Det feilslåtte Islam-eksperimentet i Europa
- JauKaninen
Re: Det feilslåtte Islam-eksperimentet i Europa
Er dette grunnen til at venstresiden sier "Fri Palestina", men ikke "Fri Iran"?
- JauKaninen
Hva som har skjedd i Europa er til skrekk og advarsel for resten av verden
- JauKaninen
Hurra for venstresiden
" An Iraqi asylum seeker, 31-year-old Muhammad A., pushed a 16-year-old Ukrainian girl, Liana K., in front of a freight train at Friedland station.
The girl died on the spot, in front of her grandfather, with whom she was on the phone.
The court has just decided: no prison.
Due to "severe paranoid schizophrenia," Muhammad A. is declared criminally irresponsible and sent to a psychiatric facility.
A rejected asylum seeker who should never have been allowed to stay in Germany kills a 16-year-old Ukrainian refugee... and the system protects him.
German justice prefers to treat the perpetrator rather than protect the innocent.
A sad symbol of an Europe that has lost its sense of priorities. "
" An Iraqi asylum seeker, 31-year-old Muhammad A., pushed a 16-year-old Ukrainian girl, Liana K., in front of a freight train at Friedland station.
The girl died on the spot, in front of her grandfather, with whom she was on the phone.
Due to "severe paranoid schizophrenia," Muhammad A. is declared criminally irresponsible and sent to a psychiatric facility.
A rejected asylum seeker who should never have been allowed to stay in Germany kills a 16-year-old Ukrainian refugee... and the system protects him.
German justice prefers to treat the perpetrator rather than protect the innocent.
-
Guttorm123
Ingen fakkeltog fra venstresiden?JauKaninen skrev: lør mai 16, 2026 2:25 pm Hurra for venstresiden
- JauKaninen
Jeg antar ikke. Det var jo et nytt overfall i Bergen, denne gangen fra utlending-gjeng mot en enslig ung hvit gutt på 17.mai. Det ser ikke ut som det blir verken fakkeltog eller pengeinnsamling for gutten. Heller ikke sinte leserinnlegg der gjerningspersonene blir tegnet som apekatter...
-
Guttorm123
Volden i Bergen ble tatt opp på debattprogrammet Dagsnytt18. Selvfølgelig ville ikke NRK diskutere denne spesifikke saken, så de tok en generell "debatt" om vold i Bergen.JauKaninen skrev: ons mai 20, 2026 11:50 pmJeg antar ikke. Det var jo et nytt overfall i Bergen, denne gangen fra utlending-gjeng mot en enslig ung hvit gutt på 17.mai. Det ser ikke ut som det blir verken fakkeltog eller pengeinnsamling for gutten. Heller ikke sinte leserinnlegg der gjerningspersonene blir tegnet som apekatter...
Ellers..., om man leser på NRK om denne saken, så er det vanskelig å skjønne hvem som er gjerningspersoner og hvem som er offer.
Det er blitt helt sykt nå.!
- JauKaninen
Nå har våre synspunkt blitt mainstream.Guttorm123 skrev: fre mai 22, 2026 8:15 amVolden i Bergen ble tatt opp på debattprogrammet Dagsnytt18. Selvfølgelig ville ikke NRK diskutere denne spesifikke saken, så de tok en generell "debatt" om vold i Bergen.JauKaninen skrev: ons mai 20, 2026 11:50 pmJeg antar ikke. Det var jo et nytt overfall i Bergen, denne gangen fra utlending-gjeng mot en enslig ung hvit gutt på 17.mai. Det ser ikke ut som det blir verken fakkeltog eller pengeinnsamling for gutten. Heller ikke sinte leserinnlegg der gjerningspersonene blir tegnet som apekatter...
Ellers..., om man leser på NRK om denne saken, så er det vanskelig å skjønne hvem som er gjerningspersoner og hvem som er offer.
Det er blitt helt sykt nå.!
"Folk flest er kritiske til mer innvandring
- Halvparten mener at vi ikke bør slippe inn flere innvandrere i Norge.
- Det er særlig skepsis til å ta imot flyktninger, asylsøkere og familiegjenforente.
- Nesten halvparten mener at det går dårlig med integreringen, mens bare to av ti mener det går bra.
