Langrennssesongen 2021/22

Svar
Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Re: Langrennssesongen 2021/22

Legg inn av sertono »

Høres ut på Nossum som at Moseby får plassen.

tartaglia2

Legg inn av tartaglia2 »

sertono skrev: søn nov 21, 2021 2:55 pm Syns Moseby bør få en plass også. 3 i går og 4 i dag og Ruka er en tour...
Er ikke tour der i år. Er sprint, klassisk intervallstart og jaktstart i skøyting.

Tipper de lar forhåndsuttaket stå med mindre Golberg trekker seg frivillig og da er det bare en ledig plass. Den går nok til Østberg Amundsen. Moseby må nok vente til Lillehammer med å gå verdenscup.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

tartaglia2 skrev: Er ikke tour der i år. Er sprint, klassisk intervallstart og jaktstart i skøyting.
Ja faen, my bad igjen :(

Armando71

Legg inn av Armando71 »

Syns det hørtes ut på Nossum som Moseby ligger godt an til å få den siste plassen.

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

tartaglia2 skrev: søn nov 21, 2021 11:19 am
Neptun skrev: søn nov 21, 2021 11:12 am Skuffende deltagelse av landslagsløperne. Er de så trygge på å få gå i Ruka?
Alle landslagsløperne er forhåndsuttatt til Ruka. Vil tro Kalvå, Østberg, Weng, Fossesholm og Johaug er sikre på distanselaget, mens de øvrige seks er sikre på sprintlaget.
Det er jo litt trist om Silje Theodorsen ikke får gå fordi løpere som ikke gikk denne helgen er forhåndsuttatt.
Blir fort en sovepute for dem som nyter godt av dette og demoraliserende for dem som ikke får gå, uansett.
Føles nok veldig urettferdig.

Exes

Legg inn av Exes »

Hørtes ut på Nossum som at de vil bruke Ruka for å se aktuelle kandidater på 15 km klassisk i OL. Så spørs det hvilken av Østberg Amundsen, Røthe, Moseby eller Valnes de har mest tro på i OL på den distansen.

tartaglia2

Legg inn av tartaglia2 »

Exes skrev: søn nov 21, 2021 4:03 pm Hørtes ut på Nossum som at de vil bruke Ruka for å se aktuelle kandidater på 15 km klassisk i OL. Så spørs det hvilken av Østberg Amundsen, Røthe, Moseby eller Valnes de har mest tro på i OL på den distansen.
For å være ærlig har jeg mer tro på Golberg enn noen av de 4. Golberg på sitt beste er en potensiell gullvinner på 15 klassisk, mens de andre knapt nok vil kjempe om medalje på sitt beste. De 4 andre stiller nok sterkere enn Golberg på andre OL-distanser og det vil nok også ha noe å si når man bare kan ta ut åtte mann i troppen.

KongOlav2

Legg inn av KongOlav2 »

Landslagsløperne er stort sett solide denne helgen. Golberg skuffer kraftig i går, men er ok i dag. Nyenget er vel den som er lengst unna av landslagsløperne. I tillegg skuffer jo Tønseth ved at han ikke klarer å komme opp på det nivået som kreves for en plass til neste helg.

Ellers leverer jo unggutta. Solid av Østberg Amundsen i dag, to gode renn av Moseby og brukbart også av Tildheim Andersen i dag.

De presumptivt nest beste (de på regionslag og privatlag) er derimot noe skuffende bortsett fra Turtveits løp i går. Stenshagen er langt nærmere gammel form enn i fjor, men fortsattt ikke god nok. Jenssen, Bruvoll, Augdal, Haga, etc., er heller ikke noe nærmere toppen enn de har vært tidligere.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

tartaglia2 skrev: søn nov 21, 2021 4:55 pm
Exes skrev: søn nov 21, 2021 4:03 pm Hørtes ut på Nossum som at de vil bruke Ruka for å se aktuelle kandidater på 15 km klassisk i OL. Så spørs det hvilken av Østberg Amundsen, Røthe, Moseby eller Valnes de har mest tro på i OL på den distansen.
For å være ærlig har jeg mer tro på Golberg enn noen av de 4. Golberg på sitt beste er en potensiell gullvinner på 15 klassisk, mens de andre knapt nok vil kjempe om medalje på sitt beste. De 4 andre stiller nok sterkere enn Golberg på andre OL-distanser og det vil nok også ha noe å si når man bare kan ta ut åtte mann i troppen.
Jeg er glad jeg ikke er i en slik situasjon at jeg må ta ut de 8 løperne som skal bekle alle 6 langrennsøvelser under OL. Her kan det fort hende man må vrake pallkandidater.

