Manchester United

Svar
Brukeravatar
missChance

Re: Manchester United

Legg inn av missChance »

Telles ute til september med skade.

Bruno er tilbake på treningsfeltet, men vil ikke være involvert mot Brentford i morgen, ifølge Ole. Vi kan vente å se van de Beek og Dalot på benken.

Crynix

Legg inn av Crynix »

UK1902 skrev: tir jul 27, 2021 5:17 pmMå ha gjort en feil i farta med de første discordlinkene jeg la ut på vgd etter "oppgraderinga" og ble så utestengt så jeg ikke fikk svart deg når du spurte om en link som fortsatt funka
¯\_(ツ)_/¯

Det viktigste er at vi fant frem. Er som når man er på ferie i utlandet og språkbarrieren melder seg - det viktigste er at man blir forstått.

Johnnycamelater4

Legg inn av Johnnycamelater4 »

missChance skrev: lør jul 17, 2021 11:13 pm

Vi er ett!
Ille når misschance påstår at hun er Legion. Det sier sitt om det meste. Hils Larc Gewle, forresten.

Ministeren

Legg inn av Ministeren »

Medregnet Varane inn: hva forventer United-fansen av årets sesong? På hvilket tidspunkt krever man at flotte ord om klubbens historie, omdannes til tellende resultat i form av pokaler?

Bongis

Legg inn av Bongis »

Ministeren skrev: tir jul 27, 2021 7:14 pm Medregnet Varane inn: hva forventer United-fansen av årets sesong? På hvilket tidspunkt krever man at flotte ord om klubbens historie, omdannes til tellende resultat i form av pokaler?
Jeg forventer å være med i kampen om pokaler. Nå var det vel 12p opp til 1 plass. Det er ikke en reel kamp. Det er en vanvittig tøff liga, og det overrasker meg ikke om vi må opp til og kanskje over 90p for å vinne. Da er det få feilskjær man har råd til. Når det gjeldet cupene, så er det greit nok å ikke havne i EL denne sesongen. Vil jo selvsagt komme lengst mulig, men igjen så er dette den vanskeligste cupen å vinne. FA cup er en bonus. Ligacupen er ikke det en gang

Som sagt, jeg forventer å henge med.

Glycinello

Legg inn av Glycinello »

Ministeren skrev: tir jul 27, 2021 7:14 pm Medregnet Varane inn: hva forventer United-fansen av årets sesong? På hvilket tidspunkt krever man at flotte ord om klubbens historie, omdannes til tellende resultat i form av pokaler?
Jeg tror vi tar fjerdeplassen kommende sesong. Et cupgull bør absolutt være innenfor rekkevidde.

Reddington

Legg inn av Reddington »

En ganske signifikant forbedring spillemessig. Tenker spesielt på kamper hvor man «skal» dominere, for de kommer det til å bli flere av i årets sesong. Da må man bli bedre på å spille ned og ut motstander. Man hadde en periode fra medio desember til februar/mars (?) hvor man endelig så prov på dette. Startet og avsluttet svakt - det må bli bedre i år.

Forventninger om titler synes jeg blir for enkelt. Hva hvis City leverer noe ala 17/18? Det kan ikke forventes at man er på det nivået. Jeg tar heller en ordentlig gullkamp hvor man faller av i april, enn en evig kamp om 4.plassen og et ligacup-trofé.

Og så må jeg si at jeg er enormt spent på laget i CL. Da vi var ca. halvveis i gruppespillet i fjor calla jeg United som en liten outsider til hele greia. Ser jo rimelig fjollete ut når man røk i gruppespillet, men jeg tror alle lag i CL (nesten) frykter United. Ligge tett og kompakt dypt, og kontre. Har ikke en dårligere stall for slike kamptilnærminger nå. Litt flyt i trekningen så kan det bli ordentlig artig.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Enig. Vi kan ikke fortsette i det uendelige med OGS som kun en fin fyr som holder oss i topp 4, uten spillemessige fremskritt og sølvtøy. Topp 3, progresjon spillemessig (vi MÅ faktisk forvente et mønster utenom kontringer) og snart en eller annen pokal.

