Fantasy Premier League 2021-22
-
K-Torget
Re: Fantasy Premier League 2021-22
Foreløpig utkast. Tanker?
Sanches
Taa Shaw White Digne
Salah (C) Bruno (V) Sancho Smith Rowe
Watkins DCL
Forster Ayling Bissouma Obafemi
Sanches
Taa Shaw White Digne
Watkins DCL
-
Megapixsel
Sanchez
Robbo - Digne - White
Greenwood - Fernandes (C) - Salah - Sarr - ESR
DCL - Antonio
Coufal, Obafemi og Manquilo på benk. Greenwood blir til Sancho antar jeg etter første kamp. Spørs om man skal inn igjen med Watkins da.
Robbo - Digne - White
Greenwood - Fernandes (C) - Salah - Sarr - ESR
DCL - Antonio
Coufal, Obafemi og Manquilo på benk. Greenwood blir til Sancho antar jeg etter første kamp. Spørs om man skal inn igjen med Watkins da.
-
MatsEn89
Fin, men selv om White er verdi, er det litt kjipt å spille han versus en spiss.K-Torget skrev: tor aug 05, 2021 8:19 pm Foreløpig utkast. Tanker?
Sanches
Taa Shaw White Digne
Watkins DCL
Idk, bra lag, sikkert bedre enn mitt
-
Expekt
Bra lag, men Sancho starter nok ikke ligapremieren, så her ville jeg funnet meg en annen spiller. Kjenner jeg også er litt skeptisk til Watkins pga Ings sin ankomst. Det spørs om ikke Watkins må finne seg i å spille litt ute på kanten kommende sesong.K-Torget skrev: tor aug 05, 2021 8:19 pm Foreløpig utkast. Tanker?
Sanches
Taa Shaw White Digne
Watkins DCL
-
KenMonkou
Hadde Watkings jeg å, men usikker nå pga Ings. Går Ings rett in da mon tro, de har jo greit kamp program Villa
-
Dejan_Stankovic89
Mitt lag pdd:
Sanchez
TAA Digne Shaw
Bruno Sarr Salah Raphinha
DCL Wilson Antonio
Foster, White, Williams, Brownhill
Sanchez
TAA Digne Shaw
Bruno Sarr Salah Raphinha
DCL Wilson Antonio
Foster, White, Williams, Brownhill
-
chelsea8
Hva er egentlig status og rekkefølge på keeperne i Watford? Foster, Bachmann, Eliot og Dahlberg.
-
Dejan_Stankovic89
Bachmann er vel første keeper etter det jeg har lestchelsea8 skrev: fre aug 06, 2021 10:26 amHva er egentlig status og rekkefølge på keeperne i Watford? Foster, Bachmann, Eliot og Dahlberg.
-
Yesil
Foster sto de første 22 kampene + siste serierunde. Bachmann sto de 23 kampene mellom disse.chelsea8 skrev: fre aug 06, 2021 10:26 amHva er egentlig status og rekkefølge på keeperne i Watford? Foster, Bachmann, Eliot og Dahlberg.
Bachmann sannsynligvis førstekeeper, men jeg ser ikke bort i fra at både han og Foster får mange kamper.
Foster er uansett det beste 4.0-valget. Han får kanskje spille, og dersom han ikke får spille og går ned i verdi så er det bare å stå ved han som død 2.keeper sesongen ut.
Personlig går jeg for Bachmann og Foster. Svært gjerrig lag forrige sesong i Championship, fint program, billig og garantert at én starter selv med skade.
-
HeskeyTime
Bachmann skal være fast i Watford ja. Personlig ser jeg på han som et godt alternativ til Sanchez, men holder Brighton et godt stykke foran. Kjører Ward som reservekeeper i ytterste tilfelle at Schmeichel skulle bli skadet, pluss slippe en kjedelig prisnedgang på Foster.
-
guru
Min spådom er at Bachman får flere saves, og Sanchez får flest CS. Noe nytt om skaden på Sanchez?HeskeyTime skrev: fre aug 06, 2021 10:46 am Bachmann skal være fast i Watford ja. Personlig ser jeg på han som et godt alternativ til Sanchez, men holder Brighton et godt stykke foran. Kjører Ward som reservekeeper i ytterste tilfelle at Schmeichel skulle bli skadet, pluss slippe en kjedelig prisnedgang på Foster.
-
guru
Solskjær bekrefter langt på vei at hverken Sancho eller Varane starter mot Leeds i seriepremieren.
-
Yesil
Ble bare tatt av for å være forsiktig.guru skrev: fre aug 06, 2021 11:01 amMin spådom er at Bachman får flere saves, og Sanchez får flest CS. Noe nytt om skaden på Sanchez?HeskeyTime skrev: fre aug 06, 2021 10:46 am Bachmann skal være fast i Watford ja. Personlig ser jeg på han som et godt alternativ til Sanchez, men holder Brighton et godt stykke foran. Kjører Ward som reservekeeper i ytterste tilfelle at Schmeichel skulle bli skadet, pluss slippe en kjedelig prisnedgang på Foster.
-
K-Torget
Takk for tilbakemelding. Ser poenget ditt, men føler laget blir mindre balansert om jeg går for tre spillende spisser. Ikke lett dette..MatsEn89 skrev: fre aug 06, 2021 2:15 amFin, men selv om White er verdi, er det litt kjipt å spille han versus en spiss.K-Torget skrev: tor aug 05, 2021 8:19 pm Foreløpig utkast. Tanker?
