Viking FK

Svar
AllElite

Re: Viking FK

Legg inn av AllElite »

Nevi skrev: fre mar 24, 2023 5:10 pm Kjedelig med hjemmekommentatorer.

Sender kampen på direktesport. Men må nå ha ett oppgradert abbonement nå.

Fint mål av Viking.
Aftenbladet til 1 krone.

Fotballidiot

Legg inn av Fotballidiot »

Soleklar straffe til Viking når Haugen setter den i stangen. Det får ikke kommentatorene med seg

Nevi

Legg inn av Nevi »

AllElite skrev: fre mar 24, 2023 5:12 pm
Nevi skrev: fre mar 24, 2023 5:10 pm Kjedelig med hjemmekommentatorer.

Sender kampen på direktesport. Men må nå ha ett oppgradert abbonement nå.

Fint mål av Viking.
Aftenbladet til 1 krone.
Har SA. Men kommentatorene er lokale der oppe. Hørest ut som det var finaleskåring i cupen når de nå gikk opp til 2-1.

Er altså på Aftenbladet jeg ser kampen. Men ingen Flyg eller Nilsen å høre.
Sist redigert av Nevi den fre mar 24, 2023 5:16 pm, redigert 1 gang totalt.

tokk

Legg inn av tokk »

Jobb, så får ikke sett.

Hvordan er Viking. Hvem scora?

HNilsen

Legg inn av HNilsen »

Uansett hva som skjer videre i denne kampen, så kan vi allerede fastslå at Viking ikke har innfridd.

Fotballidiot

Legg inn av Fotballidiot »

tokk skrev: fre mar 24, 2023 5:16 pm Jobb, så får ikke sett.

Hvordan er Viking. Hvem scora?
Ekstremt dårlig på overganger mot.

Kvia scoret på pasninge fra Salvesen

AllElite

Legg inn av AllElite »

Fotballidiot skrev: fre mar 24, 2023 5:17 pm
tokk skrev: fre mar 24, 2023 5:16 pm Jobb, så får ikke sett.

Hvordan er Viking. Hvem scora?
Ekstremt dårlig på overganger mot.

Kvia scoret på pasninge fra Salvesen
Ikke siste gang vi slipper inn på kontring i år...

Fotballidiot

Legg inn av Fotballidiot »

Kartum som Viking ville ha ser bra ut

Fotballidiot

Legg inn av Fotballidiot »

HNilsen skrev: fre mar 24, 2023 5:16 pm Uansett hva som skjer videre i denne kampen, så kan vi allerede fastslå at Viking ikke har innfridd.
Eneste jeg forventet var 4-3-3. Det har de innfridd

kaffi

Legg inn av kaffi »

Kommentator: Det er ikke mange i Obos som er på Vikings treningskamp-nivå.

Det får vi ta med oss.

Fotballidiot

Legg inn av Fotballidiot »

Med ett så redusert Viking lag borte mot ett topp OBOS lag var det forventet en jevn kamp.

Eneste jeg ikke liker er at vi som i fjor er veldig sårbare på overganger. Synes ikke vi kan skylde det på at vi ikke har våre beste stoppere. Det er noe med strukturen som svikter.

Offansivt synes jeg ikke Svendsen får til noenting

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Kommentatorer som skriker inn i mikrofonen er noe av det verste jeg vet. Kan jo ikke ha normalt volum på denne sendingen.

Nevi

Legg inn av Nevi »

Vikingen skrev: fre mar 24, 2023 5:49 pm Kommentatorer som skriker inn i mikrofonen er noe av det verste jeg vet. Kan jo ikke ha normalt volum på denne sendingen.
Lyden er skrudd nesten helt ned.

Ellers fortsetter vi slik som sist kamp. Med baklengsmål fra vår venstre side i forvaret.

Fotballidiot

Legg inn av Fotballidiot »

Nevi skrev: fre mar 24, 2023 5:52 pm
Vikingen skrev: fre mar 24, 2023 5:49 pm Kommentatorer som skriker inn i mikrofonen er noe av det verste jeg vet. Kan jo ikke ha normalt volum på denne sendingen.
Lyden er skrudd nesten helt ned.

Ellers fortsetter vi slik som sist kamp. Med baklengsmål fra vår venstre side i forvaret.
Var vel ikke umulig for Østbø heller den første?

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Ser kommentatorene er nevnt ja. Skrekkelig å høre på.

Bra motstander Viking møter. Kristiansund var jo egentlig for gode til å rykke ned.

Brukeravatar
TAdams6
Innlegg: 4813

Legg inn av TAdams6 »

Fotballidiot skrev: fre mar 24, 2023 5:54 pm
Nevi skrev: fre mar 24, 2023 5:52 pm
Vikingen skrev: fre mar 24, 2023 5:49 pm Kommentatorer som skriker inn i mikrofonen er noe av det verste jeg vet. Kan jo ikke ha normalt volum på denne sendingen.
Lyden er skrudd nesten helt ned.

Ellers fortsetter vi slik som sist kamp. Med baklengsmål fra vår venstre side i forvaret.
Var vel ikke umulig for Østbø heller den første?
Bra skudd, men Østbø sover litt der. Absolutt mulig å ta

Fotballidiot

Legg inn av Fotballidiot »

TAdams6 skrev: fre mar 24, 2023 5:54 pm Ser kommentatorene er nevnt ja. Skrekkelig å høre på.