- Mer en halvparten av befolkningen tror ikke at forholdet mellom innvandrere og resten av befolkningen kommer til å bli bedre.
- Sju av ti mener at deres kommune ikke bør bosette flere flyktninger.
- Folk er bekymret for at innvandring fører til økt kriminalitet og at velferdsstaten svekkes
- Sju av ti sier økt innvandring vil føre til mer kriminalitet i Norge. Et stort flertall mener at særlig innvandring fra Somalia og Pakistan vil føre til mer kriminalitet.
- Seks av ti mener at innvandring øker faren for terroraksjoner i Norge.
- Åtte av ti mener at manglende integrering skyldes innvandrerne selv.
- Åtte av ti mener at problemer med integrering av innvandrere skyldes at mange innvandrere har en religion eller kultur som ikke passer i Norge.
- Seks av ti mener at verdiene innenfor islam ikke er forenlige med grunnleggende verdier i det norske samfunnet.
- Halvparten mener at innvandring truer samholdet i Norge og utgjør en alvorlig trussel mot vår nasjonale egenart."
https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/ ... 95-3059919
Ja, strengt tatt er folket lenger til høyre enn meg selv i dette spørsmålet. Jeg er ikke så kategorisk negativ. Jeg er positiv til ukrainske flyktninger og religiøse minoriteter fra muslimske land. Aldri hatt noe problem med kinesere, sør-amerikanere og alt mulig heller. Jeg er bare negativ til innvandring som islamifiserer, fører til at man blir truet med kniv av pakistansk gjenger som ungdom, den som fører til gjengkriminalitet, ydmykelsesran etc.
Har jeg blitt en innvandringsliberal nå altså?
- JauKaninen
Hver gang en tosk fra venstresiden forsøker seg med at islamisme er vestens feil så vis dem dette klippet
- JauKaninen
Apropo den undersøkelsen som viser at nordmenn flest er mye mer negative til innvandring, så anbefaler jeg å kjøpe inn popcorn og ta en tur til Diskutopia for å lese alle bortforklaringene. Det er rett og slett gull!
"- Men innvandring er så veldig mye mer.. Vi trenger arbeidsinnvandring i dette landet, da vi først og fremst ikke lenger gidder å jobbe i "lavtlønns bransjer", men og fordi vi rett og slett ikke får nok barn i dette landet. Er vel 1,5-1,6 som er statistikk fra nyere tid, og vi må over 2 for at det skal være bærekraftig i fremtiden.
Så hva er greia? Skal vi stenge grensa for alle, eller bare for de som ikke er "sånn som oss"?"
- Blant unge erkenorske menn også må man anta, siden det er disse som har mest motstand mot innvandring. Eller er vi kom til den milepælen i historien at unge menn for første gang er de med mest fornuft?
- Med tanke på dagens forbilder av alt for mange unge menn, ala Andrew Tate, så kan vi nok gå ut ifra at det ikke er tilfellet.
- Vil jo si at det er påfallende at man kan lese at innbyggere i storbyer, i rike kommuner og i områder med høy innvandrerandel er mer positive til integrering enn dem som bor i mindre kommuner, eller kommuner med lavere innvandrerandel, samtidig som om at holdningene er mer positive når folk vurderer integreringen i sitt eget nærmiljø. (Moderator oppklarer saken for klientellet
)
- Er nesten så en skulle tro at de som har minst kontakt med innvandrerne har mest problemer med dem, eller i alle fall får fordommene sine enklest bekreftet.
- Husk at for noen så er det to eller tre syndebukker som tilsynelatende er skyld i alt ondt i verden. Innvandrere(minoriteter), muslimer og "venstresiden"
- Det tror jeg nok heller kommer av dagens turbo-kapitalismen, og den har ikke noe med innvandringen å gjøre. Det er bare å se på hva en blir foret med av forbilder fra, spesielt, USA de siste tiårene. Denne argumentasjonen minner meg litt om Lily Bandehy, som måtte skrive en sint kronikk fordi en etnisk norsk fyr tutet på henne når hun gikk over veien. Det var også innvandrerne sin skyld må vite.
