Fantasy Premier League 2021-22

Svar
Iso

Re: Fantasy Premier League 2021-22

Legg inn av Iso »

Laffano16 skrev: tir aug 03, 2021 5:12 pm
Iso skrev: tir aug 03, 2021 5:09 pm
Laffano16 skrev: tir aug 03, 2021 11:55 am Enda godt det er lenge til sesongstart

Kladder å kladder 😅

Shaw Walker TAA og Saiss er jo bankers i laget sitt og de leverer jobofte mye bra

Brukbart fornøyd med lag oppsettet selv om kanskje spissene blir litt ofret kanskje Werner går ut av laget
Usikker på Walker. Han har en veldig sterk konkurrent på høyre back i Cancelo. Walker spilte 1947 min i PL forrige sesong, men Cancelo spilte 2382 min. Dias, som spilte mest av forsvarerne til City, spilte 2845 min., mens det var mulig å spille 3420 min.
Hmm må tydeligvis revurdere City troppen da.... Stones ? 🤔
Stones spilte kun 1980 min. i PL forrige sesong, mens Laporte spilte 1342 min.

Brukeravatar
Mr.Meep
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Iso skrev: tir aug 03, 2021 5:31 pm
Laffano16 skrev: tir aug 03, 2021 5:12 pm
Iso skrev: tir aug 03, 2021 5:09 pm

Usikker på Walker. Han har en veldig sterk konkurrent på høyre back i Cancelo. Walker spilte 1947 min i PL forrige sesong, men Cancelo spilte 2382 min. Dias, som spilte mest av forsvarerne til City, spilte 2845 min., mens det var mulig å spille 3420 min.
Hmm må tydeligvis revurdere City troppen da.... Stones ? 🤔
Stones spilte kun 1980 min. i PL forrige sesong, mens Laporte spilte 1342 min.
Haha det var jo bare verre😅😆😆 med andre ord STYR unna forsvaret til city😅

Iso

Legg inn av Iso »

Megapixsel skrev: tir aug 03, 2021 5:14 pm TAA/Fofana eller Robbo/Coufal?
TAA hadde 2 mål og 8 assist forrige sesong. Robbo hadde 1 mål og 8 assist i
PL forrige sesong.

Coufal hadde 9 assist og 9 CS forrige sesong, mens Fofana hadde 1 assist og 7 CS.

MadsFantasy

Legg inn av MadsFantasy »

Megapixsel skrev: tir aug 03, 2021 5:14 pm TAA/Fofana eller Robbo/Coufal?
TAA/Fofana.

Barks

Legg inn av Barks »

Kjapt førsteutkast

Pickford-Foster
TAA-Konaté-Shaw-Fofana-Kelly
Salah-Son-Raphinha-Buendía-Mbeumo
Jesus-DCL-Toney

Førsteinntrykket er at prisnivået virker å være ganske lavt denne sesongen?
I hvert mye enklere å sette opp et førsteutkast jeg er rimelig godt fornøyd med her enn tilfellet var med Eliteserien Fantasy.

Brukeravatar
Mr.Meep
Sted: Toronto,Ontario,Canada

Legg inn av Mr.Meep »

Nå synes jeg laget begynner å bli satt men litt usikker på Douglas Luiz-Mings-Sissoko om de er noe verdi å ha.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Begynner å nærme seg den tiden på året hvor man bruker 10+ timer på noe og ender som nummer 300 000 i spillet. Gøy. Har nedgradert Wilson->Toney og Chilwell/Shaw->Ayling for å få plass til en Mahrez som har vært med hele oppkjøringen og ar herjet fullstendig vilt. Gjør meg klar for Pep Roulette hvor Mahrez spilller mot Spurs (GW1) og Arsenal (GW3), mens han er benket i kampen hvor jeg planlegger å cappe ham mot Norwich (GW2). Gundo med 2 mål og 1 målgivende mot Blackpool i går, men flyttes vel litt bakover i banen når Kdb returnerer. Vi får se om KdB er med mot Leicester i Community Shield til helgen, i så fall vurderer jeg dobbel City fra start, KdB inn for Bruno.

