Oddsing - hvor mye sløste du bort i dag ?

Svar
vadefugl

Re: Oddsing - hvor mye sløste du bort i dag ?

Legg inn av vadefugl »

Leeds United-Liverpool begge lag scorer mål Ja og uavgjort til 5.20 i odds. To lag I dårlig form. Hjemmelaget trenger poeng for å unngå nedrykk mens Liverpool sliter på fremmed gress.

startelver

Legg inn av startelver »

Nei og nei Vade , du går mot mitt spill nå. Må bli Poolseier.

startelver

Legg inn av startelver »

startelver skrev: søn apr 16, 2023 6:28 pm Har satset alt på Liverpool i morgen til @1.78 som er grei odds mot et tafatt Leeds.

Jada de har slitt i bortekampene denne sesongen, men nå er det alvor, og Liverpool har fått tilbake skadede spillere som Thiago og Luis Diaz. Go go !!
Checker denne allerede nå på stillingen 1-4.

Det var dagens spill uten tvil !

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Gratulerer, @startelver Skulle ha lyttet til deg, men tenkte på formen på fremmed gress. Og oddsen for begge lag scorer var for liten

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Champions League mellom Napoli-AC Milan. Begge lag scorer til 1.85 i odds. Milan vant 1-0 hjemme i forrige oppgjør. Samt vant med store sifre sist lagene møttes i serien

startelver

Legg inn av startelver »

Den høres bra ut.

Reddington

Legg inn av Reddington »

Uforståelig oddsøkning på Real i kveld. Tar draw no bet @1,94 på Coolbet. Tungt, naturligvis.

startelver

Legg inn av startelver »

Reddington skrev: tir apr 18, 2023 8:58 pm Uforståelig oddsøkning på Real i kveld. Tar draw no bet @1,94 på Coolbet. Tungt, naturligvis.
Har den samme selv. Grattis.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Spiller på lag I den nest øverste divisjon i England. Blackburn Rovers-CoventryCity. Lagene ligger litt over midten på tabellen og viser ujevn form. Lite mål de scorer så jeg tipper på under 2.5 mål til 1.72 I odds

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Denne kampen prøver jeg meg på Champions League og jeg velger meg Sevilla mot Manchester United. Begge lagene scorer meg til 1.67 i odds. Ble målrikt forrige gang og vet at det er to lag som både kan score mål samt slippe inn mål. Begge lagene er ikke tette bakover

startelver

Legg inn av startelver »

Følger på den BTTS Sevilla - Man U. @1.78 beste odds jeg fant.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

7 rette på kupongen. Tapte også på singelen. Arsenal mot bunnlaget Southampton begge lag scorer mål Nei til 1.62 i odds. Hjemmelaget leder så vidt serien men har en stygg tendens til å slippe inn mye mål mot topplag. Southampton rykker garantert ned og skal ikke være en trussel

startelver

Legg inn av startelver »

Godt jeg ikke fulgte deg i dag.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

startelver skrev: fre apr 21, 2023 9:10 pm Godt jeg ikke fulgte deg i dag.
Enig, megatabbe av Arsenal. Bare å gi opp. Hjemmelaget kommer til å score og da er alt kjørt

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Brann- Vålerenga under 3.5 i mål med odds 1.55. To lag som ikke er til å stole på. Brann varierer en del i mens bortelaget sliter en del, men kan ha et greit forsvar som kan hindre hjemmelaget. Liten odds men er forsiktig

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Over 2,5 mål i Fulham - Leeds til nesten 2 ganger pengene prøves, Leeds 6 kamper på rad over 2,5 og Fulham 4 av de 5 siste.

Nightwish

Legg inn av Nightwish »

GoingKronos skrev: lør apr 22, 2023 12:21 pm Over 2,5 mål i Fulham - Leeds til nesten 2 ganger pengene prøves, Leeds 6 kamper på rad over 2,5 og Fulham 4 av de 5 siste.
Kjøpes.

Reddington

Legg inn av Reddington »

Tester Jerv til @1,95 på Cool. Finnes til 2,05 hos Bet365.

Nightwish

Legg inn av Nightwish »

GoingKronos skrev: lør apr 22, 2023 12:21 pm Over 2,5 mål i Fulham - Leeds til nesten 2 ganger pengene prøves, Leeds 6 kamper på rad over 2,5 og Fulham 4 av de 5 siste.
Thanks.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Fem rette på kupongen og tap på oddsen

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Norsk fotball denne gangen. Lillestrøm-Molde, begge lag scorer mål til 1.58 I odds. Molde skal være bedre enn hjemmelaget, men LSK er ikke helt borte vekk

startelver

Legg inn av startelver »

Reddington skrev: lør apr 22, 2023 2:38 pm Tester Jerv til @1,95 på Cool. Finnes til 2,05 hos Bet365.
Grattis, rakk dessverre ikke å spille, Jerv var et hett tips.

Nightwish

Legg inn av Nightwish »

Jeg får ikke levert spill hos Unibet. Trykker på et utfall, men det dukker ikke opp noe lite vindu for å skrive innsats. Går greit hos Microsoft Edge. Merkelig, Adblock av fungerer heller ikke.

Mulig jeg er så dum at selv ikke julegløgg virker på meg. Får se litt på dette senere.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Tippeliga spesial

Glimt seier, RBK seier, Viking seier @5.70. Glimt og RBK bør være bankers. Tromsø står på med imponerende 4 p etter to kamper men spillet har ikke vært nevneverdig imponerende. Viking imponerte mot LSK men hadde gode muligheter også borte mot RBK så de er på gang.

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Ser nå at det meldes om snø og dårlige fotballforhold i Tromsø idag. Faen. Fordel TIL.

startelver

Legg inn av startelver »

Newcastle seier : @1.90

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

startelver skrev: søn apr 23, 2023 1:34 pm Newcastle seier : @1.90
Check

startelver

Legg inn av startelver »

Ser ut som en gavepakke dette ja.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Fem rette på kupongen igjen. Mjøndalen-Fredrikstad begge lag scorer mål Nei til 2.15. Forskjell på formen

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Aston Villa-Fulham, begge lag scorer mål til 1.75 I odds. Hjemmelaget ligger over Fulham på tabellen med seks poeng. Begge lagene er gode

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Tipping»