Crynix

Legg inn av Crynix »

Der var Varane done deal også ja. Fryktelig skånsomt av klubben å annonsere dette mens undertegnede satt og avleverte, slipper å flytte på meg for å feire signeringen.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Brukeravatar
missChance

Legg inn av missChance »

De er så ivrige på å bekrefte denne sommeren at det blir "in principle" 😁

Vel, nå tro faktisk jeg også at det er sant. Jeg har hatt mine store tvil helt til i går, da jeg begynte å innse at det kanskje var en smule sannhet i det.

Lezah

Legg inn av Lezah »

missChance skrev: tir jul 27, 2021 8:22 pm De er så ivrige på å bekrefte denne sommeren at det blir "in principle" 😁

Vel, nå tro faktisk jeg også at det er sant. Jeg har hatt mine store tvil helt til i går, da jeg begynte å innse at det kanskje var en smule sannhet i det.
Rash er forsynt!

qbah

Legg inn av qbah »

Varane og Sancho i ett og samme vindu. For prisen (eller mindre) av Pepe og Ben White.

Get in there ya beauty.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Ryktes at FD har fått TheBelfastBoy på free nå, så det blir solide staller både her og der.

Brukeravatar
missChance

Legg inn av missChance »

Lezah skrev: tir jul 27, 2021 8:25 pm

Rash er forsynt!
Så det 😂
Oui x

Brukeravatar
missChance

Legg inn av missChance »

qbah skrev: tir jul 27, 2021 8:27 pm Varane og Sancho i ett og samme vindu. For prisen (eller mindre) av Pepe og Ben White.

Get in there ya beauty.
Og i juli!! Sesongen har ikke startet ennå. Det er ikke siste dag av overgangsvinduet. What sorcery is this?

tbb

Legg inn av tbb »

Virker som folk flest er rimelig edruelige. Jeg tror ikke Varane er en enorm oppgradering fra Lindeløf. Varane er litt svakere enn mange skal ha det til, og Lindeløf litt bedre. Jevnt over har vi sett rimelig ok ut med Maguire/Lindeløf. Litt for mange hodemist fra Lindeløf over en sesong, men disse får vi fra Varane også. Men Varane blir en betydelig forsterkning sammenlignet med Bailly, og det vil ikke være like krise med en skade på Lindeløf/Maguire.

Sancho blir en vesentlig oppgradering, men også han kan komme til å trenge tid. Se bare Havertz og Werner. Og hva om vi mister Pogba?

Alt annet likt, legger vil til en solid høyreback forventer jeg bedre spill og helst litt over 80p i PL. Man bør også komme seg lenger enn gruppespillet i CL. Selges Pogba er vi dessuten avhengig av å erstatte han med en ny midtbanespiller.

qbah

Legg inn av qbah »

missChance skrev: tir jul 27, 2021 8:28 pm
qbah skrev: tir jul 27, 2021 8:27 pm Varane og Sancho i ett og samme vindu. For prisen (eller mindre) av Pepe og Ben White.

Get in there ya beauty.
Og i juli!! Sesongen har ikke startet ennå. Det er ikke siste dag av overgangsvinduet. What sorcery is this?

Blame Woodward og noen må helt klart gå! Hører ikke hjemme noen plass at vi skal holde på slik.

Brukeravatar
missChance

Legg inn av missChance »

qbah skrev: tir jul 27, 2021 8:32 pm
missChance skrev: tir jul 27, 2021 8:28 pm

Get in there ya beauty.

Blame Woodward og noen må helt klart gå! Hører ikke hjemme noen plass at vi skal holde på slik.
Det er derfor jeg fremdeles har en ørliten nagende følelse av at noen lurer oss!

