Oddsing - hvor mye sløste du bort i dag ?

Svar
Nightwish

Re: Oddsing - hvor mye sløste du bort i dag ?

Legg inn av Nightwish »

Justice 97 skrev: søn okt 10, 2021 12:14 pm Spennende tips. Følger.
Får håpe du bringer lykke. Jeg er ikke noe fan av Verstappen, men prøver å spille med hjernen. Skal heller ikke så mye til da han har klart lavest odds.

startelver

Legg inn av startelver »

Nightwish skrev: søn okt 10, 2021 12:33 pm
Justice 97 skrev: søn okt 10, 2021 12:14 pm Spennende tips. Følger.
Får håpe du bringer lykke. Jeg er ikke noe fan av Verstappen, men prøver å spille med hjernen. Skal heller ikke så mye til da han har klart lavest odds.
Jeg fant et annet spill i F1, Lewis Hamilton med raskeste runde @2.75. Regner med han får til en rask runde når han ligger bak?

startelver

Legg inn av startelver »

Prøver et lite spill på begge.

Nightwish

Legg inn av Nightwish »

startelver skrev: søn okt 10, 2021 1:44 pm Jeg fant et annet spill i F1, Lewis Hamilton med raskeste runde @2.75. Regner med han får til en rask runde når han ligger bak?
Joda, hvorfor ikke. Men ikke lettest med raskeste runde når du er i kø i starten. Er ofte slik at man bytter dekk på slutten av løpet for å få raskeste runde. Alt avhenger selvsagt av løpssituasjonen.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Følger ikke formel1, men betfair er nok generelt å anbelfale for vinnerspill siden bookiene ofte har litt lavere tbp på slike type spill

startelver

Legg inn av startelver »

Nightwish skrev: søn okt 10, 2021 1:52 pm
startelver skrev: søn okt 10, 2021 1:44 pm Jeg fant et annet spill i F1, Lewis Hamilton med raskeste runde @2.75. Regner med han får til en rask runde når han ligger bak?
Joda, hvorfor ikke. Men ikke lettest med raskeste runde når du er i kø i starten. Er ofte slik at man bytter dekk på slutten av løpet for å få raskeste runde. Alt avhenger selvsagt av løpssituasjonen.
Høres fornuftig ut, satte et lite bet på det og større bet på Max

startelver

Legg inn av startelver »

Det funka jo dårlig ? Ingen som luktet finnen?

MadBum

Legg inn av MadBum »

Hvor lang tid bruker Comeon på overføring til bankkonto? Aldri brukt de før, men ga de et forsøk for en mnd siden. Vant noen laken i går og vurderer å føre de tilbake.

startelver

Legg inn av startelver »

Du må bare teste, lenge siden jeg har vært hos Comeon.
Og rapporter tilbake , overføring til norske banker er ikke bare bare i disse dager pga restriksjoner.

Kent

Legg inn av Kent »

Ser MuchBetter har problemer med å betale ut til bank.

Er det noen rigide norske drittregler igjen eller bare tekniske problemer?

startelver

Legg inn av startelver »

Kent skrev: fre okt 15, 2021 10:17 pm Ser MuchBetter har problemer med å betale ut til bank.

Er det noen rigide norske drittregler igjen eller bare tekniske problemer?
Du bør holde deg unna bankoverføringer fremover. Jeg bruker MuchBetter Mastercard, stikker en tur ut i minibanken av og til og casher ut gevinsten.

Så er det en smal sak å sette inn kontanter hos Meny, hvis du har S-banken eller noen andre. Enkleste måten å gjøre det på nå. "Cash is king" gjelder visst fortsatt. Du kan til og med betale med kontanter i butikkene fortsatt. :)

startelver

Legg inn av startelver »

Blir en vanskelig kamp for Dortmund i morgen, de sliter alltid mot Mainz.

Men prøver Braut assist @8.00 og i tillegg offside på Braut @2.25
Spill satt hos Betsson.

startelver

Legg inn av startelver »

Ser forresten at Coolbet har startet med å kjøpe Bitcoin med kort som ny innskuddsmetode.

Så hvis vanlig innskuddsmetode svikter kan du nå kjøpe bitcoin som veksles inn til USD.

