Viking FK

Svar
Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Re: Viking FK

Legg inn av TAdams6 »

Mai Traore gleder seg til å komme til Viking og har sett alle kampene til Viking. Har fått veldig sansen for Veton og lurte på hvor Bell var blitt av. Liker at han har fulgt med såpass.

Han sier at han veldig gjerne vil spille til Høyre eller Venstre for Veton. Rask, god på hodet, god avslutter sier han selv.

Nå et alt fokus på det defensive, men dette er bygging for framtiden. Håper vi treffer blink.

Alkjeks

Legg inn av Alkjeks »

2½ uker til neste eliteseriekamp. Er Bell tilbake fra OL da? Kanskje til og med Bjørshol er skadefri? Vil ha begge inn på laget hvis de er tilgjengelige.

Austbø
Bjørshol/Sebu - Heggheim - Vevatne - Vikstøl
Tangen - Fridjonsson - Bell/Løkberg
Auklend - Berisha - Tripic

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Jensen er helt taus om forsterkninger. Veldig fornuftig, sålenge det fører til noen solide forsterkninger. Ender vi opp med null og niks er slik taushet med å drepe entusiasme. Ha forhåpninger og spekulere i forsterkninger er viktig ivertfall for meg. Jensen og co må gi oss litt håp

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Alkjeks skrev: tor jul 22, 2021 8:16 pm 2½ uker til neste eliteseriekamp. Er Bell tilbake fra OL da? Kanskje til og med Bjørshol er skadefri? Vil ha begge inn på laget hvis de er tilgjengelige.

Austbø
Bjørshol/Sebu - Heggheim - Vevatne - Vikstøl
Tangen - Fridjonsson - Bell/Løkberg
Auklend - Berisha - Tripic
Bell er bankers på det laget men i den dype rollen. Ellers vil jeg ha ut Vevatne. Har liten tro på at han er løsningen på stopperplassen. Vevatne eller Hove er hipp som happ, men håper vi henter ny stopper

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

TAdams6 skrev: fre jul 23, 2021 7:10 pm Ha forhåpninger og spekulere i forsterkninger er viktig ivertfall for meg. Jensen og co må gi oss litt håp
Husker ikke hvor jeg leste det, men Jensen har i alle fall sagt tidligere at Viking alltid vil se etter forsterkninger i hvert eneste vindu. Også i dette. Så jeg er rimelig sikker på at det kommer inn spillere i bakre femmer. Høyrebacken har vært et problem siden sesongstart, og det samme har keeperplassen. Blir ikke overrasket om vi får inn forsterkninger på begge disse plassene. Det skal være penger å handle for.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Årets Viking gjenopprettet: https://fridiskusjon.no/viewtopic.php?f=3&t=234

Håper flest mulig blir med i fortsettelsen. Synd om denne tradisjonen blir borte. Odd - Viking utgår naturlig nok.

eppaen

Legg inn av eppaen »

Dette var vel så som så dette også, men hvis det er her folk henger så. ;)

Solo1980

Legg inn av Solo1980 »

eppaen skrev: søn jul 25, 2021 10:29 am Dette var vel så som så dette også, men hvis det er her folk henger så. ;)
I alle fall bedre enn trafikkulykka som er VGD for tida... Hei, forresten :)

Daltrey

Legg inn av Daltrey »

Solo1980 skrev: søn jul 25, 2021 12:39 pm
eppaen skrev: søn jul 25, 2021 10:29 am Dette var vel så som så dette også, men hvis det er her folk henger så. ;)
I alle fall bedre enn trafikkulykka som er VGD for tida... Hei, forresten :)
Innlegget ditt står fortsatt :D

EDIT: Borte vekk nå

Solo1980

Legg inn av Solo1980 »

Daltrey skrev: søn jul 25, 2021 12:44 pm
Innlegget ditt står fortsatt :D

EDIT: Borte vekk nå
Var overraska over hvor lenge det fikk stå - samtidig regna jeg med at det ville ta lenger tid for VGD-gjengen å finne ut av budskapet, enn de jeg prøvde å nå ;)

EDIT: Jeg fikk faktisk hverken utestengelse eller advarsel. Så da er det bare å skrive det på nytt, for dem som vil :lol:

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

eppaen skrev: søn jul 25, 2021 10:29 am Dette var vel så som så dette også, men hvis det er her folk henger så. ;)
Pst. Du kan velge mellom to forskjellige design - gå til Brukerkontrollpanel - systemreferanser og systemstil.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

missChance skrev: søn jul 25, 2021 1:52 pm
eppaen skrev: søn jul 25, 2021 10:29 am Dette var vel så som så dette også, men hvis det er her folk henger så. ;)
Pst. Du kan velge mellom to forskjellige design - gå til Brukerkontrollpanel - systemreferanser og systemstil.
Takk, det visste ikke jeg heller. Ble betydelig bedre

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

TAdams6 skrev: søn jul 25, 2021 2:42 pm
Takk, det visste ikke jeg heller. Ble betydelig bedre
Fint 😀 Og for de som ikke vet det, kan man også skifte skriftstørrelse, slå over til 24-timers klokke osv. på brukerkontrollpanelet.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

missChance skrev: søn jul 25, 2021 2:44 pm Fint 😀 Og for de som ikke vet det, kan man også skifte skriftstørrelse, slå over til 24-timers klokke osv. på brukerkontrollpanelet.
Så noen skrev at man kunne endre forumfarge også, men det har jeg ikke fått til. Noen triks?

