Oddsing - hvor mye sløste du bort i dag ?

Svar
gamblerjon

Re: Oddsing - hvor mye sløste du bort i dag ?

Legg inn av gamblerjon »

gamblerjon skrev: ons mai 25, 2022 11:48 pm TB Rays Marlins F5 U3,5 ;)
Dårligste bet jeg har hatt :roll:

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

startelver skrev: tor mai 26, 2022 12:02 am
startelver skrev: ons mai 25, 2022 3:19 pm Da tar vi en kjapp spillrunde i Eliteserien i dag og i morgen :

Viking Win-To-Nil : @2.22
AAFK - JERV : Under 3 mål Asian @1.78
Odd - Sandefjord: Under 3 mål Asian @1.80
RBK - Haugesund : Oddsbygger over 10.5 cornere + under 5.5 goals: @2.10 Hovedspill
Glimt vinner halvtid / fulltid @2.04


Dagens dobbel :
Lillestrøm DNB + Glimt seier : @2.11
Det gikk ikke så bra med dobbelen, siden Glimt sviktet igjen, ser ut som man må glemme Glimt inntil videre.

Men fikk inn 2 av 4 singler og i morgen er det hovedspillet på cornere i RBK.
Var bare 1 av 4 inn, en pengene tilbake (Aafk) og to tap (Viking og Glimt)

startelver

Legg inn av startelver »

GoingKronos skrev: tor mai 26, 2022 9:10 am
startelver skrev: tor mai 26, 2022 12:02 am
startelver skrev: ons mai 25, 2022 3:19 pm Da tar vi en kjapp spillrunde i Eliteserien i dag og i morgen :

Viking Win-To-Nil : @2.22
AAFK - JERV : Under 3 mål Asian @1.78
Odd - Sandefjord: Under 3 mål Asian @1.80
RBK - Haugesund : Oddsbygger over 10.5 cornere + under 5.5 goals: @2.10 Hovedspill
Glimt vinner halvtid / fulltid @2.04


Dagens dobbel :
Lillestrøm DNB + Glimt seier : @2.11
Det gikk ikke så bra med dobbelen, siden Glimt sviktet igjen, ser ut som man må glemme Glimt inntil videre.

Men fikk inn 2 av 4 singler og i morgen er det hovedspillet på cornere i RBK.
Var bare 1 av 4 inn, en pengene tilbake (Aafk) og to tap (Viking og Glimt)
Det stemmer , var Asian, takk for rettelsen :)

Da får vi satse på hovedspillet i dag.

startelver

Legg inn av startelver »

Start - Raufoss:
Brunes scorer 2 @5.00 Brunes scorer 3 @17.00

startelver

Legg inn av startelver »

Justice 97 skrev: tor mai 26, 2022 1:17 pm Unibet ja. Følger på Braut-show. Lett.
Han hadde jo hattrick og brace på de to siste hjemmekampene. Knuste Sogndal, bør kunne bli noe tilsvarende mot ustabile Raufoss..

gamblerjon

Legg inn av gamblerjon »

Cornet + 3,5 games ;)

startelver

Legg inn av startelver »

Triste greier med hovedspillet, corner over 10.5 , men måtte ha under 5.5 goals, så ender det 3-3, Latterlig.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

3 rette i dag

startelver

Legg inn av startelver »

Har spilt motsatt, @2.31 på at Real Madrid løfter trofeet.

startelver

Legg inn av startelver »

Helgens spill er klart :

Liverpool cornerspill handicap -1.5 @1.74 (Betyr at Liverpool må få 2 cornere mer enn Real)

TIL - LSK : LSK DNB @2.28
VIF - RBK: over 10.5 cornere + under 6.5 @1.94

I tillegg til at jeg tror pokalen havner i Madrid @2.31

Nightwish

Legg inn av Nightwish »

Nei, Unibet. Kanskje få med seg at spillet er tapt for lenge siden?
► Show Spoiler
Foruten det så har jeg et luksusproblem. Jeg liker å spille tidlig i turnerninger. Real Madrid kan gi meg noen ører i kveld.
► Show Spoiler
Innsats over det vanlige, men Benzema har blitt sprø denne sesongen.

Det vil være kjedelig å stå igjen med 0 kroner etter spillet, så usikker på hva jeg gjør med innsats på Liverpool for å være garantert noen kroner. Oddsen på Liverpool synker også og ligger rundt 1.60.

Får klø meg i hodet frem til klokka 21:00. Dette er selvsagt ikke noe tips, men mulig noen har gode råd?

Spille på Liverpool til 3-4000 kroner, så ryker det. Da blir jeg kveldens klovn.
► Show Spoiler

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Nightwish skrev: lør mai 28, 2022 1:16 pm

Det vil være kjedelig å stå igjen med 0 kroner etter spillet, så usikker på hva jeg gjør med innsats på Liverpool for å være garantert noen kroner. Oddsen på Liverpool synker også og ligger rundt 1.60.
I utgangspunktet så bør man ikke sikre seg om man ikke har verdi på det. Så syns du Liverpool har mer enn 60% sjanse til å vinne så er det nok fornuftig å sikre seg. Ellers gir du i praksis tilbake litt av verdien din til bookien.

