Viking FK

Svar
Vikingen

Re: Viking FK

Legg inn av Vikingen »

Blirdetgull? skrev: tir mar 14, 2023 12:12 pm Litt komisk at den mest lojale spilleren til klubben er Brekalo. Ikke Zymer, Berisha etc. Fantastisk nyhet for klubben, håper de prøver på det samme med Gianni.
Det bør i alle fall bli enklere å få til nå som en annen spiller går foran.

Fotballidiot

Legg inn av Fotballidiot »

HNilsen skrev: tir mar 14, 2023 10:44 am
Vikingen skrev: tir mar 14, 2023 10:40 am Jøjemeg. Brekalo forlenger kontrakten. Ønsker at Viking skal få godt betalt for ham.

Det var gode nyheter!

https://www.aftenbladet.no/sport/i/RG4Q ... med-viking
"Aftenbladet er kjent med at den nye kontrakten inneholder vesentlig bedre betingelser enn avtalen han nå har."

Kanskje Viking har lært noe av Berisha-saken? Får håpe det.
Planen ift Brekalo er fortsatt å selge ham. Økonomisk vil dette antagelig gi ett pluss. Viking er også i en annen økonomisk situasjon blandt annet fordi de ikke brukte alle pengene på Berisha den gang.

Hadde da antagelig ikke hatt muligheten å si nei til salg av Brekalo i vinter.

At en valgte å ikke innfri Vetons ønsker er viktig for at Viking har en ok EK. Det var viktig for at man kunne ha is i magen ift Karlsbakk og fikk ett storsalg av ham. Det er viktig slik at vi hadde råd til å få reell konkurranse på spissplass og kunne ha is i magen ift Brekalo.

Det fornuftige valget ift Veton er en av grunnene til at vi er i en situasjon hvor vi kan ta fornuftige valg.

Forøvrig virker alle ekspertene dine i lokal media nå å ha endret litt syn på Daggi
Sist redigert av Fotballidiot den tir mar 14, 2023 12:29 pm, redigert 1 gang totalt.

Blirdetgull?

Legg inn av Blirdetgull? »

Fotballidiot skrev: tir mar 14, 2023 12:21 pm
HNilsen skrev: tir mar 14, 2023 10:44 am
Vikingen skrev: tir mar 14, 2023 10:40 am Jøjemeg. Brekalo forlenger kontrakten. Ønsker at Viking skal få godt betalt for ham.

Det var gode nyheter!

https://www.aftenbladet.no/sport/i/RG4Q ... med-viking
"Aftenbladet er kjent med at den nye kontrakten inneholder vesentlig bedre betingelser enn avtalen han nå har."

Kanskje Viking har lært noe av Berisha-saken? Får håpe det.
Planen ift Brekalo er fortsatt å selge ham. Økonomisk vil dette antagelig gi ett pluss. Viking er også i en annen økonomisk situasjon blandt annet fordi de ikke brukte alle pengene på Berisha den gang.

Hadde da antagelig ikke hatt muligheten å si nei til salg av Brekalo i vinter.
Det kan være sant. Samtidig vet alle etter sesongoppkjøringen at Viking er klare for å selge Brekalo i sommer. Synes han er helt latterlig god. Klink overlegen i duellspillet, er meget rask, går forbi ledd med ballen + slår harde baller opp i mellomleddet. Helt enig med Nilssen at det er pussig han ikke er vært mer ettertraktet. Har vært noe skader her og der, gjerne det som er hinderet? Må gi kudos til Nevland og klubben igjen, har virkelig plukket opp hansken etter fjoråret. Herlig optimisme i klubben igjen!

happykjeksbit

Legg inn av happykjeksbit »

Ser ut til at Nevland har lært fort. Det var det for så vidt heilt nødvendig at han gjorde, men det gir vel næring til ei innstilling om at viss ein skal få sparken, må det vera fordi det verkar rimeleg å tru at det er til det beste for klubben framover, og ikkje som straff fordi ein har gjort ein dårleg jobb tidlegare. Ikkje at folk direkte har argumentert for sparking som straff, men etter mi meining var det i praksis det folk ville ha om dei ville sparka Nevland i vinter. Då hadde han ikkje fått sjansen til å læra av sine feil.

