Oddsing - hvor mye sløste du bort i dag ?

Svar
SuperGunners10

Re: Oddsing - hvor mye sløste du bort i dag ?

Legg inn av SuperGunners10 »

Grusom sløsing. Atletico vinner 2-0 men taper 6-2 i cornere. Bare tre gule deles ut. En dårlig fotballkamp var det også.

startelver

Legg inn av startelver »

Holder meg til de spillene jeg postet i går så får vi se.

startelver

Legg inn av startelver »

startelver skrev: lør okt 02, 2021 12:32 am Vi slår til med et par dobler igjen denne helgen jeg har trua på.

Dagens Dobbel I :
Lorient+1 + Wolfsburg DNB : @2.30

Dagens Dobbel II:
Sampdoria DNB+ Atletico Mineiro DNB @2.05

Søndag spesial:
Liverpool - Man City : Antall hjørnespark under 10.5 @1.90
2 av 3 spill inn denne helgen.

Og det viktigste under 10.5 på Anfield satt som en klokke.

SuperGunners10

Legg inn av SuperGunners10 »

Ikke verst. Ræva helg for tipping, en god del merkelig resultater over hele linja.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Åtte rette på lørdag og fem rette på søndag

KimBlund

Legg inn av KimBlund »

En for gamerne nå som TI 10 starter (dota). EG - Aster (bo2), EG -0,5 hc til 1.85 hos coolbet. Det samme som ren H (står til 1.8.), her men høyere odds av en eller annen grunn for hc. Har ingen betydning ettersom dette er bo2.

startelver

Legg inn av startelver »

Fin trippel for VM-kvaliken i S-Amerika i natt:

Brasil + Argentina + Uruguay DNB : @3.34

Her har Coolbet helt klart den beste oddsen, andre jeg fant lå på 2.80ish.

Eventuelt kan man kjøre en ren dobbel på Argentina+Brasil : @2.25

Messi starter for Argentina og Suarez og Cavani er meldt fit for fight for Uruguay

KimBlund

Legg inn av KimBlund »

3. sett av kamper i TI.
EG - TI. EG -0,5 til 2.2. EG startet som forventet bra, TI tapte 0-2 i det som burde vært en ganske jevn matchup mot IG. TIs styrke er sterk lategame, EG liker høyt tempo med early/mid-snøball. Her tror vi på ny EG-seier.

KimBlund

Legg inn av KimBlund »

Er det ikke mulig å poste bilder via vedlegg lengre ?

startelver

Legg inn av startelver »

Aner ikke, men regner med de er friske og starter.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Det gikk ikke.

KimBlund

Legg inn av KimBlund »

Dagens første runde i TI. Kjører på med PSG.lgd og Fnatic.

Lgd er favorittene til å vinne turneringen og har startet veldig godt med to seire. Idag møter de Secret som er EUs største håp. Secret så bra ut mot Team Spirit igår, men klappet i sammen mot Beastcoast som de helt klart burde være bedre enn. LGD er flere hakk opp, er fleksible i spillestilen og har god erfaring med å spille mot disse spillerne. 1.90 er en god pris. GG.bet som er en dedikert spillside har PSG til 1.6 som er en mer riktig pris.

Fnatic til 1.85, men SG ble rundtspilt fra ende til annen i deres match mot VG. Fnatic er i samme liga og trenger en W her for å kjempe om en ok plass i gruppespillet. SG tapte alle lanes i begge matchene mot VG. Fnatic på sin side fikk en ok start med to 1-1 kamper mot henholdsvis Elephant og VG som må sies å være en helt ok start. Her bør kvalitetsforskjellen være nok.

Begge spillene er satt på coolbet.

startelver

Legg inn av startelver »

Messi sin skyld rett og slett. Makan til daff spiller.

Jukka

Legg inn av Jukka »

Klarer ikke å se for meg at dette norske forsvaret slipper inn mindre enn 2-3 mål i kveld, @4.20 for over 3,5 mål er greit betalt.
Tror også Norge kommer til å få en del gode overganger her med mindre vi slipper inn mål tidlig, så prøver også Hauge scorer minst to @36 og Moi scorer minst to @36.

Nightwish

Legg inn av Nightwish »

Oddsen øker på Tyrkia og er i skrivende stund 2.45 hos Betsson-gruppen. Hva er dette for noe mystisk? Hopper over den kampen, uansett.

