Oddsing - hvor mye sløste du bort i dag ?

Svar
vadefugl

Re: Oddsing - hvor mye sløste du bort i dag ?

Legg inn av vadefugl »

Syv rette på kupongen

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Fulham- Wolverhampton. Fulham og under 2.5 i mål til 4.90 i odds

startelver

Legg inn av startelver »

vadefugl skrev: fre feb 24, 2023 2:31 pm Fulham- Wolverhampton. Fulham og under 2.5 i mål til 4.90 i odds
Prøver UB her.

TheRealArt_Verified

Legg inn av TheRealArt_Verified »

Har levert en 26 kampers bong i dag.
21 x o1,5
5 × o2,5

Nevner o2,5; Leicester, Bournemouth, Notts County, Boston og St Albans.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Lanisek@3.00 må prøves. Vært best i alle hopp. Hjertet sier Granerud men hodet sier sloveneren. Vi får gå etter hodet i dag.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Åtte rette på det

startelver

Legg inn av startelver »

1.60 på at United løfter trofeet er spilt. Det inkluderer eventuelle ekstraomg / straffer.

2.20 på Unitedseier etter 90 min er også en mulighet, men kjører safe her-

Nightwish

Legg inn av Nightwish »

startelver skrev: søn feb 26, 2023 11:55 am 1.60 på at United løfter trofeet er spilt. Det inkluderer eventuelle ekstraomg / straffer.

2.20 på Unitedseier etter 90 min er også en mulighet, men kjører safe her-
Det skal mye til om jeg spiller til så lav odds som 1.60. Har prøvd Man U etter 90 minutter til 2.31. Sofia Goggia lurte meg for 1500 kroner i overskudd i dag. Dag med underskudd vil være en nedtur.

Men kanskje du ler best til slutt på 1.60-spillet.

startelver

Legg inn av startelver »

Nightwish skrev: søn feb 26, 2023 5:14 pm
startelver skrev: søn feb 26, 2023 11:55 am 1.60 på at United løfter trofeet er spilt. Det inkluderer eventuelle ekstraomg / straffer.

2.20 på Unitedseier etter 90 min er også en mulighet, men kjører safe her-
Det skal mye til om jeg spiller til så lav odds som 1.60. Har prøvd Man U etter 90 minutter til 2.31. Sofia Goggia lurte meg for 1500 kroner i overskudd i dag. Dag med underskudd vil være en nedtur.

Men kanskje du ler best til slutt på 1.60-spillet.
Cup lever sitt eget liv, så at det kan avgjøres etter full tid er det en viss fare for, men selvsagt bedre verdi på 2.31.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

6 rette og høye premier

startelver

Legg inn av startelver »

startelver skrev: søn feb 26, 2023 5:19 pm
Nightwish skrev: søn feb 26, 2023 5:14 pm
startelver skrev: søn feb 26, 2023 11:55 am 1.60 på at United løfter trofeet er spilt. Det inkluderer eventuelle ekstraomg / straffer.

2.20 på Unitedseier etter 90 min er også en mulighet, men kjører safe her-
Det skal mye til om jeg spiller til så lav odds som 1.60. Har prøvd Man U etter 90 minutter til 2.31. Sofia Goggia lurte meg for 1500 kroner i overskudd i dag. Dag med underskudd vil være en nedtur.

Men kanskje du ler best til slutt på 1.60-spillet.
Cup lever sitt eget liv, så at det kan avgjøres etter full tid er det en viss fare for, men selvsagt bedre verdi på 2.31.
Vi får gratulere oss selv, var selvsagt aldri truet og 600 kr i profitt på tusenlappen.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Har planer om å sette spill på Swansea hjemme mot Rotherham United. Få se om oddsen er bra. I verste fall kan jeg vel kombinere spill

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Spiller på begge lag lager mål til pene 1.87

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Bristol City- Manchester City, begge lag lager mål til 1.87. FA-cupen. Hjemmelaget i form

startelver

Legg inn av startelver »

Den siste tør jeg ikke.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

startelver skrev: tir feb 28, 2023 6:14 pm Den siste tør jeg ikke.
Bristol scorer mål og City pleier å slippe inn mål. Så tar en liten risiko her

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Manchester United-West Ham, FA-cup. Rashford scorer til 2.00.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

7 rette på kupongen

startelver

Legg inn av startelver »

Alle andre enn Rash scoret, typisk det.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

startelver skrev: ons mar 01, 2023 11:30 pm Alle andre enn Rash scoret, typisk det.
Enig Elver. Og jeg tenkte å spille på Real Madrid mot Barcelona, klarer ikke å sette spill, helt umulig Norsk Tipping.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Siden det ikke går an å levere inn spill, så kjøpte jeg heller et flaxlodd til 25 kr. Ingen premie der

lsklars

Legg inn av lsklars »

Noen som fikk med seg at Zwolle vant 13-0 i går? Flere med o12,5 pre?

MadBum

Legg inn av MadBum »

lsklars skrev: lør mar 04, 2023 8:43 am Noen som fikk med seg at Zwolle vant 13-0 i går? Flere med o12,5 pre?
16-3 i skudd på mål. Keeper Konrad Sikking må ha hatt en stolpe på børsen.

Nightwish

Legg inn av Nightwish »

Ingen slår Sofia Goggia når hun er i nærheten av et maksløp, er min påstand. Bra sesong så langt i utfor og var overlegent best i den siste treningsomgangen. Spilles hos Norsk Tipping til 2.25 i odds. Ja, du hørte riktig, knapt noen bookmaker over 2 i odds.

NT er neandertalere, så det må godtas om det blir oddsendring. På TV2 klokka 11:00.

Utrolig skuffende av Mowinckel og Vickhoff Lie i gårsdagens Super-G, så dem får gjerne hevne seg. Goggia kjørte for øvrig ut.

startelver

Legg inn av startelver »

Prøver Østberg pallplass 2.50

startelver

Legg inn av startelver »

Ellers prøver vi over 2.5 City - Newcastle @1.71

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

startelver skrev: lør mar 04, 2023 11:22 am Ellers prøver vi over 2.5 City - Newcastle @1.71
Syns City-seier til 1,60 er bra. Funnet tilbake til formen, og Newcastle scorer nesten ikke mål. Vågale kan spille City vinner uten å slippe inn mål.

startelver

Legg inn av startelver »

GoingKronos skrev: lør mar 04, 2023 11:31 am
startelver skrev: lør mar 04, 2023 11:22 am Ellers prøver vi over 2.5 City - Newcastle @1.71
Syns City-seier til 1,60 er bra. Funnet tilbake til formen, og Newcastle scorer nesten ikke mål. Vågale kan spille City vinner uten å slippe inn mål.
Er mest redd for at det blir målfattig etter noen saftige oppgjør tidligere.

lsklars

Legg inn av lsklars »

startelver skrev: lør mar 04, 2023 11:22 am Ellers prøver vi over 2.5 City - Newcastle @1.71
Det ble noen minutter på etterskudd på Ingfrid

startelver

Legg inn av startelver »

lsklars skrev: lør mar 04, 2023 1:41 pm
startelver skrev: lør mar 04, 2023 11:22 am Ellers prøver vi over 2.5 City - Newcastle @1.71
Det ble noen minutter på etterskudd på Ingfrid
Ja det var et underholdningsspill siden jeg er så glad i henne.

Men ser ut som hovedspillet ender under 2.5 . Har du noen bedre forslag ?

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Tipping»