Paradise Hotel, sesong 15 (2021)

Svar
kibby

Paradise Hotel, sesong 15 (2021)

Legg inn av kibby »

Sesong 15 har premiere mandag 20.9 på Viaplay.

Og nå trenger vi ikke lenger å lure... Den "hemmelige" personen var Imani, ikke Rachel :x

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

kibby skrev: tir sep 14, 2021 9:23 pm Sesong 15 har premiere mandag 20.9 på Viaplay.

Og nå trenger vi ikke lenger å lure... Den "hemmelige" personen var Imani, ikke Rachel :x
Enda en sesong med Imani? Huff.

Ikke noe vondt ment, men snakk om kjedelig deltaker.

kibby

Legg inn av kibby »

Og da er var som forventet... Even Kvam gjør comeback <3

https://viaplay.no/serier/paradise-hote ... nNumber=15

kibby

Legg inn av kibby »

Uff, orker ikke at Mathias fra Singletown skal være med... for en føkkboy...

kibby

Legg inn av kibby »


Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Han frekksta-karen blir fort en favoritt.

kibby

Legg inn av kibby »

Chromeback skrev: tor sep 16, 2021 12:26 pm
kibby skrev: tir sep 14, 2021 9:23 pm Sesong 15 har premiere mandag 20.9 på Viaplay.

Og nå trenger vi ikke lenger å lure... Den "hemmelige" personen var Imani, ikke Rachel :x
Enda en sesong med Imani? Huff.

Ikke noe vondt ment, men snakk om kjedelig deltaker.
SÅ enig. Hadde håpet på en spiller, som Rachel.

kibby

Legg inn av kibby »

kibby skrev: fre sep 17, 2021 2:41 pm Uff, orker ikke at Mathias fra Singletown skal være med... for en føkkboy...
Er lei av han allerede.

Lættis at hu ene blonde allerede spekulerte i om Imani var deltaker i forrige sesong.

kibby

Legg inn av kibby »

Dagens episode er på hele 25 minutter... Wow. New low :lol:

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Deilig at Imani røk. Ekstremt lol at hun sa at hun gikk til topps i forrige sesong også.

Virker som en gjeng med potensielt mye drama i seg. Lucas er nok i en klasse for seg selv.

Olav burde kanskje roe ned noen hakk.

kibby

Legg inn av kibby »

Chromeback skrev: tor sep 23, 2021 8:32 pm Deilig at Imani røk. Ekstremt lol at hun sa at hun gikk til topps i forrige sesong også.
Lol ja. Fordi det er jo ikke sant, hun vant jo ikke engang :lol:

Hun skylder på produksjonen da. Startdeltakerne i sesong 15 møtte vissnok finalistene og juryen fra sesong 14 på flyplassen som spoilet at Imani ble igjen fra sesong 14.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

kibby skrev: tir sep 28, 2021 9:37 pm
Hun skylder på produksjonen da. Startdeltakerne i sesong 15 møtte vissnok finalistene og juryen fra sesong 14 på flyplassen som spoilet at Imani ble igjen fra sesong 14.
Haha, det er såpass ja. Syntes ikke at hun var en så sterk spiller forrige sesong som hun selv mente at hun var, og føler at denne uka beviste det ganske greit.

Når hun ikke hadde Markus å klenge seg på fra dag 1, så var det rett ut.

Skjønte virkelig ikke hvorfor hun valgte Stian ut i fra bildene.

kibby

Legg inn av kibby »

Helt MÆGISK å få Even Kvam tilbake for Gud vet hvilken gang <3

Men Ex-Cecilie kunne godt vært med de tre episodene hun var med i sesong 13 av Pærra...

kibby

Legg inn av kibby »

Chromeback skrev: tir sep 28, 2021 9:55 pm
kibby skrev: tir sep 28, 2021 9:37 pm
Hun skylder på produksjonen da. Startdeltakerne i sesong 15 møtte vissnok finalistene og juryen fra sesong 14 på flyplassen som spoilet at Imani ble igjen fra sesong 14.
Haha, det er såpass ja. Syntes ikke at hun var en så sterk spiller forrige sesong som hun selv mente at hun var, og føler at denne uka beviste det ganske greit.

