Oddsing - hvor mye sløste du bort i dag ?

Svar
vadefugl

Re: Oddsing - hvor mye sløste du bort i dag ?

Legg inn av vadefugl »

4 rette

startelver

Legg inn av startelver »

Ble ikke noe oddsspill i dag, heldigvis. Bortsett fra en liten multibong med RBK, gikk jo dårlig.

I morgen er det visst mange kamper.

Nightwish

Legg inn av Nightwish »

Inter - Udinese klokka 12:20. Jeg fortsetter med min type spill og går for Udinese som vinner av 1. omgang 7.70 og vinner av 2. omgang til 7.60. Tidlig i sesongen og Inter har startet ok med 2-2-0 hjemme. Udinese nr 14 med 1-2-1 borte.

Udinese ikke så ille borte, da. Slått Spezia, tapt 1-0 mot Roma, mens det ble uavgjort mot Sampdoria og Atalanta. Dristig? Ja,pokker.

Odds hos Coolbet. Høyere andre steder? Godt mulig.

Nightwish

Legg inn av Nightwish »

Det ble bom. Uavgjort er det verste resultatet ved pause, da outsideren stort sett vil forsvare det ene poenget. Hender da jeg prøver livespill på favoritten siden oddsen har økt endel, og som ofte kombineres med en annen kamp.

Nightwish

Legg inn av Nightwish »

Cupfinale damer mellom Sandviken og Vålerenga snart. Begynner 15:00, men livespill er alltid mulig. Mange bookies har 2.20 på hjemmelaget, men Norsk Tipping slår til med 2.35. Sandviken vunnet 15 av 16 kamper i serien og én uavgjort.

Rexwiller

Legg inn av Rexwiller »

Forferdelig oddshelg, med mange rare resultater.

startelver

Legg inn av startelver »

Rexwiller skrev: søn okt 31, 2021 6:57 pm Forferdelig oddshelg, med mange rare resultater.
Mye rart denne helgen, jeg holdt meg unna oddsspill stort sett, de fleste favorittene ser ut til å rote seg inn i problemer.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

5 rette

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

5 rette

KimBlund

Legg inn av KimBlund »

Prøver crystal palace u23 -1 til 1.98. Får vi eze show?

startelver

Legg inn av startelver »

Synes Ajax ser litt spennende ut borte mot Dortmund. Ajax med imponerende 11-1 i målforskjell og suveren leder av gruppa trenger bare uavgjort egentlig.

Ajax DNB @1.80

startelver

Legg inn av startelver »

Dagens dobbel:

Leipzig - PSG (BTTS) + Sheriff (+2) @1.92

startelver

Legg inn av startelver »

startelver skrev: ons nov 03, 2021 3:57 pm Synes Ajax ser litt spennende ut borte mot Dortmund. Ajax med imponerende 11-1 i målforskjell og suveren leder av gruppa trenger bare uavgjort egentlig.

Ajax DNB @1.80
Checker hovedspillet.

startelver

Legg inn av startelver »

startelver skrev: ons nov 03, 2021 4:14 pm Dagens dobbel:

Leipzig - PSG (BTTS) + Sheriff (+2) @1.92
Og der satt dobbelen også, på overtid ! :D

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

5 rette

startelver

Legg inn av startelver »

Er med på RBK DNB

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

4 rette

startelver

Legg inn av startelver »

Dagens trippel:

Glimt DNB + Atletico Madrid DNB + Marseilles : @2.37

Rexwiller

Legg inn av Rexwiller »

Høyt nivå på tippingen min nå. Satte en bong med 6 kamper o2,5. Samtlige gikk under. De to siste ukene har vært helt fryktelige.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Åtte rette

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »


startelver

Legg inn av startelver »

Følger på den. Heia Sverige.

Reddington

Legg inn av Reddington »

@3.40 på Bruno-assist mot Irland er worth a shot. Två units!

startelver

Legg inn av startelver »

GoingKronos skrev: tor nov 11, 2021 3:51 pm
Hva i alle dager skjedde med svenskene?

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

startelver skrev: tor nov 11, 2021 11:12 pm
GoingKronos skrev: tor nov 11, 2021 3:51 pm
Hva i alle dager skjedde med svenskene?
De kjørte over Georgia inntil det ble 1-0 på en dødball, og da tok nok panikken over. Spilte jo ingen rolle for spillet hvordan svenskene taklet å komme under, så hadde nok tatt spillet igjen.

lsklars

Legg inn av lsklars »

Hos Coolbet har faktisk Lehne Olsen lavest odds som målscorer i kampen i morgen. 1.68, mens Sørloth og King står til 1.80. Er det noe som som tyder på at TLO faktisk starter?

lsklars

Legg inn av lsklars »

Ellers har Unibet 2.48 på Moi-scoring. En spiller i form og var enorm mot Montenegro. Med Haaland ute er det fort Moi og Sørloth som står for målene. Til 2.48 er det verdt et lodd.

startelver

Legg inn av startelver »

Absolutt, Moi må man regne med foran mål, følger.

KimBlund

Legg inn av KimBlund »

Oddsen er nok satt med den usikkerheten rundt hvilken formasjon SS velger. Mange er også gode kandidater til å bekle en kantrolle. Det er overraskende at Sørloth/King ikke er den med lavest odds tho. Tror fort jeg selv hadde havnet på King, siden han sannsynligvis har straffer. Det kom jo eksempelvis en straffe i Riga. Straffe var jo også det siste som skjedde i Latvia - Tyrkia sist runde. Uansett er oddsen syltynn på målscorer.

startelver

Legg inn av startelver »

Er vel også mulig å sette litt på assist på King og Sørloth f.eks, skjer jo noen ganger. Men som du sier så er det best å vite formasjonen , kanskje best å vente med å spille til rett før kamp.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Tipping»