Viking FK

Svar
Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Re: Viking FK

Legg inn av TAdams6 »

Syke summer i Norden nå. Glimt punger ut med nær 30 mill for en ung spiller fra Godset. Midtjylland henter Ingason for noe mellom
30-40 mill. Nå greier disse 3 klubbene seg greit økonomisk for tiden. Men den pengegaloppen som nå er igang er farlig. Kan fort bli luksusfellen for noen klubber som ikke treffer sportslig.

Viking inklusive. Viktig å lande med begge beina når denne «jappetiden» går over

Brukeravatar
Gorgi
Innlegg: 1935

Legg inn av Gorgi »

Det snakkes om en stor signering til midtbanen. Kan det være Bell som er blinket ut?

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Gorgi skrev: fre jul 07, 2023 10:16 pm Det snakkes om en stor signering til midtbanen. Kan det være Bell som er blinket ut?
Det virker usannsynlig, utfra alt som er sagt. Og jeg tviler på at Ossmotrestenavverden ville fremstilt det som noe positivt.

Stefano10

Legg inn av Stefano10 »

I Magnus Rugland Ree tror jeg vi har en ny stjernekeeper. Storspiller for G19-landslaget nå. Har det meste.

Bilvrag

Legg inn av Bilvrag »

Gorgi skrev: fre jul 07, 2023 10:16 pm Det snakkes om en stor signering til midtbanen. Kan det være Bell som er blinket ut?
Ifølge Washington Post-journalisten Steven Goff, så er det interesse for Bell fra MLS denne sommeren. Mye penger, sirkus og baluba i statene, kanskje det frister? Tviler på Bell, men det hadde vært fantastisk.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Bilvrag skrev: fre jul 07, 2023 10:54 pm
Gorgi skrev: fre jul 07, 2023 10:16 pm Det snakkes om en stor signering til midtbanen. Kan det være Bell som er blinket ut?
Ifølge Washington Post-journalisten Steven Goff, så er det interesse for Bell fra MLS denne sommeren. Mye penger, sirkus og baluba i statene, kanskje det frister? Tviler på Bell, men det hadde vært fantastisk.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Bilvrag skrev: fre jul 07, 2023 10:54 pm
Gorgi skrev: fre jul 07, 2023 10:16 pm Det snakkes om en stor signering til midtbanen. Kan det være Bell som er blinket ut?
Ifølge Washington Post-journalisten Steven Goff, så er det interesse for Bell fra MLS denne sommeren. Mye penger, sirkus og baluba i statene, kanskje det frister? Tviler på Bell, men det hadde vært fantastisk.
Tror
Han brant endel broer når han reiste
Tviler på at han er aktuell

Brukeravatar
Gorgi
Innlegg: 1935

Legg inn av Gorgi »

TAdams6 skrev: fre jul 07, 2023 11:39 pm
Bilvrag skrev: fre jul 07, 2023 10:54 pm
Gorgi skrev: fre jul 07, 2023 10:16 pm Det snakkes om en stor signering til midtbanen. Kan det være Bell som er blinket ut?
Ifølge Washington Post-journalisten Steven Goff, så er det interesse for Bell fra MLS denne sommeren. Mye penger, sirkus og baluba i statene, kanskje det frister? Tviler på Bell, men det hadde vært fantastisk.
Tror
Han brant endel broer når han reiste
Tviler på at han er aktuell
Noe jeg ikke har fått med meg i allefall. Minnes at faren vel var noe krass?

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Gorgi skrev: fre jul 07, 2023 11:44 pm
TAdams6 skrev: fre jul 07, 2023 11:39 pm
Bilvrag skrev: fre jul 07, 2023 10:54 pm

Ifølge Washington Post-journalisten Steven Goff, så er det interesse for Bell fra MLS denne sommeren. Mye penger, sirkus og baluba i statene, kanskje det frister? Tviler på Bell, men det hadde vært fantastisk.
Tror
Han brant endel broer når han reiste
Tviler på at han er aktuell
Noe jeg ikke har fått med meg i allefall. Minnes at faren vel var noe krass?
Jeg skal ikke si noe sikkert. Men har hørt fra folk tett på at han krevde å få gå til Brøndby. At han ikke står høyt i kurs etter exiten

Nevi

Legg inn av Nevi »

En nydelig artikkel om Brekalo i SA.