- Problemet er at en stort sett aldri hører fra de som er fornøyd, de er bare glade og lever livet. Det er de som aldri blir fornøyd som styrer ordskiftet der de hamrer løs på tastaturene og banner og sværter over lunsjbordet på jobbe. (denne brukeren har ikke helt forstått konseptet med spørreundersøkelse og representativt utvalg
)
- Dersom du ser på serien "Tollerne" på TV3 så ser det ikke ut som at alle er "minoriteter".
- Det her tror jeg du skal slite med å dokumentere. Jeg sitter med inntrykket av at det er pappa-gutter og "Bærum-soss" som digger TV serien Exit som er minst like opptatt som dette enn invandrerungdom i alle fall.
- Ja jeg tviler ikke på at du ikke ble sjokkert. Men da vil det jo stort sett koke ned til hudfarge, at det hudfargen på de som satt der som gjorde at du ble sjokkert, for jeg tviler på at du hadde noen mulighet til å bli kjent med dem. Så var det at de ikke gjorde jobben sin eller ikke var profesjonelle?
- Statistisk sett så er langt flere etnisk norske tatt for drap i Spania, enn spanjoler er tatt for drap i Norge, selv om en tar høyde for andel av befolkningen. Burde spanjolene kanskje begynne med noen tiltak?
Andrew Tate, Tollerne på TV3, bærumungdom som liker serien Exit, nordmenn som aldri har møtt på innvandrere, kapitalismen, norske drapsmenn i Spania, muslimer og venstresiden får skylden for alt. You cant make this shit up!
Verdt en studie? Dette var altså bare fra de første 3 sidene av debatten. Jeg har ikke gått igjennom halvparten av bortforklaringene enda
"- Men innvandring er så veldig mye mer.. Vi trenger arbeidsinnvandring i dette landet, da vi først og fremst ikke lenger gidder å jobbe i "lavtlønns bransjer", men og fordi vi rett og slett ikke får nok barn i dette landet. Er vel 1,5-1,6 som er statistikk fra nyere tid, og vi må over 2 for at det skal være bærekraftig i fremtiden.
Så hva er greia? Skal vi stenge grensa for alle, eller bare for de som ikke er "sånn som oss"?"
- Blant unge erkenorske menn også må man anta, siden det er disse som har mest motstand mot innvandring. Eller er vi kom til den milepælen i historien at unge menn for første gang er de med mest fornuft?
- Med tanke på dagens forbilder av alt for mange unge menn, ala Andrew Tate, så kan vi nok gå ut ifra at det ikke er tilfellet.
- Vil jo si at det er påfallende at man kan lese at innbyggere i storbyer, i rike kommuner og i områder med høy innvandrerandel er mer positive til integrering enn dem som bor i mindre kommuner, eller kommuner med lavere innvandrerandel, samtidig som om at holdningene er mer positive når folk vurderer integreringen i sitt eget nærmiljø. (Moderator oppklarer saken for klientellet
- Er nesten så en skulle tro at de som har minst kontakt med innvandrerne har mest problemer med dem, eller i alle fall får fordommene sine enklest bekreftet.
- Husk at for noen så er det to eller tre syndebukker som tilsynelatende er skyld i alt ondt i verden. Innvandrere(minoriteter), muslimer og "venstresiden"
- Det tror jeg nok heller kommer av dagens turbo-kapitalismen, og den har ikke noe med innvandringen å gjøre. Det er bare å se på hva en blir foret med av forbilder fra, spesielt, USA de siste tiårene. Denne argumentasjonen minner meg litt om Lily Bandehy, som måtte skrive en sint kronikk fordi en etnisk norsk fyr tutet på henne når hun gikk over veien. Det var også innvandrerne sin skyld må vite.
- Problemet er at en stort sett aldri hører fra de som er fornøyd, de er bare glade og lever livet. Det er de som aldri blir fornøyd som styrer ordskiftet der de hamrer løs på tastaturene og banner og sværter over lunsjbordet på jobbe. (denne brukeren har ikke helt forstått konseptet med spørreundersøkelse og representativt utvalg
- Dersom du ser på serien "Tollerne" på TV3 så ser det ikke ut som at alle er "minoriteter".