Nå har han det, og ting ser brått veldig mykje betre ut.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Nesten som jeg fikk litt tårer når jeg leste denne overskriften at Brekalo forlenger. What a man.
Gir ett enormt signal. Snakk om ett år ekstra?

Villevesten

Legg inn av Villevesten »

HNilsen skrev: tir mar 14, 2023 10:14 am
Villevesten skrev: tir mar 14, 2023 9:56 am
HNilsen skrev: tir mar 14, 2023 9:30 am Hvor reell konkurransen er de siste treningskampene kan diskuteres. Jeg tror trenerne har en formening om hvilken av spissene som skal starte i serien, likevel må det selvsagt skapes et inntrykk, utad, av at det er konkurranse om plassen. Alt annet hadde jo ført til opprørsstemning. Det er lite tid på å overbevise og endre på de planene trenerne har lagt i de få treningskampene som er igjen, gitt at Salvesen starter mot Bodø/Glimt nå til helga (noe jeg er overbevist om at han gjør). Da må D'Agostino virkelig gjøre noe overjordisk i den kampen han starter.
Rett og slett overjordisk!
Nå er det ikke Haaland, Mbape, Kane eller en yngre utgave av Ronaldo vi snakker om her. Faktisk en 27 år gammel sørlending som er veid og funnet for lett på et av de beste lagene i Norge for tiden..
Tidsaspektet tatt i betraktning, ja. Det er grenser for hvor mye man kan overbevise i løpet av en kamp. Det er derfor jeg brukte begrepet "overjordisk". Det tror jeg kanskje du skjønte også, dersom du la godviljen til. En spiss skal velges.
Nei, det skjønte jeg faktisk ikke. At en spiller som er reell konkurrent til en plass i start-11, og som kan betraktes og vurderes gjennom treninger og kamp(er), må prestere på et overjordisk nivå for å kapre en plass på laget er rett og slett en makalaus påstand..

Blirdetgull?

Legg inn av Blirdetgull? »

"Jeg tror trenerne har en formening om hvilken av spissene som skal starte i serien, likevel må det selvsagt skapes et inntrykk, utad, av at det er konkurranse om plassen." Noe av det dummeste eg har lest. Bombe at det kom fra HNilsen

Fotballidiot

Legg inn av Fotballidiot »

Blirdetgull? skrev: tir mar 14, 2023 1:24 pm "Jeg tror trenerne har en formening om hvilken av spissene som skal starte i serien, likevel må det selvsagt skapes et inntrykk, utad, av at det er konkurranse om plassen." Noe av det dummeste eg har lest. Bombe at det kom fra HNilsen
At trenerne har en oppfatning om hvem som er førstevalg I alle posisjoner tror jeg er korrekt.

At en spiller som er hentet for 8 millioner er en reell konkurrent til en plass på laget tror jeg likevel er åpenbart. Den som presterer best og passer best mot motstanderen vil starte.

Det jeg så av Agostino mot Glimt og Løkberg sin beskrivelse av kvalitetene hans i FeltO sin podkast gjør meg sikker på at det er konkurranse.

Mulig er Salvesen akkurat nå ett førstevalg, men begge kommer til å få mye spilletid. Spørsmålet er kanskje hvem som skal slite ut motstanderen og hvem som skal komme inn når de er møre. Tror også vi i kamper vil se begge sammen i en 3-5-2

Blirdetgull?

Legg inn av Blirdetgull? »

For å ta opp et annet tema. Heggheim på lån til VIF frem til sommeren, har ikke sett/hørt noe snakk om opsjon på kjøp. Usikker om det var Heggheim eller Seb som sa det var helt uaktuelt å returnere til Viking nå. Han har kontrakt ut 2025. Tror vi Viking ønsker ham som Brekalo-erstatter til sommeren hvis mulig? Blir 22 i år.

HNilsen

Legg inn av HNilsen »

Fotballidiot skrev: tir mar 14, 2023 1:35 pm
Blirdetgull? skrev: tir mar 14, 2023 1:24 pm "Jeg tror trenerne har en formening om hvilken av spissene som skal starte i serien, likevel må det selvsagt skapes et inntrykk, utad, av at det er konkurranse om plassen." Noe av det dummeste eg har lest. Bombe at det kom fra HNilsen
At trenerne har en oppfatning om hvem som er førstevalg I alle posisjoner tror jeg er korrekt.