Bachmann
TAA-Digne-Ait Nouri
Salah(c)-Bruno-Mahrez-ESR
Antonio-Watkins-Toney

(Foster-MGW-Ayling-Omobamidele) 0,5ITB

Laget er nok satt nå, men mulig jeg bruker de 0,5 tilgjengelig til å oppgradere Omobamidele (Omo fra nå av) til en 4,5 (White, Fofana, Lowton). Det ser også ut til at Ait Nouri sin plass er i fare ved at Neto/Podence returnerer og Marcal spiller alt av minutter på venstrebacken i preseason. Må se det an, om Neto/Podence er noen uker unna så punter jeg kanskje med Nouri som ving i 2-3 runder. Skulle gjerne hatt en 7.5-spiss istedenfor Toney, men den 1.0 gjør laget sterkere totalt sett.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Lukaku nær Chelsea, visstnok. Det kan føre til litt template-endringer. Gøy.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Yesil skrev: ons aug 04, 2021 9:46 am Lukaku nær Chelsea, visstnok. Det kan føre til litt template-endringer. Gøy.
Jepp, ser ut til at denne overgangen blir noe av nå. Tipper pris blir 12.0-12.5 om han skulle komme. Tviler uansett på at Lukaku er med fra start når Chelsea møter Palace i runde 1.

Bailey er forresten offisielt klar for Villa, og skal visstnok ikke være erstatter for Grealish. Dersom Villa klarer å holde på Grealish i dette vinduet har man en front 4 som er blant de aller beste i PL:

Buendia-Grealish-Bailey
Watkins

Villa gjør i hvert fall sitt til å bygge et lag rundt Grealish, håper virkelig han blir værende.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Lew_Ashby skrev: ons aug 04, 2021 9:51 am
Yesil skrev: ons aug 04, 2021 9:46 am Lukaku nær Chelsea, visstnok. Det kan føre til litt template-endringer. Gøy.
Jepp, ser ut til at denne overgangen blir noe av nå. Tipper pris blir 12.0-12.5 om han skulle komme. Tviler uansett på at Lukaku er med fra start når Chelsea møter Palace i runde 1.

Bailey er forresten offisielt klar for Villa, og skal visstnok ikke være erstatter for Grealish. Dersom Villa klarer å holde på Grealish i dette vinduet har man en front 4 som er blant de aller beste i PL:

Buendia-Grealish-Bailey
Watkins

Villa gjør i hvert fall sitt til å bygge et lag rundt Grealish, håper virkelig han blir værende.
Synes den prisen er for høy for Lukaku. Maks 11 dersom han skal med på mitt lag fra første stund. Det var ikke imponerende det han viste sist han var i Premier League, med 12 og 16 mål på sine siste 2 sesonger. Flere grunner til dette, og jeg tror han vil gjøre det meget godt i Chelsea, men han bør ligge under de aller dyreste.

Når det gjelder Aston Villa, vil sannsynligvis Lukaku spille en rolle der også. Med han inn forsvinner nok Tammy, og pdd. ser Aston Villa ut som den mest sannsynlige klubben der. Det gjør Watkins mer usikker.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Yesil skrev: ons aug 04, 2021 10:11 am

Buendia-Grealish-Bailey
Watkins

Synes den prisen er for høy for Lukaku. Maks 11 dersom han skal med på mitt lag fra første stund. Det var ikke imponerende det han viste sist han var i Premier League, med 12 og 16 mål på sine siste 2 sesonger. Flere grunner til dette, og jeg tror han vil gjøre det meget godt i Chelsea, men han bør ligge under de aller dyreste.