tartaglia2

Legg inn av tartaglia2 »

Neptun skrev: søn nov 21, 2021 3:46 pm Det er jo litt trist om Silje Theodorsen ikke får gå fordi løpere som ikke gikk denne helgen er forhåndsuttatt.
Blir fort en sovepute for dem som nyter godt av dette og demoraliserende for dem som ikke får gå, uansett.
Føles nok veldig urettferdig.
Vil ikke være helt rettferdig å vrake noen av de forhåndsuttatte heller. De har jo fått beskjed om at de er forhåndsuttatt og har nok langt opp både trening og rennprogram etter det.

Rennene i Ruka skal jo også fungere som OL-uttak og for å være ærlig syns jeg det gjør det ganske uinteressant å se Theodorsen der. I motsetning til Fossesholm og Østberg har hun ikke vist noen ting som kan tyde på at hun vil kjempe om en medalje i OL. Og i et OL-uttaksrenn vil jeg helst se hvordan potensielle medaljevinnere ligger an. Ikke løpere som kan kjempe om hederlige plasseringer selv om de potensielt er vår tredje/fjerde beste løper på en eller flere OL-distanser. Spiller sånn sett ingen rolle om Theodorsen eller Kalvå får gå i Ruka, men syns det er litt drøyt å vrake en forhåndsuttatt Kalvå når hun tross alt ble nummer 4 og går et av sine beste klassiskrenn på lørdag.

tartaglia2

Legg inn av tartaglia2 »

Korgutt skrev: søn nov 21, 2021 5:05 pm Jeg er glad jeg ikke er i en slik situasjon at jeg må ta ut de 8 løperne som skal bekle alle 6 langrennsøvelser under OL. Her kan det fort hende man må vrake pallkandidater.
Man må definitivt vrake pallkandidater på herresiden. Måtte nok hatt minst 5-6 plasser på hvert herrerenn og ubegrenset tropp for å unngå akkurat det. Tenker man må være fornøyd om man unngår å vrake potensielle gullvinnere.

På damesiden tror jeg det er maks et renn vi har mer enn 4 potensielle medaljevinnere og det er 3-mila. Der vil det nok bli tatt uten løpere uten særlig store individuelle medaljesjanser.

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

tartaglia2 skrev: søn nov 21, 2021 5:06 pm
Neptun skrev: søn nov 21, 2021 3:46 pm Det er jo litt trist om Silje Theodorsen ikke får gå fordi løpere som ikke gikk denne helgen er forhåndsuttatt.
Blir fort en sovepute for dem som nyter godt av dette og demoraliserende for dem som ikke får gå, uansett.
Føles nok veldig urettferdig.
Vil ikke være helt rettferdig å vrake noen av de forhåndsuttatte heller. De har jo fått beskjed om at de er forhåndsuttatt og har nok langt opp både trening og rennprogram etter det.

Rennene i Ruka skal jo også fungere som OL-uttak og for å være ærlig syns jeg det gjør det ganske uinteressant å se Theodorsen der. I motsetning til Fossesholm og Østberg har hun ikke vist noen ting som kan tyde på at hun vil kjempe om en medalje i OL. Og i et OL-uttaksrenn vil jeg helst se hvordan potensielle medaljevinnere ligger an. Ikke løpere som kan kjempe om hederlige plasseringer selv om de potensielt er vår tredje/fjerde beste løper på en eller flere OL-distanser. Spiller sånn sett ingen rolle om Theodorsen eller Kalvå får gå i Ruka, men syns det er litt drøyt å vrake en forhåndsuttatt Kalvå når hun tross alt ble nummer 4 og går et av sine beste klassiskrenn på lørdag.
Nå har vi ikke så mange potensielle medaljevinnere i OL. Jeg vil si to - Johaug og Heidi Weng (spørsmål ved Østberg). Samt Falla i sprint.
Synes bare det gir feile signaler å ikke belønne resultater, uansett om løpere er tilknyttet landslaget.
Litt synd at såpass mange uttak er listefyll i sprint.