Han viser bare så takknemlighet over av hele klubben vår. At Viking ville gi han sjansen At Batty tok turen ned til ham i Slovenia for å besøke han før overgangen ble gjennomført.

Har ett ønske. At når han drar videre får vi en siste mulighet til å ta farvel med han på stadion. Men hadde vært kjekt om det var etter årets siste seriekamp.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Nevi skrev: lør jul 08, 2023 1:57 pm En nydelig artikkel om Brekalo i SA.

Han viser bare så takknemlighet over av hele klubben vår. At Viking ville gi han sjansen At Batty tok turen ned til ham i Slovenia for å besøke han før overgangen ble gjennomført.

Har ett ønske. At når han drar videre får vi en siste mulighet til å ta farvel med han på stadion. Men hadde vært kjekt om det var etter årets siste seriekamp.
Sjelden «vare» han godeste Brekalo.
Fantastisk å lese. Unner han alt godt uansett hvor han ender etter Viking

Nevi

Legg inn av Nevi »

TAdams6 skrev: lør jul 08, 2023 2:19 pm
Nevi skrev: lør jul 08, 2023 1:57 pm En nydelig artikkel om Brekalo i SA.

Han viser bare så takknemlighet over av hele klubben vår. At Viking ville gi han sjansen At Batty tok turen ned til ham i Slovenia for å besøke han før overgangen ble gjennomført.

Har ett ønske. At når han drar videre får vi en siste mulighet til å ta farvel med han på stadion. Men hadde vært kjekt om det var etter årets siste seriekamp.
Sjelden «vare» han godeste Brekalo.
Fantastisk å lese. Unner han alt godt uansett hvor han ender etter Viking
Jepp. Er faktisk rørende å lese slike ting. Unner han alt godt når han reiser videre.

tokk

Legg inn av tokk »

TAdams6 skrev: lør jul 08, 2023 2:19 pm
Nevi skrev: lør jul 08, 2023 1:57 pm En nydelig artikkel om Brekalo i SA.

Han viser bare så takknemlighet over av hele klubben vår. At Viking ville gi han sjansen At Batty tok turen ned til ham i Slovenia for å besøke han før overgangen ble gjennomført.

Har ett ønske. At når han drar videre får vi en siste mulighet til å ta farvel med han på stadion. Men hadde vært kjekt om det var etter årets siste seriekamp.
Sjelden «vare» han godeste Brekalo.
Fantastisk å lese. Unner han alt godt uansett hvor han ender etter Viking
Tilogmed i Bodø, Molde eller Trondheim?

Nevi

Legg inn av Nevi »

tokk skrev: lør jul 08, 2023 2:46 pm
TAdams6 skrev: lør jul 08, 2023 2:19 pm
Nevi skrev: lør jul 08, 2023 1:57 pm En nydelig artikkel om Brekalo i SA.

Han viser bare så takknemlighet over av hele klubben vår. At Viking ville gi han sjansen At Batty tok turen ned til ham i Slovenia for å besøke han før overgangen ble gjennomført.

Har ett ønske. At når han drar videre får vi en siste mulighet til å ta farvel med han på stadion. Men hadde vært kjekt om det var etter årets siste seriekamp.
Sjelden «vare» han godeste Brekalo.
Fantastisk å lese. Unner han alt godt uansett hvor han ender etter Viking
Tilogmed i Bodø, Molde eller Trondheim?
Tror ikke det blir en problemstilling å ta stilling til.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Viking må ha et møte med dommersjefen.
Nå er det egne regler for Viking på dødballer og andre regler for alle andre i Eliteserien

Sykt svakt av dommer mange ganger nå. Virker som om han leter etter noe å blåse på selv om det ikke er noe

