Viking FK

Svar
Jesman

Re: Viking FK

Legg inn av Jesman »

JAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

Jhuns

Legg inn av Jhuns »

DET ER SÅ DEILIG!!!!

eppaen

Legg inn av eppaen »

Kjøøøøør!!

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

4 minutter er jo egentlig helt latterlig.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

HNilsen skrev: tir mai 16, 2023 7:03 pm uansett en uinteressant kamp i andre omgang. Dette er kjørt. Her må også kamplederne ta skylden.
Skrudde du av?

Jesman

Legg inn av Jesman »

Comeback kings!! Så deiligt!!!

Wiggum

Legg inn av Wiggum »

Haha, for et lag. Aldri avskrive Viking i år :)

Humble

Legg inn av Humble »

Jaaaaddaaa!!!

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Altså, dette Vikinglaget…. Jeg er helt utslitt, god et er 17. mai i morgen. Med tre barn.

Men dagen blir enklere nå, jeg skal medgi det.

Men hvorfor i helsikke må vi være så elendige før pause? Helt utrolig at det er mulig.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Tenk når dette laget setter sammen to omganger da

happykjeksbit

Legg inn av happykjeksbit »

Dette laget er til å bli fullstendig sprø av.

Mr_Sjokomelk

Legg inn av Mr_Sjokomelk »

Må de gjør det så spennende? Gidder de?

Fy poker så deilig!

CliffC

Legg inn av CliffC »

Var vi heldig med straffeavgjørelsen? Definitivt.

Bryr jeg meg? Overhode ikke.

Mange ganger går det i vår disfavør, mens nå var vi heldige.

Jesman

Legg inn av Jesman »

Jeg kan godt føle med Odds for den siste straffen der, men de kan godt huske på at dommer da allerede har snytt oss for to straffer til Daggi og Birkir.

Det er så deilig å vinne sånne som dette. Helt fantastisk deilig. Og for en jobb av Felt O. Andreplass foran "fantastiske" Brann, og vi har fremdeles til gode å spille en hel god fotballkamp.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Jeg må først og fremst berømme Odd spillere og trener Paco. Måten de framstår på både på bane og i intervjuer hadde jeg vært stolt av hvis det var Viking spillere og trener. Odd har noe på gang. Disiplinen og pågangsmotet de har vil ta de langt.

Så får vi vel noen svar. Birkir må starte. Han var ikke avgjørende i den forstand. Men han har fysikken. Han er ofte riktig plassert og ballen faller ofte ned der han er. Den egenskapen har Birkir hatt siden han var ung spiller. Fysikken og tilstedeværelsen offensivt er grunn nok til at han skal starte. Han har egentlig egenskapene til Thorstvedt. Vi får et helt annet offensivt trøkk med han på banen.

Så har vi de Lanlay som først skaffer straffen nr 2 med å stjele ballen. For deretter å serverer Sander Svendsen på vinnermålet med nydelig innlegg. Som å se de Lanlay når han spilte ving før han gikk til Rosenborg.

Så tipper jeg Tripic vil sove godt i natt. Endelig fikk han uttelling. Endelig ble han viktig og avgjørende for en seier. Jeg tror det betyr enormt mye for han og vil bygge selvtilliten hans videre.

Sander Svendsen er ofte involvert i mål, så også idag. Nydelig heading.

Svak 1.omgang. Sterk 2.omgang. Fantastisk seier.

tokk

Legg inn av tokk »

TAdams6 skrev: tir mai 16, 2023 8:12 pm Jeg må først og fremst berømme Odd spillere og trener Paco. Måten de framstår på både på bane og i intervjuer hadde jeg vært stolt av hvis det var Viking spillere og trener. Odd har noe på gang. Disiplinen og pågangsmotet de har vil ta de langt.

Så får vi vel noen svar. Birkir må starte. Han var ikke avgjørende i den forstand. Men han har fysikken. Han er ofte riktig plassert og ballen faller ofte ned der han er. Den egenskapen har Birkir hatt siden han var ung spiller. Fysikken og tilstedeværelsen offensivt er grunn nok til at han skal starte. Han har egentlig egenskapene til Thorstvedt. Vi får et helt annet offensivt trøkk med han på banen.

Sander Svendsen er ofte involvert i mål, så også idag. Nydelig heading.

Svak 1.omgang. Sterk 2.omgang. Fantastisk seier.
Ut med Salvesen, og inn med Svendsen.

Har ikke fått sett kampen enna, pga fly. Men gleder meg

Jhuns

Legg inn av Jhuns »

Det er så deilig. Tilnærmet perfekt andreomgang hvor Odd knapt nok besøker banehalvdelen vår. Jeg var redd momentum kom til å glippe etter at Bjarnason fikk gållen sin avblåst for offside, men må jo konstatere at dette er et lag av vinnerskaller. At Zlatko leverer to helt perfekte straffer under såpass stort press er jo også bevis på det.

Både Stensness og Bjørshol har en del å gå på og vi luke ut forsvarsfeil à la 1-0 i Sandefjord og 0-1 i dag. Midtbanetrioen trenger desperat litt rutine. Jeg håper vi får se Bjarnason for Yazbek snart, men det har kanskje noe med fitness-nivå å gjøre at han kommer på såpass sent. Det hadde vært fint om vi snart klarer å levere noe traust og kontrollert i en førsteomgang. Det er vel grenser for hvor mange kamper man kan snu etter pause på en sesong.

Uansett, vi skårer halvparten av målene Odd har sluppet inn denne sesongen og inntar sølvplassen. Angrepet vårt er deilig å se på og kommer bare til å bli bedre. Zlatko var on fire etter at han satte første straffen, Svendsen er en juvel, Daggi jobber og kriger og Salvesen var også mye bedre i dag enn mot Sandefjord syns jeg.