Bra motstander Viking møter. Kristiansund var jo egentlig for gode til å rykke ned.
Selvsagt aldri kjekt å ligge under, men synes ikke Viking har vært skremmende svake startoppstillingen tatt i betraktning.

Savner litt at det høye presset sitter bedre. Sjelden vi klarer å presse fram feil hos KBK.
Og for å gjenta meg selv så må Viking finne nøkkelen på å stoppe overganger. Det har skjedd gang på gang de siste sesongene at vi svikter der. Var ofte årsaken til at vi havnet tidlig bak i fjor.

Ellers en helt OK gjennomført første omgang, men heller ikke noe mer. Ingen som skiller seg veldig ut positivt, men for meg er Svendsen foreløpig den største skuffelsen.
Salvesen skjer det ofte noe rundt og var en meget fin målgivende. Han kommer til å bli veldig bra for oss i år.

Fotballidiot

Legg inn av Fotballidiot »

Ser i følge startoppstillingen limt inn her at Auklend sitter på benken. Trodde han var på samling med G-18 landslaget?

Edit: blandet med Austbø :-)
Sist redigert av Fotballidiot den fre mar 24, 2023 6:16 pm, redigert 1 gang totalt.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Jeg begynner å bli mer og mer usikker på om vi har trenere som klarer å få på plass den nødvendige defensive strukturen. De er enten ekstremt naive i måten de vil at laget skal ligge, eller så vet de rett og slett ikke hvordan de skal hindre det. Vi må være det laget i eliteserien som er mest sårbare på overganger, akkurat som i fjor. Vi slipper inn så enormt enkle mål. Dette kan jo ikke fortsette.

Fotballidiot

Legg inn av Fotballidiot »

Vikingen skrev: fre mar 24, 2023 6:10 pm Jeg begynner å bli mer og mer usikker på om vi har trenere som klarer å få på plass den nødvendige defensive strukturen. De er enten ekstremt naive i måten de vil at laget skal ligge, eller så vet de rett og slett ikke hvordan de skal hindre det. Vi må være det laget i eliteserien som er mest sårbare på overganger, akkurat som i fjor. Vi slipper inn så enormt enkle mål. Dette kan jo ikke fortsette.
Det er iallfall noe å jobbe med der :-) Så får vi se når alvoret tar til.

Synes forøvrig man har bedre kontroll på overganger i 2 omgang? (og etter jeg skrev det så begynte det å svikte igjen :-) )

AllElite

Legg inn av AllElite »

Det er samme dritten fra i fjor. Vingling med taktikker og ekstremt enkle mål på kontringer imot.

Nesten sjokkert over hvor svak Vevatne er. Ser ut som han sliter med å flytte beina.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

AllElite skrev: fre mar 24, 2023 6:38 pm Det er samme dritten fra i fjor. Vingling med taktikker og ekstremt enkle mål på kontringer imot.

Nesten sjokkert over hvor svak Vevatne er. Ser ut som han sliter med å flytte beina.
Har vi byttet formasjon?

Fotballidiot

Legg inn av Fotballidiot »

Hvem er nummer 45?

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

3-1. Vevatne står helt alene og ser på.

Vi er altså så enormt svake defensivt. Og offensivt, forsåvidt.

Eastbooh

Legg inn av Eastbooh »

Felix Taraldset har nummer 45.

Vikingen

Legg inn av Vikingen »

Fotballidiot skrev: fre mar 24, 2023 6:41 pm Hvem er nummer 45?
Mener de sa Felix ett-eller-annet. Lillehammer?

Fotballidiot

Legg inn av Fotballidiot »

Vikingen skrev: fre mar 24, 2023 6:43 pm 3-1. Vevatne står helt alene og ser på.

Vi er altså så enormt svake defensivt. Og offensivt, forsåvidt.
Urbancic kommer ikke opp i press.
Både Stensness og Vevatne kan ta ut målscorer.

Rett og slett forsvarsspill på lilleputt nivå.

AllElite

Legg inn av AllElite »

Vikingen skrev: fre mar 24, 2023 6:41 pm
AllElite skrev: fre mar 24, 2023 6:38 pm Det er samme dritten fra i fjor. Vingling med taktikker og ekstremt enkle mål på kontringer imot.

Nesten sjokkert over hvor svak Vevatne er. Ser ut som han sliter med å flytte beina.
Har vi byttet formasjon?
Stilte vi ikke med 3-5-2 i Bodø?

Fotballidiot

Legg inn av Fotballidiot »

AllElite skrev: fre mar 24, 2023 6:45 pm
Vikingen skrev: fre mar 24, 2023 6:41 pm
AllElite skrev: fre mar 24, 2023 6:38 pm Det er samme dritten fra i fjor. Vingling med taktikker og ekstremt enkle mål på kontringer imot.

Nesten sjokkert over hvor svak Vevatne er. Ser ut som han sliter med å flytte beina.
Har vi byttet formasjon?
Stilte vi ikke med 3-5-2 i Bodø?
1 kamp av 12? Ikke ekstrem vingling?

leedsforalltid

Legg inn av leedsforalltid »

Vevatne trenger jo spilletid, det er derfor de spiller treningskamper. Han har vært lenge borte

Svar

Create an account or sign in to join the discussion

You need to be a member in order to post a reply

Create an account

Not a member? register to join our community
Members can start their own topics & subscribe to topics
It’s free and only takes a minute

Registrer

Sign in

Gå tilbake til «Fotball - Norsk»