Brukeravatar
Korgutt
Innlegg: 9974

Legg inn av Korgutt »

tartaglia2 skrev: søn nov 21, 2021 5:12 pm
Korgutt skrev: søn nov 21, 2021 5:05 pm Jeg er glad jeg ikke er i en slik situasjon at jeg må ta ut de 8 løperne som skal bekle alle 6 langrennsøvelser under OL. Her kan det fort hende man må vrake pallkandidater.
Man må definitivt vrake pallkandidater på herresiden. Måtte nok hatt minst 5-6 plasser på hvert herrerenn og ubegrenset tropp for å unngå akkurat det. Tenker man må være fornøyd om man unngår å vrake potensielle gullvinnere.

På damesiden tror jeg det er maks et renn vi har mer enn 4 potensielle medaljevinnere og det er 3-mila. Der vil det nok bli tatt uten løpere uten særlig store individuelle medaljesjanser.
Klæbo og Iversen vil vel representere distanselaget under OL. Er vel ikke plass til flere enn 2 rendyrkede sprintere i denne troppen? Forøvrig enig med deg angående damene.
Skulle forøvrig ønsket at de 16 løperne totalt kunne vært slik at det måtte taes ut 7 herrer og 7 damer. Så kunne man selv bestemt fritt de 2 siste. Men vet at dette ikke er mulig.

tartaglia2

Legg inn av tartaglia2 »

Neptun skrev: søn nov 21, 2021 5:15 pm
tartaglia2 skrev: søn nov 21, 2021 5:06 pm
Neptun skrev: søn nov 21, 2021 3:46 pm Det er jo litt trist om Silje Theodorsen ikke får gå fordi løpere som ikke gikk denne helgen er forhåndsuttatt.
Blir fort en sovepute for dem som nyter godt av dette og demoraliserende for dem som ikke får gå, uansett.
Føles nok veldig urettferdig.
Vil ikke være helt rettferdig å vrake noen av de forhåndsuttatte heller. De har jo fått beskjed om at de er forhåndsuttatt og har nok langt opp både trening og rennprogram etter det.

Rennene i Ruka skal jo også fungere som OL-uttak og for å være ærlig syns jeg det gjør det ganske uinteressant å se Theodorsen der. I motsetning til Fossesholm og Østberg har hun ikke vist noen ting som kan tyde på at hun vil kjempe om en medalje i OL. Og i et OL-uttaksrenn vil jeg helst se hvordan potensielle medaljevinnere ligger an. Ikke løpere som kan kjempe om hederlige plasseringer selv om de potensielt er vår tredje/fjerde beste løper på en eller flere OL-distanser. Spiller sånn sett ingen rolle om Theodorsen eller Kalvå får gå i Ruka, men syns det er litt drøyt å vrake en forhåndsuttatt Kalvå når hun tross alt ble nummer 4 og går et av sine beste klassiskrenn på lørdag.
Nå har vi ikke så mange potensielle medaljevinnere i OL. Jeg vil si to - Johaug og Heidi Weng (spørsmål ved Østberg). Samt Falla i sprint.
Synes bare det gir feile signaler å ikke belønne resultater, uansett om løpere er tilknyttet landslaget.
Litt synd at såpass mange uttak er listefyll i sprint.
Å prioritere Østberg, Fossesholm og Kalvå foran Theodorsen er ikke i nærheten av "å ikke belønne resultater". Østberg har mye bedre historiske resultater enn Theodorsen og de to andre var vel bedre enn Theodorsen i hvert renn forrige sesong (gidder ikke sjekke). Å ta ut disse vil bare være å belønne resultater oppnådd andre steder enn på Beitostølen denne helgen.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

tartaglia2 skrev: Å prioritere Østberg,
Østberg er bankers. Blir bare irritert av å lese om sure ledere som Ola Kvisle og co. Østberg på høyde betyr drap på konkurrenter, og forrige gang jeg sjekket så var OL-løypene veldig høye...