Sanches
Taa Shaw White Digne
Watkins DCL
Idk, bra lag, sikkert bedre enn mitt
-
K-Torget
Hvem ville du i stedet gått for? Sancho til?? Watkins til Antonio er noe jeg vurderer.Expekt skrev: fre aug 06, 2021 5:41 amBra lag, men Sancho starter nok ikke ligapremieren, så her ville jeg funnet meg en annen spiller. Kjenner jeg også er litt skeptisk til Watkins pga Ings sin ankomst. Det spørs om ikke Watkins må finne seg i å spille litt ute på kanten kommende sesong.K-Torget skrev: tor aug 05, 2021 8:19 pm Foreløpig utkast. Tanker?
Sanches
Taa Shaw White Digne
Watkins DCL
-
Astonstian
Ajer har vel ikke noe på er FPL-lag å gjøre vil jeg påstå.Laffano16 skrev: fre aug 06, 2021 5:15 pm Prøver denne jeg blir litt svakt offensivt og defensivt men men
Dallas har mistet verdi i og med han ikke er OOP lengre.
Davis er vel «død» nå med Ings inn og Wesley tilbake vil jeg tro. Obafemi med større sjanse for spilletid.
Liker midtbanen din med tre store, men tror ikke jeg går for det selv (har kun Salah atm), så får jeg se om jeg tør å gå uten Bruno.
Det skal bli vanskeligere å få straffe, så da lister Bruno litt verdi. I tillegg var han ikke like effektiv på slutten av forrige sesong, og ikke noe god i EM (men spilte jo en annen rolle der da).
Sist redigert av Astonstian den fre aug 06, 2021 8:11 pm, redigert 1 gang totalt.
https://www.fantasyfootballpundit.com/f ... team-news/
Ifølge denne siden er Deeney og KdB bare other potential starters. Noen som vet hvorfor? KdB er vel rimelig bankers om han er klar, men hvorfor er han ikke klar? Deeney er ikke så klink i elleveren som forrige gang Watford var oppe?
Ifølge denne siden er Deeney og KdB bare other potential starters. Noen som vet hvorfor? KdB er vel rimelig bankers om han er klar, men hvorfor er han ikke klar? Deeney er ikke så klink i elleveren som forrige gang Watford var oppe?
-
Palmanova
I forhold til Denney skiftet Watford formasjon i fjor med stort hell uten Denney: https://www.nevermanagealone.com/2021/8 ... maila-sarrLumanza skrev: fre aug 06, 2021 8:04 pm https://www.fantasyfootballpundit.com/f ... team-news/
Hmm, interessant. vanskelig å vite. Joshua King til 5.5 kanskje bedre? Men er ikke Deeney kaptein og straffeskytter? Vil vel garantert få litt spilletid. Benkes uansett.Palmanova skrev: fre aug 06, 2021 8:35 pmI forhold til Denney skiftet Watford formasjon i fjor med stort hell uten Denney: https://www.nevermanagealone.com/2021/8 ... maila-sarrLumanza skrev: fre aug 06, 2021 8:04 pm https://www.fantasyfootballpundit.com/f ... team-news/
-
Expekt
Watkins til Antonio høres fornuftig ut, men skjønner at det frister med noe offensivt krutt fra Villa.K-Torget skrev: fre aug 06, 2021 2:48 pm Hvem ville du i stedet gått for? Sancho til?? Watkins til Antonio er noe jeg vurderer.
Watkins --> Antonio
Sancho --> Buendia er en mulighet.
Jeg synes også Jota og Mahrez er interessant. Foreløpig har jeg Jota inne, men det er bare fordi jeg ikke finner nok midler til Mahrez. Men Liverpool har gode matcher i begge de første rundene så derfor frister det å triple. Det bør jo bli greit med mål mot Norwich og Burnley.
Greenwood er også et litt spennende alternativ. Jeg regner med han får rikelig med spilletid, spesielt de første kampene.
-
K-Torget
Interessante poeng.Expekt skrev: lør aug 07, 2021 2:23 amWatkins til Antonio høres fornuftig ut, men skjønner at det frister med noe offensivt krutt fra Villa.K-Torget skrev: fre aug 06, 2021 2:48 pm Hvem ville du i stedet gått for? Sancho til?? Watkins til Antonio er noe jeg vurderer.
Watkins --> Antonio
Sancho --> Buendia er en mulighet.
Jeg synes også Jota og Mahrez er interessant. Foreløpig har jeg Jota inne, men det er bare fordi jeg ikke finner nok midler til Mahrez. Men Liverpool har gode matcher i begge de første rundene så derfor frister det å triple. Det bør jo bli greit med mål mot Norwich og Burnley.
Greenwood er også et litt spennende alternativ. Jeg regner med han får rikelig med spilletid, spesielt de første kampene.
Skummelt å gå uten City offensivt, spesielt i runde 2 mot Norwich. Men så har man jo den rulleringen igjen..
-
Crabsen
Etter mye frem og tilbake tror jeg laget er landet. Er fortsatt veldig i tvil på hvem av Buendia/Bailey en skal gå for, men ender opp med sistnevnte, for nå.
Martinez (Sanchez)
Chilwell - Shaw - Coufal (Coady - Manquillo)
Mount - Bruno - Sterling - Bailey (Dallas)
DCL - Toney - Bamford
Martinez (Sanchez)
Chilwell - Shaw - Coufal (Coady - Manquillo)
Mount - Bruno - Sterling - Bailey (Dallas)
DCL - Toney - Bamford