Viking FK

Svar
AllElite

Re: Viking FK

Legg inn av AllElite »

Herregud for et ræva forsvarsspill...

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

AllElite skrev: ons jun 07, 2023 8:16 pm Herregud for et ræva forsvarsspill...
Vært et problem i hele år at forsvarerne våre ikke er orientert. Han står kliss alene, og det gjør Brekalo også.

AllElite

Legg inn av AllElite »

Vikingen skrev: ons jun 07, 2023 8:17 pm
AllElite skrev: ons jun 07, 2023 8:16 pm Herregud for et ræva forsvarsspill...
Vært et problem i hele år at forsvarerne våre ikke er orientert. Han står kliss alene, og det gjør Brekalo også.
Slet med det samme i fjor og har fortsatt ikke klart å ta tak i det. Det er svakt av trenerne. Uorienterte og klarer ikke telle opp. Pattynama står med 2 stk.

Steffen1899

Legg inn av Steffen1899 »

Veldig fortjent. Viking ser ikke bra ut.

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

Hvorfor er Stensness benka?

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Kalle73 skrev: ons jun 07, 2023 8:21 pm Hvorfor er Stensness benka?
Spilte jo akkurat kamp på søndag, så kan være derfor. Men har spilt så dårlig id et siste at han har godt av en pause likevel. Godt mulig Diop kan spille seg inn på laget nå.

Steffen1899

Legg inn av Steffen1899 »

Kalle73 skrev: ons jun 07, 2023 8:21 pm Hvorfor er Stensness benka?
Han var jo en stor grunn for tapet. Han er litt for nonchalant og skaper sjanser for de andre lagene

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Sirupfotball. Ingen bredde i spillet. Trege spillvendinger.

AllElite

Legg inn av AllElite »

Begynner å ligne på fjoråret dette. Sirup fremover, henger ikke sammen og enorme hull i forsvar.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Men jeg forstår ikke - hva er grunnen til at de vender spillet så sakte? Tror de at det går fort, eller tenker de at det ikke er viktig? Det er jo så jævlig å se på. Ser de det ikke selv? Hvorfor får dette fortsette?

AllElite

Legg inn av AllElite »

Vikingen skrev: ons jun 07, 2023 8:32 pm Men jeg forstår ikke - hva er grunnen til at de vender spillet så sakte? Tror de at det går fort, eller tenker de at det ikke er viktig? Det er jo så jævlig å se på. Ser de det ikke selv? Hvorfor får dette fortsette?
Hvem på midten har ferdighetene til det?

Jesman

Legg inn av Jesman »

2 kamper på rad med dødball-mål nå!!!!

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

AllElite skrev: ons jun 07, 2023 8:37 pm
Vikingen skrev: ons jun 07, 2023 8:32 pm Men jeg forstår ikke - hva er grunnen til at de vender spillet så sakte? Tror de at det går fort, eller tenker de at det ikke er viktig? Det er jo så jævlig å se på. Ser de det ikke selv? Hvorfor får dette fortsette?
Hvem på midten har ferdighetene til det?
Alle skal i utgangspunktet klare å sende ballen videre fortere enn det som er tilfellet nå.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Det slår meg hvor enormt lite konkret og fotballfaglig trenerne til Viking snakker i intervju.
Føler blant annet Knutsen er mye mer konkret hva de evt må rette på.

Svak førsteomgang. Men skulle tro når man hører Bengt Eriksen at FFK har skapt så mye. Står vel 1-1 i sjanser.

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

Hamstringskade på Løken?
Klassisk skuespill på Brekalo, men det er jo ikke noe nytt...

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Kalle73 skrev: ons jun 07, 2023 9:16 pm Klassisk skuespill på Brekalo, men det er jo ikke noe nytt...
Ikke mye nytt fra deg heller, ser jeg. :roll:

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

Vikingen skrev: ons jun 07, 2023 9:20 pm
Kalle73 skrev: ons jun 07, 2023 9:16 pm Klassisk skuespill på Brekalo, men det er jo ikke noe nytt...
Ikke mye nytt fra deg heller, ser jeg. :roll:
Hallo, selv Vikingfans må jo innrømme at fyren legger seg i overkant ofte. Selv Løkberg som måtte ut med skade vred seg mindre i smerte....