Jeg velger en frekkere variant hvor Romania vinner en omgang eller to borte mot Tyskland. 12 i odds på Romania som vinner av 1. omgang og samme odds i 2. omgang. Venezuela ledet f.eks 1-0 mot Brasil i natt til pause, men likte ikke "bare" 10 i odds.

Satser ikke hardt på slike spill. Ligger stort sett mellom 50 og 100 kroner.

startelver

Legg inn av startelver »

Står over ja, eventuelt finne et underholdningsspill. Tror ikke det blir målrikt i Istanbul. 0-0 til pause?

Reddington

Legg inn av Reddington »

Tyrkia DnB til 1.77 er jo stor verdi for de som frykter U.

Selv har jeg spilt ren H.

Reddington

Legg inn av Reddington »

Fyller faktisk på med Tyrkia dnb til 1.77.

Hva er det egentlig som teller for norsk seier? Tro, håp og kjærlighet?

startelver

Legg inn av startelver »

Følger på Tyrkia DNB! Dette er jo et bankersspill med pengene tibake ved U.

MadBum

Legg inn av MadBum »

400 på Tyrkia

startelver

Legg inn av startelver »

Betsafe gir deg 200 kr risikofritt spill LIVE hvis du har penger på konto, så da er det bare å sette det på Tyrkia når kampen starter.

startelver

Legg inn av startelver »

startelver skrev: fre okt 08, 2021 8:16 pm Betsafe gir deg 200 kr risikofritt spill LIVE hvis du har penger på konto, så da er det bare å sette det på Tyrkia når kampen starter.
Ser nå at Betsson gir det samme for dere som har konto der.

startelver

Legg inn av startelver »

Siden jeg har konto begge steder er det 400 kr gratisspill. Juhuuuu.

startelver

Legg inn av startelver »

Da blir det Over 2.5 mål @2.00 hos Betsson og Tyrkia @2.50 hos Betsafe.

startelver

Legg inn av startelver »

startelver skrev: fre okt 08, 2021 8:27 pm Da blir det Over 2.5 mål @2.00 hos Betsson og Tyrkia @2.50 hos Betsafe.
Penger tilbake på begge spill. Herlige greier.

Nightwish

Legg inn av Nightwish »

Sveits - Nord-Irland 20:45 i morgen. 0-0 i Belfast for en måned siden. Coolbet skiller seg ut når det gjelder pausespill her.

Nord - Irland vinner 1. omgang - 10 i odds.

Nord - Irland vinner 2. omgang - 9.70.

Nightwish

Legg inn av Nightwish »

Oddsen på Latvia synker, synker, synker og synker. Av det jeg så av høydepunkter i kampen mot Nederland, så hadde Latvia sine muligheter og kunne utlignet mot slutten. Tyrkia var usle mot Norge, men får tilbake spillere og er naturligvis mest motiverte.

9 i odds på Latvia hos Betsson akkurat nå. Jeg valgte selv 1 og 2. omgang-spill til rundt 8 i går kveld. Joda, kampen er på mandag, men tror det lønner seg å være tidlig ute.

Reddington

Legg inn av Reddington »

Til info får du 1.80 på Lewandowski over 1,5 mål hos Coolbet. San Marino hjemme. Til sammenligning tilbyr Unibet @1.30 på samme spill.

Kjenn din besøkelsestid.

Nightwish

Legg inn av Nightwish »

Reddington skrev: lør okt 09, 2021 2:25 pm Til info får du 1.80 på Lewandowski over 1,5 mål hos Coolbet. San Marino hjemme. Til sammenligning tilbyr Unibet @1.30 på samme spill.

Kjenn din besøkelsestid.
Er spillet gyldig om han ikke starter? Ofte forskjellige regler hos bookmakere.

Reddington

Legg inn av Reddington »

Nightwish skrev: lør okt 09, 2021 2:46 pm
Reddington skrev: lør okt 09, 2021 2:25 pm Til info får du 1.80 på Lewandowski over 1,5 mål hos Coolbet. San Marino hjemme. Til sammenligning tilbyr Unibet @1.30 på samme spill.

Kjenn din besøkelsestid.
Er spillet gyldig om han ikke starter? Ofte forskjellige regler hos bookmakere.
Ikke hos Coolbet. Void.

edit: det var i hvert fall tilfelle ved samme spill på Braut mot Gibraltar.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Tipping»