Kent

Legg inn av Kent »

startelver skrev: lør okt 16, 2021 12:11 am
Kent skrev: fre okt 15, 2021 10:17 pm Ser MuchBetter har problemer med å betale ut til bank.

Er det noen rigide norske drittregler igjen eller bare tekniske problemer?
Du bør holde deg unna bankoverføringer fremover. Jeg bruker MuchBetter Mastercard, stikker en tur ut i minibanken av og til og casher ut gevinsten.

Så er det en smal sak å sette inn kontanter hos Meny, hvis du har S-banken eller noen andre. Enkleste måten å gjøre det på nå. "Cash is king" gjelder visst fortsatt. Du kan til og med betale med kontanter i butikkene fortsatt. :)
Synes det er greit med bankoverføringer, enda ikke opplevd problemer med uttak.

Men får riktignok ikke satt inn penger hos Betsson Grup.

Kent

Legg inn av Kent »

Ser kommunistene ønsker å DNS-blokkere utenlandske bettingselskaper.

Så jævla idiotisk at de bruker tid og ressurser på dette. Ikke bare er sensur noe som ikke er et demokrati verdi, men alle som kan registrere seg på en gamblingside kan også omgå en slik "sperre".

Nightwish

Legg inn av Nightwish »

Ham -Kam - KFUM. Hjemmelaget -1 (Asiatisk) til 2,28 hos Unibet. Betsson f.eks "bare" 2 i odds. Divisjonens beste lag nærmere opprykk, tror jeg.

lsklars

Legg inn av lsklars »

O1,5 ht i Jerv @2.10

lsklars

Legg inn av lsklars »

Gud bedre Jerv.

TheIceman10

Legg inn av TheIceman10 »

Fole!

startelver

Legg inn av startelver »

Da blir det dårlig med spill i dag. Tenkte å sette noen kroner på RBK. @1.90

KimBlund

Legg inn av KimBlund »

Vi prøver oss på et livespill i Fram Larvik - Odd 2. Spilt 19 min på stillingen 0-0. Spiller over 2.5 til 1.75.

KimBlund

Legg inn av KimBlund »

Kjører på videre med live
Kaforsum - Al ahli Amman på stillingen 1-0. Al Ahli til å klare minst uavgjort til 2.4 hos cb. Kaforsum uten tre av deres viktigste spillere

KimBlund

Legg inn av KimBlund »

Vi spiller live over 5.5 i Shaktar u19 - Real Madrid u19 på stillingen 3-2 med i min 79'. 1.75 hos cb

startelver

Legg inn av startelver »

Det var dessverre ferdigscoret i første omgang,

startelver

Legg inn av startelver »

Jeg har et såkalt folkebet :
Ajax-Dortmund BTTS + 2.5 @1.65
Er for dårlig odds til at jeg tør å kjøre hardt på den.

Isteden velger jeg å høre på Lars som har en fin en :
Brugge - City over 1.5 til pause : @2.31 hos Coolbet , knallodds.

startelver

Legg inn av startelver »

Ja, i tillegg synes jeg Porto - AC Milan BTTS ser fin ut til @1.77 .

Begge lag trenger poeng og det scores og slippes inn bra med mål.

Nightwish

Legg inn av Nightwish »

Jeg kjører som vanlig dristige omgangsspill. Kanskje bedre i EL og ECL. Vi får se.

KTBFFH

Legg inn av KTBFFH »

Prøver en CL-dobbel nå klokken 7

Besiktas begge scorer
Brugge-City mål i begge omganger

2,45 i odds på Uni

startelver

Legg inn av startelver »

Braut har scoret i alle CL-kamper unntatt mot Man City. Det er en fin statistikk å ta med seg.

Ajax et av Europas beste forsvar, men er nødt til å legge en liten innsats på Braut til @1.88

startelver

Legg inn av startelver »

startelver skrev: tir okt 19, 2021 2:27 pm

Isteden velger jeg å høre på Lars som har en fin en :
Brugge - City over 1.5 til pause : @2.31 hos Coolbet , knallodds.
Johoooooooo, det var i siste sekund. Takker.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Tipping»