Ja, det er vel åpenbart. At trenerne - under en måned før seriestart - ikke skulle ha en formening om hvem som starter første kampen, tror jeg er noe av det dummeste jeg har lest her inne. Dessuten; Viking har i dag to reelle alternativer på spissplassen. Jeg er av den oppfatning at Salvesen er det klare førstevalget av disse to. Andre her inne mener D'Agostino er trenernes førstevalg. Vi er uenige, men det er surrealistisk at noen blir tredjegrads-krenket av at jeg mener Salvesen er førstevalget (jf. språkbruken til enkelte).

Jeg er ellers enig med deg i at den som blir andrevalget også vil få mye spilletid. Uansett er det umulig å gjøre begge til lags. En av dem vil bli misfornøyd og føle seg degradert. Noe som er forståelig.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Vikingen skrev: tir mar 14, 2023 10:40 am Jøjemeg. Brekalo forlenger kontrakten. Ønsker at Viking skal få godt betalt for ham.

Det var gode nyheter!

https://www.aftenbladet.no/sport/i/RG4Q ... med-viking
Eksemplarisk og til forbilde. En som har sett det store bildet. Han blir solgt hvis han fortsetter det gode spillet.
Stensness nestemann de vil forlenge med. Han har visstnok kontrakt til sommeren 2024. Så den haster jo faktisk litt.

Ellers gjør de grepa som nå er gjort i vinter med å ha kvalitet også på benken at vi kan opprettholde nivået selv om en spiller eller to blir solgt. Ja, det må hentes erstattere. Men når D'Agostino blir solgt eller Brekalo blir solgt, så står Salvesen og Diop klare. Blir Solbakken solgt så står Yazbek klar. De er da inne i måte å spille på og varme i trøya. Det vil ikke merkes veldig hvis vi selger noen. Det er dette Glimt har gjort så bra. De har hatt erstattere klare når de selger. De tryller fram en ny spiller som gjør manns jobb. De erstattet ikke Berg 100%, men de hadde en god erstatter og de fungerte godt sammen allikevel.

Det at vi nå har dobbel dekning i alle posisjoner gjør at vi er kommet på forskudd istedet for på etterskudd. Nå har vi dekning i troppen med spillersalg. Ifjor sto vi ribbet tilbake fordi ingen tok jobben automatisk.

Greier Nevland å forlenge med Brekalo og Stensness så faller mange brikker på plass. Da er grunnarbeidet gjort. Da er det bare å gi gass sportslig.
Jeg har vært veldig kritisk mot Viking og Nevland og det gjenstår ennå å se om nykommerne holder nivået vi ønsker. Men pr dags dato ser det ut som en meget god jobb er gjort. Viking har brukt penger. Ikke like store penger som mange av de andre. Men de har brukt 4-5 mill på Yazbek, en spennende 20-åring. De har hentet 2 spisser for prisen av en halv Karlsbakk. 2 store summer i Viking målestokk, men begge kan fort bli gode å ha framover. De har gitt konkurranse på venstrebacken. De har tettet store hull i troppen. De er ikke friskmeldt. Men det ser lovende ut.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Blirdetgull? skrev: tir mar 14, 2023 1:54 pm For å ta opp et annet tema. Heggheim på lån til VIF frem til sommeren, har ikke sett/hørt noe snakk om opsjon på kjøp. Usikker om det var Heggheim eller Seb som sa det var helt uaktuelt å returnere til Viking nå. Han har kontrakt ut 2025. Tror vi Viking ønsker ham som Brekalo-erstatter til sommeren hvis mulig? Blir 22 i år.
Rapportene sier at det ikke er opsjon på kjøp. Det er også bare til sommeren.
Han blir nok solgt i sommer til en eller annen klubb. Håper Viking er med på leken og henter han hvis Brekalo blir solgt i sommer. Men selges ikke Brekalo i sommer så må vi nok stå over tror jeg.

Det var Sebulonsen som sa det var uaktuelt å returnere til Viking allerede nå. Han vil kjempe om spilletid og er vel også den Vikingen som er nærmest spilletid.

Heggheim har jeg sett flere ganger på stadion. Han var blant annet til stede på Europacup kampen som vi røk ut av. Så han følger Viking tett og Viking har nok en fin dialog med han.