Støtter Northug her: jeg hadde gitt faen i det

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

tartaglia2 skrev: søn nov 21, 2021 5:22 pm
Neptun skrev: søn nov 21, 2021 5:15 pm
tartaglia2 skrev: søn nov 21, 2021 5:06 pm

Vil ikke være helt rettferdig å vrake noen av de forhåndsuttatte heller. De har jo fått beskjed om at de er forhåndsuttatt og har nok langt opp både trening og rennprogram etter det.

Rennene i Ruka skal jo også fungere som OL-uttak og for å være ærlig syns jeg det gjør det ganske uinteressant å se Theodorsen der. I motsetning til Fossesholm og Østberg har hun ikke vist noen ting som kan tyde på at hun vil kjempe om en medalje i OL. Og i et OL-uttaksrenn vil jeg helst se hvordan potensielle medaljevinnere ligger an. Ikke løpere som kan kjempe om hederlige plasseringer selv om de potensielt er vår tredje/fjerde beste løper på en eller flere OL-distanser. Spiller sånn sett ingen rolle om Theodorsen eller Kalvå får gå i Ruka, men syns det er litt drøyt å vrake en forhåndsuttatt Kalvå når hun tross alt ble nummer 4 og går et av sine beste klassiskrenn på lørdag.
Nå har vi ikke så mange potensielle medaljevinnere i OL. Jeg vil si to - Johaug og Heidi Weng (spørsmål ved Østberg). Samt Falla i sprint.
Synes bare det gir feile signaler å ikke belønne resultater, uansett om løpere er tilknyttet landslaget.
Litt synd at såpass mange uttak er listefyll i sprint.
Å prioritere Østberg, Fossesholm og Kalvå foran Theodorsen er ikke i nærheten av "å ikke belønne resultater". Østberg har mye bedre historiske resultater enn Theodorsen og de to andre var vel bedre enn Theodorsen i hvert renn forrige sesong (gidder ikke sjekke). Å ta ut disse vil bare være å belønne resultater oppnådd andre steder enn på Beitostølen denne helgen.
Jeg tenker ikke på Østberg i denne sammenhengen.
Og ser selvsagt behovet for ro til å forberede seg optimalt til OL. Det jeg mener er at det må være en viss dynamikk helt i starten av sesongen for å fange opp løpere utenfor landslaget som har gjort et kliv. Slik det er nå så kan det i enkelte tilfeller lønne seg å stå over renn så aktuelle løpere ikke får målt krefter.

ms_8

Legg inn av ms_8 »

Norges landslagsutak er alltid svært tøft. Tenk at løypere som Røthe og Tønseth allereie er ute.

Tipper Østberg Amundsen får den siste plassen. Sidan han er på landslaget og kan også gå svært sterkt på jaktstarten i fri. Valnes er nok dårleg i Fri og blir overrasket om landslagsjefen veljer Moseby framfor 1 på landslaget. Spesielt etter at Østberg Amundsen vant i dag

På damene tipper eg Theodorsen ikkje får gå og at Fosseholm og Kalvå får gå. Muligens får Haga den siste plassen. Begge Udnes Weng søsterne kan også få plass framfor Theodorsen

oddvar_kjempebra

Legg inn av oddvar_kjempebra »

Neptun skrev: søn nov 21, 2021 5:15 pm
tartaglia2 skrev: søn nov 21, 2021 5:06 pm
Neptun skrev: søn nov 21, 2021 3:46 pm Det er jo litt trist om Silje Theodorsen ikke får gå fordi løpere som ikke gikk denne helgen er forhåndsuttatt.
Blir fort en sovepute for dem som nyter godt av dette og demoraliserende for dem som ikke får gå, uansett.
Føles nok veldig urettferdig.
Vil ikke være helt rettferdig å vrake noen av de forhåndsuttatte heller. De har jo fått beskjed om at de er forhåndsuttatt og har nok langt opp både trening og rennprogram etter det.