Så er det selvsagt alltid et money management spørsmål, om å sikre inn en gevinst er av betydning for hvor mye du kan spille fremover så kan det være smart å feige ut og kunne fordele risikoen på flere matcher fremover.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Hva med å spille uavgjort, finalen går sikkert til ekstraomganger

Nightwish

Legg inn av Nightwish »

GoingKronos skrev: lør mai 28, 2022 1:27 pm
I utgangspunktet så bør man ikke sikre seg om man ikke har verdi på det. Så syns du Liverpool har mer enn 60% sjanse til å vinne så er det nok fornuftig å sikre seg. Ellers gir du i praksis tilbake litt av verdien din til bookien.

Så er det selvsagt alltid et money management spørsmål, om å sikre inn en gevinst er av betydning for hvor mye du kan spille fremover så kan det være smart å feige ut og kunne fordele risikoen på flere matcher fremover.
På livespill når det gjelder høyoddsere (Gjerne EL og ECL) så prøver jeg å leve etter mottoet å selge meg dyrt. Hender likevel at jeg kjøper meg ut. Om jeg har tjent på det i lengden, er jeg ikke så sikker på. Brukte Betwatcher for å holde styr på regnskap før, men jeg ble lei av å skrive inn så mye info.

Har litt trøbbel med å sette prosenter på lagene i CL-finalen. Vil nok gi Real Madrid større sjansene enn bookmakerne. 4 pils og en pizza på Liverpool.

Nightwish

Legg inn av Nightwish »

vadefugl skrev: lør mai 28, 2022 1:33 pm Hva med å spille uavgjort, finalen går sikkert til ekstraomganger
Tør ikke. :)

Reddington

Legg inn av Reddington »

Nightwish skrev: lør mai 28, 2022 1:16 pm Nei, Unibet. Kanskje få med seg at spillet er tapt for lenge siden?
► Show Spoiler
Foruten det så har jeg et luksusproblem. Jeg liker å spille tidlig i turnerninger. Real Madrid kan gi meg noen ører i kveld.
► Show Spoiler
Innsats over det vanlige, men Benzema har blitt sprø denne sesongen.

Det vil være kjedelig å stå igjen med 0 kroner etter spillet, så usikker på hva jeg gjør med innsats på Liverpool for å være garantert noen kroner. Oddsen på Liverpool synker også og ligger rundt 1.60.

Får klø meg i hodet frem til klokka 21:00. Dette er selvsagt ikke noe tips, men mulig noen har gode råd?

Spille på Liverpool til 3-4000 kroner, så ryker det. Da blir jeg kveldens klovn.
► Show Spoiler
Jeg hadde nok gardert meg litt, men ikke altfor mye. At RM måtte igjennom en tøff finale for å vinne CL visste du jo da du satt spillet.

Reddington

Legg inn av Reddington »

For øvrig synes jeg det er kjempefin verdi på Pool til 2.08.

Trofeet løfter de 8/10 ganger. 6/10 ganger etter ordinær tid.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Nightwish skrev: lør mai 28, 2022 2:02 pm
vadefugl skrev: lør mai 28, 2022 1:33 pm Hva med å spille uavgjort, finalen går sikkert til ekstraomganger
Tør ikke. :)
Spilte U til 3.60

startelver

Legg inn av startelver »

Nightwish skrev: lør mai 28, 2022 1:16 pm Nei, Unibet. Kanskje få med seg at spillet er tapt for lenge siden?
► Show Spoiler
Foruten det så har jeg et luksusproblem. Jeg liker å spille tidlig i turnerninger. Real Madrid kan gi meg noen ører i kveld.
► Show Spoiler
Innsats over det vanlige, men Benzema har blitt sprø denne sesongen.

Det vil være kjedelig å stå igjen med 0 kroner etter spillet, så usikker på hva jeg gjør med innsats på Liverpool for å være garantert noen kroner. Oddsen på Liverpool synker også og ligger rundt 1.60.

Får klø meg i hodet frem til klokka 21:00. Dette er selvsagt ikke noe tips, men mulig noen har gode råd?

Spille på Liverpool til 3-4000 kroner, så ryker det. Da blir jeg kveldens klovn.
► Show Spoiler
Sjekk cornerstatistikken til Liverpool, og så ser du Real Madrid sin.
Det er veldig gode sjanser for at Liverpool får 2 cornere mer enn RM, så da ville jeg tatt med det til 1.74.

I beste fall får du inn begge spillene.

Nightwish

Legg inn av Nightwish »

startelver skrev: lør mai 28, 2022 3:41 pm
Sjekk cornerstatistikken til Liverpool, og så ser du Real Madrid sin.
Det er veldig gode sjanser for at Liverpool får 2 cornere mer enn RM, så da ville jeg tatt med det til 1.74.

