Oddsing - hvor mye sløste du bort i dag ?

Svar
Bror1

Re: Oddsing - hvor mye sløste du bort i dag ?

Legg inn av Bror1 »

Ale skrev: søn apr 02, 2023 10:52 am
Bror1 skrev: søn apr 02, 2023 10:51 am Newcastle er tight, men prøver meg på at Rashford scorer til @3.45, synes det var i overkant høyt.
Usikkert om han i det hele tatt starter.
Da blir i så fall spillet kansellert.

startelver

Legg inn av startelver »

Hva med underspill i kampen? Nei tror jeg styrer unna.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

9 rette på kupongen. Bare nesten

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Begynner å få lite penger på kontoen min. Men gir meg ikke. Everton-Tottenham begge lag scorer mål Nei til 1.90 i odds. Everton må vinne for å unngå den berømte streken som sier nedrykk. Men de sliter sterkt med å lage mål. Bortelaget derimot spiller for å nå Champions League.

startelver

Legg inn av startelver »

Kan gå, tror det ender 1-1

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

startelver skrev: man apr 03, 2023 8:33 pm Kan gå, tror det ender 1-1
Da ligger jeg tynt an. Men får ikke pengeproblemer siden jeg spiller for småsummer. Men egoet mitt plages da jeg taper. Forresten, har du spilt noe i kveld?

startelver

Legg inn av startelver »

Endte 1-1 dessverre

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Fikk med meg det, dessverre. Nå har jeg spilt igjen og har bare åtte kroner igjen på kontoen min tror jeg.

Leicester City-Aston Villa, spiller B til 2.70 i odds. Stor forskjell på lagene når det gjelder form. Hjemmelaget taper som bare det mens Aston Villa er i fin flyt for tiden

startelver

Legg inn av startelver »

Kan fort skje det, men Leicester stiller uten manager, kan gi de en boost kanskje.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Deilig med en gevinst igjen. Denne gangen prøver jeg meg på begge lag lager mål til 1.70 i odds i kampen mellom Manchester United og Brentford. Skal United score hjemme mot et bortelag i fin form? Tipper det siden oddsen på hjemmeseier er lav og rimelig skjev.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Treningskamp mellom Spania og Norge kvinner. Begge lag scorer til 1.85 Nei

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Tap for meg desverre. Men prøver igjen på morgen, har lyst til å spille på Coventry

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Har spilt for i morgen. Hjemmeseier til Swansea City mot Coventry City til 2.15 i odds. Riktignok ligger bortelaget en del plasser over på tabellen, men Swansea pleier å ha et godt overtak på innbyrdes oppgjør

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Ble visst 0-0 i kampen og tap for meg. Prøver meg igjen, denne gangen kampen mellom Manchester United mot Everton. Begge lag lager mål Nei til 1.77 i odds. Everton er et bunnlag og sliter med å score mål

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Syv rette på kupongen, men store premier da

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Syv rette igjen

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Liverpool-Arsenal begge lag lager mål til 1.55. To lag med forskjellig form. Hjemmelaget bra på eget gress, men sliter ellers. Arsenal derimot viser at de kan og som alle vet, leder tabellen. Men grunnet til tippinga mi er at Liverpool har et lite overtak på Arsenal

Hoppidioten

Legg inn av Hoppidioten »

Arsenal @2.70 prøves.

startelver

Legg inn av startelver »

Tror jeg følger Vadefugl sitt tips denne gangen, begge lag scorer til @1.65, ikke rare oddsen men kan jo ikke slå feil.
Hvem som vinner kan være det samme.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Nå i dag starter Eliteserien i fotball og jeg har spilt under 2.5 i antall mål, mellom Rosenborg og Viking. Hjemmelaget har måttet hente inn nye spisser som skal erstatte de som ble solgt. Så lite mål fra Rosenborg i dag. I tillegg så er det veldig lenge siden RBK har vunnet en seriestart, i 2017 tror jeg det var.
Viking derimot er jeg mer usikker på. Spørs om de er dyktige nok til å score mange mål slik at de vinner kampen

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Seks rette på kupongen. Må overføre snart

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Tirsdag er det Champions League og jeg velger meg Benfica-Inter fremfor den andre kampen. Hjemmelaget i pen form mens Inter er i en periode hvor ikke alt klaffer. Hjemmeseier til 2.10 er satset på.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

AC Milan Napoli Uavgjort, 3.00 i odds. Champions League denne kampen også. To lag i god form for tiden, bortelaget leder serien. Vrient å spå noe så det ble uavgjort

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Får faktisk over 1,70 på Real Madrid, et av verdens beste fotballag, mot et engelsk lag som er på nedre halv del av Premier League-tabellen. Høres ut som verdi.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Prøver meg på en kamp i Europa League. Genk-West Ham United. Begge lag scorer mål til 1.82 i odds. Ikke de beste lagene, men forhåpentligvis er lagene sitt forsvar åpent

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Fiorentina over 1,70 er fint - har gått veldig godt i det siste, slått Inter og hadde før helga fire strake seiere. Lekt seg i europa, og dagens polske motstander er neppe noe særlig til mostand.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Prøver meg i Championship denne kampen. Middlesbrough-Norwich. Begge lag scorer mål Nei til 2.05. Hjemmelaget greie fremover mens Norwich sliter litt med formen

lsklars

Legg inn av lsklars »

4-1 ht, brutalt fra Championship.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Manchester City-Leicester begge lag scorer mål Nei og City vinner, 1.75 i odds. Stor forskjell på formen til lagene. Ellers ble det åtte rette på det i midtuke

startelver

Legg inn av startelver »

vadefugl skrev: lør apr 15, 2023 10:07 am Manchester City-Leicester begge lag scorer mål Nei og City vinner, 1.75 i odds. Stor forskjell på formen til lagene. Ellers ble det åtte rette på det i midtuke
Ikke umulig den, lykke til.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Tipping»