Når det gjelder Aston Villa, vil sannsynligvis Lukaku spille en rolle der også. Med han inn forsvinner nok Tammy, og pdd. ser Aston Villa ut som den mest sannsynlige klubben der. Det gjør Watkins mer usikker.
Enig i at 12.0 blir for høy for Lukaku, kanskje jeg satte den litt høyt. Men nekter å tro at prisen blir under 11.5 når feks Werner er 9.5 og Kane 12.5. Angående Abraham så har jeg lurt litt selv på hva Villa kommer til å gjøre om han kjøpes. Tammy er emm best i tospann på topp, tenker Villa kanskje å legge om med Watkins og Abraham sammen? Det blir nok særlig aktuelt om Grealish forsvinner.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Buendia-Grealish-Bailey
Watkins

Så lenge varte det. Jim White melder at Grealish er på vei til City for £100 mill. Slik jeg leser tweeten så bekrefter dette 90% sikkert at Grealish stikker. Blir en vurdering av hvordan dette påvirker City-assets.

MadsFantasy

Hvis Grealish stikker til City slepper jeg billigere unna med å gå uten city offensiv

Brukeravatar
k9b

Legg inn av k9b »

Lew_Ashby skrev: ons aug 04, 2021 9:36 am Begynner å nærme seg den tiden på året hvor man bruker 10+ timer på noe og ender som nummer 300 000 i spillet. Gøy. Har nedgradert Wilson->Toney og Chilwell/Shaw->Ayling for å få plass til en Mahrez som har vært med hele oppkjøringen og ar herjet fullstendig vilt. Gjør meg klar for Pep Roulette hvor Mahrez spilller mot Spurs (GW1) og Arsenal (GW3), mens han er benket i kampen hvor jeg planlegger å cappe ham mot Norwich (GW2).
Vet ikke om jeg klarer Mahrez i år. Det krever en sterk mage.

Snart er Sterling tilbake, og med Grealish + Foden så blir det voldsomt med rotasjon tror jeg.

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

k9b skrev: ons aug 04, 2021 12:34 pm
Lew_Ashby skrev: ons aug 04, 2021 9:36 am Begynner å nærme seg den tiden på året hvor man bruker 10+ timer på noe og ender som nummer 300 000 i spillet. Gøy. Har nedgradert Wilson->Toney og Chilwell/Shaw->Ayling for å få plass til en Mahrez som har vært med hele oppkjøringen og ar herjet fullstendig vilt. Gjør meg klar for Pep Roulette hvor Mahrez spilller mot Spurs (GW1) og Arsenal (GW3), mens han er benket i kampen hvor jeg planlegger å cappe ham mot Norwich (GW2).
Vet ikke om jeg klarer Mahrez i år. Det krever en sterk mage.

Snart er Sterling tilbake, og med Grealish + Foden så blir det voldsomt med rotasjon tror jeg.
Godt poeng. Blir nok litt farget av at han har spilt alt i preseason i EM-spillernes fravær, og bøttet inn med målpoeng. Jeg tror han i hvert fall starter de første to kampene, men man kan jo aldri være sikker. Kommer nok til å ha ham inne på laget om han leverer fra start mot Leicester i helgen mtp at det er en uke mellom kampene i begynnelsen av sesongen.

AalesundsFK

Legg inn av AalesundsFK »

Førsteutkast:

Sanchez, Steele
Alexander-Arnold, Robertson, Shaw, Ritchie, Johnson
Raphinha, Grealish, Mbeumo, Sancho, Salah
João Pedro, Watkins, Antonio

Brukbart fornøyd med laget, men lite sannsynlig at det ikke blir endringer. Må prøve å henge med litt bedre fra start av i år enn i fjor. Ble litt for mye å ta igjen på slutten av forrige sesong til at sesongen kunne kalles godkjent. Raphinha og dobbel Liverpool-D er bankers. Watkins eller Antonio er også garantert en del av laget.

Yesil

Legg inn av Yesil »

Med Grealish inn sliter jeg enda mer med å se hvilke City-spillere jeg skal velge. Henter de Grealish for £100M, uten at han er bankers i laget? Og hvem skal ut? Gundogan? Foden? Sterling? Jesus?
Dersom Kane ikke kommer, blir det Pep-spesial uten spisser på banen?
Blir vel uansett nok spilletid på Grealish til den prisen, til at han forsvarer en plass til 8,0?