Blirdetgull?

Legg inn av Blirdetgull? »

HNilsen skrev: tir mar 14, 2023 2:01 pm
Fotballidiot skrev: tir mar 14, 2023 1:35 pm
Blirdetgull? skrev: tir mar 14, 2023 1:24 pm "Jeg tror trenerne har en formening om hvilken av spissene som skal starte i serien, likevel må det selvsagt skapes et inntrykk, utad, av at det er konkurranse om plassen." Noe av det dummeste eg har lest. Bombe at det kom fra HNilsen
At trenerne har en oppfatning om hvem som er førstevalg I alle posisjoner tror jeg er korrekt.

Ja, det er vel åpenbart. At trenerne - under en måned før seriestart - ikke skulle ha en formening om hvem som starter første kampen, tror jeg er noe av det dummeste jeg har lest her inne. Dessuten; Viking har i dag to reelle alternativer på spissplassen. Jeg er av den oppfatning at Salvesen er det klare førstevalget av disse to. Andre her inne mener D'Agostino er trenernes førstevalg. Vi er uenige, men det er surrealistisk at noen blir tredjegrads-krenket av at jeg mener Salvesen er førstevalget (jf. språkbruken til enkelte).

Jeg er ellers enig med deg i at den som blir andrevalget også vil få mye spilletid. Uansett er det umulig å gjøre begge til lags. En av dem vil bli misfornøyd og føle seg degradert. Noe som er forståelig.
At de har en formening enig om. At de har et behov for å "skape et inntrykk utad at det konkurranse om plassen" er hva jeg reagerer på. Hva som betyr noe er stemningen innad i gruppa.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Viking har vel solgt for summer langt over hva budsjettet for 2023 var?
Dermed har Viking råd til å si nei til skambud

Viking var nesten med brukket rygg etter forrige sesong. Men noen tilfeldigheter som 30 mill for Karlsbakk. Ekstra penger for Ryerson og noen millioner ekstra for Veton har fått oss opp og fram.

En emisjon har som formål å få klubben på forskudd slik at laget kan styrke seg istedet for å måtte selge. Viking har vært så heldige å fått denne emisjonen med litt flaks selvfølgelig.

Nå må det leveres. Jeg forventer ikke seier mot Glimt. Men jeg forventer at vi kan gi de en skikkelig kamp. Greier vi det, så ser denne sesongen lovendes ut. RBK er gode, men det laget vi møtte er ikke veldig sterkt. De har bredden, men de har ikke toppene lenger. Det er mulig å komme foran RBK denne sesongen. Mye positivt. Jevnt bak Glimt og Molde.

Jeg håper Jensen og Aarsheim har lært av motgangen og alle de feil valga de tok ifjor. At de også nå er nærmere laget i treningshverdagen tror jeg utelukkende er positivt. Hadde vært utrolig kjekt om de fikk det til nå.
Nevland har hatt en tøff start i ny jobb. Sagt mye "feil" og handlekraften har ikke vært tilstede. Men framgangen er lett å merke. Minner mye om Higson i Oilers egentlig. Han hadde også en humpete start men lærte fort. Lærer man av egne feil så kommer man styrket ut.

Fotballidiot

Legg inn av Fotballidiot »

Jeg er ellers enig med deg i at den som blir andrevalget også vil få mye spilletid. Uansett er det umulig å gjøre begge til lags. En av dem vil bli misfornøyd og føle seg degradert. Noe som er forståelig.
Jeg tror det er mulig å holde begge på tå hev og fornøyd. Begge er innstilt på og ønsker stor konkurranse. I en "toppklubb" har ingen klippekort og konkurranse er forhåpentligvis kun skjerpende.

Begge kommer til å starte kamper. Både som enslig og som par. Augistino kan også spille kant.

Begge kommer mest sannsynlig til å få spilletid i alle kamper. Spissrollen i Viking skal løpe mye og det vil være nyttig med uthvilte ben siste halvtime.

Selvsagt kommer den som ikke starter til å mene han burde startet, men håndterer trenerne dette på en god måte er det fullt mulig å holde begge rimelig fornøyd.