Brukeravatar
Trminator
Innlegg: 328

Legg inn av Trminator »

Hurra, vi vant!

happykjeksbit

Legg inn av happykjeksbit »

Hekkan d e deiligt d her, eller kva det nå er dei seier i Bodø.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Men fy fela HNT er ubrukelig når han ikke har dagen. Voldsom humørspiller. Kan tas av etter 20 minutt om man ser tendensen.

happykjeksbit

Legg inn av happykjeksbit »

eppaen skrev: lør jul 08, 2023 8:30 pm Men fy fela HNT er ubrukelig når han ikke har dagen. Voldsom humørspiller. Kan tas av etter 20 minutt om man ser tendensen.
Ueinig. I første var han ein av få som klarte å få til noko med ball. I andre missa han fleire gongar i mottak og vending, og dermed blei det sjåande ganske tynt og dumt ut. Men han er små marginar unna i dag.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

happykjeksbit skrev: lør jul 08, 2023 8:32 pm
eppaen skrev: lør jul 08, 2023 8:30 pm Men fy fela HNT er ubrukelig når han ikke har dagen. Voldsom humørspiller. Kan tas av etter 20 minutt om man ser tendensen.
Ueinig. I første var han ein av få som klarte å få til noko med ball. I andre missa han fleire gongar i mottak og vending, og dermed blei det sjåande ganske tynt og dumt ut. Men han er små marginar unna i dag.
Enig her. HNT var kanskje vår beste i 1.omgang. Han lykkes ikke alltid. Spiller alltid på små marginer. Men han er skikkelig på gang nå.
Han datt av og bytte var helt riktig. Solbakken hadde omvendt utvikling i kampen. Synes han var helt forferdelig første 15-20 minuttene. Men han spilte seg mer og mer opp og til slutt var han meget god.

Som ekspertene sier i TV2sporten. Den bredden Viking har gjør de til et topplag. Når de kan sette innpå kvalitet som de satte innpå idag så bør det holde til en veldig høy plassering. Den som egentlig lager luksus om dagen og gjør at det kan rulleres på HNT og Yazbek er de Lanlay. Han har virkelig fått en ny vår. Jeg la merke til det i cupkampen mot FGI da jeg sto på første rekke og så han på nært hold. Det trøkket, den intensiteten, den viljen han viste utpå banen. Han la mye i den kampen og det viste igjen. Profesjonell opptreden. Etter den kampen synes jeg de Lanlay har vært strålende. Det er skader som har ødelagt for han siste årene. Holder han seg skadefri så er han skikkelig kvalitetsspiller og gir trenerne gode arbeidsforhold. Håper han får ny kontrakt og at han holder seg skadefri i mange år framover.

AllElite

Legg inn av AllElite »

Brekalo og Tripic outstanding. Hjalp å bytte inn Yasbek og sette de Lanlay på høyreback. Nydelig 2-0 scoring.

Madlaveien

Legg inn av Madlaveien »

Tenkte jeg skulle lese litt om kampen i VG eller Dagbladet.

Ingenting, virkelig?

Hadde det vært vif så ville de nok skrevet opp og ner tenker jeg.

Brukeravatar
Trminator
Innlegg: 328

Legg inn av Trminator »

Madlaveien skrev: lør jul 08, 2023 9:24 pm Tenkte jeg skulle lese litt om kampen i VG eller Dagbladet.

Ingenting, virkelig?

Hadde det vært vif så ville de nok skrevet opp og ner tenker jeg.
Heldigvis hadde Tv2 en halvtimes oppsummering av kampen. Mye fint som ble sagt der.

tokk

Legg inn av tokk »

Syns Diop virker å bli bedre og bedre!

Tendy

Legg inn av Tendy »

Vikings gullhåp lever.Imponerende seiersrekke.Alt kan skje nå.Men holder fortsatt B/G som gullfavoritter.

PAD
Innlegg: 1

Legg inn av PAD »

Overgang 2024

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»