Lew_Ashby

Legg inn av Lew_Ashby »

Yesil skrev: ons aug 04, 2021 1:04 pm Med Grealish inn sliter jeg med å se hvilke City-spillere jeg skal velge. Henter de Grealish for £100M, uten at han er bankers i laget? Og hvem skal ut? Gundogan? Sterling? Jesus?
Dersom Kane ikke kommer, blir det Pep-spesial uten spisser på banen?
Tipper det blir en del uten rene spisser ja. Torres, Foden, KdB, kanskje Gundo men han tror jeg spiller litt dypere denne sesongen. Sterling i noen tilfeller. Tror at Jesus er den som kommer til å miste mest spilletid på den overgangen der, men mulig jeg tar feil.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Jeg gikk fra Son til Grealish og satte sistnevnte på benk.

Brukte resterende 2.0 på å hente Digne for White og Targett for en 4.0-spiller

Pep har en bra historikk med å bruke ny-ervervelser right off the bat, men jeg føler ikke avgjørelsen min helt. Får leve med det et par dager

EDIT: Nei, det backtracket jeg fort på. Spiller heller Son enn Grealish p.t.

HeskeyTime

Legg inn av HeskeyTime »

Grealish ble mye mindre fristende å starte med ved overgang til City, men blir fort et hett objekt i løpet av sesongen. Foretrekker uansett å kjøre spillere som er 100% fast i starten av sesongen med tanke på lite informasjon og mulige prisendringer på spillere som benkes. Hvis han kjemper seg til noenlunde fast plass må man definitivt lure han inn til den prisen.

Spørsmålet nå er om man fortsatt skal kjøre duoen Buendia+Watkins offensivt? Dårlige alternativer på midtbanen gjør at Watkins fort ryker. Kan stå med 3-4-3 og bytte sideveis til Wilson/Iheanacho, eller gå over til 3-5-2/4-4-2 hybrid med Smith-Rowe som den femte midtbanespilleren. Ulempa her er at man får en død billigspiss på laget, og må kanskje få en fast 4,5 bak i forsvar.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Mine guttær

Sanchez

ABW - TAA - White (4.0 - 4.0)

Sancho - Salah - Son - Rapinha

Wilson - Antonio - DCL

TomBrady12

Legg inn av TomBrady12 »

Du mangler en på midtbanen.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

TomBrady12 skrev: ons aug 04, 2021 5:03 pm Du mangler en på midtbanen.
En 4,5-er

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Grealish klar for Man City.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Hvordan skal Pep bruke Grealish og Foden? Hm. Synes overgangen bærer preg av at dette er en klubb som kjeder seg.

Knaxern

Legg inn av Knaxern »

Fraudiola trenger all hjelp han kan få for å karre seg til titler.

MadsFantasy

Knaxern skrev: ons aug 04, 2021 5:55 pm Fraudiola trenger all hjelp han kan få for å karre seg til titler.
Enig, han leverer ikke i nærheten av det han burde med de spillerkjøpene han har gjort

Yesil

Legg inn av Yesil »

MatsEn89 skrev: ons aug 04, 2021 3:39 pm Mine guttær

Sanchez

Wilson - Antonio - DCL
Fint lag det der, men..... Hvem er ABW? Dersom AWB, på hvilket grunnlag vurderer du han til å være et bedre valg enn Shaw?

Megapixsel

Legg inn av Megapixsel »

Hjelpe meg så mye å velge mellom. Håper man velger rett og ikke for mye med klubbhjertet.

MatsEn89

Legg inn av MatsEn89 »

Yesil skrev: ons aug 04, 2021 7:00 pm
MatsEn89 skrev: ons aug 04, 2021 3:39 pm Mine guttær

Sanchez

Wilson - Antonio - DCL
Fint lag det der, men..... Hvem er ABW? Dersom AWB, på hvilket grunnlag vurderer du han til å være et bedre valg enn Shaw?
Wan Bissaka. Jeg tror Shaw hviles i både 1 og 2 kamper pga. EM.

Ikke ulogisk om Shaw først hviles når Telles er tilbake tho... Jeg er Nazi på spilletid.

Svar