Om trenerne kun sier det er konkurranse, mens det reelt sett ikke er det får man en annen situasjon. Det har jeg dog ingen tro på selvom jeg også tror Salvesen er ett førstevalg i starten

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Fotballidiot skrev: tir mar 14, 2023 3:36 pm
Jeg er ellers enig med deg i at den som blir andrevalget også vil få mye spilletid. Uansett er det umulig å gjøre begge til lags. En av dem vil bli misfornøyd og føle seg degradert. Noe som er forståelig.
Jeg tror det er mulig å holde begge på tå hev og fornøyd. Begge er innstilt på og ønsker stor konkurranse. I en "toppklubb" har ingen klippekort og konkurranse er forhåpentligvis kun skjerpende.

Begge kommer til å starte kamper. Både som enslig og som par. Augistino kan også spille kant.

Begge kommer mest sannsynlig til å få spilletid i alle kamper. Spissrollen i Viking skal løpe mye og det vil være nyttig med uthvilte ben siste halvtime.

Selvsagt kommer den som ikke starter til å mene han burde startet, men håndterer trenerne dette på en god måte er det fullt mulig å holde begge rimelig fornøyd.

Om trenerne kun sier det er konkurranse, mens det reelt sett ikke er det får man en annen situasjon. Det har jeg dog ingen tro på selvom jeg også tror Salvesen er ett førstevalg i starten
Jeg tror og begge kommer til å spille i alle kamper de er tilgjengelige i. Den kampen er tett og kan fort stå igjen med 30 spilte kamper for begge to. En må starte på benken og en kommer nok til å være starte mer på benken enn den andre. Men begge vil være med og bidra i hver eneste kamp. Som mot RBK, en får de siste 30 minuttene. Får en spiller 30 minutter så er han med og bidrar. Blir en av de avspist med 5 minutter hver kamp, så kan noen fort bli mindre fornøyd.

Men det bør være en enkel sak å holde begge disse fornøyd.

happykjeksbit

Legg inn av happykjeksbit »

Eg trur vel at så lenge laget presterer, og begge spelarane spelar jamt og trutt og bidrar positivt når dei er på bana, så vil begge vera rimeleg godt fornøgde.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Tror det blir lettere å få Stensness til å forlenge når han vet at Brekalo forlenget sin kontrskt. Eller forlenger. Er vel ikke skrevet under på noe enda?

Pga skadeprobleme til Stensness tror jeg han føler at det er en del ugjort i Stavanger.

happykjeksbit

Legg inn av happykjeksbit »

Vikingen skrev: tir mar 14, 2023 6:48 am
happykjeksbit skrev: man mar 13, 2023 10:08 pm
Vikingen skrev: man mar 13, 2023 9:46 pm Hørte på siste studio A. Flygind begynner å minne mer og mer om han irriterende Hartvig Børrestad. Lagt til seg noen unoter han tydeligvis selv synes er veldig gøy, der han hever stemmen og skal si gøye ting.
Skjønar kva du meiner. Synst forskjellen er at der Børrestad ikkje har snev av verken ironisk distanse eller sjarm, så har Flygind (etter mi meining) i det minste snev av begge delar.

Men einig i at han kan tona det litt ned.
Enig i det. Børrestad er langt verre. Men jeg synes Flygind har en negativ utvikling mot det samme. Han har begynt å gjøre det så mye at det blir et irritasjonsmoment. Studio A er ikke en podcast jeg hører for humorens del. De er best når de er seriøse.
Han hadde heldigvis roa seg eit hakk til podkasten om Brekalo i dag. :)

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Nydelig
6 min siden tweeten


Fotballidiot

Legg inn av Fotballidiot »

En positiv ting ift Heggheim er at avtalen varer til dagen før Viking møter VIF.

Håper den ikke blir forlenget

Edit: ser Brøndby skriver til 1 juli. Så da blir kanskje VIF - Viking hans siste kamp. RA skrev til 30/6.

AllElite

Legg inn av AllElite »

Fotballidiot skrev: tir mar 14, 2023 3:36 pm
Jeg er ellers enig med deg i at den som blir andrevalget også vil få mye spilletid. Uansett er det umulig å gjøre begge til lags. En av dem vil bli misfornøyd og føle seg degradert. Noe som er forståelig.
Jeg tror det er mulig å holde begge på tå hev og fornøyd. Begge er innstilt på og ønsker stor konkurranse. I en "toppklubb" har ingen klippekort og konkurranse er forhåpentligvis kun skjerpende.

