Oddsing - hvor mye sløste du bort i dag ?

Svar
Nightwish

Re: Oddsing - hvor mye sløste du bort i dag ?

Legg inn av Nightwish »

Cedianar skrev: tir mar 28, 2023 2:07 pm Synes Georgia - Norge skriker uavgjort til 3.10 i odds. Ser for meg en 1-1 der ingen av lagene er kjempefornøyd men samtidig er det ikke krise nok til at noen blir å ta store sjanser.
Aha, du er synsk. Får sjekke ditt neste tips.

Cedianar

Legg inn av Cedianar »

Nightwish skrev: tir mar 28, 2023 8:18 pm
Cedianar skrev: tir mar 28, 2023 2:07 pm Synes Georgia - Norge skriker uavgjort til 3.10 i odds. Ser for meg en 1-1 der ingen av lagene er kjempefornøyd men samtidig er det ikke krise nok til at noen blir å ta store sjanser.
Aha, du er synsk. Får sjekke ditt neste tips.
Det hører til historien at jeg selvfølgelig ikke la inn en odds i dag..

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Appen til Norsk Tipping fungerer ikke i Danmark så jeg må vente med å sjekke antall rette på kupongen, samt for å spille. Prøver nok på torsdagen da jeg er hjemme i Norge igjen. Forresten. Ble ganske høye premier på tippekupongen så er garantert null gevinst på meg

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Nå vet jeg ikke hva oddsen for begge lag scorer mål I kampen mellom Arsenal-Bayern München. Men verdt å sjekke ut

Nightwish

Legg inn av Nightwish »

Cedianar skrev: ons mar 29, 2023 12:22 am
Nightwish skrev: tir mar 28, 2023 8:18 pm
Cedianar skrev: tir mar 28, 2023 2:07 pm Synes Georgia - Norge skriker uavgjort til 3.10 i odds. Ser for meg en 1-1 der ingen av lagene er kjempefornøyd men samtidig er det ikke krise nok til at noen blir å ta store sjanser.
Aha, du er synsk. Får sjekke ditt neste tips.
Det hører til historien at jeg selvfølgelig ikke la inn en odds i dag..
Det var kjedelig..

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Syv rette. 1.62 på begge lag lager mål i kampen mellom Arsenal og Bayern München

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Lite mål i forrige spill. Prøver meg på damer igjen. Chelsea-Lyon begge lag scorer mål til 1.58 i odds.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Burde nok ha satt penger på den andre kampen. Mellom Wolfsburg-PSG ble det scoret to kjappe mål I første omgang og den er ikke ferdig enda

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Nok et tap siden bare Lyon scoret. Det ble ekstraomganger

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Tror jeg skal satse på engelsk fotball senere. Nest øverste divisjon

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Denne gangen satser jeg på hjemmeseier til Burnley mot Sunderland. Hjemmelaget spiller om direkte opprykk og til tross et stort tap mot Manchester City, er nok laget interessert i å reise kjerringa. Sunderland derimot ligger en del plasser under og sliter for tiden. Seier til Burnley for 1.42 i odds virker helt greit

startelver

Legg inn av startelver »

Nå er ligaspillet i gang igjen så da er vi snart klare for dagens dobbel.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Vant 100 kroner I premie på pantelotteriet i kveld

startelver

Legg inn av startelver »

vadefugl skrev: fre mar 31, 2023 7:01 pm Vant 100 kroner I premie på pantelotteriet i kveld
Anbefaler deg å slenge inn en lotto da det skal trekkes 40 millionærer i morgen.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Mitt tredje tap på rad. Ikke moro

Cedianar

Legg inn av Cedianar »

Synes det er mye god odds i dag. Leicester til over 3 i odds mot Palace. Forest hjemme som trenger poeng mot et relativt svakt Wolves til godt over 3 i odds. Og så synes jeg bookmakerne undervurderer Brentford veldig med å gi de over 5 i odds mot Brighton..

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Forsov meg til de fleste kampene. Nå får jeg til å bare spille noen få. Chelsea-Aston Villa begge lag scorer mål 1.87 I odds

startelver

Legg inn av startelver »

Godt jeg stod over den.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Enda et tap samt bare fire rette på kupongen

Bror1

Legg inn av Bror1 »

Newcastle er tight, men prøver meg på at Rashford scorer til @3.45, synes det var i overkant høyt.

Bror1

Legg inn av Bror1 »

Ale skrev: søn apr 02, 2023 10:52 am
Bror1 skrev: søn apr 02, 2023 10:51 am Newcastle er tight, men prøver meg på at Rashford scorer til @3.45, synes det var i overkant høyt.
Usikkert om han i det hele tatt starter.
Da blir i så fall spillet kansellert.

startelver

Legg inn av startelver »

Hva med underspill i kampen? Nei tror jeg styrer unna.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

9 rette på kupongen. Bare nesten

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Begynner å få lite penger på kontoen min. Men gir meg ikke. Everton-Tottenham begge lag scorer mål Nei til 1.90 i odds. Everton må vinne for å unngå den berømte streken som sier nedrykk. Men de sliter sterkt med å lage mål. Bortelaget derimot spiller for å nå Champions League.

startelver

Legg inn av startelver »

Kan gå, tror det ender 1-1

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

startelver skrev: man apr 03, 2023 8:33 pm Kan gå, tror det ender 1-1
Da ligger jeg tynt an. Men får ikke pengeproblemer siden jeg spiller for småsummer. Men egoet mitt plages da jeg taper. Forresten, har du spilt noe i kveld?

startelver

Legg inn av startelver »

Endte 1-1 dessverre

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Fikk med meg det, dessverre. Nå har jeg spilt igjen og har bare åtte kroner igjen på kontoen min tror jeg.

Leicester City-Aston Villa, spiller B til 2.70 i odds. Stor forskjell på lagene når det gjelder form. Hjemmelaget taper som bare det mens Aston Villa er i fin flyt for tiden

startelver

Legg inn av startelver »

Kan fort skje det, men Leicester stiller uten manager, kan gi de en boost kanskje.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Deilig med en gevinst igjen. Denne gangen prøver jeg meg på begge lag lager mål til 1.70 i odds i kampen mellom Manchester United og Brentford. Skal United score hjemme mot et bortelag i fin form? Tipper det siden oddsen på hjemmeseier er lav og rimelig skjev.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Tipping»