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Joe Bell spilte forøvrig hele kampen for New Zealand i dag, som tapte 3-2 mot Honduras.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

Vikingen skrev: søn jul 25, 2021 3:09 pm
missChance skrev: søn jul 25, 2021 2:44 pm Fint 😀 Og for de som ikke vet det, kan man også skifte skriftstørrelse, slå over til 24-timers klokke osv. på brukerkontrollpanelet.
Så noen skrev at man kunne endre forumfarge også, men det har jeg ikke fått til. Noen triks?
Ja, hvis du velger forumstilen Volare, ligger det et malerkost-ikon oppe på høyre side foran "bjella". Så er det bare å prøve og velge :)

brokburg

Legg inn av brokburg »

Høiland med sjelden sjanse fra start, han må virkelig levere noe i dag. Dette blir ingen enkel kamp, mot et Staal-lag jeg synes ser bra ut på papiret. Østbø fortsetter i mål, og blir vel neppe nullen i dag heller.

eppaen

Legg inn av eppaen »

missChance skrev: søn jul 25, 2021 1:52 pm
eppaen skrev: søn jul 25, 2021 10:29 am Dette var vel så som så dette også, men hvis det er her folk henger så. ;)
Pst. Du kan velge mellom to forskjellige design - gå til Brukerkontrollpanel - systemreferanser og systemstil.
Herlig. Takk :) Den andre varianten var mer lik VGD.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

missChance skrev: søn jul 25, 2021 3:45 pm Ja, hvis du velger forumstilen Volare, ligger det et malerkost-ikon oppe på høyre side foran "bjella". Så er det bare å prøve og velge :)
Suverent. Tusen takk. Da ble det indigo på meg.

Brukeravatar
missChance
Innlegg: 5423

Legg inn av missChance »

@eppaen @vikingen
We aim to please! 😘

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

brokburg skrev: søn jul 25, 2021 5:37 pm Høiland med sjelden sjanse fra start, han må virkelig levere noe i dag. Dette blir ingen enkel kamp, mot et Staal-lag jeg synes ser bra ut på papiret. Østbø fortsetter i mål, og blir vel neppe nullen i dag heller.
1-0 til pause. Vi skaper ikke allverden, men det gjør heldigvis ikke Staal heller. Synes Staal til tider spiller ganske stygt, uten at dommer tar tak i det. Vil ikke ha noen skader her.

Viking med bra kontroll så langt.

brokburg

Legg inn av brokburg »

Ganske kjedelig omgang, men vi har god kontroll, leder og holder nullen, så skal ikke klage. Håper vi får 2-0 tidlig i andre og fortsetter å kontrollere. Ser helst at Veton blir sittende på benken og unngår skade.

Sødal inn for Løkberg i pausen, spennende.

Bare jeg som har svart skjerm hos nrk?

brokburg

Legg inn av brokburg »

Der kom hjerneblødningen defensivt.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

brokburg skrev: søn jul 25, 2021 7:10 pm Der kom hjerneblødningen defensivt.
Huff. Nå kommer vel nervene også.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Vikstøl. En mann å ha med i krigen.

brokburg

Legg inn av brokburg »

Ingen er vel imponerte av Viking i dag, men det holdt til å gå videre. Har jo ganske bra kontroll i første omgang, men blir for baktunge på 2-1 og inviterer Staal tilbake i kampen. Bra at vi tar ledelsen igjen kort tid etter begge utlikningene, men ellers var det vel lite positivt å ta med seg. Høiland er fryktelig svak. Håper virkelig Traore viser seg som god nok, fordi vi trenger et bedre alternativ til Veton enn Høiland.

Blir vel Sola/Vidar i neste. Håper på Vidar.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Forstår ennå ikke hvorfor Østensen ikke fikk ny kontrakt

eppaen

Legg inn av eppaen »

Viking har altså null selvtillit defensivt der også Staal greier å være med på dansen. Alt dette er uten å ha sett kampen - men 2-3 er jo ikke bra. Ser Løkberg er ute å svarer litt på Twitter at de selv vet hvor de sliter, men St vi ikke skal skylde på forsvaret alene. Likefullt er det mye blundere der bak. Noe skyldes nok struktur, men også personlige feil preger Viking.

happykjeksbit

Legg inn av happykjeksbit »

Eg er sein til festen her, ser eg. Kjekt at Viking-tråden er på plass.

For å komma med noko relevant: Kva tid er cuptrekninga?

Edit: Det er jo ikkje trekning nå, nei! Men kva tid blir runde 2 satt opp?

brokburg

Legg inn av brokburg »

Mener å ha hørt at oppsettet skal komme i løpet av dagen. Kan uansett ikke være lenge til da neste runde skal spilles allerede til helgen.

Edit: Nå skriver Lilleborg i NM-tråden at oppsettet kommer kl 12 i dag, altså ikke lenge til.

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»