Oddsing - hvor mye sløste du bort i dag ?

Svar
vadefugl

Re: Oddsing - hvor mye sløste du bort i dag ?

Legg inn av vadefugl »

7 rette

startelver

Legg inn av startelver »

startelver skrev: søn okt 09, 2022 5:08 pm Dagens dobbel :

Rennes DNB + Napoli seier : @1.82
Dagens dobbel checkes og vi reparerer tapet fra i går.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Fredrikstad - Bryne. Begge lag scorer mål til 1.43 i odds

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

FC København - Manchester City, B og AC Milan - Chelsea, begge lag scorer mål. Oddsen blir da 1.92

startelver

Legg inn av startelver »

Foden og Haaland dobbel gir 4 i odds. Prøver det hvis begge starter i kveld.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Prøver meg på en dobbel. Barcelona - Inter Milan, H og Bauer Leverkusen - Porto, H. Tilsammen blir oddsen 2.91

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

City gikk på ei sjeldan blemme for oss. Helt sykt

Reddington

Legg inn av Reddington »

Tester Mane goal i dag. Tar den til 1.85 på Coolbet, men den ligger ute til 1.95 hos Unibet også.

Reddington

Legg inn av Reddington »

Reddington skrev: ons okt 12, 2022 8:37 pm Tester Mane goal i dag. Tar den til 1.85 på Coolbet, men den ligger ute til 1.95 hos Unibet også.
Verre enn det er det ikke.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Opp på hesten igjen. Real Betis - Roma, begge lag scorer mål til 1.67 i oddsen

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Jeg liker begge lag scorer i Bodø i kveld til over 1,70 i odds, Glimt scorer stort alltid hjemme (gjort det i alle 20 hjemmekamper i år uansett konkurranse, i fjor i alle utenom en kamp mot Molde).

Så er selvsagt Arsenal bedre enn de andre lagene de har møtt på Aspmyra, men de stiller ikke sitt beste lag og de har full kontroll på gruppa. Jeg blir ikke overrasket om Glimt kan få med seg et resultat selv om de var helt sjanseløs i første kampen så er det noe annet med kunstgress-kamp og folkefest i trygge omgivelser. Den tøffe kan gå for begge lag scorer + over 2,5 mål.

startelver

Legg inn av startelver »

Håper Glimt klarer å score hjemme, men jeg står over, Arsenal sitt forsvar har vært altfor solid.

Detvareingang

Legg inn av Detvareingang »

Hva som gjør at kort blir avvist på spillesidene? Eg tenkte å tippe litt på coolbet i dag for første gang på lenge, men kortet blir avvist, eg har sparebanken å ser at noen av betalingsmetodene med visa ikkje fungerer for sparebanken. Men skulle jo tro at det skulle gått med andre ting. Noen andre som har disse problemene? Det er ikkje krise, men måtte ta til takke med NT å det er noe drit.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

Detvareingang skrev: fre okt 14, 2022 12:49 am Hva som gjør at kort blir avvist på spillesidene? Eg tenkte å tippe litt på coolbet i dag for første gang på lenge, men kortet blir avvist, eg har sparebanken å ser at noen av betalingsmetodene med visa ikkje fungerer for sparebanken. Men skulle jo tro at det skulle gått med andre ting. Noen andre som har disse problemene? Det er ikkje krise, men måtte ta til takke med NT å det er noe drit.
Hvor lenge er det siden du brukte dette kortet til å sette inn midler? Det har jo blitt hyperkjipt å overføre fra norske banker til utenlandske bookies. Strengt forbudt. Og sperrer er lagt inn. Gjelder de fleste banker nå vil jeg tro. Myndighetene som presser på. Skylder på økonomisk kriminalitet, hvitvasking og terrorfinansiering. Men gjelder vel like gjerne at man for en hver pris må beskytte NTs spillemonopol.

Må gå via "lommebøker" på nettet, som Revolut, ecoPayz, Jeton f.eks. Anbefaler Revolut.
Sist redigert av DuncanE den fre okt 14, 2022 1:04 am, redigert 2 ganger totalt.

startelver

Legg inn av startelver »

Detvareingang skrev: fre okt 14, 2022 12:49 am Hva som gjør at kort blir avvist på spillesidene? Eg tenkte å tippe litt på coolbet i dag for første gang på lenge, men kortet blir avvist, eg har sparebanken å ser at noen av betalingsmetodene med visa ikkje fungerer for sparebanken. Men skulle jo tro at det skulle gått med andre ting. Noen andre som har disse problemene? Det er ikkje krise, men måtte ta til takke med NT å det er noe drit.
Norske banker vil ikke at du skal overføre penger til utenlandske bookies.