On to the next ones! B/G på Aspmyra er en nøtt, poeng der får heller være en bonus. Molde (h) ser jo interessant ut. Hvis Aafk klarer å ta dem, kan vi også.

Wiggum

Legg inn av Wiggum »

Må si jeg unner Sander Svendsen dette. Denne sesongen har han spilt en viktig rolle og scoret viktige mål. Nærmest latterliggjort i fjor høst og ble et slags symbol på nedturen, ganske urettferdig egentlig.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

tokk skrev: tir mai 16, 2023 8:15 pm
TAdams6 skrev: tir mai 16, 2023 8:12 pm Jeg må først og fremst berømme Odd spillere og trener Paco. Måten de framstår på både på bane og i intervjuer hadde jeg vært stolt av hvis det var Viking spillere og trener. Odd har noe på gang. Disiplinen og pågangsmotet de har vil ta de langt.

Så får vi vel noen svar. Birkir må starte. Han var ikke avgjørende i den forstand. Men han har fysikken. Han er ofte riktig plassert og ballen faller ofte ned der han er. Den egenskapen har Birkir hatt siden han var ung spiller. Fysikken og tilstedeværelsen offensivt er grunn nok til at han skal starte. Han har egentlig egenskapene til Thorstvedt. Vi får et helt annet offensivt trøkk med han på banen.

Sander Svendsen er ofte involvert i mål, så også idag. Nydelig heading.

Svak 1.omgang. Sterk 2.omgang. Fantastisk seier.
Ut med Salvesen, og inn med Svendsen.

Har ikke fått sett kampen enna, pga fly. Men gleder meg
Ikke se 1. omgang. En lidelse.

Jesman

Legg inn av Jesman »

Finfint innhopp av Sandberg også for en gangs skyld. Han er definitivt min mest utskjelte Viking-spiller det siste året. Håper han fortsetter slik! :-)

Mr_Sjokomelk

Legg inn av Mr_Sjokomelk »

Jesman skrev: tir mai 16, 2023 8:32 pm Finfint innhopp av Sandberg også for en gangs skyld. Han er definitivt min mest utskjelte Viking-spiller det siste året. Håper han fortsetter slik! :-)
Veldig enig! Godt innhopp i dag.

HNilsen

Legg inn av HNilsen »

Verdens største grinebiter!!!

eppaen

Legg inn av eppaen »

Birkir Bjarnason ønsker jeg å kommentere spesielt. Han har en eller annen aura rundt seg som ikke helt kan forklares. Virker enormt målfarlig og skapende. Håper HNT kan plukke opp et eller annet der på trening.

I tillegg kunne det vært interessant om YEDL kunne holdt seg skadefri. Skaper mye i andre omgang. I det hele tatt fungerer alle byttene.

HNilsen

Legg inn av HNilsen »

Å vinne kamper på denne måten - farlig for hjertet til en voksen mann.,

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Wiggum skrev: tir mai 16, 2023 8:23 pm Må si jeg unner Sander Svendsen dette. Denne sesongen har han spilt en viktig rolle og scoret viktige mål. Nærmest latterliggjort i fjor høst og ble et slags symbol på nedturen, ganske urettferdig egentlig.
Veldig urettferdig. For hadde han blitt hentet som ving så hadde ikke mange reagert.
Men presset på Nevland for å hente ny spiss var stort og til slutt hentet han vingen Svendsen og uttalte at han var spiss og det var der han var best. Veldig urettferdig for Svendsen. Måten Svendsen uttaler seg på i media er helt fantastisk. Han tenker på laget hele tiden. Han er bare 25-26 år gammel. Han har sine beste år foran seg.

HNilsen

Legg inn av HNilsen »

Nå ser vi virkelig hva en bred stall har å si. Spillere kommer inn og presterer. Viking har flere kort å spille på i år. Og Sander Svendsen, dere! For en oppreisning! Vikings giftigste angriper.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Jesman skrev: tir mai 16, 2023 8:32 pm Finfint innhopp av Sandberg også for en gangs skyld. Han er definitivt min mest utskjelte Viking-spiller det siste året. Håper han fortsetter slik! :-)
Enig. Jeg nevnte ikke han men burde gjort det.
Dette tror jeg er første gang i Viking drakt der han står fram på en positiv måte hele tiden.
Mer av det takk. For som Svendsen, så har også Sandberg mye mål/assist i seg fra tiden i FKH. Får vi det ut så begynner det å ligne noe.
Dette var et stort positivt skritt i riktig retning.

Egentlig tok vel alle innbytterne tak og viste seg fram på en god måte idag.

AllElite

Legg inn av AllElite »

HNilsen skrev: tir mai 16, 2023 8:59 pm Nå ser vi virkelig hva en bred stall har å si. Spillere kommer inn og presterer. Viking har flere kort å spille på i år. Og Sander Svendsen, dere! For en oppreisning! Vikings giftigste angriper.
Det er vel egentlig han du misliker å nevne, hvertfall lagets beste spiss.

HNilsen

Legg inn av HNilsen »

AllElite skrev: tir mai 16, 2023 9:57 pm
HNilsen skrev: tir mai 16, 2023 8:59 pm Nå ser vi virkelig hva en bred stall har å si. Spillere kommer inn og presterer. Viking har flere kort å spille på i år. Og Sander Svendsen, dere! For en oppreisning! Vikings giftigste angriper.
Det er vel egentlig han du misliker å nevne, hvertfall lagets beste spiss.
Jeg har snakket opp Svendsen før sesongen. Omtalte han som en av Vikings mest målfarlige (og opplagt i førsteoppstillingen) og fikk tyn for det i tråden.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »












Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»