Lezah

Legg inn av Lezah »

tbb skrev: tir jul 27, 2021 8:29 pm edru.
Velkommen, nå begynner vi å ligne på noe her. Majoriteten av bra folk ser ut til å finne veien hit. Er VGD en ødemark nå?

qbah

Legg inn av qbah »

tbb skrev: tir jul 27, 2021 8:29 pm
Virker som folk flest er rimelig edruelige. Jeg tror ikke Varane er en enorm oppgradering fra Lindeløf. Varane er litt svakere enn mange skal ha det til, og Lindeløf litt bedre. Jevnt over har vi sett rimelig ok ut med Maguire/Lindeløf. Litt for mange hodemist fra Lindeløf over en sesong, men disse får vi fra Varane også. Men Varane blir en betydelig forsterkning sammenlignet med Bailly, og det vil ikke være like krise med en skade på Lindeløf/Maguire.

Sancho blir en vesentlig oppgradering, men også han kan komme til å trenge tid. Se bare Havertz og Werner. Og hva om vi mister Pogba?

Alt annet likt, legger vil til en solid høyreback forventer jeg bedre spill og helst litt over 80p i PL. Man bør også komme seg lenger enn gruppespillet i CL. Selges Pogba er vi dessuten avhengig av å erstatte han med en ny midtbanespiller.

Selv om vi henter store navn så er jeg ikke spesielt redd for at det blir nye Di Maria-sagaer her. Det som gjør meg mest trygg på det et alderen til Sancho og Varane. Om de ikke tar PL med storm de første ukene så kan de fortsatt formes og utvikles. At vi nå kan ha et stopperpar med Maguire og Varane, med Lindeløf og Tuanzebe i backup (selg Bailly) er meget solid.

Ser vi ryktes litt til Saul. Kan det være en direkte erstatter til et Pogba-salg eller de veldig ulike? Skulle vi gjort det byttet hadde vi sikkert endt opp i pluss på akkurat dét regnskapet også.

tbb

Legg inn av tbb »

Lezah skrev: tir jul 27, 2021 8:36 pm
Velkommen, nå begynner vi å ligne på noe her. Majoriteten av bra folk ser ut til å finne veien hit. Er VGD en ødemark nå?
Takk for det! Moro det man har fått til her! Hvem står bak? Fortjener honnør!

Litt urolig for potensiell tilvekst, men utgangspunktet ser solid ut.

qbah

Legg inn av qbah »

Forresten, er vi der med de siste signeringen (og vi beholder Pogba) at vi bør kunne forvente en tittel av betydning av OGS nå? Er ikke det vel på tide nå, eller er det bare jeg som får litt overtenning av signeringene og glemmer de andre svakhetene i laget?
Ser en del journalister melder at de synes kontraktsforlengelsen til OGS er overraskende lang.

Han har nå fått mange år til å forme laget og sin filosofi nå (om han egentlig har noen), og han får nå i tillegg signeringene som vi har ønsket i flere år. Forventer at vi henger helt inn med City på seriegullet, selv om jeg tror de blir for sterke og samkjørte gjennom en hel sesong. Også forventer jeg et cupgull.

Too much to ask for?

tbb

Legg inn av tbb »

qbah skrev: tir jul 27, 2021 8:40 pm Too much to ask for?
Jepp!

qbah

Legg inn av qbah »

tbb skrev: tir jul 27, 2021 8:39 pm

Velkommen! 4play er grunnlegger og drifter. Har vært en spleis oppe for han men mulig den er over nå. Han og et par til som reiste forumet på et dager. Nå er vi over 500 medlemmer på kun et par uker og nye registrerte medlemmer hver time.

qbah

Legg inn av qbah »

tbb skrev: tir jul 27, 2021 8:41 pm
qbah skrev: tir jul 27, 2021 8:40 pm Too much to ask for?
Jepp!

Kunne senket meg ned til FA-cupgull, men det holder ikke. Det kunne hvem som helst fått til med denne troppen.