Når hun ikke hadde Markus å klenge seg på fra dag 1, så var det rett ut.

Skjønte virkelig ikke hvorfor hun valgte Stian ut i fra bildene.
Helt enig i alt.

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Hva er det Even har gjort med trynet sitt egentlig

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Djeeeez, for en ekstremt tett gjeng de har samlet her. Nesten godt at hu Cecilie sjekket inn.

Kristiane burde finne ut av hva hun driver med snart, heldigvis ser hun ut til å forstå at ikke alle kan spille med alle.

Vendela er garantert den svakeste i platina-gjengen, hun bare ser det ikke selv.

kibby

Legg inn av kibby »

Tæm sesong - enig.

Sliter med å finne noen favoritter. Likte Kristiane, men da hun ikke sendte hjem Vendela blir det for dumt.

Syns Ferdinand virket som et friskt pust i gruppa.

SkravleKaspar

Legg inn av SkravleKaspar »

kibby skrev: man okt 11, 2021 8:10 pm Tæm sesong - enig.
'Må si meg enig i det..
Den norske var så kjedelig at jeg sluttet å se på, men så dukket den danske versjonen opp på viaplay'n og måtte se litt (sesong 17)..

Den danske er i en helt annen liga.
Spillet, personene, produksjonen, endringene, tvistene etc.. ALT er bedre..

kibby

Legg inn av kibby »

Æsj, Vendela er så falsk og motbydelig. Lyver stakkars Emil rett opp i trynet. Håper han får seg en wake-up call når han ser dette på TV.

Nei, akkurat nå heier jeg på Cecilie (hadde aldri trodd jeg skulle si akkurat det) og Ferdinand.

kibby

Legg inn av kibby »

Herregud, for et opplegg. Her får du sjekke inn igjen, og tidenes mulighet til å få ut en sterk motstander. Men hva gjør du? Velger partneren din... Altså. Hodeløs beslutning. Maryann må jo være stokk dum. Handler ut fra partner og hvem hun liker best (hallo, dette er et spill). Ferdinand hadde hun fått tilbake før eller senere. Og Vendela (utrolig nok) er bedre likt i gruppa enn Cecilie, og på så måte en mye farligere konkurrent, og dermed viktig å få ut så nære en finale. Jeg gremmes. En av de verst-brukte fredningene jeg har sett. Elendig sesong. Og med Cecilie ute blir resten av sesongen et langt gjesp.

kibby

Legg inn av kibby »

For en møkkasesong. Her får de nok en mulighet til å sende ut Vendela på sølvfat, men verken Maryann, Sandra eller Ferdinand har baller til å gjøre det. Fy fader. Nå heier jeg kun på Stian. Eneste som tenker spill i "min" allianse.

Men ikke noe sjokk egentlig, fordi Emil og Ferdinand har blitt sammen i etterkant. Jommen sa jeg spill. Dette er virkelig Love Hotel, ikke Paradise Hotel. Jeg kaster opp.

Sodajr

Legg inn av Sodajr »

Spoiler alert!






Digg at Matthias og Sandra vant :D

Chromeback

Legg inn av Chromeback »

Sykt at Sandra vant.

Jeg datt av i uke to eller tre, men da hang hun jo ekstremt dårlig an.

Kærlighed

Legg inn av Kærlighed »

Jeg har gitt opp norske Paradise og derfor ikke sett årets sesong, men er i gang med den danske som tradisjonelt sett alltid har vært bedre. En lovende start. Viafree.dk hvis dere kjenner kallet.

kibby

Legg inn av kibby »

Sodajr skrev: ons des 08, 2021 5:31 pm Spoiler alert!






Digg at Matthias og Sandra vant :D
Enig. Beste som kunne skje. Har vinglet hvem jeg heiet på gjennom sesongen, men Cecilie var det queen, så ting og sa det som det var :lol: Og jeg sier som hun sa på slutten: Så lenge ikke Platinas vant er all good. DIGGER at Vendela ble snytt for finalen, og at Emil og Maryann ble snytt for seieren. Det lønner seg å spille ærlig. Håper alle som var på Team Platina har sett hvor falske de var, nå som de har fått sett det på TV.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «TV-program»