Men det er bare å opprette en Revolut-konto, overføre penger til Revolut og betale med deres visanummer. Eller du kan opprette en Astropay-konto. Astropay står som egen innskuddsmetode hos Coolbet.

Siden jeg spiller hos 5 forskjellige bookies har jeg måttet sørge for å skaffe meg forskjellige wallets for innskudd og uttak. Så lenge du er verifisert og alt i orden går det kjapt med innskudd/uttak.

DuncanE

Legg inn av DuncanE »

startelver skrev: fre okt 14, 2022 1:01 am
Detvareingang skrev: fre okt 14, 2022 12:49 am Hva som gjør at kort blir avvist på spillesidene? Eg tenkte å tippe litt på coolbet i dag for første gang på lenge, men kortet blir avvist, eg har sparebanken å ser at noen av betalingsmetodene med visa ikkje fungerer for sparebanken. Men skulle jo tro at det skulle gått med andre ting. Noen andre som har disse problemene? Det er ikkje krise, men måtte ta til takke med NT å det er noe drit.
Norske banker vil ikke at du skal overføre penger til utenlandske bookies.

Men det er bare å opprette en Revolut-konto, overføre penger til Revolut og betale med deres visanummer. Eller du kan opprette en Astropay-konto. Astropay står som egen innskuddsmetode hos Coolbet.

Siden jeg spiller hos 5 forskjellige bookies har jeg måttet sørge for å skaffe meg forskjellige wallets for innskudd og uttak. Så lenge du er verifisert og alt i orden går det kjapt med innskudd/uttak.
Det er vel ikke norske bankers vilje det står på her. De er pålagt av myndighetene å forhindre innbetalinger/utbetalinger fra utenlandske bookies.

startelver

Legg inn av startelver »

Ja det er myndighetene, sånn har det blitt i Norge. Eneste landet i Europa som ikke tillater utenlandske bookies.

Men løsningen er der hvis man bruker litt tid på å opprette disse kontoene. .

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Ti rette på kupongen men ingen kroner i premie

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Strasbourg - Lille, begge lag scorer mål til 1.67

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Glemte nesten å poste dagens. Torino - Juventus, under 2.5 i mål til 1.22 I odds. Tror jeg. Kjenner ikke igjen min egen skrift.

Nightwish

Legg inn av Nightwish »

vadefugl skrev: lør okt 15, 2022 4:23 pm Glemte nesten å poste dagens. Torino - Juventus, under 2.5 i mål til 1.22 I odds. Tror jeg. Kjenner ikke igjen min egen skrift.
1. 48 er nok riktig odds.

startelver

Legg inn av startelver »

Odds under 1.50 er egentlig litt surt hvis det ikke går inn. Juventus har kniven på strupen her. Men derbyer lever sitt eget liv.

Nightwish

Legg inn av Nightwish »

Rødt til Reims.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Søndagen sitt spill er mellom Aalesund - HamKam. Spiller hjemme og oddsen er 1.87. Bortelaget sliter på fremmed gress

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Åtte rette på kupongen denne gangen

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Mandagens kamp er mellom Stjørdals Blink og Fredrikstad. Tipper begge lag scorer mål til 1.50 i odds. Lite, men tilnærmet gratis penger.

Begge lag er dårlige og Fredrikstad har kniven på strupen og er nødt til å vinna. Og Blink kan nok få inn et mål også

startelver

Legg inn av startelver »

Liverpool - City BTTS + over 2.5 : @1.70

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Jeg er ingen ekspert på Premier League, men ser da litt - og jeg forstår ikke helt hvorfor man kan få nesten 2 i odds på Manchester City i dag. Det er vel sikkert at Haaland spiller? Og da er det jo ganske massiv forskjell på lagene. City seier + over 2,5 mål til rundt 2,60 virker jo sannsynlig ut egentlig.

startelver

Legg inn av startelver »

Liverpool har våknet litt , i tillegg til at dette er på Anfield der Liverpool har gode stats mot City i de siste møtene. Så sånt sett er vel oddsen riktig. Prøver kun målspill og begge lag scorer her.

Men håper City vinner. Vil se Haaland blomstre her.

Nightwish

Legg inn av Nightwish »

Lovlig sent. Har ikke tro på mitt Leeds. Arsenal B/B til 2.51 hos Betsson. Kan livespilles.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Tipping»