I beste fall får du inn begge spillene.
Trolig blir det kun gardering på Liverpool i kveld.

startelver

Legg inn av startelver »

startelver skrev: fre mai 27, 2022 11:04 pm Helgens spill er klart :

Liverpool cornerspill handicap -1.5 @1.74 (Betyr at Liverpool må få 2 cornere mer enn Real)

TIL - LSK : LSK DNB @2.28
VIF - RBK: over 10.5 cornere + under 6.5 @1.94

I tillegg til at jeg tror pokalen havner i Madrid @2.31
Oppsummering så langt. Aller først Hala Madrid! Det gikk veien.
Cornerspillet var aldri truet, når Madrid tok ledelsen.

2 av 4 inn så langt, i morgen kommer fasiten.

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

Nightwish skrev: lør mai 28, 2022 1:16 pm Nei, Unibet. Kanskje få med seg at spillet er tapt for lenge siden?
► Show Spoiler
Foruten det så har jeg et luksusproblem. Jeg liker å spille tidlig i turnerninger. Real Madrid kan gi meg noen ører i kveld.
► Show Spoiler
Innsats over det vanlige, men Benzema har blitt sprø denne sesongen.

Det vil være kjedelig å stå igjen med 0 kroner etter spillet, så usikker på hva jeg gjør med innsats på Liverpool for å være garantert noen kroner. Oddsen på Liverpool synker også og ligger rundt 1.60.

Får klø meg i hodet frem til klokka 21:00. Dette er selvsagt ikke noe tips, men mulig noen har gode råd?

Spille på Liverpool til 3-4000 kroner, så ryker det. Da blir jeg kveldens klovn.
► Show Spoiler
Gratulerer, regner med at uansett hva du gjorde sitter igjen med en pen gevinst

Nightwish

Legg inn av Nightwish »

GoingKronos skrev: lør mai 28, 2022 11:42 pm Gratulerer, regner med at uansett hva du gjorde sitter igjen med en pen gevinst
Var lenge usikker før jeg sløste bort 3200 kroner på Liverpool. Lett å være etterpåklok og si at det var dumt. Innsats vs premie ga 4350 kroner i overskudd.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

8 rette denne gangen. Det svinger

startelver

Legg inn av startelver »

startelver skrev: lør mai 28, 2022 11:41 pm
startelver skrev: fre mai 27, 2022 11:04 pm Helgens spill er klart :

Liverpool cornerspill handicap -1.5 @1.74 (Betyr at Liverpool må få 2 cornere mer enn Real)

TIL - LSK : LSK DNB @2.28
VIF - RBK: over 10.5 cornere + under 6.5 @1.94

I tillegg til at jeg tror pokalen havner i Madrid @2.31
Oppsummering så langt. Aller først Hala Madrid! Det gikk veien.
Cornerspillet var aldri truet, når Madrid tok ledelsen.

2 av 4 inn så langt, i morgen kommer fasiten.
Da er RBK i boks, cornerspillet altså. LSK greier å rote bort seieren så penger tilbake på det fjerde spillet.

Alle spill med profitt og penger tilbake, en deilig oddshelg har det vært.

vadefugl

Legg inn av vadefugl »

Haha! Kun 2 rette. Ny bunnrekord

startelver

Legg inn av startelver »

Prøver et handicap sett-spill på danske Holger Rune som møter Casper Ruud i dag.

Rune (+1.5) som betyr at Rune må vinne et sett for at spillet skal gå inn. Fin odds på @1.90 .

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

startelver skrev: ons jun 01, 2022 7:03 pm Prøver et handicap sett-spill på danske Holger Rune som møter Casper Ruud i dag.

Rune (+1.5) som betyr at Rune må vinne et sett for at spillet skal gå inn. Fin odds på @1.90 .
Nei, han må vinne to sett, 3-1 så er spillet tapt.

startelver

Legg inn av startelver »

GoingKronos skrev: ons jun 01, 2022 7:07 pm
startelver skrev: ons jun 01, 2022 7:03 pm Prøver et handicap sett-spill på danske Holger Rune som møter Casper Ruud i dag.

Rune (+1.5) som betyr at Rune må vinne et sett for at spillet skal gå inn. Fin odds på @1.90 .
Nei, han må vinne to sett, 3-1 så er spillet tapt.
Da tolker jeg reglene feil , i reglene står det

What does handicap 1.5 mean in tennis?
If you bet on player A set handicap +1.5, its means that you will win your bet if player A wins one or two sets in the match. You will lose your bet if player B will have to complete a straight set victory – 2:0

GoingKronos

Legg inn av GoingKronos »

startelver skrev: ons jun 01, 2022 7:10 pm
GoingKronos skrev: ons jun 01, 2022 7:07 pm
startelver skrev: ons jun 01, 2022 7:03 pm Prøver et handicap sett-spill på danske Holger Rune som møter Casper Ruud i dag.

Rune (+1.5) som betyr at Rune må vinne et sett for at spillet skal gå inn. Fin odds på @1.90 .
Nei, han må vinne to sett, 3-1 så er spillet tapt.
Da tolker jeg reglene feil , i reglene står det

What does handicap 1.5 mean in tennis?
If you bet on player A set handicap +1.5, its means that you will win your bet if player A wins one or two sets in the match. You will lose your bet if player B will have to complete a straight set victory – 2:0
Dette er jo fem sets match, oddsen for at Rune vinner et sett er rett over 1,30.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Tipping»