Rennene i Ruka skal jo også fungere som OL-uttak og for å være ærlig syns jeg det gjør det ganske uinteressant å se Theodorsen der. I motsetning til Fossesholm og Østberg har hun ikke vist noen ting som kan tyde på at hun vil kjempe om en medalje i OL. Og i et OL-uttaksrenn vil jeg helst se hvordan potensielle medaljevinnere ligger an. Ikke løpere som kan kjempe om hederlige plasseringer selv om de potensielt er vår tredje/fjerde beste løper på en eller flere OL-distanser. Spiller sånn sett ingen rolle om Theodorsen eller Kalvå får gå i Ruka, men syns det er litt drøyt å vrake en forhåndsuttatt Kalvå når hun tross alt ble nummer 4 og går et av sine beste klassiskrenn på lørdag.
Nå har vi ikke så mange potensielle medaljevinnere i OL. Jeg vil si to - Johaug og Heidi Weng (spørsmål ved Østberg). Samt Falla i sprint.
Fossesholm er jo en medaljekandidat hvis hun har videre framgang fra i fjor. Litt tidlig å avskrive henne synes jeg.

Neptun
Innlegg: 5550

Legg inn av Neptun »

oddvar_kjempebra skrev: søn nov 21, 2021 5:56 pm
Neptun skrev: søn nov 21, 2021 5:15 pm
tartaglia2 skrev: søn nov 21, 2021 5:06 pm

Vil ikke være helt rettferdig å vrake noen av de forhåndsuttatte heller. De har jo fått beskjed om at de er forhåndsuttatt og har nok langt opp både trening og rennprogram etter det.

Rennene i Ruka skal jo også fungere som OL-uttak og for å være ærlig syns jeg det gjør det ganske uinteressant å se Theodorsen der. I motsetning til Fossesholm og Østberg har hun ikke vist noen ting som kan tyde på at hun vil kjempe om en medalje i OL. Og i et OL-uttaksrenn vil jeg helst se hvordan potensielle medaljevinnere ligger an. Ikke løpere som kan kjempe om hederlige plasseringer selv om de potensielt er vår tredje/fjerde beste løper på en eller flere OL-distanser. Spiller sånn sett ingen rolle om Theodorsen eller Kalvå får gå i Ruka, men syns det er litt drøyt å vrake en forhåndsuttatt Kalvå når hun tross alt ble nummer 4 og går et av sine beste klassiskrenn på lørdag.
Nå har vi ikke så mange potensielle medaljevinnere i OL. Jeg vil si to - Johaug og Heidi Weng (spørsmål ved Østberg). Samt Falla i sprint.
Fossesholm er jo en medaljekandidat hvis hun har videre framgang fra i fjor. Litt tidlig å avskrive henne synes jeg.
Min vurdering er i forhold til tynn luft, tøffe traseer, mulig tregt føre og ikke minst at 10 km går i klassisk.
30 km blir vel for langt og for tøft, da har vi igjen duathlon som en mulighet. Der tror jeg mer på f.eks. H Weng, Frida, Ebba og Østberg.

Tar gjerne feil, selvsagt :)

tartaglia2

Legg inn av tartaglia2 »


Iseran2770

Legg inn av Iseran2770 »

ms_8 skrev: søn nov 21, 2021 5:50 pm Begge Udnes Weng søsterne kan også få plass framfor Theodorsen
Tiril Udnæs Weng var veldig svak på 10 km klassisk og sto taktisk nok over i dag.
Men hun skal kanskje bare gå sprint i Ruka. Ingen av tvillingene ser ut som Norges fremtid i skisporet.

Exes

Legg inn av Exes »

Det er vel mulig at for eksempel Valnes går 15 km klassisk og Østberg Amundsen 15 km fri?

tartaglia2

Legg inn av tartaglia2 »

Exes skrev: søn nov 21, 2021 10:08 pm Det er vel mulig at for eksempel Valnes går 15 km klassisk og Østberg Amundsen 15 km fri?
Ingen muligheter for det. 15 fri er en jaktstart og alle som skal gå det rennet må ha fullført 15 klassisk.

tartaglia2

Legg inn av tartaglia2 »

Ser ut som om Bolshunov skal gå i Ruka likevel til tross for tidligere rapporter om det motsatte. Ustjugov skal også gå begge dager. Hele uttaket ligger her, men tror en må bort fra distanselaget siden de bare har 8 plasser. Larkov og Bolshunov har personlige friplasser så en av de andre vil nok stå over. Tipper Bessmertnykh ikke får gå distanserennene.