- Det her tror jeg du skal slite med å dokumentere. Jeg sitter med inntrykket av at det er pappa-gutter og "Bærum-soss" som digger TV serien Exit som er minst like opptatt som dette enn invandrerungdom i alle fall.
- Ja jeg tviler ikke på at du ikke ble sjokkert. Men da vil det jo stort sett koke ned til hudfarge, at det hudfargen på de som satt der som gjorde at du ble sjokkert, for jeg tviler på at du hadde noen mulighet til å bli kjent med dem. Så var det at de ikke gjorde jobben sin eller ikke var profesjonelle?
- Statistisk sett så er langt flere etnisk norske tatt for drap i Spania, enn spanjoler er tatt for drap i Norge, selv om en tar høyde for andel av befolkningen. Burde spanjolene kanskje begynne med noen tiltak?
Andrew Tate, Tollerne på TV3, bærumungdom som liker serien Exit, nordmenn som aldri har møtt på innvandrere, kapitalismen, norske drapsmenn i Spania, muslimer og venstresiden får skylden for alt. You cant make this shit up!
Verdt en studie? Dette var altså bare fra de første 3 sidene av debatten. Jeg har ikke gått igjennom halvparten av bortforklaringene enda
- JauKaninen
Erdogans moske i Stavanger, som av en eller annen grunn har blitt tillatt å starte på, rives nå.
https://www.rights.no/2026/06/diktatore ... ger-rives/
https://www.rights.no/2026/06/diktatore ... ger-rives/
- JauKaninen
Fredens religion
"A Muslim woman is tortured and humiliated by her husband for refusing to sleep with him. He accuses her of being possessed by demons.
According to Sharia, husbands can do whatever they want with their wives.
Why do the progressives want to bring this to the West?"
"A Muslim woman is tortured and humiliated by her husband for refusing to sleep with him. He accuses her of being possessed by demons.
According to Sharia, husbands can do whatever they want with their wives.
Why do the progressives want to bring this to the West?"
- JauKaninen
Disse enablerne i form av sjøfolk som geleidet muslimene inn i Baltimore finnes den dag i dag. Venstresiden har importert 50 millioner muslimer(!) til Euorpa, til tross for at det i tiår har blitt advart mot følgende av det.
Historien har en tendens til å gjenta seg.
Historien har en tendens til å gjenta seg.
- JauKaninen
Bra jobbet venstresiden! Ung gutt 17 år i Frankrike slått til døde av 10 migrantungdom. 5 foreløpig arrestert.
- JauKaninen
De som har hentet alle afrikanerne og muslimene over fra Libya, diverse frivillige organisasjoner blant annet, er medskyldige i denne type drap og bør holdes ansvarlig. Konsekvensene av MENA-innvandring var kjent lenge før 2015.
Fy faen........

Fy faen........
- JauKaninen
Forumet virker litt dødt i det siste, så da lar jeg Hitchens være en av de som fikk siste ordet 
Han kom med en kraftig advarsel til oss. Venstresiden gjorde dessverre det motsatte og det sliter vi med i hele vesten nå.
Han kom med en kraftig advarsel til oss. Venstresiden gjorde dessverre det motsatte og det sliter vi med i hele vesten nå.
- JauKaninen
Ikke mye om det i norske medier, men idag er 10 års markeringen av nok et grusomt muslimsk terrorangrep i Europa, den gangen i Nice.
Det var vel ca på nivå med Utøya. Men det er det altså ikke verdt å skrive noe om i avisene her. Fordi det er var muslimer som stod bak og det passer agendaen dårlig.
Det var vel ca på nivå med Utøya. Men det er det altså ikke verdt å skrive noe om i avisene her. Fordi det er var muslimer som stod bak og det passer agendaen dårlig.
- JauKaninen
Det var bare et spørsmål om tid før venstresiden begynte å oppfordre alle kvinner til å gå i hijab
- JauKaninen
Hoho. Venstrejournalister tok turen til Ceuta for å lage sin åpne grenser propaganda, slik media i 2015 gjorde i Europa. Da klikker det for lokalbefolkningen. Faen meg ren nytelse å se drittkjærringene bli kjeppjaga vekk. Forhåpentligvis så ser vi lignende mot Sidsel Wold og venstreaktivistene i NRK og TV2 en vakker dag.