Skal sies at han overgås av egen keeper som spilte på han rødt kort etter en dytt.

Jhuns

Legg inn av Jhuns »

Unektelig litt gøy med han lille tiåring-capoen til FFK

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Kalle73 skrev: ons jun 07, 2023 9:28 pm
Vikingen skrev: ons jun 07, 2023 9:20 pm
Kalle73 skrev: ons jun 07, 2023 9:16 pm Klassisk skuespill på Brekalo, men det er jo ikke noe nytt...
Ikke mye nytt fra deg heller, ser jeg. :roll:
Hallo, selv Vikingfans må jo innrømme at fyren legger seg i overkant ofte. Selv Løkberg som måtte ut med skade vred seg mindre i smerte....

Skal sies at han overgås av egen keeper som spilte på han rødt kort etter en dytt.
Jeg deler ikke det inntrykket i det hele tatt.

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

Hmm, begynne å kle av seg før man går av. Den var ny... Keegan kledde riktignok av seg og så på seg skjorta en gang han blei utvist, men det er ei stund sia.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Det gule kortet kunne keeperen fått for 30 minutter siden.

AllElite

Legg inn av AllElite »

Der ja!

Kalle73

Legg inn av Kalle73 »

Merkelig å forstå hva det er FFK-spilleren prøver på.
Hvorfor slenge opp arma der? Helt meningsløst.
Snodigste straffefelling jeg har sett på år og dag.

Jesman

Legg inn av Jesman »

Det holder lenge med 2-1 seier i cupen, men dette var en skuffende prestasjon.

AllElite

Legg inn av AllElite »

Sliteseier, men det må til av og til.

Jesman

Legg inn av Jesman »

Så blir det vel Glimt på Aspmyra i neste runde...

Jesman

Legg inn av Jesman »

Raufoss - Viking i 4. runde da. Bortekamp igjen.

Steffen1899

Legg inn av Steffen1899 »

Raufoss. Det er mulig å vinne

Gandsen

Legg inn av Gandsen »

Svakt av Viking, men seig motstander. Må le litt av FFK-kapteinens intervju like etter kampslutt, der Salvesen var førstemann ut. "Jeg synes ikke at det er stort å spille mot Salvesen", dødsseriøs :D

Raufoss i neste NM runde bør være enklere enn FFK? Hadde heller foretrukket hjemmekamp, selv mot Brann og Glimt.

PS! Stas med 400 (lange) sider i denne tråden, på mindre enn to år. Denne tråden slås kun marginalt av Man Utd og Chelsea sine klubbtråder. Brann og VIF er milevis bak med hhv. ~100 og ~180s, mens nest mest populære tråd er Glimt med like under halvparten av Vikings 400. Hipp, hipp - hurra!

PapaSmurf

Legg inn av PapaSmurf »

Gandsen skrev: ons jun 07, 2023 10:55 pm Svakt av Viking, men seig motstander. Må le litt av FFK-kapteinens intervju like etter kampslutt, der Salvesen var førstemann ut. "Jeg synes ikke at det er stort å spille mot Salvesen", dødsseriøs :D

Raufoss i neste NM runde bør være enklere enn FFK? Hadde heller foretrukket hjemmekamp, selv mot Brann og Glimt.

PS! Stas med 400 (lange) sider i denne tråden, på mindre enn to år. Denne tråden slås kun marginalt av Man Utd og Chelsea sine klubbtråder. Brann og VIF er milevis bak med hhv. ~100 og ~180s, mens nest mest populære tråd er Glimt med like under halvparten av Vikings 400. Hipp, hipp - hurra!
Ikke at det er så nøye, men Molde bytter til ny tråd hvert år. Klubbtrådene for 21,22 og 23 har 683 sider til sammen.

Det er egentlig samme trenden som var hos VGD med Moldes tråd som den mest aktive, Viking et stykke bak og så et gap ned til røkla.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»