Eliteserien Fantasy 2023
-
Bjørka
Ja, de to byttene kom godt med i dag
Men står greit til neste runde, med kun Adams som blanker og Utvik på benk som kan komme inn og erstatte han. Selvfølgelig med forbehold om at alt mulig kan skje i løpet av landslagspausen, og at Grødem er litt inn og ut
-
Bjørka
Selvfølgelig scorer Erlien. 0,1 unna å ha fått inn han.
Sist redigert av Bjørka den søn jun 11, 2023 5:42 pm, redigert 1 gang totalt.
-
K-Torget
Bjørka skrev: søn jun 11, 2023 5:36 pmJa, de to byttene kom godt med i dagMen samtidig hadde jeg nok ikke gjort Vetlesen -> Grønbæk i går om jeg hadde bare ett bytte, så hadde neppe blitt mer enn -4 uansett. Men så mye for å spare bytte…
Men står greit til neste runde, med kun Adams som blanker og Utvik på benk som kan komme inn og erstatte han. Selvfølgelig med forbehold om at alt mulig kan skje i løpet av landslagspausen, og at Grødem er litt inn og ut![]()
-
Skywalker
Foreløpig ser det ut som Brice som tredje Glimt spiller er et godt valg. Ligger foreløpig med 3 bonus. Forsvinner vel når Glimt får hull på byllen.
Ligger godt ann foreløpig. 23 poeng. Runderank 365.
Synd CS på Petterson og Næss røyk.
Ligger godt ann foreløpig. 23 poeng. Runderank 365.
Synd CS på Petterson og Næss røyk.
Sist redigert av Skywalker den søn jun 11, 2023 5:58 pm, redigert 4 ganger totalt.
-
Bjørka
8 poeng og jeg har falt bare 250 plasser
Det sier litt om begredelig poengfangst hos ganske mange.
-
K-Torget
Okimashadar skrev: søn jun 11, 2023 5:51 pmHøgh. Har gått glipp av en assist, men samtidig scoret Diarra (og han burde hatt flere)![]()
Så får jeg håpe at også SHN leverer senere i kveld.
-
Kapteinhivoghoi
Glimt har bare å steppe opp i andre omgang, den parkerte Ham Kam bussen må da kunne flyttes litt. Men siden jeg spilte 2 Kapteiner med Pelle og Faris, kan man bare belage seg på blank runde for begge. Murphys lov dette med meg og chip bruk, treffer kanskje 20 % av gangene.Skywalker skrev: søn jun 11, 2023 5:55 pm Foreløpig ser det ut som Brice som tredje Glimt spiller er et godt valg. Ligger foreløpig med 3 bonus. Forsvinner vel når Glimt får hull på byllen.
Ligger godt ann foreløpig. 23 poeng. Runderank 365. Synd CS på Petterson og Nøss røyk.
-
Guest56
Har 7 (-4) poeng foreløpig
går det an å ha en verre omgang, ned 1000 plasser, men ligger langt bak fra før
-
Guest56
Ja, tror også det, men er typisk at det alltid er den andre man velger som scorer