" supporterne som ble født inn i gullrushet fra? Selv ihuga vennegjenger trekker litt på skuldrene og ser heller Haaland på tv i helga nå. Dette gjør meg litt engstelig.

Noen tanker om temperaturen på SIF blant Drammensere anno 2022?
Kunne heldigvis aldri falt meg inn å sett engelsk fotball fremfor norsk. Jævla synd mange er som du skriver.
Jeg får fortsatt tommel opp og smil når jeg går med drakt også når det ikke er kampdag, så jeg vil si at godset fremdeles står godt i manges hjerter på tross av noe forferdelige sesonger på rad
Største problemet slik jeg oppfatter det, er at ingen lenger prater om godset i kaffepausen. De orker ikke, fordi klubben har drept interessen og engasjementet rundt seg selv.

Vi er inne på sponsorsiden, men ingen gidder å bruke sesongkortene vi har tilgjengelig. Det sier vel det meste.
Det er jo helt på trynet.
Vi er også på sponsorsiden, men vi benytter i alle fall billettene

Scout Fotball

Legg inn av Scout Fotball »

petterpan skrev: fre okt 07, 2022 4:38 pm Da har Jonas Therkelsen (2003) også signert proffkontrakt.
Ahh, nå vet jeg hvem du er, er det offentlig enda ? Eller er det kanskje noe som skal offerelig gjøres om ikke lenge ?

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Scout Fotball skrev: fre okt 07, 2022 6:39 pm
petterpan skrev: fre okt 07, 2022 4:38 pm Da har Jonas Therkelsen (2003) også signert proffkontrakt.
Ahh, nå vet jeg hvem du er, er det offentlig enda ? Eller er det kanskje noe som skal offerelig gjøres om ikke lenge ?
Allerede spoilet av et styremedlem i GU på SoME for et par dager siden så kan ikke være rare statshemmeligheten😉

Scout Fotball

Legg inn av Scout Fotball »

stc887 skrev: fre okt 07, 2022 7:18 pm
Scout Fotball skrev: fre okt 07, 2022 6:39 pm
petterpan skrev: fre okt 07, 2022 4:38 pm Da har Jonas Therkelsen (2003) også signert proffkontrakt.
Ahh, nå vet jeg hvem du er, er det offentlig enda ? Eller er det kanskje noe som skal offerelig gjøres om ikke lenge ?
Allerede spoilet av et styremedlem i GU på SoME for et par dager siden så kan ikke være rare statshemmeligheten😉
😎

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

Ross skrev: tir aug 30, 2022 5:06 pm Tounekti hadde passet bedre i Godset enn Haugesund sin spillestil også.
Men håper heller Jostein prøver seg på Nosa Dahl før vinduet stenger
Ser Tounekti gror mose på FKH benken og har startet 0 kamper og har 2 innhopp og er bak sentral midtbane Mads Berg Sande som kantspiller og samme er Bilal Njie.

LeSorcier

Legg inn av LeSorcier »

LeSorcier skrev: tor okt 06, 2022 10:25 pm Noe nytt angående Jack og ny kontrakt?
Godset-fansen må være blant de tregeste her i landet.

Jeg prøver igjen.

Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

Gleder meg til kamp.
Hvem er skadefri, får vi ungdom fra start pga skader?
Vi er litt i ingenmannsland, men med to kamper igjen på GG kjenner jeg på gleden av å skulle på kamp.

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »


Brukeravatar
seriemester2013
Innlegg: 3970

Legg inn av seriemester2013 »

To kamper igjen etter dagens skulle det stått skrevet.
Ellers bare Ari og Gullik ute av troppen av XI spillere, men usikker på formen til de som har vært ute

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

seriemester2013 skrev: søn okt 09, 2022 1:14 pm To kamper igjen etter dagens skulle det stått skrevet.
Ellers bare Ari og Gullik ute av troppen av XI spillere, men usikker på formen til de som har vært ute
Gullik fort ute for året hva jeg hører. Tilbakeslag/værre omfang av strekken og rift i muskel (samme som Ari har vært ute med)

Henningsen

Legg inn av Henningsen »

Ser ut til at dere har fått kamp om å ha Norges raskeste spiller i stallen.
Odin Holm har visst tatt opp kampen ryktes det

stc887
Innlegg: 3684

Legg inn av stc887 »

stc887 skrev: ons sep 14, 2022 9:23 pm Hove linkes til Panathinaikos av et par høyst suspekte twitter kontoer (vindu stenger 16) men siden det ikke er annet å diskutere får vi ta det lille som er.
Var sant likevell
https://www.nettavisen.no/sport/hove-va ... 3424319876

Bror1

Legg inn av Bror1 »

Flaks at dere er dårlige å avslutte. Burde stått 4-0 her. Fy faen for et naivt TIL-lag, dere glir igjennom forsvaret ved enhver anledning. Ser det hver bortekamp. Grattis med 3 poeng.

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Herreminhatt, nå har Tromsø all verdens flaks…



Burde ledet 5-0, så blir det faen meg 1-1

AlexandrsJelisejevs
Innlegg: 387

Legg inn av AlexandrsJelisejevs »

Måtte komme

thomassim

Legg inn av thomassim »

Klassisk godset

Retnuh

Legg inn av Retnuh »

Hva i helvete?? Ender opp med dropp fordel Tromsø ??

thomassim

Legg inn av thomassim »

stc887 skrev: søn okt 09, 2022 1:58 pm
seriemester2013 skrev: søn okt 09, 2022 1:14 pm To kamper igjen etter dagens skulle det stått skrevet.
Ellers bare Ari og Gullik ute av troppen av XI spillere, men usikker på formen til de som har vært ute
Gullik fort ute for året hva jeg hører. Tilbakeslag/værre omfang av strekken og rift i muskel (samme som Ari har vært ute med)
Er ikke bare fotlenka altså?

Eivinder80

Legg inn av Eivinder80 »

Kort spørsmål: Skal det ikke dømmes tilbakespill når Psyche roter det til der?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»