Brukeravatar
missChance

Legg inn av missChance »

qbah skrev: tir jul 27, 2021 8:41 pm
tbb skrev: tir jul 27, 2021 8:39 pm

Velkommen! 4play er grunnlegger og drifter. Har vært en spleis oppe for han men mulig den er over nå. Han og et par til som reiste forumet på et dager. Nå er vi over 500 medlemmer på kun et par uker og nye registrerte medlemmer hver time.
Spleisen er oppe og går ennå: [ur]https://fridiskusjon.no/viewtopic.php?f=10&t=219[/url]

Crynix

Legg inn av Crynix »

qbah skrev: tir jul 27, 2021 8:40 pm Forresten, er vi der med de siste signeringen (og vi beholder Pogba) at vi bør kunne forvente en tittel av betydning av OGS nå? Er ikke det vel på tide nå, eller er det bare jeg som får litt overtenning av signeringene og glemmer de andre svakhetene i laget?
Ser en del journalister melder at de synes kontraktsforlengelsen til OGS er overraskende lang.

Han har nå fått mange år til å forme laget og sin filosofi nå (om han egentlig har noen), og han får nå i tillegg signeringene som vi har ønsket i flere år. Forventer at vi henger helt inn med City på seriegullet, selv om jeg tror de blir for sterke og samkjørte gjennom en hel sesong. Også forventer jeg et cupgull.

Too much to ask for?
Etter min mening har man fremdeles svakheter på keeperplass, høyreback og DM. Jeg klarer ikke stole på Hendo/Gea og AWB, og DM har vært åpenbart i et par år allerede. Mtp Pogba og Cavani har vi ytterligere to posisjoner som må forsterkes enten i år eller neste år.

Men herregud, den liflige lukten av fugl kryper nærmere og nærmere. Både bredde og kvalitet på årets stall må jo være noe av det bedre klubben har hatt på lenge?

Forventer videre progresjon av det som bygges, men konkurransen er så hard på alle fronter at noen forventninger om titler tror jeg veldig få kan ha.
Sist redigert av Crynix den tir jul 27, 2021 9:02 pm, redigert 1 gang totalt.

Reddington

Legg inn av Reddington »

qbah skrev: tir jul 27, 2021 8:40 pm Forresten, er vi der med de siste signeringen (og vi beholder Pogba) at vi bør kunne forvente en tittel av betydning av OGS nå? Er ikke det vel på tide nå, eller er det bare jeg som får litt overtenning av signeringene og glemmer de andre svakhetene i laget?

Too much to ask for?

Mange år til å forme laget? I beste fall en overdrivelse. Sommeren 2019 startet jobben med å forme et fundament. Det betydde spillere inn, men også spillere ut. Januar 2020 kom det på plass en nøkkelsignering, og sommervinduet 2020 var corona-preget. Hvor mye brukte man den sommeren på spillere som var tiltenkt en rolle på førstelaget? £60m?

Det begynner å ligne på noe, men forventningene må tilpasses lagene man kjemper mot. City har en bredere stall fra før, og jakter både Kane og Grealish. Feige lag. Klubbdriften man nå (med rette) roser United opp i skyene for har Bayern sikkert drevet i 4-6 år. Minst.

Å stille krav til enten PL eller CL-triumf blir for meget.

Lezah

Legg inn av Lezah »

Sånn apropos hvor god Varane er og Lindeløfs kvaliteter:

Worst case er at Varane er på samme nivå som VL, vil jeg tro. Da er bredden på stopperplass betraktelig bedret. EB/Tuanzebe er ikke til å stole på, Jones tells ikke. Leverer han som han kan, er han klubbens beste stopper. Det vi betalte for VL fra Benfica/Benfica B og det vi betaler for Varane fra RM er ganske lik. Til prisen det snakkes om er jeg veldig positiv, egentlig, særlig fordi det ser ut til at han har lyst til å spille hos oss.

Svar