Hudsucker

Legg inn av Hudsucker »

Østberg Amundsen vrakes til Ruka, ifølge NRK. Mens Valnes er inne i troppen.

tartaglia2

Legg inn av tartaglia2 »

NRKs kilder hadde rett. Ble Valnes som fikk den siste distanseplassen i Ruka. Haga fikk den ledige distanseplassen hos damene, mens Wiig fikk den siste sprintplassen hos herrene. Fossesholm er ikke tatt ut og TU Weng er dermed inne på distanselaget. Hele uttaket:

Kvinner sprint
Falla, Maiken Caspersen – Strandbygda IL
Myhrvold, Mathilde – Vind IL
Stenseth, Ane Appelkvist – Grong IL
Svendsen, Anna – Tromsø Skiklubb
Weng, Lotta Udnes – Nes Ski
Weng, Tiril Udnes – Nes Ski

Kvinner distanse
Haga, Ragnhild – Aasen IL
Johaug, Therese – IL Nansen
Kalvå, Anne Kjersti – Lundamo IL
Weng, Heidi – IL BUL
Weng, Tiril Udnes – Nes Ski
Østberg, Ingvild Flugstad – Gjøvik SK

Menn sprint
Golberg, Pål – Gol IL
Iversen, Emil – IL Varden Meråker
Klæbo, Johannes Høsflot – Byåsen IL
Taugbøl, Håvard Solås – Lillehammer SK
Valnes, Erik – Bardufoss og Omegn IF
Wiig, Sivert – Gjesdal IL, Team ELON Vest

Menn distanse
Golberg, Pål – Gol IL
Holund, Hans Christer – Lyn Ski
Iversen, Emil – IL Varden Meråker
Klæbo, Johannes Høsflot – Byåsen IL
Krüger, Simen Hegstad – Lyn Ski
Valnes, Erik – Bardufoss og Omegn IF

Svenskene har også tatt ut sitt lag til Ruka. Ingen Sundling, Ribom, Burman, Poromaa eller Svensson. Kan tyde på at Frida Karlsson går både sprint og distanse, men de har ikke spesifisert hvem som går hva.

Exes

Legg inn av Exes »

Uttaket (for menn hvertfall) vitner om at søndagens renn egentlig betydde null for uttaket til Ruka, og at de vil bruke helga for å se kandidater til 15 km i OL.

Morsomt at Valnes virker å ha tatt steg på distanse. Gikk vel siste delen av løpet nå på lørdag med ødelagt trinse, og har ifølge eget utsagn åpnet alt for hardt begge konkurransehelgene. Håper han klarer et mer veldisponert opplegg i Ruka, kan bli veldig langt opp på lista da.

jomps

Legg inn av jomps »

tartaglia2 skrev: man nov 22, 2021 1:22 pm Ingen Sundling, Ribom, Burman, Poromaa eller Svensson. Kan tyde på at Frida Karlsson går både sprint og distanse, men de har ikke spesifisert hvem som går hva.
Det måste vara så. Nio tjejer totalt och Ebba, Kalla, Olsson åker inte sprint. Men om hon ångrar sig kan Olsson hoppa in.

Frida vill slå sig in i OL-laget i sprintstafett som går i klassiskt.

Brukeravatar
sertono
Innlegg: 4390

Legg inn av sertono »

tartaglia2 skrev: Fossesholm er ikke tatt ut
Fossesholm var vissnok veldig uenig i den avgjørelsen, hun ville gå selv. Men hun kan jo melde seg på Norgescupen på Gålå til helgen og knuse alle der og vise hvor skapet skal stå, skal gås 10 fri på fredag, sprint lørdag og 10 klassisk søndag.

tartaglia2

Legg inn av tartaglia2 »

jomps skrev: man nov 22, 2021 2:25 pm Det måste vara så. Nio tjejer totalt och Ebba, Kalla, Olsson åker inte sprint. Men om hon ångrar sig kan Olsson hoppa in.

Frida vill slå sig in i OL-laget i sprintstafett som går i klassiskt.
Hva tror du om distanselaget da? Lindström eller Dahlqvist som får den siste plassen der?

Skal bli spennende å se Frida på sprint. Har jo gjort noen gode sprinter før og med full klaff kan hun kanskje ende opp med gul trøye etter helgen og skaffe Sverige en ekstraplass til Lillehammer.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Vintersport»