Begge kommer til å starte kamper. Både som enslig og som par. Augistino kan også spille kant.

Begge kommer mest sannsynlig til å få spilletid i alle kamper. Spissrollen i Viking skal løpe mye og det vil være nyttig med uthvilte ben siste halvtime.

Selvsagt kommer den som ikke starter til å mene han burde startet, men håndterer trenerne dette på en god måte er det fullt mulig å holde begge rimelig fornøyd.

Om trenerne kun sier det er konkurranse, mens det reelt sett ikke er det får man en annen situasjon. Det har jeg dog ingen tro på selvom jeg også tror Salvesen er ett førstevalg i starten
Ingen grunn pdd at Salvesen skal være førstevalg vil jeg si, men at han kan bli det etterhvert er en annen ting. Synes D'Agostino virket skarpere og i bedre kampform, LJS virket litt kamprusten.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Fotballidiot skrev: tir mar 14, 2023 5:29 pm En positiv ting ift Heggheim er at avtalen varer til dagen før Viking møter VIF.

Håper den ikke blir forlenget

Edit: ser Brøndby skriver til 1 juli. Så da blir kanskje VIF - Viking hans siste kamp. RA skrev til 30/6.
Nå spiller denne kampen i Oslo. Men håper IKKE det kommer noen negativ respons fra Vikingfansen mot Heggheim.

Brukeravatar
Gorgi
Innlegg: 1935

Legg inn av Gorgi »

Nevi skrev: tir mar 14, 2023 5:58 pm . Men håper IKKE det kommer noen negativ respons fra Vikingfansen mot Heggheim.
Litt høflig buing må være lov?

Nevi

Legg inn av Nevi »

Gorgi skrev: tir mar 14, 2023 7:01 pm
Nevi skrev: tir mar 14, 2023 5:58 pm . Men håper IKKE det kommer noen negativ respons fra Vikingfansen mot Heggheim.
Litt høflig buing må være lov?
Det vil nok ver innenfor.

Men trenger ikke være judas rop og diverse andre hetsing, tenker jeg.

kaffi

Legg inn av kaffi »

Nevi skrev: tir mar 14, 2023 7:20 pm
Gorgi skrev: tir mar 14, 2023 7:01 pm
Nevi skrev: tir mar 14, 2023 5:58 pm . Men håper IKKE det kommer noen negativ respons fra Vikingfansen mot Heggheim.
Litt høflig buing må være lov?
Det vil nok ver innenfor.

Men trenger ikke være judas rop og diverse andre hetsing, tenker jeg.
Tror ikke Heggheim kommer til å få noe tyn overhodet. En populær mann som gjør "alt" rett og som kommer til å bli Viking-spiller igjen en dag,

Nevi

Legg inn av Nevi »

kaffi skrev: tir mar 14, 2023 7:36 pm
Nevi skrev: tir mar 14, 2023 7:20 pm
Gorgi skrev: tir mar 14, 2023 7:01 pm

Litt høflig buing må være lov?
Det vil nok ver innenfor.

Men trenger ikke være judas rop og diverse andre hetsing, tenker jeg.
Tror ikke Heggheim kommer til å få noe tyn overhodet. En populær mann som gjør "alt" rett og som kommer til å bli Viking-spiller igjen en dag,
Tror og at han gjerne ønsker seg tilbake en gang ja.

leedsforalltid

Legg inn av leedsforalltid »

Jeg får info om at Daggi er veldig skarp og skyter som en hest, ref Trygve Johannesen
Spennende. Kjekt med 2 gode spisser.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Gorgi skrev: tir mar 14, 2023 7:01 pm
Nevi skrev: tir mar 14, 2023 5:58 pm . Men håper IKKE det kommer noen negativ respons fra Vikingfansen mot Heggheim.
Litt høflig buing må være lov?
Hvor hårsåre skal man være?

CliffC

Legg inn av CliffC »

Spørs om ikke Brekalo her har fått det som kan kalles "banebrytende" lønnsøkning. Det må nok være noen millioner i året han har nå.

Ikke for det, det kan være en fornuftig strategi å satse slik på de mest salgbare prospektene. Brekalo blir nok solgt ganske raskt, vil jeg tro.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»